Ik vind het moeilijk.......wat sommig mensen laten niet zien wat ze echt denken....hypocriet----
Hoe herken je een hypocriet ?
Heeft iemand een tip om te testen wat mensen van jouw vinden ?
quote:Ik ook niet, maar het is wel handig om te weten als je tegen iemand gaat praten-of die persoon echt met je wil praten-snapie
Op donderdag 13 maart 2003 18:50 schreef NemesisDivina het volgende:
kep geen idee..
ik weet alleen dat het mij niet zoveel interesseert wat anderen van mij denken...
quote:wat zul jij een leuk sociaal leven hebben zeg...
Op donderdag 13 maart 2003 18:50 schreef NemesisDivina het volgende:
kep geen idee..
ik weet alleen dat het mij niet zoveel interesseert wat anderen van mij denken... ik ga over het algemeen bijna alleen maar echt om met de vrienden die ik al een tijdje (tussen half jaar en 5 jaar) ken... en de rest interesseert me niet zo erg...ben verder erg op mezelf.. bemoei me niet erg met anderen...
quote:Dat wil ik weten.............
Op donderdag 13 maart 2003 18:48 schreef AimeScier het volgende:Hoe herken je een hypocriet ?
Heeft iemand een tip om te testen wat mensen van jouw vinden ?
quote:Dit bedoel ik dus, oordeel vellen over iemand waarvan je nix weet
Op donderdag 13 maart 2003 18:54 schreef UberPhreak het volgende:[..]
wat zul jij een leuk sociaal leven hebben zeg...
En ontopic, mij maakt het nix uit, mensen moeten me nemen zoals ik ben
quote:Ja, maar dan denken ze dat je jezelf echt belangrijk vind enzo.....
Op donderdag 13 maart 2003 18:55 schreef nijntje-pg het volgende:
Gewoon vragen wat ze vinden.......
quote:mjah.. kweenie... ik praat meestal pas met mensen (die niet mn vrienden zijn) als ze mij aanspreken...
Op donderdag 13 maart 2003 18:53 schreef AimeScier het volgende:[..]
Ik ook niet, maar het is wel handig om te weten als je tegen iemand gaat praten-of die persoon echt met je wil praten-snapie
quote:mjah.. niet echt... maar kvind het wel fijn zow.. ben erg op mezelf, voel me veilig in mn eigen wereldje..
Op donderdag 13 maart 2003 18:54 schreef UberPhreak het volgende:[..]
wat zul jij een leuk sociaal leven hebben zeg...
quote:Oh sorry, ik bedoel natuurlijk:
Op donderdag 13 maart 2003 18:55 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Dit bedoel ik dus, oordeel vellen over iemand waarvan je nix weet
Mijn punt van vandaag is weer bevestigdEn ontopic, mij maakt het nix uit, mensen moeten me nemen zoals ik ben
Als ik de feiten die ik nu heb op een rijtje zet heb ik de indruk dat je niet echt een sociaal mens bent.
quote:Oke sorry, was misschien ook niet helemaal eerlijk van mij
Op donderdag 13 maart 2003 18:58 schreef UberPhreak het volgende:[..]
Oh sorry, ik bedoel natuurlijk:
Als ik de feiten die ik nu heb op een rijtje zet heb ik de indruk dat je niet echt een sociaal mens bent.
quote:ik KAn wel lief doen
Op donderdag 13 maart 2003 18:58 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Oke sorry, was misschien ook niet helemaal eerlijk van mij
Maar toch moet ik zeggen dat je boodschap zo een stuk aardiger en respectvoller klinkt
quote:Precies !! dat blijkt hieruit dan wel
Op donderdag 13 maart 2003 19:02 schreef UberPhreak het volgende:[..]
ik KAn wel lief doen
wat heb je met hypocriet?
quote:ligt eraan
Op donderdag 13 maart 2003 19:03 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Precies !! dat blijkt hieruit dan wel
Vind wel top dat je je reactie ff verbeterd
mag ik nou wel ff zo doen
En soms, als ik gewoon in een irritante bui ben, laat ik toch wel duidelijk merken als ik iemand niet zo heel erg aardig vind...
Hangt af van mijn situatie tot die persoon (zakelijk, prive)
Maar vanwaar je vraag? Ben je bang dat mensen je niet leuk vinden?quote:
Alle meiden en ook alle jongens uit mijn klas zijn dol op me...
Op donderdag 13 maart 2003 18:48 schreef AimeScier het volgende:
Weet jij of die meid van je klass vind dat je een eikel bent of dat ze je best cool vind ?
quote:Daarmee bedoel ik natuurlijk dat je het wel subtiel doet.
Op donderdag 13 maart 2003 18:55 schreef nijntje-pg het volgende:
Gewoon vragen wat ze vinden.......
quote:Nee maar, als ik tegen iemand ga praten wil ik wel weten of zij ook met mij wil praten.....
Op donderdag 13 maart 2003 19:55 schreef Moonah het volgende:
Maar vanwaar je vraag? Ben je bang dat mensen je niet leuk vinden?
[..]
En let op lichaamshouding he? Als ze voorover buigt, dus dichterbij komt, vind ze je ook nog eens leuk, is ze iig geïnteresseerd
quote:Ja, de enige manier om daar achter te komen is om, jawel, met haar te gaan praten. Wat verwacht je nou? Een groot zwaailicht boven haar hoofd als ze niet geinteresseerd is?
Op donderdag 13 maart 2003 20:30 schreef AimeScier het volgende:[..]
Nee maar, als ik tegen iemand ga praten wil ik wel weten of zij ook met mij wil praten.....
- Gaat iemand graag met jouw om, zo ja dan is de kans denk ik kleiner dat je door die persoon als "minder cool zien" (beetje gevaarlijke stelling natuurlijk want: dat iemand die met jouw vaak omgaat wil nog niet zeggen dat hij / zij jouw mag!! maar je moet ook kijken met welk doel die persoon graag jouw is... als hij / zij gewoon wilt praten of het gewoon gezellig met je vindt dan zit wel goed...denk ik..)
- De manier waarop iemand naar anderen kijkt / denkt... als iemand die met jouw omgaat veel negatieve dingen heeft te zeggen over andere mensen dan moet je een beetje oppassen (denk ik). Ook als die persoon veel roddelt over andere mensen dan moet je in je achterhoofd houden dat die persoon dus ook over jouw kan roddelen...
- Discussies uitlokken die je een beeld kunnen geven over die persoon, bijvoorbeeld over dat je 2 verliefde mensen ziet lopen en dat je dan (express) zegt... die jongen ziet er niet uit, terwijl die meisje zo knap is... zodra iemand mij gelijk geeft, dan is dat geen goed teken... (je hebt te maken met een persoon die veel waarde hecht aan uiterlijk terwijl ze persoon zelf nog niet eens kent...)
Pas natuurlijk wel dat je geen slechte indruk achter laat bij die persoon bij wie je een discussie wilt uitlokken...
- uit kleine gedragskenmerken (dus hoe gaat die persoon met zijn buitenwereld om als jij met haar / hem bent...) Als een zwerver bijvoorbeeld aan geld vraagt zegt ze het dan op een groffe manier of pakt ze het ietwat tactischer aan... (natuurlijk wil dit ook niet gelijk zeggen dat als tegen die zwerver grof is dat ze dan een slecht persoon of zo is...)
Met het bovenstaande wil ik absoluut niet niet zeggen dat het directe bewijzen levert of zo. Of dat je er gelijk conclusie aan vast kan binden (zeker na 1 waarneming of zo...)
Zie het maar als een richting waar je ook naar zou kunnen kijken...
(ik zou trouwens ook best wel meer tips / trucjes willen weten om dit beter te kunnen peilen...)
Vaak is t beeld van anderen toch heel anders dan wat men denkt over zichzelf.. Veel mensen denken ook tè negatief over zichzelf.. (gelukkig ben ik daar n beetje overheen.)
maarja ik begin weer te brabblen
Kut meid, ga haar maar blokkeren denk Ik
quote:IK will liever niet tegen mensen staan te praten, als zij daar geen zin in hebben----snap ie
Op vrijdag 14 maart 2003 21:05 schreef Fregtia het volgende:
Vaak merk je het zelf heel goed als anderen niet zo`n behoefte hebben om met je te praten. Ik weet niet precies hoe, maar het heeft wel heel veel met non-verbale communicatie te maken.En als er mensen zijn die niet met je willen praten, so what?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |