Ja, ik weet dat hij redelijk wat weegt en dat hij redelijk benzine lust. Maar hoe zit het verder met het onderhoud van zo'n wagen? Het is een machtige wagen om te zien en hij is voorzien van alle gemakken.
Kun je een hoop gelazer verwachten met zo'n Chrysler, of valt het allemaal wel mee? En waar moet je zoal op letten voordat je zo'n auto aanschaft?
[Dit bericht is gewijzigd door killerb op 13-03-2003 22:22]
quote:dat je in het bezit bent van een geldig rijbewijs
En waar moet je zoal op letten voordat je zo'n auto aanschaft?
verder ben ik absoluut geen expert...
veel succes met je bakkie...
(btw en offtopic, wij hebben hier ook nog een dikke V8 amerikaan te koop staan)
ciao
Coole bak trouwens. Heb je al eens naar de Chrysler 300m gekeken? Die is net nog ff méér...
quote:let maar eens op de afwerking.. het gebruikte materiaal,, de degelijkheid van de materialen..de naden tussen de carroseriedelen etc.
Op donderdag 13 maart 2003 17:58 schreef questionmark het volgende:
ik vind het zo apart dat die dingen vaak de luxes van een mercedes hebben en daar nog geen 10de kosten ... (in dit geval dan weer niet...)
en ik vraag me af waarom dat zo is... denk dat je snel problemen krijgt met al die electrische meuk...verder ben ik absoluut geen expert...
(btw en offtopic, wij hebben hier ook nog een dikke V8 amerikaan te koop staan)ciao
quote:Je betaalt ook voor het merk...
Op donderdag 13 maart 2003 17:58 schreef questionmark het volgende:
ik vind het zo apart dat die dingen vaak de luxes van een mercedes hebben en daar nog geen 10de kosten ... (in dit geval dan weer niet...)
en ik vraag me af waarom dat zo is... denk dat je snel problemen krijgt met al die electrische meuk...verder ben ik absoluut geen expert...
(btw en offtopic, wij hebben hier ook nog een dikke V8 amerikaan te koop staan)ciao
quote:dat ook ja
Op donderdag 13 maart 2003 18:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Je betaalt ook voor het merk...
- ze hebben slechte automaten, dus als je wilt gaan trekken: niet doen. (let er ook op of er een trekhaak op zit)
- er mankeert nog wel eens wat aan ja... de kwaliteit is niet zo geweldig
- hij heeft een vrij rauwe motor, ik ben er niet zo weg van
- 't rijd wel leuk
- voor dat geld zijn er een heleboel auto's van die leeftijd die beter rijden, minder onderhoud vragen, makkelijker te verkopen zijn (deze raak je straks aan de straatstenen niet meer kwijt!)
Qua model heeft ie een klein beetje weg van een Citroen XM, ook zo'n wigvorm. Als je die mooi vind, voor ongeveer 1500 euro koop je een perfecte V6 met leder en alles erop en eraan. En dat rijd stukken beter dan die Stratus. Ik noem maar wat hoor.... alternatieven zat...
Dat hij duur is in wegenbelasting, benzine en verzekering ben ik me van bewust.
Het is geen automaat. Dus dat scheelt alweer. Verder zullen er niet veel kilometers mee gereden worden. Vandaar ook dat het niet enorm veel uitmaakt dat hij flink zuipt. Er komt ook geen caravan achter oid.
Deze kwamen we toevallig tegen. En er zal nog inderdaad nog wel meer leuks zijn voor die prijs. Maar het heeft toch wel iets zo'n chrysler .
Ik kan trouwens zowat geen typische gebreken vinden op internet en hoe het met onderdelen enz zit.
- Audi V8 3.7 Quattro 1990 (ok, stuk ouder, wel stoer!)
- Citroen XM V6 1995 (niet geheel probleemloos, een oudere heb je voor minder dan 1000,- wat een slagschip en rijden als de president van Frankrijk!)
- Ford Scorpio 1995 (Een minister onwaardig, maar onze Trix rijd er nog steeds mee!)
- Honda Accord 1995 (kicke grote bak, goede auto, stuk goedkoper dan de stratus)
- Toyota Camry 1995 (probleemloze auto, zelfde prijs als de stratus)
- Nissan Maxima 1995 (een V6!, probleemloze auto)
Do I need to say more
M'n ouders wilden ook zo een cabrio kopen, maar om een of andere reden is het een saab 9.3 cabrio geworden.
Ik vind het wel een mooi model, typisch amerikaans, maar daarom zeker niet minder
quote:Precies, net als de 300M waar mijn vader destijds is naar gaan kijken. Dat is echt NIET te vergelijken met bijvoorbeeld afwerking van een Duitser.
Op donderdag 13 maart 2003 18:03 schreef MegA het volgende:[..]
let maar eens op de afwerking.. het gebruikte materiaal,, de degelijkheid van de materialen..de naden tussen de carroseriedelen etc.
En die achterkant is gewoon zooo lelijk (maar dat is smaak).
edit: whoops, ik ben in de war met de Chrysler Vision
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |