abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9091569
In een ander topic las ik dat de mannen onder ons 's ochtens geil zijn omdat ze een stijve hebben.... maar staat een stijve ook voor geil zijn?
Bij mij is dat niet zo, zo nu en dan gaat hij eens staan maar dan ben ik niet altijd geil. Aan de andere kant is het wel zo dat wanneer ik geil ben ik ook een stijve heb.

Is bij iedereen dat zo? Ik had het er laatst met mijn (nu ex) vriendin over dat mannen niet altijd opgewonden zijn wanneer ze een stijve hebben.
Hoe denken jullie er over?

pi_9091627
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 15:10 schreef WebWitch het volgende:
dat mannen niet altijd opgewonden zijn wanneer ze een stijve hebben.
Denk eerder dat mannen niet altijd een stijve hebben wanneer ze zijn opgewonden
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_9091670
Heb wel vaker een boner terwijl ik me afvraag waar dat nou weer vandaan komt... Echt niet da'k geil ben dan...
"Don't drive faster than your angel can fly..."
  donderdag 13 maart 2003 @ 15:13:45 #4
29681 Goliath_
goliath online
pi_9091672
hij is ook stijf omdat je moet pissen sochtends
als je niet meer hoeft te pissen is de stijfheid ook zo weg
Running level 1 diagnostic
pi_9091772
Hij is bij mij ook stijf 's morgens als ik niet hoef te plassen... die die link zie ik niet helemaal...
pi_9091928
ik ben altijd geil dus ik zou het niet weten
pi_9091957
een stijve is toch lekker?
ik denk juist niet na, om die soort domme vragen
nou ik ga ff lekker met me ... spelen,
doei
  donderdag 13 maart 2003 @ 15:21:38 #9
36566 Likkebeesie
qwert the bomb!
pi_9091967
En vrouwen met stijve tepels zijn ook altijd opgewonden?
Was het maar zown feest
  donderdag 13 maart 2003 @ 15:24:05 #10
49425 ijsvries
Fokker-Parents
pi_9092043
vrouwen met stijve tepels hebben het koud. en verder ik krijg alleen een stijve tijdens het pissen. ik denk dat ik dan maar niet zoveel meer aan mijn pik moet gaan trekken. ze zeggen dat je dan aan een baksteen moet denken als je een stijve hebt.

Probeer dat maar eens als er een lekker wijf naast je staat!
lukt je toch ook nooit. maar verder vind ik dit wel een goed onderwerp. leer je nogeens wat hier op fok!

pi_9092071
Was laatst op tv is om de penis gezond te houden of zo. Iets met de bloedstroom. Dat zijn die spontane erecties die je soms hebt.
Dus niet alleen als je opgewonden bent.
pi_9095610
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 15:24 schreef Spijker83 het volgende:
Was laatst op tv is om de penis gezond te houden of zo. Iets met de bloedstroom. Dat zijn die spontane erecties die je soms hebt.
Dus niet alleen als je opgewonden bent.
oh dan weet ik dat mijn apparaat nog in top conditie is
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 13 maart 2003 @ 17:36:14 #13
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9096278
Ik krijg ook wel eens een stijve als ik RTL-Z zit te kijken Geloof maar dat ik dan NIET geil ben.

(ik heb eigenlijk heel de dag door een stijve, dit terzijde )

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9106243
Ik heb het ook wel eens. Laatst zat ik met mijn moeder te eten en toen kreeg ik een boner
en ik was dus mooi niet geil!
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_9106293
Ik ben altijd geil dus als ik een stijve heb ook
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 15:24 schreef ijsvries het volgende:
[...] ze zeggen dat je dan aan een baksteen moet denken als je een stijve hebt. [...]
Aan Erica Terpstra denken werkt beter
* instant impotent *
Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 00:14:47 #16
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_9107189
Heb wel es dan liggen we lekker samen op de bank, en dan gebeurt t ineens gewoon.. Ben dan echt totaal niet geil ofzo, in de zin dat ik dan dat soort gedachtes heb ofzo.. Tsjah, soms dan heeft ie gewoon z'n eigen wil Denkt echt voor zichzelf dan
Lastig soms.. En genant.. Maar ach, ze vind t wel sexy
  vrijdag 14 maart 2003 @ 12:15:56 #17
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_9113910
Kom ik met mn discovery wijsheden:

het klopt dat lichaam, je penis 's nachts vaak oppomt, om de bloedstroom in gang te houden.

en man heeft 's nachts wel tot 5 keer een erectie, meestal ook als je 's ochtens vroeg wakker word.

of je dan geil bent? denk wel dat het helpt...

Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  vrijdag 14 maart 2003 @ 12:27:27 #18
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_9114145
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 15:10 schreef WebWitch het volgende:
In een ander topic las ik dat de mannen onder ons 's ochtens geil zijn omdat ze een stijve hebben.... maar staat een stijve ook voor geil zijn?
Bij mij is dat niet zo, zo nu en dan gaat hij eens staan maar dan ben ik niet altijd geil. Aan de andere kant is het wel zo dat wanneer ik geil ben ik ook een stijve heb.

Is bij iedereen dat zo? Ik had het er laatst met mijn (nu ex) vriendin over dat mannen niet altijd opgewonden zijn wanneer ze een stijve hebben.
Hoe denken jullie er over?

Van een vriendin van mij die in het ziekenhuis werkt heb ik wel eens vernomen dat er soms jongens/mannen die een ongeluk hebben gehad en b.v. in schok zijn ook een erectie hebben gewoon van alle toestanden!Lijkt me nou niet echt dat ze dan opgewonden zijn!

Daarintegen zou ik er spontaan van gaan reanimeren

I don't care.....
pi_9114184
tuurlijk is stijf niet geil, zoals je zelf al aangeeft is dat bij jou ook niet zo dus lijkt me ook een beetje overbodige vraag
Lachen is gezond :D!
  vrijdag 14 maart 2003 @ 12:30:58 #20
44747 Eigenbehuizing.nl
Kleinebehuizing.nl before...!!
pi_9114224
tis een reactie van spieren en bloedsomloop, hoeft niets met geil te maken te hebben.
[b][/b][br][url=http://www.studiostoer.tk]Studio Stoer[/url][br]De tijd is een middel waarmee de natuur voorkomt dat alles tegelijk gebeurt.[br]
  zaterdag 15 maart 2003 @ 02:55:11 #21
17205 Profesor
I have a dream!
pi_9132830
Hoewel ik voorstander ben van ochtendseks heeft stijf zijn niks met geil te maken.

Probleem is vaak bij jongens die verkracht zijn, tijdens de verkrachting vaak een erectie hebben en zich daardoor schuldig voelen of zelfs medeplichtig.

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 02:59:11 #22
49897 koningkaas
KoningKaas = de baas
pi_9132864
als hij stijf is zorg ik dat ik geil wordt !

combineren en profiteren thats the key

zij sloeg haar ogen open , hij sloeg haar ogen dicht
  zaterdag 15 maart 2003 @ 13:53:51 #23
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9136604
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 02:55 schreef Profesor het volgende:
Hoewel ik voorstander ben van ochtendseks heeft stijf zijn niks met geil te maken.

Probleem is vaak bij jongens die verkracht zijn, tijdens de verkrachting vaak een erectie hebben en zich daardoor schuldig voelen of zelfs medeplichtig.

Daar las ik toevallig een paar weken geleden, in een weekblad (Nieuwe Revu of Panorama, als ik me niet vergis), iets over. Ging over vrouwen die mannen/jongens verkrachtte. Het gebeurt inderdaad vaak dat ze dan een stijve krijgen zonder dat ze geil zijn. Het is meer een fysieke reactie. Een stijve krijgen van geil zijn is een mentale reactie.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 16 maart 2003 @ 05:02:44 #24
19245 GTTC
Honda - S2000
pi_9151406
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 13:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Daar las ik toevallig een paar weken geleden, in een weekblad (Nieuwe Revu of Panorama, als ik me niet vergis), iets over. Ging over vrouwen die mannen/jongens verkrachtte. Het gebeurt inderdaad vaak dat ze dan een stijve krijgen zonder dat ze geil zijn. Het is meer een fysieke reactie. Een stijve krijgen van geil zijn is een mentale reactie.

Volgens mij vonden die jongens dat dan helemaal niet zo erg!
Silverstone
pi_9152092
Hmm, waarom gebeurd mij dat nou nooit, verkracht worden door een stel lekkere tieners
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')