Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11,12,
13
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 02:06]
Ik wil dansen. Bij voorkeur met een lekker ding (bij gebrek aan PalinG dan altijd nog he ?
De woorden laten we maar weg, niemand verstaat toch Portugees.
quote:Lief van je!
Op 31 december 2000 02:01 schreef Simba het volgende:
Voor Sanne deze keer
Ik waag me niet meer aan illegale spin-offs, dans liever op de bar!
quote:Nico ! Ouwe rukker, schuif aan. Hier kan alles, behalve natuurlijk chinees praten of eten. Dank je voor de condoleances, mijn verloving met Hummie is inderdaad afgelast, ja. Ze is nl. ontslagen per 23.30 vanavond, kweenie, telegram uit Spanje ofzo.
Op 31 december 2000 02:07 schreef doordevil het volgende:
Heeft iemand iets te drinken voor me? Voelt alsof er vier kilo citroenen in mijn ogen zijn uitgeperst. Snack er bij is ook goed, maar liever niet iets chinees.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 31-12-2000 02:12]
Nico, ik gaf je net een biertje en versnapering in het vorige topic; maar doe het hier nogmaals;
Aziatische troep is hier voorlopig offlimits (honeybun) dus je kunt kiezen uit:
- leverworst
- blokkies kaas
- stukkies haring
- gebakken bloedworst
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 31-12-2000 02:15]
edit:
Gert, ooh lala! Ik mix effe een Winning Dyke voor mezelf, Nico, een Sour Grape?
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 31-12-2000 02:16]
Ik vinnut eigenlijk wel gezellig worden. Alleen is die Bianca op dit ogenblik maar een paar straten verderop hier
*Desondanks sleept Tink Gert mee de dansvloer op.
Kijken wat meneer morgen weer voor ludieke after party foto's op zijn site zet.
Overigens, borrelpraatje, alle hulde voor Jolanda, die mij schuimbekkend van woede al om 00.10 mailde. Zat boos thuis. Sfeer was haar zwaar opgebroken. Ego's en ego's. Als ik wat zwaar op de hand ben,zeg het dan maar.
Hallo allemaal! Ik zag dat Simba vroeg om een troostende schouder een uur of wat geleden. Sowwy Simba... Ik zwierf wat rond in de buurt en het is hier te glad om je snel te verplaatsen. Gelukkig heeft Sanne je vermaakt
Maar goed, ik heb wel trek in iets te drinken. Roache, doe jij de bar vanavond? Dan lust ik wel iets lekkers. steek ik ondertussen een blowtje op. Ook een trekje Cynix?
Is dat dan wat, krijgen we hier live een soort "after column".
Voel me hier al weer ietsjes beter door.
Roache, bloot genoeg zo? Tink, je ziet er moe uit.. je ogen lijken wel spleetjes.
Gaat-ie nog, of moet er een nieuwe fles witte wijn open honeybun?
En.. eh... vanwege dat... eh....ontblootte bovenlijf van jou
Nou nou, ik gooi de bar maar volledig open en zie wel wat er van komt, neemt en drinkt hiervan gij allen, want gij.....wawawaįįįįįh!
Het is vandaag van da house, ik sta garant voor Torp en zijn chequeboekje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |