abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 december 2000 @ 15:53:08 #1
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_606005
Wat mij betreft is Robin de beste nr 2 ooit, omdat hij de persoon was die voor humor zorgde en af en toe bewoners (zoals Koos en Bianca) wakker schudde. Ik kon soms echt om hem in een deuk liggen en dat kan ik niet zeggen van bijv. een Bianca.Alleen al zijn exit op zijn fietsje vond ik lachwekkend. Als Robin er niet was geweest had ik ook niet meer gekeken, want ik vond de bewoners van vorig jaar, vooral Bart, veel leuker dan dit jaar en Robin was nog de enige die een beetje kon tippen aan de bewoners van vorig jaar.
http://www.expage.com/yvettek
  Redactie Frontpage zondag 31 december 2000 @ 16:23:15 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_606105
gezien de ontwikkelingen bij BB2 zal Zowie ook wel met 6 ton naar huis gaan ipv Koen.
  zondag 31 december 2000 @ 16:38:48 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_606147
Eigenlijk was hij niet de nummer twee. Maar doordat Koos het geld heeft gepakt is hij de nummer twee geworden. Hij mag Koos wel dankbaar zijn. Nu houd hij er nog 10.000 gulden en wat andere prularia aan over.

Maar ik vond Robins bijdrage aan het programma nou niet echt wereldschokkend. Hij kon zeker niet tippen aan Bart.

  zondag 31 december 2000 @ 18:24:29 #4
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_606487
Helemaal mee eens Yvetje,Er is duidelijk gesjoemeld met de uitslag.Je wil me toch niet vetellen dat Robin constant op 29% heeft gestaan wel.Nee had de winnaar al vastgesteld,en dat was Bianca,wat heeft die nou gepresteerd,dan een beetje meeblaffen met iedereen in dat huis BAH!!!!en Koos .....ach die was precies hetzelfde,die hadden ze een staaf dynamiet in z'n reet moeten stoppen,dan as ie misschien wat actiever geweest.
Nee,Robin is zeker de beste nr.2 ooit!!!!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_611653
Maar hij had EEN moeten worden
she-devil
pi_611659
Lekker belangrijk!
pi_611671
quote:
Op 02 januari 2001 18:26 schreef Kozzmic het volgende:
Lekker belangrijk!
Zoals zijn zus al zei "op sommige momenten is het wel belangrijk "
she-devil
pi_611689
quote:
Op 02 januari 2001 18:26 schreef Kozzmic het volgende:
Lekker belangrijk!
Precíessss!

Ben het niet met de stelling eens.
Die jongen had echt helemaal niets te vertellen. Heeft nergens verstand van, niets meegemaakt en is verschrikkelijk voorspelbaar. Bovendien is het een dierenbeul.

  dinsdag 2 januari 2001 @ 19:21:22 #9
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_611796
Tjesus hoe lang blijven we hier nog over doorzeiken?
Nadat ik me ongelovelijk genaaid voelde door hummus en sjonnie heb ik BB2 uit m'n systeem gewist en heb lekker genoten van De Bus!!!! finale. Was geweldig vergeleken met dat shitveronica programma.
En ik WAS een HARDCORE fan, dat mag je best weten.

Get a life people!!!!

Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_612212
Geplaatst door sashimi - dinsdag 2 januari 2001 19:21

--------------------------------------------------------------------------------
Tjesus hoe lang blijven we hier nog over doorzeiken?
Nadat ik me ongelovelijk genaaid voelde door hummus en sjonnie heb ik BB2 uit m'n systeem gewist en heb lekker genoten van De Bus!!!! finale. Was geweldig vergeleken met dat shitveronica programma.
En ik WAS een HARDCORE fan, dat mag je best weten.
Get a life people!!!!

Nou hoor we vallen ook in zo'n diep gat,we moeten nog even onze tijdsbesteding zien te wijzigen.
Puzzelen strijken of toch nog even nazwijmelen

she-devil
  dinsdag 2 januari 2001 @ 22:31:09 #11
3269 Dixidito
*loves Joke*
pi_612477
Allereerst... de beste nummer 2 ooit van BB is natuurlijk Ruud. Hoe kun je hem zo snel vergeten. Als er iemand is die de hele BB-hype veroorzaakt heeft dan is het wel Ruud geweest. Dankzij zijn karikaturale persoontje werd het mede zo'n succes!

En dan die uitspraak dat Bart zo leuk was... tsss.. 't zal een lekker ding zijn, maar echt zoveel bijzonders heeft ie eigenlijk niet gedaan in BB1. Wat dat betreft vond ik Robin dit jaar een veel leukere "versie" van Bart . Die heeft toch lekker wat discussies losgemaakt enzo en op de 1 of andere manier vond ik de manier waarop hij dat deed stukken interessanter dan de manier waarop Bart dat in BB1 deed.

En Robin als 3e... dat vond ik ook erg vreemd. Komt waarschijnlijk ook doordat de die-hard BB-kijkers niet meer wilden bellen door al die verneukerijen van Hummie en consorten dit jaar.

  woensdag 3 januari 2001 @ 07:25:46 #12
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_613528
quote:
Op 02 januari 2001 22:31 schreef Dixidito het volgende:
Allereerst... de beste nummer 2 ooit van BB is natuurlijk Ruud. Hoe kun je hem zo snel vergeten. Als er iemand is die de hele BB-hype veroorzaakt heeft dan is het wel Ruud geweest. Dankzij zijn karikaturale persoontje werd het mede zo'n succes!

En dan die uitspraak dat Bart zo leuk was... tsss.. 't zal een lekker ding zijn, maar echt zoveel bijzonders heeft ie eigenlijk niet gedaan in BB1. Wat dat betreft vond ik Robin dit jaar een veel leukere "versie" van Bart . Die heeft toch lekker wat discussies losgemaakt enzo en op de 1 of andere manier vond ik de manier waarop hij dat deed stukken interessanter dan de manier waarop Bart dat in BB1 deed.

En Robin als 3e... dat vond ik ook erg vreemd. Komt waarschijnlijk ook doordat de die-hard BB-kijkers niet meer wilden bellen door al die verneukerijen van Hummie en consorten dit jaar.


Moeten we hier op ingaan??????
"Lekker Knuffeleh" dat was ook het enige zinnige wat uit Ruud kwam,Ruud heeft nix meer gepresteerd dan Bart vorig jaar Dixidito? Dus ik zie niet in waarom ie beter was dan Bart,Ruud wist na 2 weken al dat ie heel populair was,en was zich daar de opvolgende weken terdege van bewust,daarom was ie ook zo teleurgesteld dat Bart won,voor mij de terechte winnaar,net als dat Robin dit jaar had moeten winnen,dit waren mensen die tenslotte het meeste brachtten in het huis.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')