Omdat het verhaal wat ze hebben geschreven eigenlijk voor anderhalf seizoen bedoeld was, moeten ze nu de meest rare sprongen uithalen om het nog interessant te houden...nog even en het heeft voor mij afgedaan...
quote:zeg, het is een tv-show die toch al niet pretendeert geloofwaardig te zijn...
Op maandag 3 november 2003 09:52 schreef Mike het volgende:
Het was al vaak niet geloofwaardig, maar ondertussen slaat het echt allemaal nergens meer op.
quote:Nee, dat snap ik uiteraard...er zijn al meer dan genoeg vreemde dingen gebeurd. Maar ik heb het idee dat ze, om op hetzelfde niveau te blijven, dermate rare sprongen moeten gaan maken, dat het ten koste gaat van de serie.
Op maandag 3 november 2003 11:11 schreef Tokus het volgende:[..]
zeg, het is een tv-show die toch al niet pretendeert geloofwaardig te zijn...
quote:ben het helemala met je eens, de kwaliteti van alias is helemaal afgezwakt.
Op maandag 3 november 2003 09:52 schreef Mike het volgende:
Ik heb er even aan zitten denken om halverwege de nieuwe aflevering .............om het nog interessant te houden...nog even en het heeft voor mij afgedaan...
spoiler:
Weg met Lauren Reed!
Syd
spoiler:
quote:Ja, hij komt. Bron.
Op maandag 17 november 2003 21:06 schreef CloudStrife het volgende:
Iemand die kan confirmeren dat woensdag de DVD uitkomt?
Ik ben ook begonnen met seizoen 3, heb net de eerste twee afleveringen gezien. Ik kan er nog niet al teveel over zeggen, het moet geloof ik allemaal nog een beetje op gang komen.
quote:19 nov. Vandaag dus uitgekomen
Op woensdag 19 november 2003 16:38 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ja, hij komt. Bron.
Ik ben ook begonnen met seizoen 3, heb net de eerste twee afleveringen gezien. Ik kan er nog niet al teveel over zeggen, het moet geloof ik allemaal nog een beetje op gang komen.
Eindelijk ook wat minder dat gezeur met die 3-hoeksverhouding..
quote:Het was een beetje een David Lynch-aflevering.
Op maandag 1 december 2003 23:24 schreef DePeer het volgende:
Ha! Erg wazige ep deze keer, maar het wordt wel weer steeds beter, imhoEindelijk ook wat minder dat gezeur met die 3-hoeksverhouding..
Behoorlijk interessant dus...en met een leuke cliffhanger.
quote:Je bedoelt David Cronenberg?
Op dinsdag 2 december 2003 11:31 schreef Mike het volgende:
Het was een beetje een David Lynch-aflevering.
quote:Eigenlijk heb ik een vreselijke hekel aan cliffhangers, maar Alias zonder cliffhanger is geen Alias, ben dus ook blij dat dat weer wat meer terug is
Behoorlijk interessant dus...en met een leuke cliffhanger.
En ik ben nog blijer dat ze weer richting het verhaal met de Rambaldi zooi gaan.
Heel wat interessanter dan een relatie tussen Syd, Vaughn en Lauren.
misschien moeten ze eens een trio proberen..
quote:Nee, ik bedoelde toch echt David Lynch.
Op dinsdag 2 december 2003 12:33 schreef DePeer het volgende:[..]
Je bedoelt David Cronenberg?
quote:Ik vertrouw die Lauren niet...het is echt zo'n personage dat straks OF slecht blijkt te zijn OF op een tragische manier aan d'r einde komt.
En ik ben nog blijer dat ze weer richting het verhaal met de Rambaldi zooi gaan.
Heel wat interessanter dan een relatie tussen Syd, Vaughn en Lauren.
misschien moeten ze eens een trio proberen..
quote:Ow, dan moet ik meer films kijken geloof ik..
Op dinsdag 2 december 2003 13:08 schreef Mike het volgende:[..]
Nee, ik bedoelde toch echt David Lynch.
quote:Hm, eigenlijk hoop ik wel op het eerste, maar ook weer op het laatste...
Ik vertrouw die Lauren niet...het is echt zo'n personage dat straks OF slecht blijkt te zijn OF op een tragische manier aan d'r einde komt.
Ep van vandaag was iets minder, maar toch best nog wel te doen.
spoiler:
nu maar hopen dat die Francie-kloon ook echt kapot is......
En ik ben zooooo blij dat Lindsey ook eindelijk is neergeschoten
Vreselijk irritante gast was dat.
Ik weet alleen dat hij de laatste tijd vaak gedraaid wordt op 3FM (volgens mij een megahit geweest) en dat het volgens mij gedraaid werd bij een stuk uit Alias waarbij Sidney verdrietig was/aan het huilen was (volgens mij einde seizoen 1/begin seizoen 2). Hopelijk weet iemand over welk nummer ik het heb !
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:08 schreef Mike het volgende:Ik vertrouw die Lauren niet...het is echt zo'n personage dat straks OF slecht blijkt te zijn OF op een tragische manier aan d'r einde komt.
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:19 schreef Mike het volgende:
spoiler:
[..]
----
Veel onthullingen deze keer, zeker het kijken waard
Veel beter dan zo'n 3-hoeks-verhouding, wat ik best irritant vond worden..
(maar dat had ik al een paar keer gezegd, geloof ik )
quote:http://www.tv1.be/
Alias: het vervolg in 2004Begin september liep onze reeks uitzendingen van Alias ten einde. Maar nu nemen we de draad terug op met het vervolg van de avonturen van Sydney Bristow .
We starten op 30 januari met 3 heruitzendingen telkens op vrijdag om 23u45'. Vanaf 27 februari loopt dan de nieuwe reeks van seizoen 2.
En leuk dat het weer op TV1 komt.. ga denk ik toch nog maar een keer kijken
(dit is echt de enige serie ooit die ik meerdere keren heb bekeken (s1 in totaal al 5x))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |