abonnement Unibet Coolblue
pi_605100
dit stukje vond ik op Aminta's fanpage en namens mij, veel geluk en suc-6 Aminata!!!

hier is dan het stukje:

Nog meer goed nieuws!!
Hoi ik wilde even met jullie delen dat Boom (mijn schatje) en ik verloofd zijn sinds zaterdag 23 december (eergisteren dus)!! We waren wel samen de ring gaan kiezen, maar hij had tegen mij gelogen dat we hem woensdag pas konden gaan halen. De stiekemerd had de ring dus toch al en op zaterdag toen de meeste van onze vrienden in Café au Lait zaten ging hij op z'n knie zitten en vroeg me ten huwelijk. Ik zei natuurlijk onmiddelijk ja!! Iedereen was super-ontroerd en moest even wat wegslikken.
Hij is de man van mijn leven, steunt me in alles wat ik wil ondernemen(zoals oa. "De Bus") en hij heeft een fantastisch karakter.
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit zou trouwen, ik zag er echt het nut niet van in, dus zeg nooit, nooit, ha ha!
Zelfs wanneer we getrouwd zullen zijn, zullen we de eerste jaren nog geen traditioneel gezinnetje vormen. We hebben allebei een zeer onregelmatige levensstijl en werk. Het leuke is dat we mekaar de ruimte en tijd geven om te doen wat we echt graag willen, dat is volgens mij de sleutel van ons success. Op die manier blijven we allebei gelukkig en we hebben altijd tonnen gespreksstof over onze plannen. De weg die wij kiezen gaat natuurlijk ook niet altijd over rozen, we moeten elkaar vaak missen en dat is niet altijd even leuk zeker niet voor onze beurs (hoge telefoonrekeningen !!), maar op dit moment is het niet anders. Veel mensen die ook een langeafstands-relatie hebben zullen mij wel begrijpen.Sommige mensen klagen al als ze een halfuurtje van hun geliefde wonen, wij zitten soms op twee verschillende continenten, maar het kan dus als je het echt wil.
xxx Aminata

Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
  zondag 31 december 2000 @ 10:44:09 #2
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_605172
feeeeeeeeeeestjuh
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2001 @ 01:31:46 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_661067
Ik heb nog geen uitnodiging gezien!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')