quote:* ParanoidEv kijkt bewonderend toe
Op donderdag 13 maart 2003 23:16 schreef Summoner het volgende:
* Summoner spanks Pietjuh with the scepter of Saruman
quote:Wil je hem ook ff? De scepter bedoel ik... gewoon vragen hoor. Er is genoeg Pietjuh voor iedereen.
Op donderdag 13 maart 2003 23:18 schreef ParanoidEv het volgende:
* ParanoidEv kijkt bewonderend toe
quote:Kleine jongentjes spanken sla ik nooit af
Op donderdag 13 maart 2003 23:21 schreef Summoner het volgende:[..]
Wil je hem ook ff? De scepter bedoel ik... gewoon vragen hoor. Er is genoeg Pietjuh voor iedereen.
quote:de 24e.
Op vrijdag 14 maart 2003 00:05 schreef Seborik het volgende:
Blaze al uit?
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 00:06 schreef ParanoidEv het volgende:
Kleine jongentjes spanken sla ik nooit af
quote:Als je achter de vierde boom kijkt, zul je merken dat niet alle ravijnen begroeid zijn.
Op vrijdag 14 maart 2003 00:27 schreef Witchfynder het volgende:
Helaas, net gemist. Volgende keer beter.
quote:Dan zul je net zien; geen mos! En wat dan? Wat rest je dan nog?
Op vrijdag 14 maart 2003 00:31 schreef Summoner het volgende:[..]
Als je achter de vierde boom kijkt, zul je merken dat niet alle ravijnen begroeid zijn.
Wat een fijn zonnig weer, weer
Er is alleen geen kont te doen in de stad...
over een week of 2 hebbik adsl dus allen opgepast!
quote:Heb ik ook al keer gehad, die gast zat het letterlijk in die brievenbus te proppen, lekkere service
Op vrijdag 14 maart 2003 18:15 schreef Pietjuh het volgende:
Heb vandaag de nieuwe Summoning en dol guldur en opeth - orchid binnen gekregen. Maar door die rotpostbode is mijn cd doosje van Lost Tales beschadigd!!![]()
quote:Jij hebt tenminste de cd's die je wil hebben!!!!
Heb vandaag de nieuwe Summoning en dol guldur en opeth - orchid binnen gekregen. Maar door die rotpostbode is mijn cd doosje van Lost Tales beschadigd!!![]()
quote:
Maar door die rotpostbode is mijn cd doosje van Lost Tales beschadigd!!![]()
quote:Dat zou "The Mailman From Hell" nooit doen
Op vrijdag 14 maart 2003 18:31 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Heb ik ook al keer gehad, die gast zat het letterlijk in die brievenbus te proppen, lekkere service
quote:Emprise To Avalon? 16 euro bij www.nlstore.nl. Cd's komen hier zelden zonder kleerscheuren aan, helaas.
Op vrijdag 14 maart 2003 18:38 schreef Evil het volgende:[..]
Jij hebt tenminste de cd's die je wil hebben!!!!
![]()
Ben nog steeds op zoek naar een bedrijf dat mij Suidakra wil leveren....![]()
quote:ehm kheb emprise to avalon gewoon van large besteld hoor, ligt nu op mn kastje en in de auto. dush.
Op vrijdag 14 maart 2003 18:38 schreef Evil het volgende:[..]
Jij hebt tenminste de cd's die je wil hebben!!!!
![]()
Ben nog steeds op zoek naar een bedrijf dat mij Suidakra wil leveren....![]()
quote:Welkom in Metalheads unite!
Op vrijdag 14 maart 2003 21:02 schreef Sylvana het volgende:
ik luister iron maiden, black sabbath, tool, metallica en deftones, punk vind ik wel iets leuker om naar te luisteren, maar metal is ook
die moet je toch wel hebben zeg. Zit notabene een cover van Alex Ross op. En Roger Daltrey doet erop mee
quote:In de Aardschok lijkt het wel alsof de recensent (spelling?) is omgekocht! Wat een slijmbal
nieuwe Anthrax
Summoner, even uit het vorige metalheads, zul je wel overheen gelezen hebben. Over Aantar Coates:
quote:
Jij bent zo'n beetje genre-expert die vast wel het nieuws volgt. Aantar Coates is uit Diabolic gezet
Over hemzelf. Vertel mij 1 ding/aspect wat hem bijzonder maakt tov. andere deathmetal drummers, buiten dat hij wat sneller kan dubbelbassen dan de gemiddelde deathmetal drummer.Verder drumt Aantar standaard chops (dubbelbassrolls, blastbeats, polka ritmes, en wat standaard fills). Geen creatief/origineel drumwerk. Hij speelt juist niet heel strak, ook niet op de laatste albums, en dan met name het dubbelbass werk. Live hoor je dat nog beter. Daarbij komt dat zijn drumkit klinkt als die uit een goedkope drumcomputer, echte deathmetal bikkels behouden volume zonder dat ze toms of snare triggeren.
Ik snap ook niet waarom hij "The Blastmaster" heet, want er zijn dozijnen drummers die op zijn tempo blastbeaten of nog 5-15% sneller. Natuurlijk maakt snelheid geen goede drummer, maar bij deathmetal gaat dat wel een beetje op. Dat is helemaal niet zo bijzonder in deathmetal muziek. Diabolic zelf vind ik trouwens wel een leuke band. Maar verder te standaard om echt een bijzondere band te zijn. Van mij mogen ze wel meer nummers als "Wicked Inclination" schrijven.
quote:Gegroet
ik luister iron maiden, black sabbath, tool, metallica en deftones, punk vind ik wel iets leuker om naar te luisteren, maar metal is ook
Je kent Incubus vast ook wel zeker
quote:Hej Pietmans, de nieuwe Old Man's Child had je toch ook besteld?
Heb vandaag de nieuwe Summoning en dol guldur en opeth - orchid binnen gekregen. Maar door die rotpostbode is mijn cd doosje van Lost Tales beschadigd!!
Die is echt goed! Enige minpunt eraan is dat het soms op de laatste Dimmu Borgir lijkt, voor de rest klopt alles aan het album. Vooral de afwisseling (melodieuze stukken mooi afgewisseld met stoere Galder riffs) doet het hem. Creatief dus die Galder. Na 1x luisteren boeiden een hoop nummer al, dus ik dacht, dit wordt snel saai. Maar het tegendeel bleek na enkele malen luisteren (vooral door de afwisseling). Er zit ook wel wat creatief drumwerk in gespeeld door Nick Barker. "Black Seeds On Virgin Soil", wat je toen van hun site kon downloaden, is een goed voorbeeld.
Aanschaf waard!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-03-2003 23:11]
quote:He, het was maar een grapje hoor!
Op vrijdag 14 maart 2003 12:49 schreef Witchfynder het volgende:
Dan zul je net zien; geen mos! En wat dan? Wat rest je dan nog?
quote:Nopes. Ik wacht altijd op de cd, ik doe niet aan MP3.
Op vrijdag 14 maart 2003 12:54 schreef Riert het volgende:
Nieuwe Darkthrone - Hate Them schijnt weer helemaal geweldig te zijn.
Iemand hem al gehoord?
quote:Gewoon ff een nieuwe omheen. Ik heb standaard een voorraadje jewelcases, voor zulke gevallen.
quote:Ik geloof van wel. Gothic Metal toch, met een gitarist van Sentenced?
Op vrijdag 14 maart 2003 20:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Ook cdtje gekocht na lange tijd
Poisonblack, maar of dat nou metal is..
quote:de zanger van Sentenced speelt er gitaar
Op vrijdag 14 maart 2003 23:30 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik geloof van wel. Gothic Metal toch, met een gitarist van Sentenced?
quote:Hmmm, ik kan er niet bij. Ik weet niet zo veel van drums, ik ken die termen ook niet die jij hanteert, maar als ik Diabolic luister valt het me op dat hij alles voldrumt en dat hij verschrikkelijk snel drumt met dodelijke preciesie, als een drumcomputer haast.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:56 schreef Yokozuna het volgende:
Over hemzelf. Vertel mij 1 ding/aspect wat hem bijzonder maakt tov. andere deathmetal drummers, buiten dat hij wat sneller kan dubbelbassen dan de gemiddelde deathmetal drummer.
Wat jij zegt, over slordig enzo, dat hoor ik gewoon niet. Live, ik zou het niet weten. Ik hoor wel van meer mensen dat hij live niet zo goed is, maar in de studio vind ik hem excellent.
Hier wat quotes uit reviews van Diabolic albums:
"Übrigens, ihr Drummer Aantar ist sehr beeindruckend, sehr schnell an den Double-Bass und auch sehr präzise Vielleicht liegt es daran, dass die Drums im Mix am besten wegkommen, leider etwas Raum von den Gitarren wegnehmend, die absolut eine bessere Rolle verdient hätten." - THE METAL OBSERVER
"Non-stop blast beats form the bedrock of this bands ultra-heavy music (drummer Aantar Coates is nicknamed Blastmaster. He is unreal), while the thick-as-oil guitar riffs crush your speakers..." - OLYMPIC RECORDINGS
"Aantar ?Blastmaster? Coates is the fastest drummer there is (I dare you to name someone with more powerful legs), and..." - BALLBUSTERGARD
"Morbid Angel esque songs, with some insanely fast drumming." - ARCHENEMIES.COM
"First of all Diabolic has one of the fastest drummers ive ever heard. This
guy is insane on the kicks." ARCHENEMIES.COM
"Aantar 'Blastmaster' Coates delivers a drumming assault of Samson proportions. He deserves the name 'Blastmaster' because he is just that. Pete Sandoval(Morbid Angel) and Mike Hamilton(Deeds of Flesh) are two of my favorite drummers, but the Blastmaster is fucking awesome!" - DIABOLIC BLASTMASTERS.INC
You get my point?
quote:Ow ja, zo zat het.
Op vrijdag 14 maart 2003 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de zanger van Sentenced speelt er gitaar
quote:Dat is het minste Suidakra album. Evil kan beter gaan voor "The Arcanum". Ik geloof dat ze binnenkort opnieuw uitgebracht worden door Century Media (het huidige label van de band), dus dan zal ze meer geluk hebben.
Op vrijdag 14 maart 2003 19:52 schreef Diverse_Reality het volgende:
Emprise To Avalon
quote:Nee, nog niet, maar komt wel.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:53 schreef Tokus het volgende:
he Wify, heb je de nieuwe Anthrax nou al?
Heb vandaag wel cdtjes gehaald van Metal Church ("The Dark"), Flotsam & Jetsam ("Doomsday For The Deciever") en de beste van het stel: "Victims Of Deception" van Heathen, inclusief het hier door mij tot vervelens aan toe gepromote "Mercy Is No Virtue".
Jaja, Speed Metal Bonanza
quote:Doh, geef je het nu al op?
Op vrijdag 14 maart 2003 23:22 schreef Summoner het volgende:[..]
He, het was maar een grapje hoor!
quote:Hehe, ik vind dat soort dingen wel leuk, maar het probleem is dat je eindeloos door gaat todat Sebbo boos wordt en ons beiden 48 uur bant.
Op zaterdag 15 maart 2003 00:49 schreef Witchfynder het volgende:
Doh, geef je het nu al op?
quote:Ik ben nooit boos.
Op zaterdag 15 maart 2003 00:52 schreef Summoner het volgende:[..]
Hehe, ik vind dat soort dingen wel leuk, maar het probleem is dat je eindeloos door gaat todat Sebbo boos wordt en ons beiden 48 uur bant.
quote:Welnee! Seb wordt alleen maar boos als je dom uit je nek lult, maar als je op intellectuele wijze een serieel geschakelde keten onzinnigheden produceert, met een context die zich op verschillende niveaus afspeelt en verscheidene raakvlakken heeft die onderling uitwisselbaar zijn, dan zal hij er vast geen probleem mee hebben.
Op zaterdag 15 maart 2003 00:52 schreef Summoner het volgende:[..]
Hehe, ik vind dat soort dingen wel leuk, maar het probleem is dat je eindeloos door gaat todat Sebbo boos wordt en ons beiden 48 uur bant.
Seb kan trouwens niet verbannen en de rest van de crew...die kunnen onze posts niet lezen. Toen ik de crew verliet werd het talent voor "begrijpend lezen" in één keer gehalveerd.
p.s.: vanwaar de apostrof in "registraties"?
quote:Tssk, omdat het vandaag een klein feestje is, zal ik deze post niet editten.
Op zaterdag 15 maart 2003 01:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Welnee! Seb wordt alleen maar boos als je dom uit je nek lult, maar als je op intellectuele wijze een serieel geschakelde keten onzinnigheden produceert, met een context die zich op verschillende niveaus afspeelt en verscheidene raakvlakken heeft die onderling uitwisselbaar zijn, dan zal hij er vast geen probleem mee hebben.
quote:Ik had op mijn alternatives lijst die opeth cd gezet. Omdat de cd van Old man's Child niet meer op voorraad was hebben ze die opeth cd gestuurd.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:56 schreef Yokozuna het volgende:
Hej Pietmans, de nieuwe Old Man's Child had je toch ook besteld?
Vanmiddag ga ik trouwens nog kijken of de nieuwe cd van CoB al in de winkels ligt
nieuw album Children of Bodom???
hebbe hebbe hebbe
quote:Jep, hij heet Hatecrew Deathroll en zou 10 maart gereleased worden hier in nederland. Hij zal nu wel in de winkels liggen denk
Op zaterdag 15 maart 2003 10:14 schreef BlackSheep het volgende:
nieuw album Children of Bodom???
hebbe hebbe hebbe
quote:Woooohoooo ook mijn eerste post in deze thread maarre... geef mij maar liever my dying bride, six feet under, type o negative, altar, sear bliss, immortal, hecate enthroned en meer van die geluiden
Hallo, mijn eerste post in deze thread, geen idee wat het nut is van deze thread, nou ja wel een idee, gewoon allemaal metal fans die hier posten en praten over metal zeker?
ik heb een hele uitgebreide smaak, maar et is allemaal Rock. maar mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar Metal vandaar dat ik hier ook beland ben.
Bands die ik vaak luister van Metal:
Iron Maiden
Iced Earth
Symphony X
Sonata Arctica
HIM
Hammerfall
Slayer
Metallica (oudere werk)
Stratovarius af en toe
Dream Evil
Freedom Call
Kamelot,
Children of Bodom
[Edit] Cradle Of Filth
nou veel Epic Metal als je et zo noemt.......
en voor de rest luister ik bijv ook graag naar Linkin Park, U2,
SOAD .......nou ja, euhmnieuw album Children of Bodom???
hebbe hebbe hebbe
quote:Je hebt smaak.
Hallo, mijn eerste post in deze thread, geen idee wat het nut is van deze thread, nou ja wel een idee, gewoon allemaal metal fans die hier posten en praten over metal zeker?
ik heb een hele uitgebreide smaak, maar et is allemaal Rock. maar mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar Metal vandaar dat ik hier ook beland ben.
Iron Maiden
Iced Earth
Symphony X
Sonata Arctica
HIM
Hammerfall
Slayer
Metallica (oudere werk)
Stratovarius af en toe
Dream Evil
Freedom Call
Kamelot,
Children of Bodom
[Edit] Cradle Of Filth
hebbe hebbe hebbe
quote:Ze hebben genoeg van dat eentonige trance
Op zaterdag 15 maart 2003 10:38 schreef ThE_ED het volgende:
Waar komen ineens al die 'nieuwe' mensen vandaan
quote:Nou ik lees al een tijd mee, nu zo'n 3 jaar alweer en heb sinds kort deze nick aangemaakt aangezien ik ook naar een nieuwe provider ging. Was de site een beetje vergeten en kwam bij toeval weer hier terecht.. nieuwe naam en whop daar gaan we weer
Die metalheads unite topics lees ik niet allemaal, is me veel te veel werk dus vanaf nu af aan ga ik het bijhouden. Om te beginnen maar eens met deze thread
quote:Trance
Op zaterdag 15 maart 2003 10:58 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
Ze hebben genoeg van dat eentonige trance
![]()
Ja heerlijk in trance naar het podium staren tijdens Samael
quote:The pods have hatched.
quote:Goede argumenten hebben die reviewers
but the Blastmaster is fucking awesome!"
Iemand die albums nog voller drumt is trouwens Tony Laureano, te horen op de nieuw Nile. Een echte bikkel die volume kan houden zonder snare en toms te triggeren, wat Aantar wel doet. Tony kan ook evensnel dubbelbassen als meneer Coates (ongeveer 240 BPM), alleen op de nieuwe Nile staat de bassdrum niet zo hard in de mix. Wat bij Diabolic wel zo is. Ook doet Tony bijv. soms creatieve dingen met zijn blastbeats, wat andere drummers bijna niet doen. Hij maakt af en toe ook wat originele fills. Daarom vind ik Tony een betere drummer. Er is nog iets van creativiteit te herkennen, iets wat vaak ontbreekt bij black/deathmetal drummers. Daarom veel respect voor de Death (band!) drummers. Vergeleken met hen stellen de meeste death/blackmetal drummers weinig voor, kwa creativiteit/kennis.
Wel leuk trouwens dat er nieuwe mensen komen hier, niets mis mee toch?
quote:Tim Waterson kan ongeveer nog 50% sneller dubbelbassen dan Aantar. Ongeveer 24 aanslagen per seconde (dat is 360 BPM 16'e noten). Geef die koelkast meteen maar
I dare you to name someone with more powerful legs
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-03-2003 13:46]
quote:Dan rust er gewoon een vloek op mij, want ik heb het bij de Large geprobeerd en kreeg de melding dat ze hem nie meer konden leveren, en ik heb het bij de cd winkel hier geprobeerd en daar staatie nog steeds in bestelling (al 5 weken ofzo....)
Op vrijdag 14 maart 2003 19:59 schreef SilentSinner het volgende:ehm kheb emprise to avalon gewoon van large besteld hoor, ligt nu op mn kastje en in de auto. dush.
quote:En wanneer is binnenkort ongeveer, dan weet ik dat ik nie ieder weekend naar de cd winkel hoef om te vragen wanneer hij binnen is....
Op vrijdag 14 maart 2003 23:53 schreef Summoner het volgende:Dat is het minste Suidakra album. Evil kan beter gaan voor "The Arcanum". Ik geloof dat ze binnenkort opnieuw uitgebracht worden door Century Media (het huidige label van de band), dus dan zal ze meer geluk hebben.
En wat is Opeth - Damnation ongelofelijk lekker. Jammer dat'ie al gelekt is, maar ik kon het niet laten. . Ik was gewoon te benieuwd. Maar zoals het een ware downloader betaamt zal ik ook deze CD gewoon netjes kopen.
Overigens is het moeilijk om de Ware Klancken der Metaal los te laten. Ik lijd een beetje aan Metaalmoeheid, maar toch. . Sommige platen zijn gewoon te goed om links te laten liggen.
.
quote:Gij Ongeduldige Snoodaard
Op zaterdag 15 maart 2003 17:28 schreef FLIPNEUS het volgende:
En wat is Opeth - Damnation ongelofelijk lekker. Jammer dat'ie al gelekt is, maar ik kon het niet laten.. Ik was gewoon te benieuwd.
quote:Niet veel weten van techniek en termen heeft zo ook z'n voordelen weet je. Ik kan naar Diabolic luisteren en intens van de drums genieten, terwijl jij met je technische kennis je voortdurend zit te ergeren.
Op zaterdag 15 maart 2003 13:08 schreef Yokozuna het volgende:
Goede argumenten hebben die reviewers"hij drumt snel, dus het zal wel goed zijn".
quote:Ik kan geen datum noemen. Ik kijk vandaag of morgen wel ff op de century media site, maar dat kan je zelf natuurlijk ook doen. Waarom zo'n haast?! Er zijn nog genoeg andere bands die de moeite waard zijn, ga gewoon eerst daar wat van aanschaffen!
Op zaterdag 15 maart 2003 17:15 schreef Evil het volgende:
En wanneer is binnenkort ongeveer, dan weet ik dat ik nie ieder weekend naar de cd winkel hoef om te vragen wanneer hij binnen is....
quote:Ik kon het ook niet laten.Ik vind hem wel goed,maar niet zo goed als 1 van de andere albums.Mede doordat ik gewoon kick op die afwisseling tussen de harde riffs/grunt en acoustisch gitaar/clean.
Op zaterdag 15 maart 2003 17:28 schreef FLIPNEUS het volgende:En wat is Opeth - Damnation ongelofelijk lekker. Jammer dat'ie al gelekt is, maar ik kon het niet laten.
. Ik was gewoon te benieuwd.
quote:Zeker niet, dan zou ik verkeerd muziek luisteren. Dat doe ik vaak als ik bands voor het eerst hoor, eerst op delen van de muziek letten. Wat luisterbeurten verder ga je toch wel naar het geheel luisteren. Bij de nieuwe Old Man's Child zat ik bv. de hele tijd op de drumpartijen te letten, die waren ook wel interessant. Daardoor mis je een hoop, vooral de melodie. Later begon ik globaler te luisteren, waardoor het album gewoon beter bleek te zijn dan ik dacht.
Op zaterdag 15 maart 2003 17:42 schreef Summoner het volgende:[..]
Niet veel weten van techniek en termen heeft zo ook z'n voordelen weet je. Ik kan naar Diabolic luisteren en intens van de drums genieten, terwijl jij met je technische kennis je voortdurend zit te ergeren.
Ik heb trouwens niets/weinig tegen onorginele drumpartijen, zolang ze het nummer maar ondersteunen. Liever een simpele blastbeat dan allerlei ingewikkeld werk wat alleen maar afleidt. Ik kan er alleen niet tegen dat men (die reviewers) een drummer supergoed vind, alleen omdat hij wat sneller kan drummen dan gemiddeld. Het strak laten klinken met triggers kan iedereen, maar dat zegt niet zoveel over de drummer zelf.
Misschien is het een soort instrumentalisten-syndroom, waar jij waarschijnlijk geen last van hebt. Dan ben jij in het voordeel
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-03-2003 21:01]
quote:Elke manier zijn voordelen. Bij bv. Dream Theater en andere muziek met prominente drumpartijen wordt ik waarschijnlijk sneller "afgeleid" dan jij.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:52 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik heb het altijd andersom,ik luister alles altijd globaal.En pas later begin ik te letten op specifiekere dingen.Kan soms wel lastig zijn bij wat complexere muziek.
Ik probeer dat een beetje tegen te gaan, maar de beste manier is gewoon vaak luisteren. Dan komt het wel goed, tenzij de muziek snel saai wordt (pop muziek vaak)
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-03-2003 21:02]
quote:Waarom zou je! Ik luister vaak 'globaal', maar ga me richten op een toffe riff, zanglijn of drums wanneer deze de meeste aandacht opeisen. Zo heeft de band het immer bedoeld. Als er veel tegelijk gebeurt, zoals in veel progressieve rock/metal of andere muziek met veel 'lagen' als Emperor en Limbonic Art, vind ik het juist leuk om m'n aandacht de vrije loop te geven! Je moet je niet al te druk maken over hoe je muziek luistert!
Op zaterdag 15 maart 2003 20:56 schreef Yokozuna het volgende:
Ik probeer dat een beetje tegen te gaan, maar de beste manier is gewoon vaak luisteren. Dan komt het wel goed, tenzij de muziek snel saai wordt(pop muziek vaak)
quote:Alleen mezelf betrap ik er op vaak teveel naar drums te luisteren, omdat ikzelf drummer ben. Dat is gewoon mijn fout en lang niet altijd de bedoeling van bands, hoop ik
Op zaterdag 15 maart 2003 21:14 schreef Summoner het volgende:[..]
Waarom zou je! Ik luister vaak 'globaal', maar ga me richten op een toffe riff, zanglijn of drums wanneer deze de meeste aandacht opeisen. Zo heeft de band het immer bedoeld. Als er veel tegelijk gebeurt, zoals in veel progressieve rock/metal of andere muziek met veel 'lagen' als Emperor en Limbonic Art, vind ik het juist leuk om m'n aandacht de vrije loop te geven! Je moet je niet al te druk maken over hoe je muziek luistert!
Daarom luister ik vaak achter elkaar (1 of 2x per dag ofzo), dan weet ik iig dat ik spontaner ga luisteren. Vaak is dat vrij snel. Maar ik luister soieso vaak achter elkaar, je weet nooit of je met iets ontoegankelijks te maken hebt, of niet
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-03-2003 21:58]
Oh ja en als I.E. freak zijnde moet ik even kwijt dat jon 35 is geworden
Als ik ergens mee bezig ben, huiswerk, computerren oid, luister ik naar het geheel. Maar als ik actief ga luisteren, een nieuwe cd bijvoorbeeld, begin ik echt alles op te splitsen en appart te ontleden
Dit bepaalt ook deels mijn mijn muziekkeuze bij bepaalde momenten.
quote:Nou dan meld ik me bij deze ook maar eens. Ik lees af en toe wel eens mee.
Smaak: o.a. Blind Guardian, Symphony X, Iced Earth, Spock's Beard, Ayreon, Savatage, Rage, Arch Enemy, Death
p.s. de nieuwe cd's van Sonata Arctica en Blaze klinken prima
Smaak qua rock: My Dying Bride, Suidakra, WT, Blind Guardian, Iced Earth, Nightwish, Iron Maiden, Nocturnal Rites, Kamelot
(Is dat genoeg om hier zo af en toe mee te mogen lullen ?)
quote:Als je maar 'true' bent he
Op zondag 16 maart 2003 18:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nog maar een nieuwe danSmaak qua rock: My Dying Bride, Suidakra, WT, Blind Guardian, Iced Earth, Nightwish, Iron Maiden, Nocturnal Rites, Kamelot
(Is dat genoeg om hier zo af en toe mee te mogen lullen
?)
quote:Wat is 'True', ik luister naar alles wat ik goed vind en sta open om nieuwe dingen te ontdekken. Is dat true genoeg?
Op zondag 16 maart 2003 19:05 schreef OphiOn het volgende:[..]
Als je maar 'true' bent he
quote:Nee! Wij zijn een orthodoxe gemeenschap. Experimentele Metal is ketters.
Op zondag 16 maart 2003 19:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wat is 'True', ik luister naar alles wat ik goed vind en sta open om nieuwe dingen te ontdekken. Is dat true genoeg?
quote:Dan zal ik als een soort Luther de boel wel eens komen veranderen!
Op zondag 16 maart 2003 19:13 schreef Witchfynder het volgende:Nee! Wij zijn een orthodoxe gemeenschap. Experimentele Metal is ketters.
quote:Laat ik maar meteen iets zeggen wat ik ook naar mijn kop kreeg geworpen door Seborik toen ik dit zei: HET IS GEEN BAND, maar een project
Op zondag 16 maart 2003 19:30 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Kent iemand de powermetal band Avanstasia? En bevalt het wat? Ik ben nu heel traag aan het downen op Kazaa
Het is dus een project van Tobias Sammet (songwriter en gouden keeltje van Edguy) met allerlei muziekanten. En ja, ik ken het. Eerste CD vind ik een stuk beter dan de tweede CD. Staan zeker wel aardige nummers op maar er staan ook zeker klote nummers op
quote:Ken er niet al te veel van, maar ik ben er niet helemaal wild van. Het heeft wel iets weg van Hammerfall, maar de opbouw van de nummers is vrij standaard. Niet echt hard ook, maar zo ea en toe is het wel lekkere muziek
Op zondag 16 maart 2003 19:30 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Kent iemand de powermetal band Avanstasia? En bevalt het wat? Ik ben nu heel traag aan het downen op Kazaa
Zie ook het topic erover: Avantasia
Dit jaar zal deel 3 ervan wel uitkomen.
quote:oh daarom, kon ik niks vinden, ik zocht op anvanstasia
Op zondag 16 maart 2003 19:45 schreef Seborik het volgende:
Avantasia is gewoon Edguy met wat meer zangers.Zie ook het topic erover: Avantasia
quote:Hehehe. Je zat zeker met die lekkere pop-zangeres in je hoofd! Geen pop en metal door elkaar halen he
Op zondag 16 maart 2003 20:33 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
oh daarom, kon ik niks vinden, ik zocht op anvanstasia
Ik hoor trouwens net Anorexia Nervosa - Le portret de la Vierge. Wat een apartheid, het lijkt soms wel Emperor met nog een schepje erboven op. Prachtig. Ik krijg echt rillingen, al is het door de agressie die deze band weet te uiten, zonder mr. Coates als drummer te hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-03-2003 21:43]
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 11:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
The pods have hatched.
quote:
Op zondag 16 maart 2003 21:23 schreef Yokozuna het volgende:
Ik hoor trouwens net Anorexia Nervosa - Le portret de la Vierge. Wat een apartheid, het lijkt soms wel Emperor met nog een schepje erboven op. Prachtig. Ik krijg echt rillingen, al is het door de agressie die deze band weet te uiten, zonder mr. Coates als drummer te hebben
Ik snap niet dat je het met Emperor vergelijkt, ik vind het meer een orkestrale Marduk!
quote:Met marduk zou ik het ook niet echt vergelijken eigenlijk
Op zondag 16 maart 2003 23:09 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik snap niet dat je het met Emperor vergelijkt, ik vind het meer een orkestrale Marduk!
quote:Ja, maar als je het 'unieke', de orkestrale en gevarieerde vocale elementen elimineert, houd je erg snelle, verwoestende Black Metal over. Probeer het maar eens zo voor te stellen, je houdt iets als Marduk over.
Op zondag 16 maart 2003 23:25 schreef Pietjuh het volgende:
Met marduk zou ik het ook niet echt vergelijken eigenlijk
Met emperor zeker nietZou niet weten waarmee wel eigenlijk, is gewoon iets op zich zelf en valt nergens mee te vergelijken
quote:Betekent dat dat je het met me eens bent?
Op zondag 16 maart 2003 23:59 schreef Diverse_Reality het volgende:.
quote:Durf ik het niet met je eens te zijn, dan?
Op maandag 17 maart 2003 00:05 schreef Summoner het volgende:[..]
Betekent dat dat je het met me eens bent?
quote:Jij durft veel, dus ook het niet met me eens zijn.
Op maandag 17 maart 2003 00:09 schreef Diverse_Reality het volgende:
Durf ik het niet met je eens te zijn, dan?
quote:Dat ene nummer Needled vind ik echt geweldig!
Op zaterdag 15 maart 2003 17:33 schreef Pietjuh het volgende:
Heb vandaag de nieuwe CoB gehaald
Hij is best goed, maar hij is wel wat minder melodisch, en meer zwaar geluid. Ik mis het gepingel uit de 'hatebreeder' tijd wel
quote:Sorry hoor, maar er komt echt geen deel 3 meer.
Op zondag 16 maart 2003 19:45 schreef Seborik het volgende:
Avantasia is gewoon Edguy met wat meer zangers.Zie ook het topic erover: Avantasia
quote:I am the Inquisition
Op zondag 16 maart 2003 19:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan zal ik als een soort Luther de boel wel eens komen veranderen!
quote:"Whatta mistaka to maka!"
Op zondag 16 maart 2003 19:35 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Laat ik maar meteen iets zeggen wat ik ook naar mijn kop kreeg geworpen door Seborik toen ik dit zei: HET IS GEEN BAND, maar een project
quote:Twee weken terug aangeschaft. Zeer zeker een mooie plaat. En tsja, dat het niet te hard is boeit me niet echt. Ik luister het niet omdat het hard/snel/etc is maar omdat ik het mooi vind...
Op maandag 17 maart 2003 11:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is er hier iemand die de cd Epica van Kamelot heeft? Ik heb hem nou een tijdje en ik moet zeggen dat het wel erg prettig in de oren klinkt. Melodieus en niet te hard
Ik zal ook even eenr rijtje favorieten van me plaatsen.
Slayer
Kataklysm
Necromantia
Immortal
Necromass
Solefald
Anthrax
Iron Maiden
Deicide
Sabbatical Goath (NL)
Satyricon
Morbid Angel
Impending Doom
Winter
Zoiets dus. Ik draai allesbehalve alleen maar metal trouwens.
quote:Het zou toch een trilogie worden?
Op maandag 17 maart 2003 06:47 schreef Kipman het volgende:[..]
Sorry hoor, maar er komt echt geen deel 3 meer.
quote:Edguy moet je vooral NIET serieus nemen
Op maandag 17 maart 2003 12:59 schreef BlackSheep het volgende:
Kamelot - Epica, goeie cd, maar heb ik er niet over te zeggen
Avantasia en Edguy : gister heel veel van aangezet, ben het momenteel aan et luisteren, ik vind et wel lekker klinken.
weet iemand welke dag et vandaag is
17 - 03 -2003
Nieuwe Sonata Arctica album moet nu officieel uit zijn in Europa, dus allemaal binnen een aantal dagen/weken, ren naar de winkel en haal die cd in huis want hij is goed....
en nee ik ben geen tellsellverkoper
quote:1. Probeer ook eens Nevermore
Iron Maiden
1. Iced Earth
2. Symphony X
Sonata Arctica
HIM
Hammerfall
Slayer
3. Metallica (oudere werk)
Stratovarius af en toe
Dream Evil
Freedom Call
Kamelot,
Children of Bodom
[Edit] Cradle Of Filth
hebbe hebbe hebbe
Oh ja en Kamelot roeleert natuurlijk zwaar !!!
quote:Ik heb alle schijfkes van Kamelot, vanaf de dag dat Eternity in Nederland verscheen en is samen met Nevermore en Overkill een van mijn meest favo bands!!! Epica is een zwaar top album en er is maar weinig wat daar aan kan tippen...
Op maandag 17 maart 2003 11:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is er hier iemand die de cd Epica van Kamelot heeft? Ik heb hem nou een tijdje en ik moet zeggen dat het wel erg prettig in de oren klinkt. Melodieus en niet te hard
quote:Heathen, Metal Church (hun latere leadgitarist was een roadie van Metallica ooit. Je moet echter het oude werk van de band hebben), Realm (lastig te vinden,maar leuk werk), Exciter, Annihilator (uiteraard!), Agent Steel (well, duh). Als je geen oude Megadeth geprobeerd hebt, mag je je hier niet eens meer vertonen!
Op maandag 17 maart 2003 14:12 schreef Perfect_Survivor het volgende:
3. Probeer eens wat meer thrash / speed metal uit dat tijdperk --> Exodus, Flotsam & Jetsam (Jason Newsted), Vio-Lence, Forbidden, Overkill, Testament!!!
quote:Gelukkig heb ik Tobias nou nooit serieus genomen.
Op maandag 17 maart 2003 13:51 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Edguy moet je vooral NIET serieus nemen
Goeie band, vorig jaar gezien op Graspop en ik was min of meer verkocht.
Ik dacht, ik kom maar weer eens kijken hier, niet veel veranderd...
quote:En natuurlijk ook even de Christelijke Thrash van Deliverance.
Op maandag 17 maart 2003 17:02 schreef Riert het volgende:
en maak het geheel af met Celtic Frost.
Tobias Sammet probeert sowieso veel als een andere zanger te zingen, maar nu weet ik de naam niet meer.
quote:Zijn stem is goed voor Edguy. Hij wordt idd weggezongen door Rob Rock en Kiske op Avantasia, dat is jammer. Niettemin blijft het een redelijk goeie zanger naar mijn mening. Zeker voor Edguy
Op maandag 17 maart 2003 17:02 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Gelukkig heb ik Tobias nou nooit serieus genomen.
Ik vind zijn stem niet zo heel geweldig eigenlijk. Op de eerste Avantasia (de tweede heb ik nog zelden gehoord) wordt hij vaak gewoon weg gezongen. O.a. door Rob Rock vind ik persoonlijk.
quote:De naam is iig wel al goed
Op maandag 17 maart 2003 13:51 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Edguy moet je vooral NIET serieus nemen
Goeie band, vorig jaar gezien op Graspop en ik was min of meer verkocht.
quote:Nu we het toch over Megadeth hebben....
Op maandag 17 maart 2003 17:03 schreef She-Wolf het volgende:
Hey!Ik dacht, ik kom maar weer eens kijken hier, niet veel veranderd...
Wolfjeeeeeeeeeee!!!!!
quote:Maar zegt dat iets over de kwaliteit van Tobias of over de kwaliteit van Edguy?
Op maandag 17 maart 2003 17:05 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Zijn stem is goed voor Edguy. Hij wordt idd weggezongen door Rob Rock en Kiske op Avantasia, dat is jammer. Niettemin blijft het een redelijk goeie zanger naar mijn mening. Zeker voor Edguy
quote:Hmmm...die ken ik niet. Leuke quote wel
Op maandag 17 maart 2003 17:04 schreef Witchfynder het volgende:[..]
En natuurlijk ook even de Christelijke Thrash van Deliverance.
"The Christ is now in pain...for yooouuu!" *rag ram piel*
Ook leuke trash, alleen dan van nu en uit Nederland, is Flesh Made Sin. Echt koele muziek.
quote:Though choice
Op maandag 17 maart 2003 17:09 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Maar zegt dat iets over de kwaliteit van Tobias of over de kwaliteit van Edguy?
Kan ik het publiek om een mening vragen? Of heb ik al mijn hulplijnen al verspeeld
quote:Waar hadden jullie 't over Megadeth dan???
Op maandag 17 maart 2003 17:07 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nu we het toch over Megadeth hebben....
Wolfjeeeeeeeeeee!!!!!
![]()
![]()
![]()
Witchy!!!!!
Hoop veranderd maar nog steeds metalhead. Heb kaartjes voor Waldrock...
Type O Negative & Iron Maiden (hoewel ik daar nooit geen ene r**t aanvond)
quote:Ja, ik ben best wel Furry
Op maandag 17 maart 2003 17:12 schreef Seborik het volgende:
Edguy is roze olifanten metal.En erg pluizig.
Ze kunnen zo in het orkest bij Alice in Wonderland.
serious: Ik ken eigenlijk Edguy helemaal niet, alleen van naam. Volgens WF was het een vaag soort progressieve powermetal, maar zijn omschrijvingen kennende kan dat progressieve vanalles betekenen .
quote:Kijk uit of ze sturen een Alien Drum Bunny op je af
Op maandag 17 maart 2003 17:12 schreef Seborik het volgende:
Edguy is roze olifanten metal.En erg pluizig.
Ze kunnen zo in het orkest bij Alice in Wonderland.
quote:Tobias Sammet heeft in ieder geval de juiste lengte voor zo'n konijn.
Op maandag 17 maart 2003 17:13 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Kijk uit of ze sturen een Alien Drum Bunny op je af
(Zo'n duracel ding dus)
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:09 schreef Riert het volgende:[..]
Hmmm...die ken ik niet. Leuke quote wel
The weapons of our warfare,
Powerful they are!
No nuclear warfare attacks can bring these strongholds down.
To take dominion over Satan's own ground,
Rise up with the sword of god and put your armor on!
Ik moet hun eerste twee albums eens vinden. Ze staan vaak te koop op Christelijke webwinkels. Moet eens kijken of ze te bestellen zijn.
Er is nog zo'n band geweest trouwens: Vengeance Rising. Daar heb ik echter nog niet eens mp3's van kunnen vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 17-03-2003 17:19]
quote:Wat voor foute band is dit?
Op maandag 17 maart 2003 17:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik moet hun eerste twee albums eens vinden. Ze staan vaak te koop op Christelijke webwinkels. Moet eens kijken of ze te bestellen zijn.
Er is nog zo'n band geweest trouwens: Vengeance Rising. Daar heb ik echter nog niet eens mp3's van kunnen vinden.
quote:Heiden.
Op maandag 17 maart 2003 17:16 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Wat voor foute band is dit?
quote:Nou, dan luister je maar niet naar onwijs goede Thrash Metal.
Op maandag 17 maart 2003 17:27 schreef Anthraxx het volgende:[..]
That's me baby!
See if I care.
Imaginations running wild
Innocent they seem
They've polluted your mind
The formulated scheme
The battle, it started in your mind
A lesson to be learned
Provoking thoughts only caused the sin
quote:Stoer tekstje hoor...
Op maandag 17 maart 2003 17:33 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Innocent they seem
The formulated scheme
A lesson to be learned
NOT!
quote:Your point is
Innocent they seem
The formulated scheme
A lesson to be learned
quote:Het heeft de chaos die Emperor soms ook kent. Verder klinkt het wel anders ja. (of de spanningsopbouw bij emperor naar een chaotisch stuk)
Op zondag 16 maart 2003 23:09 schreef Summoner het volgende:[..]
quote:Dat is het ook. Elke power/ heavy/ thrash/ melodic metal freak moet dat nummer gewoon even proberen!
Dat ene nummer Needled vind ik echt geweldig!
"Children of Bodom - Needled 24/7" Checken!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-03-2003 17:54]
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:41 schreef She-Wolf het volgende:[..]
Stoer tekstje hoor...
NOT!
quote:
Nou, dan luister je maar niet naar onwijs goede Thrash Metal.
See if I care.
Innocent they seem
The formulated scheme
A lesson to be learned
quote:Flippie!!!!
Op maandag 17 maart 2003 17:54 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
She-Wolf
!
quote:No point. Just earning bonus credits.
Op maandag 17 maart 2003 17:45 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Your point is
![]()
quote:Witch
Op maandag 17 maart 2003 17:41 schreef She-Wolf het volgende:[..]
Stoer tekstje hoor...
NOT!
quote:Heey, we hebben het altijd over megadeth
Op maandag 17 maart 2003 17:11 schreef She-Wolf het volgende:[..]
Waar hadden jullie 't over Megadeth dan???
quote:Wat is dat nu weer voor cd?
Op maandag 17 maart 2003 17:57 schreef ThE_ED het volgende:
Wow.. a pancake... laat iemand Vahlto halen..nee dan dit gave plaatje :
Ik heb pas Venom ontdekt, ontzettend gave band. Ik wil er binnekort even een schijfje van halen. Welke cd raden jullie mij aan?
quote:hmmm, ja helaas dan maar megadeth vind ik echt een van de mindere bands... sowieso de minste van de big four!!!
Op maandag 17 maart 2003 17:00 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Heathen, Metal Church (hun latere leadgitarist was een roadie van Metallica ooit. Je moet echter het oude werk van de band hebben), Realm (lastig te vinden,maar leuk werk), Exciter, Annihilator (uiteraard!), Agent Steel (well, duh). Als je geen oude Megadeth geprobeerd hebt, mag je je hier niet eens meer vertonen!
Ook kan ik nieuwerwetse Speed Metal aanraden zoals Sacred Steel of Imagika.
Wat je naast je bovengenoemde bands ook moet hebben is Artillery, Steel Prophet, Quick Change en TOXIC -->(da's echt supervet; album: World Circus)
quote:Is dus de gitarist van Fintroll.
R.I.P. Teemu 'Somnium' Raimoranta"Our dear friend and guitarplayer passed away on sunday morning. This is a extremely heavy blow for us and everyone who ever knew this man. We hope that fans and the public won?t speculate, more information will be available when things calm down."
En zoals je waarschijnlijk al had begrepen heeft hij vermoedelijk zelfmoord gepleegd, van zenial.nl
quote:
I just heard a minute ago that mr. Raimoranta had committed suicide. He jumped off a bridge in Helsinki and died instantly. Punisher 17-03-2003 17:56
quote:Sacred Warrior is ook "white metal" ... Jesus saves!!!!
Op maandag 17 maart 2003 17:04 schreef Witchfynder het volgende:
En natuurlijk ook even de Christelijke Thrash van Deliverance.
"The Christ is now in pain...for yooouuu!" *rag ram piel*
Was dus al bekend, maar het blijft kut.
quote:Damn, en ik had nog wel gesearcht
Op maandag 17 maart 2003 19:45 schreef FLIPNEUS het volgende:
RIP Teemu Raimoranta (Finntroll)Was dus al bekend, maar het blijft kut.
quote:Heb je dit al in het desbetreffende topic gemeld?
Op maandag 17 maart 2003 19:42 schreef Solomon het volgende:
Van www.finntroll.net
[..]Is dus de gitarist van Fintroll.
En zoals je waarschijnlijk al had begrepen heeft hij vermoedelijk zelfmoord gepleegd, van zenial.nl
[..]
quote:Heb ik zonet maar gedaan.
Op maandag 17 maart 2003 19:52 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Heb je dit al in het desbetreffende topic gemeld?
quote:Net gedaan, klinkt erg goed thnx
Op maandag 17 maart 2003 17:50 schreef Yokozuna het volgende:
"Children of Bodom - Needled 24/7" Checken!
quote:Megadeth rules!!
Op maandag 17 maart 2003 19:01 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Heey, we hebben het altijd over megadeth
Oh nee, ik ben nou bijna 30 dus moet ik dat soort kreten maar vergeten...
Sorry, ik was effe in een Davewave...
quote:Cast in Stone...
Op maandag 17 maart 2003 19:24 schreef GertJ het volgende:
Hallo daar.Ik heb pas Venom ontdekt, ontzettend gave band. Ik wil er binnekort even een schijfje van halen. Welke cd raden jullie mij aan?
Nieuwe Venom en oude nummers...
Mijn fav Venom nummer is 'Manitou'
quote:Morgen gelijk naar lokale cd winkel rennen, 18 euro uit je portemenee snokken en op de toonbank smijten en schreeuwen: HATECREW DEATHROL... HIERRRRRRRRRRRRR!!!
Op maandag 17 maart 2003 20:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Net gedaan, klinkt erg goed thnx
quote:Heb morgen meer dan 18 Eurootjes om uit te geven, ga ook een cd van My Dying Bride halen en 2 cd's die niet in Metalheads passen halen, maar ik ga dus ook Children Of Bodom halen, al was het maar om die pooke trance van m'n broertje te overstemmen met wat betere "herrie"
Op maandag 17 maart 2003 21:56 schreef Pietjuh het volgende:Morgen gelijk naar lokale cd winkel rennen, 18 euro uit je portemenee snokken en op de toonbank smijten en schreeuwen: HATECREW DEATHROL... HIERRRRRRRRRRRRR!!!
quote:Ja, ik ken ze, maar het is geen Thrash of Speed en daar hadden we het over.
Op maandag 17 maart 2003 19:43 schreef Perfect_Survivor het volgende:[..]
Sacred Warrior is ook "white metal" ... Jesus saves!!!!
quote:Leeftijd speelt geen rol, vooral vast houden die wave
Op maandag 17 maart 2003 20:19 schreef She-Wolf het volgende:[..]
Megadeth rules!!
Dave Mustaine is god!!!
Oh nee, ik ben nou bijna 30 dus moet ik dat soort kreten maar vergeten...
Sorry, ik was effe in een Davewave...
quote:In ieder geval "Welcome to Hell", "Black Metal" en "At War With Satan".
Op maandag 17 maart 2003 19:24 schreef GertJ het volgende:
Hallo daar.
Ik heb pas Venom ontdekt, ontzettend gave band. Ik wil er binnekort even een schijfje van halen. Welke cd raden jullie mij aan?
quote:Daarmee wordt nooit het oude Agent-Steel gehaald, ofzelfs verbeterd, dat kan alleen als John Cyriis terug gaat naar AG (dan nog graag voor oktober
Op maandag 17 maart 2003 19:41 schreef Perfect_Survivor het volgende:[..]
oh btw John Cyriis (ex- agent steel zanger) heeft een nieuwe band en de CD wordt dit jaar verwacht;
quote:Nevermore heb ik euhm, 3 nummers van
Op maandag 17 maart 2003 14:12 schreef Perfect_Survivor het volgende:[..]
1. Probeer ook eens Nevermore
2. Symphony X zanger Russel Allen zingt mee of Star One feat. Ayreon
3. Probeer eens wat meer thrash / speed metal uit dat tijdperk --> Exodus, Flotsam & Jetsam (Jason Newsted), Vio-Lence, Forbidden, Overkill, Testament!!!Oh ja en Kamelot roeleert natuurlijk zwaar !!!
klinken alle 3 heeel goed, dus zal binnenkort wel es kijken of ik er in de winkel een exemplaar van kan vinden.
en die bands, ik zal eens gaan kijken wat ik er van vindt.
23 maart Apocalyptica, nog iemand die gaat>?
1. Opeth - Damnation
2. Masterplan - Masterplan
3. Sonata Arctica - Winterheart's Guild
4. Overkill - Killbox 13
5. Voivod - Voivod
quote:Deftones - Deftones/Lovers (titel is nog niet zeker)
Op dinsdag 18 maart 2003 10:26 schreef OphiOn het volgende:
Iemand al een paar albums die in aanmerking komen voor album van het jaar?
quote:Lacrimosa - Echos
quote:Volgens SPV komt de nieuwe Rhapsody pas tegen het einde van het jaar.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:06 schreef BlackSheep het volgende:
vast en zeker Winterheart's Guild
of het nieuwe Rhapsody Album dat uitkomt ergens eind zomer
quote:Solefald - In Harmonia Universali
quote:Jah, een user hier heeft/had er ook iets mee te maken...
Op dinsdag 18 maart 2003 14:54 schreef Jane het volgende:
Ben niet echt een vaste bezoeker van dit topic, maar wilde even vragen of jullie een band kennen die Cancelled heet? Ik ken ze zelf niet, maar mijn oom vertelde laatst dat hij in een clip van hun speelt. Iets van mensen in een flat die allemaal 'genieten' van de band die beneden aan het spelen is, of zoiets? Iemand hem wel eens gezien?
Cancelled Iemand wel is van gehoord ?
I_defy heet hij.
quote:Ik ken Cancelled wel. Maar ik vind het niks.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:54 schreef Jane het volgende:
Ben niet echt een vaste bezoeker van dit topic, maar wilde even vragen of jullie een band kennen die Cancelled heet? Ik ken ze zelf niet, maar mijn oom vertelde laatst dat hij in een clip van hun speelt. Iets van mensen in een flat die allemaal 'genieten' van de band die beneden aan het spelen is, of zoiets? Iemand hem wel eens gezien?
quote:Ben ook bang dat ik het niks zal vinden, maar vanwege mijn oom ben ik wel een beetje benieuwd naar dat clipje.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:23 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik ken Cancelled wel. Maar ik vind het niks.
Hij vond het ook niks, trouwens.
quote:Heb het al van tokus gehoord ja
Op dinsdag 18 maart 2003 14:45 schreef Seborik het volgende:[..]
Volgens SPV komt de nieuwe Rhapsody pas tegen het einde van het jaar.
quote:Misschien als ze twintig jaar bestaan ofzo.
Op dinsdag 18 maart 2003 17:42 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
Heb het al van tokus gehoord ja
Hopelijk brengen ze ook nog een aparte cd uit waar die bonus tracks opzitten want die wil ik zo graag hebben
Welke bonustracks bedoel je eigenlijk?
quote:Where dragons Fly en Rise From the Sea Of Flames. De eerste staat op de emerald sword maxi en de tweede op Power of the dragonflame 2 picture disc. Where dragons fly vind ik namelijk zo'n mooi nummer, die is echt de moeite waard. Rise from the sea of flames is sneller, en weer een lekkere drum en een mooi refrijn
Op dinsdag 18 maart 2003 17:46 schreef Seborik het volgende:[..]
Misschien als ze twintig jaar bestaan ofzo.
Welke bonustracks bedoel je eigenlijk?
quote:Ow ja.
Op dinsdag 18 maart 2003 17:50 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
Where dragons Fly en Rise From the Sea Of Flames. De eerste staat op de emerald sword maxi en de tweede op Power of the dragonflame 2 picture disc. Where dragons fly vind ik namelijk zo'n mooi nummer, die is echt de moeite waard. Rise from the sea of flames is sneller, en weer een lekkere drum en een mooi refrijn
Heb ze beiden (de maxi en de ltd), dus niet zo'n last van. Bij de limited van Power of The Dragonflame zit ook nog een dvd'tje met de videoclips. Lekker cheesy.
Die Alice Cooper live-dvd is echt supertof.
quote:Hej, die heb je van mij
uit je portemenee snokken en op de toonbank smijten en schreeuwen
quote:Das toch de laatste/nieuwe Sonata?
Winterheart's Guild
En Opeth - Damnation, ik wist niet dat die al uit was, hehe, niet zo goed gevolgd. Is het wat, blijkt toch een behoorlijk melodische cd met veel synths>?
quote:Hij's ook nog niet uit.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:24 schreef Yokozuna het volgende:En Opeth - Damnation, ik wist niet dat die al uit was, hehe, niet zo goed gevolgd
quote:Neem alle rustige tussenstukjes. Schrijf in die stijl nummers en je hebt Damnation.
Is het wat, blijkt toch een behoorlijk melodische cd met veel synths>?
Maar wel heel mooi. .
quote:Ja, met een konijnentitel.
Op dinsdag 18 maart 2003 20:32 schreef OphiOn het volgende:
Er komt toch ook een nieuw Helloween album uit ergens dit jaar?
quote:Wat voor een patches?
Op dinsdag 18 maart 2003 20:35 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo voor het eerst patches op mn jas genaaid, ik kan het!*applaus voor * ParanoidEv *
quote:Ja ook 1 van Opeth
Op dinsdag 18 maart 2003 20:45 schreef OphiOn het volgende:[..]
Wat voor een patches?
(Om te checken als je wel 'true' bent) Grapjuuh
quote:Whoaaaaah! Dat Opeth logo is heel moooi!
Op dinsdag 18 maart 2003 21:05 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ja ook 1 van Opeth
maiden, nine inch nails en eeeh type o
quote:Konijnentitel? Verklaar u nader....
Op dinsdag 18 maart 2003 20:45 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, met een konijnentitel.
quote:Bron: Metalfan.nl
Helloween is de laatste paar maanden bezig geweest aan een nieuw album, wat de titel Rabbit Don't Come Easy krijgt. Producer was ook dit keer weer Charlie Bauerfeind, die ook de vorige Helloween plaat (co)produceerde. Er komen 12 songs op het album, en verwacht wordt dat het album in april of mei uitkomt. Iets ervoor moet dan de 1e single uitkomen, Just A Little Sign.
quote:Stoer, twee shows op één dag in twee landen en een nieuw album, het gaat hier natuurlijk over Saxon.
You may have noticed that the band are getting a lot of front pages and articles lately, all the hard work we have been doing over the last few years is paying off, and in June we will be doing the double again this year! Gods of Metal in Italy on the 8th and the Rock Hard festival the same day!! How is this possible you may say? Well we have chartered a private jet as we are on stage at 5pm in Italy, then drive to the airport and fly to Dortmund to headline Rock Hard at 10pm - it will be tight but we will do it!We're gonna film it as well. We did a TV show for BBC (UK) on the 25th Feb in Cardiff for cable. The Welsh fans will know the show its a late night chat show with Steve Cable - it was great we played 747!
Now onto more trivial matters; Oliver Damson - we won the court case on all points and they lost and will have to pay the costs, which are considerable. If any of you see any adverts, posters, CDs or anything that you feel is giving the impression that it is us that is being advertised for concerts, please take a photograph or a copy and send it to Vince at this site. We will then forward it to our lawyers - an example would be them using the Killing Ground red background with a black SAXON logo and Oliver Damson in very small print compared to the SAXON logo.
Well that's all for now, oh I forgot - we have started writing the new album!
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:24 schreef Seborik het volgende:[..]
Stoer, twee shows op één dag in twee landen en een nieuw album, het gaat hier natuurlijk over Saxon.
Hmmm Derek tailer moet op guitar. Iemand bekend met deze project van Dave Linsk??? (overKill)
(dave linsk is dus op gitaar)
quote:Wie is die true'e mevrouw in jouw icon?
Op dinsdag 18 maart 2003 22:32 schreef OphiOn het volgende:[..]
Saxon!
![]()
quote:De beste die ik tot nu toe gehoord heb is "Reaping the World Winds" van Dimension F3H.
quote:Ow ja.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:22 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik wil ze ook beide graag hebben, maar om daarvoor de Maxi en de ltd aan te schaffen is mij wat te duur voor 2 nummers. Maar ik wacht nog wel effe, misschien komen ze ooit nog op een cd tje te staan, wie weet
Btw, hoeveel albums heeft Elvenking nu gemaakt, 1 of 2 Iig heb ik het album Heathenreel bestelt bij bol.com. Bandje klinkt me best leuk in de oren
quote:Nooit van gehoord
Op dinsdag 18 maart 2003 23:02 schreef Summoner het volgende:[..]
De beste die ik tot nu toe gehoord heb is "Reaping the World Winds" van Dimension F3H.
quote:komt begin april uit.
Op dinsdag 18 maart 2003 23:21 schreef OphiOn het volgende:[..]
Nooit van gehoord
wacht maar tot je het hoort.....
quote:Haha.. don't assume anything of me Tokus!
Op dinsdag 18 maart 2003 23:22 schreef Tokus het volgende:[..]
komt begin april uit.
wacht maar tot je het hoort.....
quote:1, de tweede is bijna af.
Op dinsdag 18 maart 2003 23:17 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Btw, hoeveel albums heeft Elvenking nu gemaakt, 1 of 2Iig heb ik het album Heathenreel bestelt bij bol.com. Bandje klinkt me best leuk in de oren
"Heathenreel" is zeker een leuk album!
quote:Nee jouw kop ziet er 'true' uit wou je zegge?
Op dinsdag 18 maart 2003 23:00 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Wie is die true'e mevrouw in jouw icon?
quote:Dimension F3H is de nieuwe band van Morfeus, genie van Limbonic Art. De band speelt een frisse en superoriginele mix van allerlei stijlen metal, met een duister electro randje. Meer zeg ik niet, lees de review maar als Tokus hem gepost heeft.
Op dinsdag 18 maart 2003 23:24 schreef OphiOn het volgende:
Haha.. don't assume anything of me Tokus!
quote:Thx
Op dinsdag 18 maart 2003 23:28 schreef Summoner het volgende:[..]
1, de tweede is bijna af.
"Heathenreel" is zeker een leuk album!
quote:Binnenkort is Killbox 13 uit (24 maart geloof ik), die moet je echt luisteren..!
Op woensdag 19 maart 2003 06:48 schreef Seborik het volgende:
Man, wat is Overkill goed live, ik heb er nu al zin in. Zelfs op dit untrue-e tijdstip.
quote:Dat is toch niet zo gek
Op woensdag 19 maart 2003 11:10 schreef Kipman het volgende:
Ik loop zo een bekende australise cd-zaak in. Blijken ze gewoon dezelfde metal als in nederland te kopen! Van Rhapsody to Stratovarius.Ze hadden zelfs I Want Out Live van Helloween, die ik al jaren zocht! Nee, dat komt wel goed
quote:Nah, eerst die oude albums, dan is die nieuwe over een tijdje goedkoper.
Op woensdag 19 maart 2003 09:11 schreef OphiOn het volgende:[..]
Binnenkort is Killbox 13 uit (24 maart geloof ik), die moet je echt luisteren..!
quote:even die reden achter de komma daargelaten............want dat is gewoon waar
Op woensdag 19 maart 2003 17:11 schreef Seborik het volgende:[..]
Nah, eerst die oude albums, dan is die nieuwe over een tijdje goedkoper.
Lukt lang niet altijd natuurlijk, maar het streven is er wel bij mij.
quote:is goed gaan we dan samen?
Op woensdag 19 maart 2003 19:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Gaan hier heeeeeeeeeeeel toevallig nog mensen naar de rocknight in veenendaal?
quote:Is goed ik ga sowiso al namelijk
Op woensdag 19 maart 2003 19:44 schreef OphiOn het volgende:[..]
is goed gaan we dan samen?
quote:In Australië vast wel.
Op woensdag 19 maart 2003 13:11 schreef OphiOn het volgende:[..]
Dat is toch niet zo gek
Ken iemand het nummer "Slay The Oppressor" van Realm? Of de band op zich? Echt geweldig dat nummer.
quote:Nee, dat hoeft voor mij ook niet.
Op dinsdag 18 maart 2003 23:30 schreef OphiOn het volgende:[..]
Nee jouw kop ziet er 'true' uit wou je zegge?
Nou, wie was die mevrouw nou?
Na CATB, Midian en Bitter Suites to Succubi (laatste 3) had ik weinig vertrouwen meer in CoF. Toch is dit album wat mij betreft beter geworden dan de bovenstaande 3. Zeker het proberen waard.
quote:Peta Wilson
Op woensdag 19 maart 2003 21:20 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Nee, dat hoeft voor mij ook niet.
Nou, wie was die mevrouw nou?
http://images.google.nl/images?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Peta+Wilson&sa=N&tab=wi&lr=
http://www.google.nl/search?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Peta+Wilson&sa=N&tab=iw
http://home.wanadoo.nl/~nikita_pictures/nikita.html
[Dit bericht is gewijzigd door OphiOn op 19-03-2003 22:05]
quote:lolol ik ken je helemaal niet
Op woensdag 19 maart 2003 22:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Heu ga je nou mee of niet
quote:NOU EN
Op woensdag 19 maart 2003 22:18 schreef OphiOn het volgende:[..]
lolol ik ken je helemaal niet
sorry
quote:Gewoon doen
Op woensdag 19 maart 2003 22:18 schreef OphiOn het volgende:[..]
lolol ik ken je helemaal niet
sorry
quote:Ja Petijuh maakte ook ooit die fout om me te ontmoeten
Op woensdag 19 maart 2003 22:30 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Gewoon doen
![]()
Wat maakt het uit?
quote:Hmmm, ik heb Rape in Rapture (geloof ik) op mijn verlanglijst staan.
Op woensdag 19 maart 2003 10:43 schreef Pakspul het volgende:
Misteltein wat een brutal band
quote:Ik vind hem zelfs goed!
Op woensdag 19 maart 2003 21:29 schreef Yokozuna het volgende:
De nieuwe Cradle of Filth - Damnation and a Day is trouwens zo slecht nog niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 20-03-2003 00:06]
quote:Als CoF zegt, deze cd is
Op woensdag 19 maart 2003 23:46 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik vind hem zelfs goed!
-meer blackmetal
-meer hard
Dan hebben ze deze keer toch gelijk De drummer is qua snelheid trouwens ook beter geworden, strakker en snellere blastbeats, zelfde geldt voor de dubbelbass rolls. Ik ben blij dat hij al dichter in de bruut komt bij de kwaliteiten van Nick Barker, hoe wel die creatiever, groter en zwaarder blijft
Adrian (huidige CoF drummer)
Nick Barker links (vorige CoF drummer, nu bij Dimmu Borgir, Lock-Up en Old man's Child)
Who's the man
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 20-03-2003 13:35]
quote:Ik betrapte mezelf er ook op dat ik lichtelijk mee zat te bewegen toen die aanstond
Op woensdag 19 maart 2003 21:29 schreef Yokozuna het volgende:
De nieuwe Cradle of Filth - Damnation and a Day is trouwens zo slecht nog niet.Na CATB, Midian en Bitter Suites to Succubi (laatste 3) had ik weinig vertrouwen meer in CoF. Toch is dit album wat mij betreft beter geworden dan de bovenstaande 3. Zeker het proberen waard.
Morgen trouwens naar The Crown in de Baroeg, nog meer mensen die daarheen gaan?
quote:Ik niet, maar ben wel benieuwd naar het volgende album
Morgen trouwens naar The Crown in de Baroeg, nog meer mensen die daarheen gaan?
Laatste album "Crowned in Terror" hoort bij m'n top 10 metal albums van 2002.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 20-03-2003 13:44]
quote:Inderdaad geweldig album, jammer dat de zanger alweer weg is.
Op donderdag 20 maart 2003 13:28 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik niet, maar ben wel benieuwd naar het volgende album
Laatste album "Crowned in Terror" hoort bij m'n top 10 metal albums van 2002.
Gelukkig is de oude zanger, die van oa. Hell is Here (mijn favoriete Crown cd) en Deathrace King, weer terug dus ik verwacht wel weer een topper van een cd, The Crown heeft me tot nog toe nooit teleurgesteld dus zullen ze dat nu ook wel niet doen
* mr_cucumber zet Hell is Here nog maar een keer op
Ik kan namelijk niet kiezen waar ik heen wil, want we gaan met een groep en de meningen zijn verdeeld.
Geld voor beiden heb ik niet.
wat moet ik doen???
Graspop heeft trouwens ook bijna alle bands die ook op Waldrock komen.
Hier trouwens een lijstje van de Graspop-gangers:
quote:Mwoa, van mij mogen ze gerust een andere zanger gebruiken
jammer dat de zanger alweer weg is
quote:Bron: www.ironmaiden.com
Iron Maiden.com have been aware of the existence of a DVD featuring Iron Maiden's Live After Death video from a Brazilian company called Editora D+T Ltda that is available for sale on a number of online music sites around the world.
Iron Maiden.com would like to make all our users aware that this is NOT an endorsed product and it is neither officially licensed or of a high quality.Many of you have been asking for DVD's of all the original Iron Maiden video releases and these will be made in the future when time allows the creative input from the band themselves to ensure the highest audio and picture quality possible.
We have received and examined examples of the 'pirate' version of Live After Death from D+T Editora Ltda and found this to be an inferior product and recommend that you do not purchase it. The 5.1 sound is not mixed 5.1 sound at all and the whole package is a cheap rip off and waste of your money. We are also currently seeking legal action to have this product removed from the general market place.
Best wel jammer eigenlijk, een Live After Death wil ik eigenlijk wel op DVD hebben. Jammer dat het troep is
quote:Dan is het toch top dat er ook staat dat er officiële releases uit gaan komen wanneer de band daar tijd voor heeft.
Op donderdag 20 maart 2003 20:22 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Best wel jammer eigenlijk, een Live After Death wil ik eigenlijk wel op DVD hebben. Jammer dat het troep is
quote:"So, it's not just a clever name?"
Op vrijdag 21 maart 2003 07:04 schreef Kipman het volgende:
Ik loop zo in Sydney de Utopia in, de metalzaak. Zo he, die is echt groot! Je hebt die metalmania store in Nijverdal, maar deze is nog vier keer zo groot.
quote:* ThE_ED hoopt op de "walhalla" in rotterdam
Op vrijdag 21 maart 2003 09:01 schreef Witchfynder het volgende:[..]
"So, it's not just a clever name?"
ofnee dat is op zuid.. en zuid is minder
Dus de volgende keer gewoon op mij stemmen (Hmmmz. weet niet echt of ik ook actief iets ga doen direct..)
quote:Gaaf Kipman, Aussie power!
Op vrijdag 21 maart 2003 07:04 schreef Kipman het volgende:
Ik loop zo in Sydney de Utopia in, de metalzaak. Zo he, die is echt groot! Je hebt die metalmania store in Nijverdal, maar deze is nog vier keer zo groot. Ik moest me echt inhouden, want ik had al een cd gekocht ergens anders (I Want Out Live van Helloween, zocht ik al jaren!). Maar ik was op zoek naar de nieuwe Sonata Arctica en die was er helaas nog niet.
Volgens mij is Pietjuh trouw naar Schotland afgereist om later zijn "Northern Darkness" linies in Noord-Irak te ondersteunen. Uiteraard met de "Panzer Division Marduk" in de broekzak.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 21-03-2003 21:11]
quote:En ik heb vernomen dat hij nu met ParanoidEv aan het hangen is.
Op vrijdag 21 maart 2003 21:04 schreef Yokozuna het volgende:
Leeft onze PietjuH nog dezer grauwer Dagen?
quote:Hangen, jaja
Op vrijdag 21 maart 2003 22:32 schreef Witchfynder het volgende:[..]
En ik heb vernomen dat hij nu met ParanoidEv aan het hangen is.
quote:Als ParanoidEv dat zegt dan geloof ik haar.
Op vrijdag 21 maart 2003 23:43 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hangen, jaja
Sidius Saaie eentonige death/thrash metal
The Embodiment Leuk, leuk, leuke death/thrash metal
Nog meer mensen van Fok! hier toevallig nog naar toe geweest?
quote:Dan "blijft ie wel lang hange"
Op zaterdag 22 maart 2003 08:42 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Als ParanoidEv dat zegt dan geloof ik haar.
Bijvoorbeeld. Ofzo. Dus!
quote:Ahja!
Op zaterdag 22 maart 2003 12:27 schreef FLIPNEUS het volgende:
Je kunt hem er ook inhangen. Dat is ook hangen..
Bijvoorbeeld. Ofzo. Dus!
Ik hoor trouwens net wat nummers van Halford op de radio. Ik dacht dat het allemaal softy shit was, maar blijkbaar vooroordeel. Eigenlijk wel leuke muziek, zit soms ook wel leuk drumwerk in. Is Halford speedmetal?
quote:Wtf ken je Halford niet
Op zaterdag 22 maart 2003 14:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ahja!
Ik hoor trouwens net wat nummers van Halford op de radio. Ik dacht dat het allemaal softy shit was, maar blijkbaar vooroordeel. Eigenlijk wel leuke muziek, zit soms ook wel leuk drumwerk in. Is Halford speedmetal?
quote:Jah was wat filmpjes kijken bij haar gister
Op vrijdag 21 maart 2003 23:43 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Hangen, jaja
quote:Halford is net zo min speed metal als jij de waarheid spreekt wanneer je zegt dat je een hekel hebt aan genre classificaties.
Op zaterdag 22 maart 2003 14:15 schreef Yokozuna het volgende:
Is Halford speedmetal?
quote:FuCk Summoner wat ben jij intelligent!
Op zaterdag 22 maart 2003 22:47 schreef Summoner het volgende:[..]
Halford is net zo min speed metal als jij de waarheid spreekt wanneer je zegt dat je een hekel hebt aan genre classificaties.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 23:01 schreef OphiOn het volgende:
FuCk Summoner wat ben jij intelligent!
quote:hahaha!
Op zaterdag 22 maart 2003 23:02 schreef Summoner het volgende:[..]
Wederom weet ik niet wat ik met de opmerkingen van OphiOn aan moet...
Ik heb deze cd nu een week, en ik begin hem echt steeds beter te vinden, hoe vaker ik hem luister.
Vooral de nummers "Nightshade Forests", "Elfstone" en boven genoemde zijn echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |