bedekt met mondslijmvlies, en het heeft een doorsnede van zo'n drie tot 4 mm.
oh dan heb ik een grote want hij is nu toch wel bijna een centimeter
spul is wel smerig :R
en het is een aft..
Spoelen met homeopatisch spul en vooral goed tanden blijven poetsen...dan gaat het vanzelf over....maar die pijn is erg snijdend en helaas is er weinig aan te doen
quote:Bij de apotheek hebben ze anders een flesje waar je het mee kan aanstippen, dan is het zo weg
Op donderdag 13 maart 2003 17:55 schreef sindell het volgende:
Dit noem ik altijd blaren in mijn mond. Ontzettend irritant inderdaadSpoelen met homeopatisch spul en vooral goed tanden blijven poetsen...dan gaat het vanzelf over....maar die pijn is erg snijdend en helaas is er weinig aan te doen
quote:is vrij irritant.. maar doet het eten van sinasappels geen pijn bij jou?
Op donderdag 13 maart 2003 17:56 schreef Brendovic het volgende:
ja precies snijdend, mooi omschreven, ik noemde het fokking pijn
en met dat pyravlex is binnen een dag de pijn over en na 2 dagen zie je er niks meer van
let wel op.. het flesje kun je maar een maand bewaren .. daarna werkt het niet meer..
Enne, er is verder geen echt verband gevonden tussen aften en geen of wel fruit eten hoor
quote:Als het een heel erg grote is die ook niet weggaat kan er ook iets anders aan de hand zijn
Op donderdag 13 maart 2003 18:55 schreef Jed1Gam het volgende:
Mar het gaat wel vanzelf weg, naar de huisarts gaan vind ik dus een beetje overdreven. Of je moet er je hele mond vol van hebben.
Dus dan wel even langs je huisarts gaan.
Wie heeft dan gvd ook dat gezegd? Want als ik hier zeg ik heb een bultje is het meteen MOET JE OOK MAAR EENS FRUIT ETEN!
Ja maar ik drink toch CoolBest is dan me antwoord
't begon met een klein plekje, ik dacht dat 't was omdat ik op de binnenkant van m'n onderlip had gebeten ofzo, maar de volgende dag kwam er spontaan nog eentje bij! Bijna een week had ik er veel last van, bij alles wat ik at deed 't pijn.
Overigens heb ik in de periode daarvoor niet minder fruit gegeten dan normaal, ik eet braaf een appeltje op een dag (jaja ik weet 't, 't zouden er 2 moeten zijn...) en toen ik 't had ben ik ook niet meer gaan eten. Toch zijn ze na een weekje weg gegaan! Eindelijk!
Ik heb namelijk sinds zondag 2 van die dingen op de ingang van m'n keelgat zitten. Eentje aan de linker en eentje aan de rechterkant van m'n amandelen, op die boog die ervoor zit zeg maar. [snap je?]
Alles wat ik slik komt er langs en het doet echt vet zeer en ze lijken niet van plan om binnenkort hun biezen te pakken en ergens anders te gaan zitten etteren!
Hoe heet dat spul??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |