Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11,12,
13
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 02:06]
Ik wil dansen. Bij voorkeur met een lekker ding (bij gebrek aan PalinG dan altijd nog he ?
De woorden laten we maar weg, niemand verstaat toch Portugees.
quote:Lief van je!
Op 31 december 2000 02:01 schreef Simba het volgende:
Voor Sanne deze keer
Ik waag me niet meer aan illegale spin-offs, dans liever op de bar!
quote:Nico ! Ouwe rukker, schuif aan. Hier kan alles, behalve natuurlijk chinees praten of eten. Dank je voor de condoleances, mijn verloving met Hummie is inderdaad afgelast, ja. Ze is nl. ontslagen per 23.30 vanavond, kweenie, telegram uit Spanje ofzo.
Op 31 december 2000 02:07 schreef doordevil het volgende:
Heeft iemand iets te drinken voor me? Voelt alsof er vier kilo citroenen in mijn ogen zijn uitgeperst. Snack er bij is ook goed, maar liever niet iets chinees.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 31-12-2000 02:12]
Nico, ik gaf je net een biertje en versnapering in het vorige topic; maar doe het hier nogmaals;
Aziatische troep is hier voorlopig offlimits (honeybun) dus je kunt kiezen uit:
- leverworst
- blokkies kaas
- stukkies haring
- gebakken bloedworst
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 31-12-2000 02:15]
edit:
Gert, ooh lala! Ik mix effe een Winning Dyke voor mezelf, Nico, een Sour Grape?
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 31-12-2000 02:16]
Ik vinnut eigenlijk wel gezellig worden. Alleen is die Bianca op dit ogenblik maar een paar straten verderop hier
*Desondanks sleept Tink Gert mee de dansvloer op.
Kijken wat meneer morgen weer voor ludieke after party foto's op zijn site zet.
Overigens, borrelpraatje, alle hulde voor Jolanda, die mij schuimbekkend van woede al om 00.10 mailde. Zat boos thuis. Sfeer was haar zwaar opgebroken. Ego's en ego's. Als ik wat zwaar op de hand ben,zeg het dan maar.
Hallo allemaal! Ik zag dat Simba vroeg om een troostende schouder een uur of wat geleden. Sowwy Simba... Ik zwierf wat rond in de buurt en het is hier te glad om je snel te verplaatsen. Gelukkig heeft Sanne je vermaakt
Maar goed, ik heb wel trek in iets te drinken. Roache, doe jij de bar vanavond? Dan lust ik wel iets lekkers. steek ik ondertussen een blowtje op. Ook een trekje Cynix?
Is dat dan wat, krijgen we hier live een soort "after column".
Voel me hier al weer ietsjes beter door.
Roache, bloot genoeg zo? Tink, je ziet er moe uit.. je ogen lijken wel spleetjes.
Gaat-ie nog, of moet er een nieuwe fles witte wijn open honeybun?
En.. eh... vanwege dat... eh....ontblootte bovenlijf van jou
Nou nou, ik gooi de bar maar volledig open en zie wel wat er van komt, neemt en drinkt hiervan gij allen, want gij.....wawawaáááááh!
Het is vandaag van da house, ik sta garant voor Torp en zijn chequeboekje...
Heb net als in het boek 'Dune" voor Koos een speciaal pak gemaakt dat de uitgedreven urine omzet in een voedzame proteinendrank.
Misschien iets voor mensen hier, dat je jezelf als het ware de hele avond inschenkt. Vlammetjes ook gewoon intraveneus naar binnen pompen.
Dijkshoorn gaat de fysieke staat van Koos commercieel uitbuiten!
Wie haakt in?
Phew, raak een beetje verhit, is er hier misschien een vijver ofzo, in de achtertuin?
Eerst maar eens een slokje van de fles witte w... JEEMIG, Tinkerbell!! Zo snel heb ik nog nooit iemand een Grand Cru naar binnen zien slobberen! Gaat het écht wel? Neem er dan in ieder geval een vlammetje van tante Bep bij, anders komt het zo hard aan!
Wie vrolijkt me op? * Tinkerbell stort ter plekke weer in
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 02:41]
Ja, tis een vreselijk lied, maar goed..
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 31-12-2000 02:45]
Wel een knusse gastvrije tent hoor, PANNONICA! Bedankt voor de leuke avond, en ik hoop jullie snel (en dat is dus veel eerder dan volgend jaar september) weer te zien!
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 31-12-2000 02:46]
Jongens, ik neem nog één flesje!
quote:Ja ja, dat ken ik van jou!
Op 31 december 2000 02:52 schreef Cynix ® het volgende:
Welterusten, Gert.Jongens, ik neem nog één flesje!
Dag lieve vrienden, het ga jullie goed, de geur van verschraald bier doet me vast en zeker naar de club toelokken, waar ze ook staat! Truste!!
quote:Alleen als je belooft dit x op tijd naar de wc te gaan
Op 31 december 2000 02:56 schreef Cynix ® het volgende:
Jij ook nog één flesje, Sanne?
We kennen elkáár, nietwaar...
Eerste couplet en het refrein:
They'll tear out your heart, throw it knee-deep in a gut
'cos that's what they do with the scum like me and you
And you feel as if you died, moisture standing on the line
And you wonder all the time why can't you cry?
But the people in control don't care for you
They are just a robot with a job to do
And when your use is exhausted, they'll be rid of you
As soon as look at you, go to the back of the queue!
B-B-Big brother's got no heart
When I get my chance
I'm gonna kick it up the ah-ah-ah-ah-ah
Big brother's got no heart
When I get my chance
I'm gonna kick it up the ah (sh) ah (sh) ah (sh) ah (sh) arse
Je hoort Rick Braun met 'Kisses in the Rain'
*Qt kan het Big Brotherlied van Tink niet te pakken krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 31-12-2000 03:01]
Opgedragen aan JohndeMol.
(sorry, moest al weer plaatsmaken voor volgende plaatje)
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 31-12-2000 03:43]
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 03:06]
Beetje heimwee naar de anarchie je illegale clubje? Truste
Zo, wat een rust opeens, hier.
*Tink gaat eens lekker achterover bij de haard zitten. Ze durft nog niet naar bed te gaan ivm met nare dromen
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 31-12-2000 03:08]
[i
Nico ga jij mee dansen?
quote:rust ? heb ik me daarvoor de pleuris ge-upload met een dansmuziekje bovenaan deze pagina ?
Op 31 december 2000 03:07 schreef Tinkerbell het volgende:
Zo, wat een rust opeens, hier.
En nog ff over nummer 13; gaat de teller niet hoger dan 255 ofzo?
quote:En wederom, tranen in mijn ogen, en een brok in mijn keel
Op 31 december 2000 03:25 schreef Tinkerbell het volgende:
Lieve Sanne, ik heb wel Three birds. Maar helaas niet gezongen door Marley zelf.
Wat is dit toch mooi he?
quote:Cool!~
Op 31 december 2000 03:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Down on me , Janis Joplin
met de the blues band Big Brother and the Holding Company
Nix laatste ronde Koos, we blijven open tot Koen die 6 ton heeft
sanshine.homestead.com/files/Bob_Marley_-_Three_Little_Birds.mp3
(sorry, Moor's draaischijf is van het merk Chello, kan maar 1 plaat tegelijk op)
quote:Heerlijk, dank je!
Op 31 december 2000 03:42 schreef Moor het volgende:
Piece Of My heart voor Sanne.
(sorry, Moor's draaischijf is van het merk Chello, kan maar 1 plaat tegelijk op)
quote:Heb dat ook steeds met John's villa in Spanje, zelfde beeld, gek hè ?
Op 31 december 2000 03:27 schreef Cynix ® het volgende:
Zeg, steeds als ik even m'n ogen dicht doe zie ik rare beelden. Herkennen jullie dat?
Oh oh, wat een toestand vannacht. Ik heb helemaal geen zin om nog wat in de straat te kijken. Ik blijf wel lekker in de club.
quote:Maar tot nu toe waaien die aanstekers iedere keer uit.
Op 31 december 2000 03:51 schreef Moor het volgende:
Heb dat ook steeds met John's villa in Spanje, zelfde beeld, gek hè ?
quote:Dat is mijn hoofd, gekkie !
Op 31 december 2000 03:54 schreef Tante Bep het volgende:
Ik heb dat als ik in dat lampje boven de bar ga zitten staren, heel gek.
Btw Beppie, I seek you !!!
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 31-12-2000 03:59]
heb je nog een paffie voor me Sanne, hoe is 't nou met de alternatieve stek, heb je nou voor niks staan witten en behangen.
Mhhhm, toch maar naar bed. Morgen ziet de wereld er wellicht weer een stukkie beter uit. Of ik ben nog kwaaier, kan ook.
Enfin, eerst dat sigaretje oproken en dan mijn mandje in. Er is ook nog zoiets als oud en nieuw morgen.
*Tink is blij dat ze de club had vanavond en dankt haar mede-pannonica's uit het diepst van haar hart.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 31-12-2000 04:04]
quote:waar ben je nou geblefe ???
Op 31 december 2000 04:01 schreef Tante Bep het volgende:
nou als dat het geval is zou ik maar 's een zonnebankie nemen Moor
*Helemaal hyper van die uitzending van vanavond
Pfff.... wel een barkruk met leuning dan, en een goede oude cognacq, is die nog ergens ?
Ik neem aan dat ik jullie allemaal weer snel terugzie, hier of bij de huisarts...
Ik moet gauw 'n pilletje tegen waanbeelden hebben...
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 31-12-2000 04:19]
*Bep meende vanavond in de bar te horen dat Cynix een opa Koos kwaaltje had opgelopen
Ja, maar ik los dat kwaaltje altijd op 'n andere manier op, Beppie! Vraag Sanne maar...
Doei!
Wat een dag...
Ik ruim morgen wel op.
O, waar staat dat teiltje; die Baileys is niet zo goed gevallen geloof ik....
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 31-12-2000 05:11]
Ooo, het lijkt wel of het steeds erger wordt, de hele club draait...
*Just Me zat potje verse thee en pot sterke koffie... blaast de waxine-lichtjes uit en sluipt stilletjes weg om wat oliebollen en appelbeignets te gaan kopen
Met plezier denkt hij terug aan zijn eerste clubnacht gisteren, en gaat er dan snel weer vandoor. Op naar het volgende feestje. Op naar 2001.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 17:14]
Ik heb me inmiddels op de Hummie-stickers gestort:
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 31-12-2000 17:41]
Keukenprinsje Roache
*Gelukkig Nieuwjaar, en doe voorzichtig!!!
Met of zonder poedersuiker?
quote:10000 tomaten???
Op 31 december 2000 17:45 schreef Roache_ het volgende:
Ik heb zojuist 10.000 tomaten staan te ontvellen, of iets in die richting, ze staan te bakken, ik log uit en zie jullie allemaal volgend jaar weer!Keukenprinsje Roache
*Gelukkig Nieuwjaar, en doe voorzichtig!!!
* jjanet wenst de hele club een allemachtig prachtige jaarwisseling zonder wonden
Hallo Sanne, gaat 't weer een beetje meissie, prachtsticker heb je gemaakt ik reed er net mee door de stad en er werd meteen getoeterd en duimen opgestoken. Heb je een flink stapeltje op voorraad?
Dag Simba die vreemde oliebol was speciaal voor KoosVoos hoor deze hier op de bar zijn zelfs door het AD goedbevonden.
Is dat een specialiteit van Roache die tomaten Jjane, ik kan me er zo weinig oud en nieuwerigs bij voorstellen, maar als het is wat ik denk plak de muren en het podium alvast even af met plastic.
Ik hoorde dat hier het fameuze serum tegen Bianca wordt geschonken? Doet u mij een glaasje...
Hoi!
Wil je een Bianca-serum?
Alleen als je dit T-shirt aantrekt
*P R I K B O R D
OUD EN NIEUW ANTIDODUM COCKTAILS :
*AFTERBB HANGOVER SHAKE
*BLOODY HUMMIE MARRY
*SCREW BIANCA DRIVER
OUD EN NIEUW CELEBRATE COCKTAIL:
*SPARKLING SNATZER FIZZ
cocktailtje doen?
Mag ik een Bloody Hummie Marry?
Om het even af te toppen.
Zeg, alle auto's hier in de straat hebben zo'n 'Ik Rem Niet Voor Hummie'-sticker! op de bumpers.
Kan ik er ook een paar krijgen?
Enne, Beppie, doe mij maar zo'n AfterBB Hangover Shake!
Wie helpt mij om deze flyer te verspreiden?
Ik zou er haast een goeie bui van krijgen.
Ja die opstrijk banner paste er natuurlijk niet op maar er zitter er wel 2 op m'n auto en een op de voordeur.
Misschien dat je nog een neptattoo op je arm kunt plakken ivm de anti-hummie-actie?
Je ziet 't ik ben in een ondeugende bui en ik wou die tatoo sticker dan ook op m'n rechter boven bil doen.
Nog een cocktailtje!
Btw, je ziet er goed uit, Bep!
Proost!
Sanne:
En de anderen ook, trouwens!
Cynix
*Proost!*
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 01-01-2001 00:20]
Nee, gaan jullie maar lekker naar buiten, ik blijf liever even hier...
*Cynix ziet 't plaatje nog niet, maar dat komt vast in orde
*smak* *smak*
De beste wensen he!
Wil je ook een glaasje sjampie?
quote:Mooie NewAge kaart Moor,
Op 01 januari 2001 00:43 schreef Moor het volgende:
Pfff...hè, hè... hij staat er.Ook voor jou de beste wensen, Cynix !
*Zijn er nog wat flessies Champagne, Sanne? 't Gaat hard, maar ik dacht dat ik 'n paar dagen terug wat Magnums heb zien liggen, die zijn er toch nog niet door?
Zal ik die vast koelen?
Een rondje voor alle aanwezigen! En de allerbeste wensen voor 2001.
quote:De Beste wensen CYNIX,
Op 01 januari 2001 01:01 schreef Cynix ® het volgende:
TomBombadil en Meister: ook nog de beste wensen!
En nu idd: Zuipen!*Zijn er nog wat flessies Champagne, Sanne? 't Gaat hard, maar ik dacht dat ik 'n paar dagen terug wat Magnums heb zien liggen, die zijn er toch nog niet door?
quote:Eh Moor beste wensen kerel, dat het maar een vruchtbaar jaar voor je zal worden, weet je trouwens waar Borgia gebleven is? Mis haar wel een beetje en ben een beetje bezorgd en zo...
Op 01 januari 2001 00:43 schreef Moor het volgende:
Pfff...hè, hè... hij staat er.Ook voor jou de beste wensen, Cynix !
[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil op 01-01-2001 01:16]
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 01-01-2001 01:23]
Die belletjeswijn valt goed. Doe mij nog maar eentje. Proost!
Gelukkig nieuwjaar Tombombadil, Alba, Zeeuws Jongetje, Meister en wie ik dan ook allemaal vergeten ben.
Hier is weer een magnum champagne.
Open jij hem Cynix?
komt-ie!
Edit: En Sanne natuurlijk !!
[Dit bericht is gewijzigd door Meister op 01-01-2001 01:36]
(waarschijnlijk tot de volgende realitysoap)
En ook de beste wensen, natuurlijk!
de beste wensen voor 2001
Neem een glas champagne
Heb al een halve fles op maar nog een halve kan d'r nog wel bij.
Hoewel je van champagne vrij snel begint te tollen...
Veel plezier nog, en tot morgen
Lieve cybervrienden Sanne, Cynix en Moor ik wens jullie IRL een gezond en goed nieuwjaar en virtueel hoop ik dat we weer en interessant, leuk en gezellig forumjaar zullen hebben waarin veel gebept wordt!
En ik wens ook Torp, Alba, Coos, fokje, ZJ, Meister, TomBombadil, jjanet en misterDre een goed nieuwjaar IRL en hoop jullie nog vaak tegen te komen hier op Fok of elders op het WWW.
Typisch zo'n moment wat vraagt om een toast, Proost mensen!
Op het leven, RL én virtueel !
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 01-01-2001 03:47]
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
enne: dat alle beste wensen uit mogen komen... in een leuk clubje of zo ;-))
Een rioja graag!
quote:Mein Freund, beste wensen !
Op 01 januari 2001 05:23 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco slentert binnen, wenst iedereen een gelukkig nieuwjaar en stevent rechtstreeks op de bar af...Een rioja graag!
Ook de beste wensen voor jou!
* Juan Zueco heft het glas richting Moor
Lekker die rioja!
* Juan Zueco verlaat de club en vraagt zich af hoe het verder moet met BB. Juan heeft al een topic ge-opend over deze kwestie....
*Just Me gooit de ramen op, die ranzige alcoholdampen, vermengt met oliebollengeur moeten eruit!!
Zo over een uurtje kom ik nog wel eens terug!
Had ik jullie allemaal al een hartstikke goed nieuwjaar toegewenst? en nog bedankt voor de lieve opvang hier!!
Zo gezellig, alles weer schoon, haardje brandt en de glazen blinken. Die kerstboom moet straks maar verbrandt worden.
Gisteravond niets gedronken, dus nu eerst ff het glas heffen op een nieuw jaar.
*Tink slaat een SCREW BIANCA DRIVER achterover en gaat bij de haard op de eerste klanten zitten wachten.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 01-01-2001 15:13]
Mag ik hier even een kaarsje branden voor de slachtoffers, familie en vrienden van de betrokkenen in Volendam?
Geen Torp, geen Cynix, geen Sanne, geen tante Bep, geen Roache, geen Moor, geen Just me, geen Miracle, geen Z-J, geen J-Z, geen Simba, geen PalinG ......
En dat terwijl Tink net vandaag aan een nieuwe baan begonnen is in een nieuw jaar en zo graag ff gezellig aan de bar had willen hangen.
*Blij dat ze tenminste even iemand ziet, zwaait Tink Torp enthousiast na
<edit: Topr heet Torp >
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 02-01-2001 21:16]
Aha, at last we meet again my friends!
Jullie beiden de beste wensen voor dit jaar. Morgen begin ik met mijn eerste dag, hoe was de jouwe Tinkerbell?
Torp, ouwe dibbes, blijf nog heel even dan drinken we er eentje op het goede begin en op wat er van de club gworden is.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 02-01-2001 21:20]
Mijn eerste dag was best leuk, ben benieuwd hoe het gaat worden, deze baan, maar denk wel oke.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, Miracle!
Moet nog even de dress cde uitvinden voordat ik de plank ga misslaan trouwens.
Eerst een biertje, toi aussie?
Ja, maar geen bier, maar een wit wijntje graag
Tja, dat is inderdaad een probleem. gewoon maar hoog inzetten denk, is altijd goed, overhemd al gestreken, ben er klaar voor.
moest jij ook niet een eh.. *durft Tink het te vragen? een *Tink fluistert nu scriptie....eh..
*Tink wenst Miracle veel succes
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 02-01-2001 21:47]
* Miracle gaat de doos met gebruiksaanwijzingen zoeken
Dag Miracle, jij kleed je toch altijd weer als een echte heer he!
Ha Tinkie, hoe is het wijffie, nieuwe baan he hoorde ik, wat doe je precies voor werk?
Heb je lekkers meegenomen Fijn fijn!
Over die baan vertel ik nog wel eens op een andere manier, Beppie, IRL of zo
*Tink dacht toch echt dat ze net Torp weer voorbij zag komen
Ja ik kon van de oliebollenkraam overnemen wat ie nog over had, duppie stuk, mikken we ze even in de magnetron en niks aan het handje. Vind ik altijd wel lekker, beetje oudbakken bolletje.
En toch maar nieuw frituurvet, was in de veronderstelling dat we snel naar dat nieuwe pand in een andere wijk zouden gaan dus dacht eerst doe het daar wel, maar nu we hier nog ff blijven doe ik er toch maar nieuw vet in want ik moet ten alle tijde vlammetjes kunnen bakken natuurlijk.
Voorlopig blijven we toch ff hier nog? Ik heb Torp's reactie nog niet echt gehoord, behalve een
*Tinks grootste zorg is natuurlijk dat PalinG de Club na de verhuizing niet meer kan vinden
Maar wat hoor ik nu, zijn er nog oliebollen? Wouwie! Doe mij nog maar een zwik. Om het af te leren, dan.
Iemand zin in een bolletje?
Zullen we nog ééntje nemen?
Alles goed met mijn favo leeuw?
Leuk je weer te zien trouwens Harry! Maar vertel: hoe was je vakantie? Fijne feestdagen gehad?
Cynix, mag ik aan jou een colaatje vragen? Ik ben vandaag te lui om hem zelf te pakken...
Leuk jullie weer hier te treffen .
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 03-01-2001 01:41]
quote:* Moor doet grif een moord voor Beps vlammetjes !
Op 02 januari 2001 22:48 schreef Tante Bep het volgende:
Maar ik kan wel lekker vlammetjes bakken, toch!
Ik zag je zelfs een keer posten vanuit Polen Harry! Maar het was toch een stuk stiller hoor zonder jou. Volgende keer die vakantie beter plannen he
Simba niet huilen! Of heb ik het verkeerd en huil je om iets anders?
Is er Wodka ?.
Het lag niet aan je enthousiasme hoor lieverd. Ik stond er net buiten al met Cynix over te praten nog voor jij iets had gepost. Vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |