ik was me laatst in een moment van opwinding aan het bevredigen met een tube lijm, maar het dopje zat er niet goed op. Dat concludeer ik althans door het feit dat hij zonder dopje naar buiten kwam. Ik zit nu met een dopje in me en evt wat lijmresten. Zal ik naar de dokter gaan? Ik denkd at dat wel moet maar ik durf niet want ik schaam me zo...
help me
quote:http://www.tmf.nl
Op donderdag 13 maart 2003 10:28 schreef BrEeZaHChIcK het volgende:
Hoi allemaalik was me laatst in een moment van opwinding aan het bevredigen met een tube lijm, maar het dopje zat er niet goed op. Dat concludeer ik althans door het feit dat hij zonder dopje naar buiten kwam. Ik zit nu met een dopje in me en evt wat lijmresten. Zal ik naar de dokter gaan? Ik denkd at dat wel moet maar ik durf niet want ik schaam me zo...
help me
ga daar maar verder
[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 13-03-2003 10:30]
quote:Misschien wil je marrokaanse vriendje wel even voor je kijken...
Hoi allemaalik was me laatst in een moment van opwinding aan het bevredigen met een tube lijm, maar het dopje zat er niet goed op. Dat concludeer ik althans door het feit dat hij zonder dopje naar buiten kwam. Ik zit nu met een dopje in me en evt wat lijmresten. Zal ik naar de dokter gaan? Ik denkd at dat wel moet maar ik durf niet want ik schaam me zo...
help me
quote:leuk verzonnen verhaaltje
help me
quote:Zullen we vast gaan aftellen?
Op donderdag 13 maart 2003 10:30 schreef Killjoy het volgende:
Ik snap de lol niet van dit soort onzin topics.
quote:nee eerst ff bedenken wiens kloontje het is
Op donderdag 13 maart 2003 10:30 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Zullen we vast gaan aftellen?
quote:als strax weer iedereen serieus gaat antwoorden net als bij marokaan topic dan kan je nog lang tellen
Op donderdag 13 maart 2003 10:30 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Zullen we vast gaan aftellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |