abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 maart 2003 @ 22:53:12 #26
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_9128982
he Wify, heb je de nieuwe Anthrax nou al?

die moet je toch wel hebben zeg. Zit notabene een cover van Alex Ross op. En Roger Daltrey doet erop mee

Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 14 maart 2003 @ 22:56:37 #27
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_9129047
quote:
nieuwe Anthrax
In de Aardschok lijkt het wel alsof de recensent (spelling?) is omgekocht! Wat een slijmbal

Summoner, even uit het vorige metalheads, zul je wel overheen gelezen hebben. Over Aantar Coates:

quote:
Jij bent zo'n beetje genre-expert die vast wel het nieuws volgt. Aantar Coates is uit Diabolic gezet

Over hemzelf. Vertel mij 1 ding/aspect wat hem bijzonder maakt tov. andere deathmetal drummers, buiten dat hij wat sneller kan dubbelbassen dan de gemiddelde deathmetal drummer.

Verder drumt Aantar standaard chops (dubbelbassrolls, blastbeats, polka ritmes, en wat standaard fills). Geen creatief/origineel drumwerk. Hij speelt juist niet heel strak, ook niet op de laatste albums, en dan met name het dubbelbass werk. Live hoor je dat nog beter. Daarbij komt dat zijn drumkit klinkt als die uit een goedkope drumcomputer, echte deathmetal bikkels behouden volume zonder dat ze toms of snare triggeren.

Ik snap ook niet waarom hij "The Blastmaster" heet, want er zijn dozijnen drummers die op zijn tempo blastbeaten of nog 5-15% sneller. Natuurlijk maakt snelheid geen goede drummer, maar bij deathmetal gaat dat wel een beetje op. Dat is helemaal niet zo bijzonder in deathmetal muziek. Diabolic zelf vind ik trouwens wel een leuke band. Maar verder te standaard om echt een bijzondere band te zijn. Van mij mogen ze wel meer nummers als "Wicked Inclination" schrijven.

quote:
ik luister iron maiden, black sabbath, tool, metallica en deftones, punk vind ik wel iets leuker om naar te luisteren, maar metal is ook
Gegroet

Je kent Incubus vast ook wel zeker

quote:
Heb vandaag de nieuwe Summoning en dol guldur en opeth - orchid binnen gekregen. Maar door die rotpostbode is mijn cd doosje van Lost Tales beschadigd!!
Hej Pietmans, de nieuwe Old Man's Child had je toch ook besteld?

Die is echt goed! Enige minpunt eraan is dat het soms op de laatste Dimmu Borgir lijkt, voor de rest klopt alles aan het album. Vooral de afwisseling (melodieuze stukken mooi afgewisseld met stoere Galder riffs) doet het hem. Creatief dus die Galder. Na 1x luisteren boeiden een hoop nummer al, dus ik dacht, dit wordt snel saai. Maar het tegendeel bleek na enkele malen luisteren (vooral door de afwisseling). Er zit ook wel wat creatief drumwerk in gespeeld door Nick Barker. "Black Seeds On Virgin Soil", wat je toen van hun site kon downloaden, is een goed voorbeeld.

Aanschaf waard!

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-03-2003 23:11]

vrijdag 14 maart 2003 @ 23:22:59 #28
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_9129599
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:49 schreef Witchfynder het volgende:
Dan zul je net zien; geen mos! En wat dan? Wat rest je dan nog?
He, het was maar een grapje hoor!
  vrijdag 14 maart 2003 @ 23:26:23 #29
18413 Summoner
pi_9129672
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:54 schreef Riert het volgende:
Nieuwe Darkthrone - Hate Them schijnt weer helemaal geweldig te zijn.
Iemand hem al gehoord?
Nopes. Ik wacht altijd op de cd, ik doe niet aan MP3.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 23:28:47 #30
18413 Summoner
pi_9129733
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 18:15 schreef Pietjuh het volgende:
Heb vandaag de nieuwe Summoning en dol guldur en opeth - orchid binnen gekregen. Maar door die rotpostbode is mijn cd doosje van Lost Tales beschadigd!!
Gewoon ff een nieuwe omheen. Ik heb standaard een voorraadje jewelcases, voor zulke gevallen.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 23:30:03 #31
18413 Summoner
pi_9129757
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 20:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Ook cdtje gekocht na lange tijd
Poisonblack, maar of dat nou metal is..
Ik geloof van wel. Gothic Metal toch, met een gitarist van Sentenced?
pi_9129767
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:30 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ik geloof van wel. Gothic Metal toch, met een gitarist van Sentenced?

de zanger van Sentenced speelt er gitaar
  vrijdag 14 maart 2003 @ 23:51:32 #33
18413 Summoner
pi_9130190
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 22:56 schreef Yokozuna het volgende:
Over hemzelf. Vertel mij 1 ding/aspect wat hem bijzonder maakt tov. andere deathmetal drummers, buiten dat hij wat sneller kan dubbelbassen dan de gemiddelde deathmetal drummer.
Hmmm, ik kan er niet bij. Ik weet niet zo veel van drums, ik ken die termen ook niet die jij hanteert, maar als ik Diabolic luister valt het me op dat hij alles voldrumt en dat hij verschrikkelijk snel drumt met dodelijke preciesie, als een drumcomputer haast.

Wat jij zegt, over slordig enzo, dat hoor ik gewoon niet. Live, ik zou het niet weten. Ik hoor wel van meer mensen dat hij live niet zo goed is, maar in de studio vind ik hem excellent.

Hier wat quotes uit reviews van Diabolic albums:

"Übrigens, ihr Drummer Aantar ist sehr beeindruckend, sehr schnell an den Double-Bass und auch sehr präzise Vielleicht liegt es daran, dass die Drums im Mix am besten wegkommen, leider etwas Raum von den Gitarren wegnehmend, die absolut eine bessere Rolle verdient hätten." - THE METAL OBSERVER

"Non-stop blast beats form the bedrock of this bands ultra-heavy music (drummer Aantar Coates is nicknamed Blastmaster. He is unreal), while the thick-as-oil guitar riffs crush your speakers..." - OLYMPIC RECORDINGS

"Aantar ?Blastmaster? Coates is the fastest drummer there is (I dare you to name someone with more powerful legs), and..." - BALLBUSTERGARD

"Morbid Angel esque songs, with some insanely fast drumming." - ARCHENEMIES.COM

"First of all Diabolic has one of the fastest drummers ive ever heard. This
guy is insane on the kicks." ARCHENEMIES.COM

"Aantar 'Blastmaster' Coates delivers a drumming assault of Samson proportions. He deserves the name 'Blastmaster' because he is just that. Pete Sandoval(Morbid Angel) and Mike Hamilton(Deeds of Flesh) are two of my favorite drummers, but the Blastmaster is fucking awesome!" - DIABOLIC BLASTMASTERS.INC

You get my point?

vrijdag 14 maart 2003 @ 23:52:12 #34
18413 Summoner
pi_9130204
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de zanger van Sentenced speelt er gitaar
Ow ja, zo zat het.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 23:53:51 #35
18413 Summoner
pi_9130238
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 19:52 schreef Diverse_Reality het volgende:
Emprise To Avalon
Dat is het minste Suidakra album. Evil kan beter gaan voor "The Arcanum". Ik geloof dat ze binnenkort opnieuw uitgebracht worden door Century Media (het huidige label van de band), dus dan zal ze meer geluk hebben.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 00:48:50 #36
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9131229
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 22:53 schreef Tokus het volgende:
he Wify, heb je de nieuwe Anthrax nou al?
Nee, nog niet, maar komt wel.

Heb vandaag wel cdtjes gehaald van Metal Church ("The Dark"), Flotsam & Jetsam ("Doomsday For The Deciever") en de beste van het stel: "Victims Of Deception" van Heathen, inclusief het hier door mij tot vervelens aan toe gepromote "Mercy Is No Virtue".

Jaja, Speed Metal Bonanza

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 00:49:52 #37
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9131251
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:22 schreef Summoner het volgende:

[..]

He, het was maar een grapje hoor!

Doh, geef je het nu al op?
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 00:52:03 #38
18413 Summoner
pi_9131287
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 00:49 schreef Witchfynder het volgende:
Doh, geef je het nu al op?
Hehe, ik vind dat soort dingen wel leuk, maar het probleem is dat je eindeloos door gaat todat Sebbo boos wordt en ons beiden 48 uur bant.
pi_9131528
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 00:52 schreef Summoner het volgende:

[..]

Hehe, ik vind dat soort dingen wel leuk, maar het probleem is dat je eindeloos door gaat todat Sebbo boos wordt en ons beiden 48 uur bant.

Ik ben nooit boos.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 01:15:15 #40
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9131775
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 00:52 schreef Summoner het volgende:

[..]

Welnee! Seb wordt alleen maar boos als je dom uit je nek lult, maar als je op intellectuele wijze een serieel geschakelde keten onzinnigheden produceert, met een context die zich op verschillende niveaus afspeelt en verscheidene raakvlakken heeft die onderling uitwisselbaar zijn, dan zal hij er vast geen probleem mee hebben.

Seb kan trouwens niet verbannen en de rest van de crew...die kunnen onze posts niet lezen. Toen ik de crew verliet werd het talent voor "begrijpend lezen" in één keer gehalveerd.

p.s.: vanwaar de apostrof in "registraties"?

pi_9131972
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 01:15 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Welnee! Seb wordt alleen maar boos als je dom uit je nek lult, maar als je op intellectuele wijze een serieel geschakelde keten onzinnigheden produceert, met een context die zich op verschillende niveaus afspeelt en verscheidene raakvlakken heeft die onderling uitwisselbaar zijn, dan zal hij er vast geen probleem mee hebben.

Tssk, omdat het vandaag een klein feestje is, zal ik deze post niet editten.
pi_9133913
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 22:56 schreef Yokozuna het volgende:
Hej Pietmans, de nieuwe Old Man's Child had je toch ook besteld?
Ik had op mijn alternatives lijst die opeth cd gezet. Omdat de cd van Old man's Child niet meer op voorraad was hebben ze die opeth cd gestuurd.

Vanmiddag ga ik trouwens nog kijken of de nieuwe cd van CoB al in de winkels ligt

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  zaterdag 15 maart 2003 @ 10:14:57 #43
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_9134074
Hallo, mijn eerste post in deze thread, geen idee wat het nut is van deze thread, nou ja wel een idee, gewoon allemaal metal fans die hier posten en praten over metal zeker?
ik heb een hele uitgebreide smaak, maar et is allemaal Rock. maar mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar Metal vandaar dat ik hier ook beland ben.
Bands die ik vaak luister van Metal:
Iron Maiden
Iced Earth
Symphony X
Sonata Arctica
HIM
Hammerfall
Slayer
Metallica (oudere werk)
Stratovarius af en toe
Dream Evil
Freedom Call
Kamelot,
Children of Bodom
[Edit] Cradle Of Filth
nou veel Epic Metal als je et zo noemt.......
en voor de rest luister ik bijv ook graag naar Linkin Park, U2,
SOAD .......nou ja, euhm

nieuw album Children of Bodom???
hebbe hebbe hebbe

Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  zaterdag 15 maart 2003 @ 10:21:06 #44
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_9134109
nummer 1,2,7 en 8 op je lijst zijn wel goed
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_9134113
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 10:14 schreef BlackSheep het volgende:
hebbe hebbe hebbe
Jep, hij heet Hatecrew Deathroll en zou 10 maart gereleased worden hier in nederland. Hij zal nu wel in de winkels liggen denk
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  zaterdag 15 maart 2003 @ 10:32:14 #46
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9134186
quote:
Hallo, mijn eerste post in deze thread, geen idee wat het nut is van deze thread, nou ja wel een idee, gewoon allemaal metal fans die hier posten en praten over metal zeker?
ik heb een hele uitgebreide smaak, maar et is allemaal Rock. maar mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar Metal vandaar dat ik hier ook beland ben.
Iron Maiden
Iced Earth
Symphony X
Sonata Arctica
HIM
Hammerfall
Slayer
Metallica (oudere werk)
Stratovarius af en toe
Dream Evil
Freedom Call
Kamelot,
Children of Bodom
[Edit] Cradle Of Filth
SOAD .......nou ja, euhm

hebbe hebbe hebbe

Woooohoooo ook mijn eerste post in deze thread maarre... geef mij maar liever my dying bride, six feet under, type o negative, altar, sear bliss, immortal, hecate enthroned en meer van die geluiden
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  zaterdag 15 maart 2003 @ 10:37:30 #47
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_9134225
quote:
Iron Maiden
Iced Earth
Symphony X
Sonata Arctica
HIM
Hammerfall
Slayer
Metallica (oudere werk)
Stratovarius af en toe
Dream Evil
Freedom Call
Kamelot,
Children of Bodom
[Edit] Cradle Of Filth
SOAD .......nou ja, euhm

hebbe hebbe hebbe

Je hebt smaak.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 10:38:32 #48
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9134228
Waar komen ineens al die 'nieuwe' mensen vandaan
[KNE]-Mod
pi_9134437
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 10:38 schreef ThE_ED het volgende:
Ze hebben genoeg van dat eentonige trance
  zaterdag 15 maart 2003 @ 10:59:50 #50
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9134446
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 10:38 schreef ThE_ED het volgende:
Nou ik lees al een tijd mee, nu zo'n 3 jaar alweer en heb sinds kort deze nick aangemaakt aangezien ik ook naar een nieuwe provider ging. Was de site een beetje vergeten en kwam bij toeval weer hier terecht.. nieuwe naam en whop daar gaan we weer .

Die metalheads unite topics lees ik niet allemaal, is me veel te veel werk dus vanaf nu af aan ga ik het bijhouden. Om te beginnen maar eens met deze thread

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')