Het is een bluetooth toestel dus zou je er vanuit gaan dat een bestaande bluetooth carkit die diverse merken ondersteunt waaronder Nokia dus ook de 7650 zal ondersteunen.
Helaas. Op diverse websites van leveranciers van carkits enzo word melding gemaakt van het feit dat de bluetooth carkits geen 7650 ondersteunen (explicite melding).
Weet iemand of die alsnog komen gaat?
quote:Ja jammer jo. Er zit dan wel bluetooth. In je telefoon. Maar dat is zoals al eerder gezegt alleen maar voor data. En geen spraak. Ik heb zelf een 7650. Dus het gaat niet door betreft die bluetooth.
Op donderdag 13 maart 2003 10:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik sta op het punt de Nokia 7650 aan te schaffen (wat een cool toestel). Maar helaas is er (volgens mij) nog geen bijpassende carkit voor.Het is een bluetooth toestel dus zou je er vanuit gaan dat een bestaande bluetooth carkit die diverse merken ondersteunt waaronder Nokia dus ook de 7650 zal ondersteunen.
Helaas. Op diverse websites van leveranciers van carkits enzo word melding gemaakt van het feit dat de bluetooth carkits geen 7650 ondersteunen (explicite melding).
Weet iemand of die alsnog komen gaat?
quote:100% true
Op donderdag 13 maart 2003 12:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja jammer jo. Er zit dan wel bluetooth. In je telefoon. Maar dat is zoals al eerder gezegt alleen maar voor data. En geen spraak. Ik heb zelf een 7650. Dus het gaat niet door betreft die bluetooth.
quote:Dat word een andere halen
Op donderdag 13 maart 2003 12:48 schreef SignOTheTimes het volgende:
Dat is dan mooi balen..
quote:Maar het is toch raar dat Nokia zo'n fantastisch toestel in elkaar heeft gezet en het dan op het gebied van carkit's af laat weten.
Op donderdag 13 maart 2003 14:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat word een andere halen
quote:VOlgens mij klopt dat niet helemaal wat je zegt, d'r is toch een bleutooth headset voor dit apparaat
Op donderdag 13 maart 2003 12:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja jammer jo. Er zit dan wel bluetooth. In je telefoon. Maar dat is zoals al eerder gezegt alleen maar voor data. En geen spraak. Ik heb zelf een 7650. Dus het gaat niet door betreft die bluetooth.
quote:Voor de 7650?
Op donderdag 13 maart 2003 14:15 schreef Nyles het volgende:[..]
VOlgens mij klopt dat niet helemaal wat je zegt, d'r is toch een bleutooth headset voor dit apparaat
(hebbem zelf ook)
Dat zou dan wel weer cool zijn (al kan ik het me moeilijk voorstellen).
quote:Dat zou erg okay zijn... ook bij de Headset's op het internet stond het er vaak expliciet bij dat ze niet geschikt zijn voor de 7650.
Op donderdag 13 maart 2003 14:18 schreef Nyles het volgende:
d'r bestaat in ieder geval wel een bleutooth headset, ik kan het even navragen...
"You can perform device-to-device Bluetooth communication with your 7650 (for example messaging and gaming). Unfortunately, the phone does not support the Bluetooth headset, so if you want a wireless hands free connection, you will have to purchase the Nokia headset."
Maar hieruit begrijp ik wel dat er een "wireless headset" is voor de 7650
quote:Inderdaad.. schiet mij maar in een kapotje.
Op donderdag 13 maart 2003 14:21 schreef Nyles het volgende:
idd sorry heb ff snel gezocht:"You can perform device-to-device Bluetooth communication with your 7650 (for example messaging and gaming). Unfortunately, the phone does not support the Bluetooth headset, so if you want a wireless hands free connection, you will have to purchase the Nokia headset."
Maar hieruit begrijp ik wel dat er een "wireless headset" is voor de 7650
quote:Sorry SOTT, er is geen carkit voor de Nokia 7650 en hij komt er ook niet.
Op donderdag 13 maart 2003 14:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik ga nog even op de assecoires lijst op de nokia site kijken!
quote:Dat klopt, het zijn de HDB 5, HDC 5 en de HDD 1
Op donderdag 13 maart 2003 14:18 schreef Nyles het volgende:
d'r bestaat in ieder geval wel een bleutooth headset, ik kan het even navragen...
[Dit bericht is gewijzigd door Princessa op 13-03-2003 16:43]
quote:Ah... je bent bekent met de nokia producten?!
Op donderdag 13 maart 2003 14:30 schreef Princessa het volgende:[..]
Sorry SOTT, er is geen carkit voor de Nokia 7650 en hij komt er ook niet.
De carkit werkt niet met bleuth.
We zijn het nog steeds aan het proberen om er iets voor te vinden.
quote:Ik verkoop het, ik/wij zijn impoteur van Nokia.
Op donderdag 13 maart 2003 14:45 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Ah... je bent bekent met de nokia producten?!
quote:Helemaal te-gek!
Op donderdag 13 maart 2003 14:48 schreef Princessa het volgende:[..]
Ik verkoop het, ik/wij zijn impoteur van Nokia.
Maar ik neem aan dat jij geen antwoord op de vraag kan geven hoe Nokia het is zijn kop heeft gekregen om een waanzinnige telefoon op de markt te brengen zonder goede carkit mogelijkheden. .
quote:Dat is er wel, dat is de sony ericsson P 800, niet goedkoop ook niet zo klein als de nokia 7650.
Op donderdag 13 maart 2003 14:53 schreef SignOTheTimes het volgende:
Is er geen alternatief toestel wat net zo cool is maar wel de carkit mogelijkheden biedt?
Maar als je geduld hebt dan moet je wachten op de nieuwste nokia 3650 met bleuth. en carkit, weet nog niet wanneer die leverbaar is maar nog wel in dit jaar.
Maar als je zegt wat je precies zoek dan kan ik wel eventjes snuffelen hierzo.
Vertel eens hoe dat werkt dan met die draadloos head set?? voor de 7650. Want nu ben ik wel benieuwd. Die wil ik wel hebben. En wat moet het kosten??????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |