abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_604813
Voor Sanne deze keer

Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11,12,
13

Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 02:06]

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_604818
* Tinkerbell zet de LAMBADA op.

Ik wil dansen. Bij voorkeur met een lekker ding (bij gebrek aan PalinG dan altijd nog he ?

De woorden laten we maar weg, niemand verstaat toch Portugees.

zondag 31 december 2000 @ 02:04:09 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_604819
quote:
Op 31 december 2000 02:01 schreef Simba het volgende:
Voor Sanne deze keer
Lief van je!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 31 december 2000 @ 02:05:27 #4
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_604821
Met terugwerkende kracht ook nog dank voor deel 13....

Ik waag me niet meer aan illegale spin-offs, dans liever op de bar!

Ben te zaai voor een signature
  zondag 31 december 2000 @ 02:08:24 #5
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_604826
Heeft iemand iets te drinken voor me? Voelt alsof er vier kilo citroenen in mijn ogen zijn uitgeperst. Snack er bij is ook goed, maar liever niet iets chinees.
  † In Memoriam † zondag 31 december 2000 @ 02:09:14 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_604828
Wanneer wordt er een deel aan mij opgedragen? Deel 28 of zo?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 31 december 2000 @ 02:09:53 #7
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_604830
Lekker even na het werk aan de bar hangen. Hoe is het met jullie?
  † In Memoriam † zondag 31 december 2000 @ 02:10:25 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_604834
doordevil, er is volop te zuipen!
We hadden rekening gehouden met goed en slecht nieuws. Helaas is 't slecht nieuws geworden. Maar zuipen zśllen we!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_604835
quote:
Op 31 december 2000 02:07 schreef doordevil het volgende:
Heeft iemand iets te drinken voor me? Voelt alsof er vier kilo citroenen in mijn ogen zijn uitgeperst. Snack er bij is ook goed, maar liever niet iets chinees.
Nico ! Ouwe rukker, schuif aan. Hier kan alles, behalve natuurlijk chinees praten of eten. Dank je voor de condoleances, mijn verloving met Hummie is inderdaad afgelast, ja. Ze is nl. ontslagen per 23.30 vanavond, kweenie, telegram uit Spanje ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 31-12-2000 02:12]

pi_604836
Leuk Nico dat je na werktijd nog FF langskomt..
  zondag 31 december 2000 @ 02:12:40 #11
5955 Miracle
Been there, done that
pi_604839
Wat mij betreft kunnen de loempiaatjes heel hard van de menukaart af hier Doordevil. Hier, neem wat oudhollandse bitterballen uit Heerhugowaard.
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  Moderator zondag 31 december 2000 @ 02:13:04 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_604840
*Gert neemt een ferme slok van zijn Winning Dyke, zet het glas tussen zijn benen en wringt zich uit zijn t-shirt. Pfff.. warm hier! Maar wel supergezellig zo, met die Lambada!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 31 december 2000 @ 02:13:52 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_604843
Zijn de modjes al in dromenland?

Nico, ik gaf je net een biertje en versnapering in het vorige topic; maar doe het hier nogmaals;

Aziatische troep is hier voorlopig offlimits (honeybun) dus je kunt kiezen uit:

- leverworst
- blokkies kaas
- stukkies haring
- gebakken bloedworst

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 31-12-2000 02:15]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_604844
Nico, Je bent er! Geef die man eens iets lekkers van mij. En Cynix, ach joh, in dit tempo zitten we zo aan deel 28
*Simba danst lekker met Sanne, maar dan beschaafd op de dansvloer
't gaat om hoe je ermee omgaat
  zondag 31 december 2000 @ 02:14:27 #15
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_604845
Ja daaaaaag! Die vlammetjes worden mij niet ontnomen!
Bep, frituur je nog?
Ik heb nog erg veel zin in je oriėntaalse vingervoedsel!

edit:
Gert, ooh lala! Ik mix effe een Winning Dyke voor mezelf, Nico, een Sour Grape?

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 31-12-2000 02:16]

pi_604847
* Tinkerbell heeft eindelijk d'r mail aan Harry af.

Ik vinnut eigenlijk wel gezellig worden. Alleen is die Bianca op dit ogenblik maar een paar straten verderop hier

*Desondanks sleept Tink Gert mee de dansvloer op.

zondag 31 december 2000 @ 02:17:11 #17
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_604849
Man, wat heb ik het gehad met die volksverlakkers. Is toevallig de broer van Robin hier? Wil iemand hem dan dat fototoestel uit zijn handen rukken?

Kijken wat meneer morgen weer voor ludieke after party foto's op zijn site zet.

Overigens, borrelpraatje, alle hulde voor Jolanda, die mij schuimbekkend van woede al om 00.10 mailde. Zat boos thuis. Sfeer was haar zwaar opgebroken. Ego's en ego's. Als ik wat zwaar op de hand ben,zeg het dan maar.

pi_604852
*Qt komt deel 14 ff bekijken

Hallo allemaal! Ik zag dat Simba vroeg om een troostende schouder een uur of wat geleden. Sowwy Simba... Ik zwierf wat rond in de buurt en het is hier te glad om je snel te verplaatsen. Gelukkig heeft Sanne je vermaakt

Maar goed, ik heb wel trek in iets te drinken. Roache, doe jij de bar vanavond? Dan lust ik wel iets lekkers. steek ik ondertussen een blowtje op. Ook een trekje Cynix?

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_604853

.. nou Gert, gaatie een beetje..

Nico neem nou een lekker snackje van Tante Bep.. komt alles goed

† In Memoriam † zondag 31 december 2000 @ 02:21:13 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_604854
Hoi Qt!
Ja, ik doe mee!
Ik doe trouwens mee aan alles wat m'n gedachten van de nachtmerrie van vanavond kan afhouden...
pi_604855
*Bep zet een schaal vlammetjes bij Roache op schoot

Is dat dan wat, krijgen we hier live een soort "after column".

Voel me hier al weer ietsjes beter door.

Moderator zondag 31 december 2000 @ 02:21:55 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_604856
Leuk om te zien, vanaf de bar, Simba en Sanne dansend.. het is inderdaad wat ordinair om zo op de bar te hossen, ik geeft het toe. Maar ja, 't is de laatste avond. Helemaal nu onze columnist in zijn laatste column heeft aangegeven BB voorgoed de rug toe te keren.. heeft Nico nog wat in zijn glas? Volgende rondje is voor mij..

Roache, bloot genoeg zo? Tink, je ziet er moe uit.. je ogen lijken wel spleetjes.
Gaat-ie nog, of moet er een nieuwe fles witte wijn open honeybun?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_604857
Jullie begrijpen toch wel dat dat niet Tink is op de foto ?

Alhoewel, aardig lijfje.

pi_604864
Thanx Gert honey, een fles gaat er wel in. Begin wel aardig op te knappen, maar dat komt omdat ik met allemacht niet aan Bianca probeer te denken.

En.. eh... vanwege dat... eh....ontblootte bovenlijf van jou

zondag 31 december 2000 @ 02:27:34 #25
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_604866
Gert!

Nou nou, ik gooi de bar maar volledig open en zie wel wat er van komt, neemt en drinkt hiervan gij allen, want gij.....wawawaįįįįįh!
Het is vandaag van da house, ik sta garant voor Torp en zijn chequeboekje...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')