quote:Je kan zeggen wat je wilt maar de man doet hele dope dingen waar we best trots op mogen zijn als Nederlanders. Eerst Nas, nu RZA.
Brain neemt track op met RZA!!!
Gisteravond heeft Brain een track opgenomen met Cilva Ringz en RZA van de Wu Tang Clan!!!De track zal op het nieuwe album van RZA getiteld "The World According To Rakeem" (release 28 april) verschijnen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Rulin op 13-03-2003 19:02]
Hopelijk gaat dat nu anders.
quote:als ik me niet vergis heeft hij al wat engels werk gedaan.
Op donderdag 13 maart 2003 18:58 schreef Rulin het volgende:
Hij is goed bezig,..maar denk wel dat hij nu de overstap naar het Engels moet maken. Anders krijg je weer het "one-mic" effect..
Hij heeft het in zich..even omschakelen
quote:ja ook wat freestyles.. het klinkt nog niet echt..maar als hij zich daarop gaat focussen, heeft hij ook internationaal gezien kansen.. Hij weet show te maken..heeft goeie ideeèn ..en dat is natuurlijk wel wat leuker dan steeds Maldegem-Nieuweschans
Op donderdag 13 maart 2003 19:09 schreef twiFight het volgende:[..]
als ik me niet vergis heeft hij al wat engels werk gedaan.
maar is voor zover ik weet niet echt (commercieel) uitgebracht
quote:Word, die shit met Nas was echt bagger, knippen en plakken met windows geluidsrecorder... Ik sta niet te trappelen om te horen wat dit nu weer voor track gaat worden...
Op donderdag 13 maart 2003 19:04 schreef MarkzMan_X het volgende:
LoL, Brainpower die gaat 'samenwerken' dat kennen we ja.
Dat nummer "met" (lol) Nas was echt een aanfluiting, volgens mij hebben die gasten elkaar in het echt in totaal 10 min. gezien ofzo.
Hopelijk gaat dat nu anders.
quote:In dat geval is het een positieve ontwikkeling voor de nederlandse hiphop scene. Ookal ben ik niet de grootste Brain fan, ik weet dat 'ie lang heeft moeten knokken voor dit succes, dus hij verdient het van harte!
Op donderdag 13 maart 2003 22:16 schreef PortoPartito het volgende:
Dit is geen remix van een bestaande track.
Dit is een nieuwe track samen opgenomen toen RZA in Nederland was deze week voor een optreden. RZA neemt overal waar die gaat gewoon z'n eigen mobile opnamestudio mee...
Brein weet hoe hij de mensen moet entertainen en daar kunnen veel emcees uit Amerika nog wat van leren (tenzij je het leuk vindt om naar een emcee te kijken die te stoned is om uit z'n ogen te kijken en om zijn rhymes goed te droppen).
Zijn show zat strak in elkaar, live instrumentatie en, natuurlijk, TLM the wizard on the wheels of steel.
Je kan 'haten' wat je wil, maar Brainpower krijgt wel voor elkaar wat mannen zoals Deams en E-life al jaren voor elkaar proberen te krijgen! Hoewel ik Brainpower muzikaal niet zo spannend vind, geef ik 'm toch wel mad props voor wat 'ie nu allemaal al heeft bereikt.
Het is zo Nederlands om een artiest die het goed voor mekaar heeft de grond in te trappen! Hoeveel van jullie zouden geen track met Nas op willen nemen (ongeacht of je dan wel echt met 'm de studio ingaat of niet)? En nu weer een track met de RZA! Ik persoonlijk zou ervoor tekenen.
Brainpower is goed bezig!
Laters!
AA
quote:Daarom, I respect The RZA for that. Net als op zijn Bobby Digital Album zegt; "The mic is still my hobby!"
RZA neemt overal waar die gaat gewoon z'n eigen mobile opnamestudio mee...
quote:Da's I Am Ft. Sunz Of Man - La Saga, stem lijkt wel op Meth, maar is hem niet, wel een cool nummer trouwens, net zoals de rest van die cd
Op dinsdag 18 maart 2003 13:18 schreef Mr.Tear het volgende:
Wel eens een track gehoord van I am (een Franse emcee of groep) met Wu, echt ziek, die vette rauwe RZA beat met Franstalig en dan ineens Mr. Meth. (Method Man), dope.
quote:Are you sure, is dat album wat je bedoeld al een tijdje oud, uit begin of halverwege '90, want ik weet bijna zeker dat het MR. Meth is. Maar uiteraard kan je ook wel gelijk hebben, is al een tijdeje geleden dat ik die CD uberhaupt gehoord heb.
Da's I Am Ft. Sunz Of Man - La Saga, stem lijkt wel op Meth, maar is hem niet, wel een cool nummer trouwens, net zoals de rest van die cd
quote:Wat heeft ie dan?
Op dinsdag 18 maart 2003 13:18 schreef Mr.Tear het volgende:
Chill, the RZA is ziek
1 DAar hebben we E-life en de hele hoop al voor
2 Hij heeft tog veel dopere teksten in't nederlands
3 Om rijk te worden?Beroemd? Draait't dan nog alleen maar om geld?
En nee..... die optredens met Nas enzo vin ik nie egt super....
hij moet es een keertje met spacekees gaan rappen
quote:L'Ecole Du Micro D'Argent
Op dinsdag 18 maart 2003 14:29 schreef Mr.Tear het volgende:
Are you sure, is dat album wat je bedoeld al een tijdje oud, uit begin of halverwege '90, want ik weet bijna zeker dat het MR. Meth is. Maar uiteraard kan je ook wel gelijk hebben, is al een tijdeje geleden dat ik die CD uberhaupt gehoord heb.
Ik denk dat je dit album ook bedoeld?
quote:Bij je platenboer, hoer
Op vrijdag 14 maart 2003 13:14 schreef PortoPartito het volgende:
Waar is die te checken dan dunnie?
quote:En zoals gebruikelijk is de meest geniale bijdrage van kikkerlikker.
Op vrijdag 14 maart 2003 13:36 schreef kikkerlikker het volgende:pf die cilvarings zit nie eens echt bij wu tang hij mag aleen af en toe bier hale voor die gaste het is gewoon een nederladner zal brainppower wel kenne uit de plaatselijke coc
Ben benieuwd of 'Brain' Nederland een nog slechtere reputatie bezorgt.
Het is overigens geen eer om met NaS samen te werken als je bedenkt dat hij met Ja Rule en Ashanti op een podium heeft gestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |