abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 december 2000 @ 08:15:40 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_605074
Heel veel invloed op deze Bus editie hebben de mental coaches Monique en Bert uitgeoefend. Vooral Bert maakte nogal indruk op de passagiers want keer op keer werd zijn naam genoemd op de streams. Bert bemoeide zich ook inhoudelijk met het programma. Zo waarschuwde hij andere passagiers voor de spelletjes van Koen. Merkwaardig genoeg wordt daar zelfs aan voorbijgegaan door de moeder van De Bus: gedelegeerd producente Diana Buddingh (zie foto). In een interview met de Telegraaf vertelde ze dat Koen zijn spelletjes vaak niet kon doorspelen omdat hij door het publiek verraden werd. Dat hij óók verraden werd door mental coach Bert liet ze maar achterwege. Uit streamverslagen blijkt echter duidelijk dat Bert bijvoorbeeld Zoë gewaarschuwd had om niet in Koen's stemafspraken te trappen.

Maar de invloed van Monique en Bert reikte veel verder. Zo werd Mariska menigmaal opnieuw in de armen van Koen gepraat. Ze zou veel leren van deze Bus en werd sterker door het gedrag van Koen zeiden de coaches. Maar gaandeweg zette Mariska zichzelf steeds meer voor schut. Wel leuk voor de kijkcijfers natuurlijk.


Nog veel schrijnender is de afhankelijkheid die mentalcoaches t.o van hun pupillen kweken. De landelijk bekende mental coach Frits Löhnen is daar bij Hennie Huisman een treffend voorbeeld van. Zonder Frits durft Hennie geen show meer te presenteren. Maar ook Bert heeft het voor elkaar. De laatste tijd hoorden we op de streams Zoë vaak zeggen dat ze dit of dat nog even met de mental coaches moest bespreken. De hele laatste stemronde liet ze compleet afhangen van het oordeel van Bert. Het toppunt is echter dat ze aan Sandra vertelde dat ze na De Bus met de mental coach wil doorgaan. Omdat ze er zoveel sterker van wordt. Op 19 december werd onderstaande via de streams opgetekend:

Extra werken om coach na De Bus te kunnen betalen

Zoe : ''De mental coaches hebben altijd gelijk maar ik vind het moeilijk dat te erkennen. Ik zou na de Bus doorgaan met de mental coaches''. Sandra : ''Ik ga er mee door''. Zoe : ''Ik ga er ook mee door. Het kan me niet schelen hoe veel het kost, dan werk ik wel wat meer. Hoe snel wij hier hebben geleerd. Anders val ik weer terug. Ik denk dat het voor velen van ons heel goed zou zijn. Op dat gebied ben ik zo blij dat ik de Bus in ben gestapt.''

Veel gekker moet het toch niet worden. Voor ze De Bus inging had Zoë totaal geen behoefte aan een mentalcoach en nu wil ze er zelfs extra voor gaan werken om maar sessies met Bert te kunnen betalen. De invloed is hiermee wel aangetoond.......


de moeder van De Bus: Diana Buddingh

http://debus.mediahits.nl
---
R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 31 december 2000 @ 09:31:23 #2
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_605094
quote:
Op 31 december 2000 08:15 schreef R@b het volgende:
Uit streamverslagen blijkt echter duidelijk dat Bert bijvoorbeeld Zoë gewaarschuwd had om niet in Koen's stemafspraken te trappen.

R@b
Ik dacht dat er geen stemafspraken gemaakt mochten worden? Is het feit dat Koen dit probeerde bij Zowie dan geen reden voor een tweede gele kaart?! De passagiers blijken gelijk te krijgen dat Koen de hand boven het hoofd gehouden wordt.
En Zowie staat niet bepaald sterk in haar schoenen dat ze na De Bus een mental coach nodig heeft om normaal te kunnen leven. Ze kan behoorlijk slecht tegen kritiek. Als ze inderdaad vindt dat ze zo goed bezig is, zoals ze regelmatig zelf beweert, zou ze zich daar veel minder van aantrekken.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_605180
hoi rob,

Ik vind het allemaal ook kwalijk en dubieus. Ten opzichte van deenemers en kijkers/bellers. Ik vraag me af waarom hier niet meer aandacht voor is in de serieuze media. Misschien een brief naar bijvoorbeeld de Volkskrant?

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
  zondag 31 december 2000 @ 18:36:35 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_606546
Uit de streamverslagen van vandaag:

Zoe : ik ben benieuwd of Ton vanavond rookt.
Dan gaat ik hem gelijk pakken.
Ook moet ik vanavond nog veel dingen aan Bert(mentalcoach) vragen.
---

14.10
Er komt iemand binnen.
Gelijk veranderd streams op een poppetje in de bus.

Sandra en Zoe : ha BERT ....BERT! blij dat je er ben!

Bert : kom gauw jas aan doen ,we waren iets anders aan het doen,niet mopperen en meekomen!!
Zoe : we waren hier aan het stressen

---

Zoe : Bart zou haast niet komen,maar Bert heeft gezorgd dat hij na 7 komt.
Ook Zoe wil nu bij Sandra zitten om als volgende geknipt te worden.

Tja

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')