.
[Dit bericht is gewijzigd door Uncle_Sam op 12-03-2003 23:06]
quote:Goed, dus als je je eigen zwakheden erkent, er mee probeert om te gaan.. wat moeite kost, maar je doet je best...
Op woensdag 12 maart 2003 23:05 schreef Uncle_Sam het volgende:
Een mens verdient 't predikaat 'mens-zijn' niet, alvorens hij zijn eigen zwakheden inziet. Dat is mijn adagium. Daarom help ik af en toe een handje mee...
.
quote:Je hoeft niet altijd emt de botte bijl te hakken om je standpunt duidelijk te maken en een mens zal nooit zijn eigen zwakheden in gaan zien als jij ze blijft voorkauwen, dat moet hij/zij zelf gaan ondervinden...
Een mens verdient 't predikaat 'mens-zijn' niet, alvorens hij zijn eigen zwakheden inziet. Dat is mijn adagium. Daarom help ik af en toe een handje mee...
.
quote:Goed nog een x, waarom dan op een ronduit lullige kwetsende manier?
Een mens verdient 't predikaat 'mens-zijn' niet, alvorens hij zijn eigen zwakheden inziet. Dat is mijn adagium. Daarom help ik af en toe een handje mee, zodat de posters hier hun eigen zwakheden in kunnen zien - en daar vervolgens wat aan kunnen doen -...
.
En bedenk ; het zegt veel over die persoon, niet over jezelf.
Als iemand tegen je zegt dat je een psych nodig hebt dan komt dat niet echt ondersteunend over vind je wel?
Als je diezelfde mededeling anders verpakt dan is er niks aan de hand.
quote:idd
Op woensdag 12 maart 2003 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Lekker makkelijk.
Lekker anoniem.
Stoer doen.
Het nadeel van internet, zeker in R&P of andere gevoelige kwestiesEn bedenk ; het zegt veel over die persoon, niet over jezelf.
quote:Applaus, absoluut mee eens...
Op woensdag 12 maart 2003 23:08 schreef Bluezz het volgende:
knipEn bedenk ; het zegt veel over die persoon, niet over jezelf.
quote:In mijn optiek ben ik nooit kwetsend. Aangezien ik mogelijkerwijs vaak met ietwat labielere wezens op dit forum in aanraking kom, wordt het minste geringste al snel bestempeld als zijnde een beschimping. Zo is mijn feedback gewoon.
Op woensdag 12 maart 2003 23:07 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Goed nog een x, waarom dan op een ronduit lullige kwetsende manier?
Kan het niet met respect?
Zijn het wel users die weten dat sommige er echt alles uitgooien in R&P? Zijn het users die wel weten hoe het hier er eigenlijk aan toe gaat in R&P?
Denk ut niet, die hadden namelijk dan wel iets meer respect voor een ander gehad.
quote:Omdat er IRL veel te weinig over gevoelens en normale waarden en normen gesproken wordt in de gezellige huiskamers of in die eenzame zolderkamertjes van tegenwoordig waar vaak een pc staat.
Op woensdag 12 maart 2003 23:10 schreef racoon2002 het volgende:Applaus, absoluut mee eens...
Maar toch de beweegredenen? waarom kunnen andere mensen zich niet een klein beetje inhouden... of een beetje respect opbrengen?
Maar ik blijf optimistisch en hoop dat er genoeg normaals tussen blijft posten
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 12-03-2003 23:14]
quote:Dan moet je je feedback maar eens misschien aan de situatie aanpassen.
Op woensdag 12 maart 2003 23:11 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Zo is mijn feedback gewoon.
quote:Ja, die zijn er wel..
Op woensdag 12 maart 2003 23:11 schreef miss_bleu het volgende:
Tegengas kan af en toe heel goed zijn. Even terug met je voeten op de aarde. Maar wat ik hier op het ogenblik merk is dat iedereen het nog leuk vind ook om enorm lullige grapjes te maken in serieuse topics. De meest lullige en botte opmerkingen komen eruit.Zijn het wel users die weten dat sommige er echt alles uitgooien in R&P? Zijn het users die wel weten hoe het hier er eigenlijk aan toe gaat in R&P?
Denk ut niet, die hadden namelijk dan wel iets meer respect voor een ander gehad.
quote:Arrogantie dus, want je bent blind voor het feit dat mensen er soms niet op zitten te wachten...
Op woensdag 12 maart 2003 23:11 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
In mijn optiek ben ik nooit kwetsend. Aangezien ik mogelijkerwijs vaak met ietwat labielere wezens op dit forum in aanraking kom, wordt het minste geringste al snel bestempeld als zijnde een beschimping. Zo is mijn feedback gewoon.
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 23:04 schreef heaven7 het volgende:
quote:je hebt eerlijk zijn en subtiliteit. Die moet je combineren. Sommigen vinden het inderdaad leuk om zout in wonden te strooien.
Op woensdag 12 maart 2003 23:14 schreef Angeles het volgende:
Het irritantste vind ik mensen die onder het mom 'ik ben gewoon eerlijk' de meest botte en kwetsende opmerkingen neerzetten, alsof ze het verschil niet zien tussen eerlijk en bewust kwetsend. Ik heb ook altijd mijn twijfels bij de motieven van die mensen, ik heb nooit het idee dat het ze er werkelijk om te doen is om iemand te helpen, maar dat ze het gewoon leuk vinden om iemand te stangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |