quote:Dat heb ik nou ook, niet slapen, boos zijn, bang voor de telefoonrekening omdat ik te veel op koos heb gestemd en blij dat ik deze topic heb aangemaakt.
Op 31 december 2000 09:23 schreef Romany het volgende:
Koos is de echte winnaar van BB, kon hier vannacht niet van slapen, ben nog steeds boos, maar ben blij met deze topic!!!!!!!!
Voor Koos en Robin vind ik het ook heel erg sneu. Dat zit me nog het meest dwars. Ze hebben al die tijd in dat huis gezeten, om dan door gemanipuleer niet te winnen. Met volgende BB-ers zou ik minder medelijden hebben omdat ze nu weten wat ze kunnen verwachten.
quote:Hoezo? Koos stond toch voor..... Bi-anca niet en als ik de reacties hier lees zijn daar niet veel fans van haar bij.
Op 31 december 2000 10:12 schreef berney het volgende:
eigenlijk was het wel een beetje te verwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop