abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9096269
Het is weer zo ver! Ik heb zo een mooi wit plekje in me mond. Normaal zijn ze na 2 3 dagen wel helemaal weg maar dit keer niet. Het begon zondag ofzo en het zit er nog. Ik loop als een gek Sinasappels Kiwi vitaminepille etc te ete maar het word alleen maar erger, dat witte plekje is niet echt een bultje meer maar gewoon een groot wit vlak in me mond wat steeds groter word. en vooral, het gaat steeds meer pijn doen, als ik me mond open doe nu doet dat al zo een pijn. En hij gaat maar niet weg. Komt dit altijd door geen fruit eten? Want ik ben idd geen fruit eter maar ik eet juist nu meer als normaal al een week dus je zou zeggen nu gaat het over maar niks. Weet iemand wat je erop kan doen? Andere oorzaken? Wanneer gaat het over?
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_9096291
Zoiets noemen ze een afte en bij de drogist hebben ze er middeltjes tegen en dan is ie zo weg. Ik heb het vaak als ik juist fruit ga eten na een tijd fruitloos te zijn geweest
.
  donderdag 13 maart 2003 @ 17:36:51 #3
17729 SP
I hate my interests
pi_9096295
zoek maar op aften, krijg je genoeg hits....
  donderdag 13 maart 2003 @ 17:38:13 #4
42504 Brammert
www.bruisend.tk
pi_9096322
aften??? ik zou zeggen herpes ofzo! neej, gewoon ff naar de huisarst ermee, ben je waarschijnlijk binnen een week van die sjit in je smoel af..... easy
Echt vet? Je gezicht insmeren met boter, dan ben je pas vet! >> Bruisend.tk
pi_9096331
biergist
yankee charlie dinges
pi_9096384
Hmz tis koop avond, me zus gaat zo toch naar de winkels ik kan vragen of ze wat mee neemt, want eten gaat nu echt niet meer
pi_9096400
btw, aften, nog nooit van gehoord
pi_9096468
http://www.femistyle.be/nl/gezondheid/aften.shtml

bedekt met mondslijmvlies, en het heeft een doorsnede van zo'n drie tot 4 mm.

oh dan heb ik een grote want hij is nu toch wel bijna een centimeter

pi_9096542
Zoek eens met google op candida albicans (gist/schimmel), die veroorzaakt onder andere orale candidiasis en dat is ongeveer wat jij beschrijft in het groot.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_9096598
heb ik ook vaker.. pyralvlex halen bij het kruitvat of de drogist.. is ie zo weg..

spul is wel smerig :R

en het is een aft..

pi_9096641
bedankt allemaal ik ga me zus zo ff op een briefje mee geven wat ze moet kopen
pi_9096760
Dit noem ik altijd blaren in mijn mond. Ontzettend irritant inderdaad

Spoelen met homeopatisch spul en vooral goed tanden blijven poetsen...dan gaat het vanzelf over....maar die pijn is erg snijdend en helaas is er weinig aan te doen

pi_9096778
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:55 schreef sindell het volgende:
Dit noem ik altijd blaren in mijn mond. Ontzettend irritant inderdaad

Spoelen met homeopatisch spul en vooral goed tanden blijven poetsen...dan gaat het vanzelf over....maar die pijn is erg snijdend en helaas is er weinig aan te doen

Bij de apotheek hebben ze anders een flesje waar je het mee kan aanstippen, dan is het zo weg
.
pi_9096783
ja precies snijdend, mooi omschreven, ik noemde het fokking pijn
pi_9096913
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:56 schreef Brendovic het volgende:
ja precies snijdend, mooi omschreven, ik noemde het fokking pijn
is vrij irritant.. maar doet het eten van sinasappels geen pijn bij jou?

en met dat pyravlex is binnen een dag de pijn over en na 2 dagen zie je er niks meer van

let wel op.. het flesje kun je maar een maand bewaren .. daarna werkt het niet meer..

pi_9096960
Een aft is 'gewoon' een zweertje in je mond en meestal blijven die vrij klein. Die van jou is zo te lezen best groot en ik zou toch langs de huisarts gaan als het niet binnen een week over is.

Enne, er is verder geen echt verband gevonden tussen aften en geen of wel fruit eten hoor

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9098184
hmmz Heb ik ook wel is last van. Heb er twee op dit moment. Echt irritant.
Een tijdje geleden had ik eerst 2 kleintjes maar die werden steeds groter, en uiteindelijk werden ze samen 1 hele grote..Dat was niet relaxt.
Mar het gaat wel vanzelf weg, naar de huisarts gaan vind ik dus een beetje overdreven. Of je moet er je hele mond vol van hebben.
  donderdag 13 maart 2003 @ 19:15:18 #18
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9098643
Hmmm ja, fruit is gezond. Maar je kan zoveel fruit eten als je wil, maar daarvan gaat het echt niet weg. Ga even langs de huisarts of nog beter: meteen langs de apotheek.
(Un)masking for the greater good.
pi_9098770
Tanden poetsen met Zendium helpt ook soms.
...
pi_9100617
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:55 schreef Jed1Gam het volgende:
Mar het gaat wel vanzelf weg, naar de huisarts gaan vind ik dus een beetje overdreven. Of je moet er je hele mond vol van hebben.
Als het een heel erg grote is die ook niet weggaat kan er ook iets anders aan de hand zijn

Dus dan wel even langs je huisarts gaan.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9102165
Me zus heeft het niet gekocht, ze beweert dat we die ook nog thuis ergens hebbe, ff zoeke dus. De pijn is nu ff wat minder maar vanmiddag was het echt niet te harden. Maar met fruit eten alsof ik een aap ben kan ik ook stoppen dus?

Wie heeft dan gvd ook dat gezegd? Want als ik hier zeg ik heb een bultje is het meteen MOET JE OOK MAAR EENS FRUIT ETEN!

Ja maar ik drink toch CoolBest is dan me antwoord

vrijdag 14 maart 2003 @ 01:12:20 #22
43033 Shannara
Revolutionized
pi_9108365
Ik ken 't hele probleem ja, ik ben er net een week weer vanaf! YEAH!

't begon met een klein plekje, ik dacht dat 't was omdat ik op de binnenkant van m'n onderlip had gebeten ofzo, maar de volgende dag kwam er spontaan nog eentje bij! Bijna een week had ik er veel last van, bij alles wat ik at deed 't pijn.

Overigens heb ik in de periode daarvoor niet minder fruit gegeten dan normaal, ik eet braaf een appeltje op een dag (jaja ik weet 't, 't zouden er 2 moeten zijn...) en toen ik 't had ben ik ook niet meer gaan eten. Toch zijn ze na een weekje weg gegaan! Eindelijk!

If stupidity kills, why aren't you dead? Obviously, stupidity is a survival trait.
pi_9108460
ik heb ze ook wel eens maar ik laat ze gewoon zitten, ze gaan meestal
na een weekje wel weg, zonder allemaal middeltjes.
pi_9114588
Spoelen met Kamillethee of Bocasan. Dat laatste kun je bij de drogist halen en dan ben je er zo vanaf. Meestal is het dan al binnen drie dagen helemaal weg.
The sky is unlimited!
  vrijdag 14 maart 2003 @ 12:53:32 #25
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_9114733
Hoera! Er zijn middeltjes voor???

Ik heb namelijk sinds zondag 2 van die dingen op de ingang van m'n keelgat zitten. Eentje aan de linker en eentje aan de rechterkant van m'n amandelen, op die boog die ervoor zit zeg maar. [snap je?]

Alles wat ik slik komt er langs en het doet echt vet zeer en ze lijken niet van plan om binnenkort hun biezen te pakken en ergens anders te gaan zitten etteren!

Hoe heet dat spul??

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')