abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9102251
Alles leuk en aardig die Yakult. Ik ben al jaren voorstander van ook in liter pakken uitbrengen. Echt meesterlijk lekker. Ik heb nu zelfs een Yakult Paraplu! Maar is het ook echt goed? Krijg je die stoffen niet via melk ofzo ook binnen? Is het echt dat geld waard?

Hoezo is het goed voor de spijsvertering? Juist bij Diarree of andersom?
Dit zijn toch vragen die mij dwars zitten als Yakult liefhebber.

Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_9102331
Ik drink het niet en ik leef nog steeds . Lijkt me meer een modedrankje wat je eigenlijk helemaal niet nodig hebt. De meeste voedingstoffen en zo krijg je sowieso wel binnen.
pi_9102409
Ja dat is wel zo maar hoe zou het dan al zo lang zo duur kunnen worden verkocht, ik heb er niet zo veel verstand van maar het lijkt me toch dat niet iedereen het dan zou kopen.

Mijn slogan: Als je je ff niet zo goed voelt, neem een Yakult!

pi_9102411
Drink gewoon melk! Net zo lekker en minstens zo gezond!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_9102445
Ja ja ik drink ook melk maar ik vind die yakult dingen gewoon wat hebben, ik voel me er tof mee Zal vast wel door die serie van Baantjes komen

Maar verhoogd je weerstand?

pi_9102451
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:23 schreef Brendovic het volgende:
Alles leuk en aardig die Yakult. Ik ben al jaren voorstander van ook in liter pakken uitbrengen.
dat wil je niet, het effect is dan ook zo weg
pi_9102486
Welk effect? Ja ik drink ut wel maar effect?
pi_9102489
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:30 schreef Brendovic het volgende:
Ja ja ik drink ook melk maar ik vind die yakult dingen gewoon wat hebben, ik voel me er tof mee Zal vast wel door die serie van Baantjes komen

Maar verhoogd je weerstand?

Zeg ik ben geen wetenschapper he schrijf een brief naar een of ander onderzoeksbureau of ze dat niet voor je willen onderzoeken
Kost een paar knaken maar dan heb je ook wat
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 13 maart 2003 @ 21:32:06 #9
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_9102490
Zaten iets van bacterien in, weet niet meer precies.
pi_9102520
yakult, blegh was da voor raar spul, geef mij maar ouderwetse Levertraan dan voel je tenmindste als je het drinkt dat het helpt
Even a broken clock is right twice a day.
pi_9102534
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:31 schreef Brendovic het volgende:
Welk effect? Ja ik drink ut wel maar effect?
Dosering, die kleine flesjes..dan zijn het kleine slokjes..controle. Je gaat me niet vertellen dat je een halfliterglas Yakult zou atten?
pi_9102575
Dat spul is echt FOUT!

Ik had er eens een stuk of 3 achter elkaar op (ze zijn best lekkah) en ik krijg me vette trip!

Ik BARSTE van de energie, ut leek wel of ik pilletjes had geslikt.

That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_9102594
Kan nooit gezond zijn, gezien de scheten die je ervan gaat laten
  donderdag 13 maart 2003 @ 21:35:48 #14
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_9102600
quote:
Yakult is a fermented skimmed milk drink containing: water, skimmed milk (reconstituted), glucose syrup, sugar, flavouring, contains Lactobacillus casei Shirota.
Iets over de bacteriën:
quote:
De grote claim op deze stammen is de bevordering van de gezondheid in het algemeen. Welke eigenschappen worden nu aan deze stammen, met name Bifidobacterium sp. en Lb. acidophilus toegeschreven? Dit zijn de volgende :
- het remmen van ongewenste bacteriën, zoals E.coli en Cl.perfringens,
- voork=men van diarrhee door rotavirussen en Salmonella,
- het positief bennvloeden van het cholesterolmetabolisme
- het remmen, direct of indirect, van het ontstaan van darmkanker,
- het bevorderen van de immuunrespons,
- het produceren van vitamines,
- verbeterde stoelgang,
- het bevorderen van de opname van mineralen, met name calcium
- de afbraak van lactose, van belang bij lactose-intolerantie

Bron.

donderdag 13 maart 2003 @ 21:41:49 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_9102767
8 jaar terug deelden ze het regelmatig uit op station Haarlem... Lekkere lading darmbacterien, en flink aan de schijterij!
censuur :O
pi_9104634
Volgens de consumentenbond doet het helemaal niets.
pi_9104759
Toen ik nog bij Albert Heijn werkte hadden we die dingen in de kantine staan toen het net nieuw was en ze werden gepromoot. Ik dacht dat het om proefmonsters ging en dat het gewoon yokidrink was en ik had megadorst dus ik heb een stuk of 12 van die dingen achter elkaar op zitten drinken. De dagen daarna heb ik best wel last van mijn darmen gehad dus in litervorm zie ik het niet echt zitten.
Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
pi_9104805
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:46 schreef mr_FOK het volgende:
Toen ik nog bij Albert Heijn werkte hadden we die dingen in de kantine staan toen het net nieuw was en ze werden gepromoot. Ik dacht dat het om proefmonsters ging en dat het gewoon yokidrink was en ik had megadorst dus ik heb een stuk of 12 van die dingen achter elkaar op zitten drinken. De dagen daarna heb ik best wel last van mijn darmen gehad dus in litervorm zie ik het niet echt zitten.
pi_9104859
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:47 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, achteraf wel lachen je, maar heb er wel behoorlijk diarree van gehad.
Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
pi_9106731
Mr_Fok !!
pi_9107586
In Nederland heb je ook alleen maar van die hele kleine naturel flesjes (65 ml) met maar 1 smaak (of 2, als je de Light versie meetelt), in Azie zijn die dingen een stukje groter (100 ml) en je heb ze ook in allemaal kleurige fruitsmaakjes, druif, appel en sinaasappel (was ook ooit een roze aardbei smaakje bij, om een of andere reden nu niet meer). En je krijgt er ook kleine rietjes bij.

Plaatje:

...
pi_9107726
ik vind het echt mega smerig

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_9107758
Degene die riep dat de Consumentenbond Yakult maar onzin vond: inderdaad, ik heb dat verhaal ook gelezen! Dat het gezonder zou zijn dan normale voeding werd zelfs ronduit misleidend genoemd. Het verhaal zelf kan ik met Google niet vinden, wel citaten eruit. Grappig dat ook Yakult het enige positieve, namelijk dat er genoeg levende bacterien in Yakult zitten, uit het verhaal licht en direct als positief nieuws in een persbericht op Internet zet. Dat is pas handig bedrog.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 00:48:51 #24
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_9107932
Leuke winst voor de fabrikant als je al die onzin gelooft die ze je proberen voor te spiegelen Dit is ideaal spul voor diegene die geloven dat je langer leeft door iedere dag een aantal uur in een zuurstof tent te gaan liggen.
FourX Bitter
  vrijdag 14 maart 2003 @ 10:32:51 #25
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_9111709
Joh dat spul kost in Hong Kong ongeveer 15% van de prijs die ze hier vragen.

Toen ik nog klein was, op vakantie in Hong Kong, dan ging ik met 20 HK dollar naar de winkel om daar iets van 15 flesjes te scoren.
De flesjes waren nog eens groter ook.

Dan goot ik ze in een groot glas om daarna flink buikpijn te krijgen...
Zou dat aan de suiker liggen of overdosis bacterieen?
Maar dat spul is gewoon lekker mierzoet....

Maar vertrouw niet te veel op dit soort middeltjes om je afweer te verbeteren. Dit doe je gewoon door gezonder te leven.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')