quote:Jammer.., heel jammer..
Alias zal voorlopig helemaal niet terugkeren op een van de drie SBS
zenders (SBS6, Net 5 en Veronica) omdat de kijkcijfers beneden verwachting
waren.
quote:Welke zender?
Op maandag 29 september 2003 10:16 schreef MR_White het volgende:
...Maar goed ben al lang blij dat het weer op tv is
spoiler:
* DePeer vraagt zich ook af of er nog iets gaat gebeuren met dat Rambaldi spul..
spoiler:
quote:Ja duh, zijn die gasten daar debiel ofzo?
Op woensdag 1 oktober 2003 09:24 schreef AleSyS het volgende:
Ik had een mailt gestuurd naar infoveronica:..
Alias zal voorlopig helemaal niet terugkeren op een van de drie SBS
zenders (SBS6, Net 5 en Veronica) omdat de kijkcijfers beneden verwachting
waren...
quote:Wordt atm alleen in Amerika uitgezonden (door ABC, iirc <-- hint!
Op woensdag 1 oktober 2003 18:57 schreef DJKoster het volgende:[..]
Welke zender?
spoiler:
maar ik twijfel of dat Arvin Sloane, wel echt op het rechte pad is en dat de uitkomst van het rambaldie project wel echt is dat hij zegt dat het is:S
Want in de eerdere eps kon rambaldi je toch eeuwig leven schenken.....iemand
Voortaan de spoiler-tag gebruiken aub.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 05-10-2003 23:55]
[Dit bericht is gewijzigd door Ares op 19-10-2003 20:52]
quote:Aangezien de afleveringen in Amerika ook pas bij aflevering 4 zijn in Amerika, neem ik aan dat niemand het weet.
Op zondag 19 oktober 2003 20:50 schreef Ares het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met dat medusa project in season3 van alias?
spoiler:
quote:spoiler:
Op zondag 19 oktober 2003 20:54 schreef MR_White het volgende:
ok hir kom ik dan met me spoiler tagsspoiler:
Ik vraag het me ook af, ik kon het ff niet volgens, geloof dat het met die statliet te maken heeft!
Hoe denk jij over slone, is ie zuiver ?
Op zondag 19 oktober 2003 20:55 schreef Mike het volgende:[..]
spoiler:
Ik kan het me niet voorstellen, anders heeft die vent nooit meer wat te doen in de serie.Ik denk dat er nog wel een soort masterplan onthuld zal worden.
quote:Jah had ik ook vooral tone ik ep 1 had gezien, d8 ik ok....ep 2 maakt het wel goed spoiler:
Op zondag 19 oktober 2003 21:03 schreef Mike het volgende:
Blijven jullie het leuk vinden, of ligt het aan mij dat ik het echt een stuk minder vind dan aan het begin van seizoen 2 bv.
Maar Sark blijft cool. Vind het ook irritant dat die spoiler:
Eindelijk weer eens een soort van einde-aflevering-cliffhanger!
quote:Heb ep 4 pas over een uurtje binnen. Van irc gedownload. Dus moet hem nog kijken. Sydney was vorige episode idd irritant. Al dat sentimitele gezeik om niks.
Op zondag 19 oktober 2003 21:32 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ep 4 is weer vol spanning, maar de eerste drie vond ik ook wat tegenvallen. Syd was vorige week gewoon irritant zelfs...Eindelijk weer eens een soort van einde-aflevering-cliffhanger!
waar halen jullie je eps vandaan? als het niet mag mail me aub dan ff
widthocean@hotmail.com
quote:Dat mag inderdaad niet.
Op zondag 19 oktober 2003 22:10 schreef MR_White het volgende:
btw zomaar een vraag ( weet niet of het mag)waar halen jullie je eps vandaan? als het niet mag mail me aub dan ff
widthocean@hotmail.com
quote:De vorige aflevering(en) vond ik wat minder, maar de aflevering van vandaag (of gisteren, weet niet hoe dat zit met die tijden in de USA enzo) was zeker wel ok!
Op zondag 19 oktober 2003 21:03 schreef Mike het volgende:
Blijven jullie het leuk vinden, of ligt het aan mij dat ik het echt een stuk minder vind dan aan het begin van seizoen 2 bv.
Enne:
spoiler:
spoiler:
Op zondag 19 oktober 2003 23:40 schreef MR_White het volgende:
over ep 4 van season 3spoiler:
jah wat kan ik zeggen, ik kan niet echt een verhaallijn vinden, elke ep gaat weer over een andere missie... het is niet zoals season 2!, Vraag me af wanneer sydney's moeder terug keert!? en ach een beetje evolved ebola kan toch geen kwaad![]()
wat dacht je van "Sydney die probeert te achterhalen wat er nou met haar gebeurd is, en die hele Covenant waar ze achteraan zitten?
Lijkt me toch wel een verhaallijn eigenlijk.
Die covenant wilt met dat 2e virus (artificial virus) het ebola virus genetisch manipuleren zodat dat virus alleen de door hun afgestemde mensen kan infecteren.
Maaruh toen op het einde, heb ik nog geen x Sydney dat virus zien taggen/labelen zodat de CIA het kan tracken. Denk dat ze die Vaugn heeft getagged ofzo zodat de C.I.A. hem kan vinden omdat die gewond is omdat hij neergestoken is door haar. Maarja dan zijn ze ook gelijk de track kwijt op dat virus.
Die sloane is btw wel cool hehe, loopt heletijd die blonde te irriteren met haar verleden + vader.
[Dit bericht is gewijzigd door Ares op 20-10-2003 03:49]
spoiler:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |