Heeft er iemand tips voor mij? misschien is er iemand die recepten voor mij heeft die vrij makkelijk zijn en waar ik niet een hele toko voor in huis hoef te hebben....??
Ben benieuwd of anderen (soortgelijke) ervaringen hebben......
quote:en koop een frituurpan
Op donderdag 13 maart 2003 18:40 schreef kootje het volgende:
gooi je magnetron weg. en oven ook.
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:42 schreef nogeenmaarten het volgende:[..]
en koop een frituurpan
Snell spaghettie
- olijfolie
- teentje knoflook
- gedroogd pepertje
- 4 tomaten (ik neem meestal roma tomaten)
- spaghettie
- kruiden (basilicum of oregano bijv)
kook de spaghettie
zet een pannetje op met een beetje olijfolie, zorg dat dat ongeveer 2 minuten voor dat de spaghettie goed is warm is, fruit het uitje en de knoflook en gooi de tomaten er bij (in blokjes gesneden) en roerbak dat ongeveer een minuutje of zo, zodat ze niet in moes veranderen.
Gooi de (uitgelekte) spaghettie erbij en voeg de kruiden toe, omhussellen en eet smakelijk!
heb me reeds bij het dieetclubje gevoegd.
maar dank voor de onzinnige reacties he!
die spaghetti zal ik van de week eens uitproberen! Thnks
[Dit bericht is gewijzigd door karian op 13-03-2003 18:45]
Op de dag zelf snel effe wat verse rauwkost erbij snijden, olijfolie en balsamico erover, glaasje wijn erbij en 5 minuten later SMULLEN MAAR!!! Wel effe de microwave gebruiken indien nodig!
Veel KOOLHYDRATEN (pasta, ardappels etc) zijn dus NIET goed voor je!
Vis, groenten en bruine rijst, daar leef je het langste mee!
quote:Ach, beter kort en lekker leven dan lang en niet genietend. Gewoon etren wat je lekker vindt, alleen met mate!
Op donderdag 13 maart 2003 18:49 schreef karian het volgende:
hmm brood zitten toch ook vrij veel koolhydraten in?
ik ben een broodeter, maar das dus misschien niet heel slim? wat zou een goede vervanger zijn kwa vezels en voedingswaarde?
oja.. een ervaringstip.. eerst laten ontdooien voor het in de magnetron gaat.. (dus niet ontdooien in de magnetron)
deze gaat dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |