is dit een slimme oplossing als ik ervanaf wil zonder dokter..
ik heb echt een super hekel aan dokters..
en dan scheurt het in mijn ogen op een natuurlijke manier..
althans het begin is er op een natuurlijke manier gekomen...
iemand die mij hier snel raad over kan geven?
ps sorry voor de "irritante dringende post" maar ik heb geen idee hoe snel zo'n klein wondje als nu geneest dus liever vanavond als het dan toch moet als dat het straks beter is...
jaartje geleden ... nu is het een litteken, het blijft extra gevoelig en in het begin wil het af en toe wel eens een beetje bloeden na seks ..
maar verders heb ik geen last van ..
veel succes
BTW: het scheuren zelf doet niet zoveel pijn want je ben dan toch bezig met andere dingen, alleen het bloed wel onwijs veel
<<edit>>
Nah je mag het wat mij scheuren.... alleen plassen wordt lekker de eertse paar dagen
* weken in soda
* succes met plassen
(soda is geen grapje, je dokter zal je hetzelfde vertellen)
dus DE vraag moet ik dit NU doen of niet...
[Dit bericht is gewijzigd door dromewaris op 12-03-2003 22:56]
bultje --> dokter
als het scheurt weet ik 100% zkr dat het daar is zeg maar..
een dunner stukje dan de rest is het nu..
ongeveer int midden dervan....
foto?
bij twijfel -> dokter.. zeker niet gaan huis tuin en keuken chirurgen
ik weet echt niet wat ik moet..
heb het ECHT niet op die dokter..
tis mijn (en beetje van me vriendin) tokus..
en die is nie voor andere mannen hun blik..
ook niet van de dokter..
het idee vind ik echt kweenie..
weird gewoon
en wat dat plekje betreft.. dat is echt 100% zeker weten een begin van een heel klein scheurtje..
is gekomen na seks met de vriendin..
misschien als ik nog heel even verder was gegaan was het gescheurd..
ik denk het wel eigenlijk...
dit is gewoon het begin dervan..
O ja, en vooral zelf gaan klooien, komt er een fijne ontsteking bij, heb je nog veel meer pijn.
*zucht*
quote:tsja, maar hopen dat je er geen ontsteking aan krijgt. Tis echt niet moeilijk en hij heeft er zeker weten al een paar honderd onder de neus gehad. Sterker nog toen ik voor het eerst in 12 jaar een probleem daar had was er ook nog een stagiar huisarts (een vrouw nogwel erbij). Maar wat de fuck tis een dokter. Broek naar beneden, laten zien en tis weer over
Op woensdag 12 maart 2003 23:00 schreef dromewaris het volgende:
heb het ECHT niet op die dokter..
tis mijn (en beetje van me vriendin) tokus..
en die is nie voor andere mannen hun blik..
ook niet van de dokter..
het idee vind ik echt kweenie..
weird gewoon
het is een beetje gescheurd of 'verweerd'
en nu wil je het verder scheuren... (raar woord dat scheuren)
Als je toompje iets uit/op/rekt scheurt is dat niet zo'n probleem. (lees dus niet als je JE toompje extreem gaat lopen uitscheuren)
Bloed wel flink! Daarna 3 weken in de soda hangen en ik kan je vertellen das vrij lastig om boven een bakje te hangen, je voorhuid naar achteren te schuiven en 10 min. te weken elke dag...
Neem aan dat je iets te hard gesexed oid. hebt? of was er ineens een 'putje'?
ik zeg wel: dat het waarschijnlijk door het seksen is ingescheurd en (zoals je zelf al zegt) waarschijnlijk vanzelf verder scheurt..
Of niet... afblijven dus!
quote:[offtopic]
Op woensdag 12 maart 2003 23:07 schreef timmeeeh het volgende:
Gewoon naar de dokter gaan. Niet zeuren.
klote pik
's Ochtends bij school onder een 'verkeerde' hoek seks gehad en toen was het pang - gescheurd.
Bloeden als een rund, dus de binnenvoering van mn jas gebruikt om af te binden en daarna zsm naar het ziekenhuis.
Helaas was dat het AZU, dus er stonden 7 studenten geintresseerd mee te kijken.
Ik schaamde me kapot, maar dat was nergens voor nodig.... ze vonden het wel een stoer verhaal.
Conclusie, je moet het gewoon laten controleren en misschien juist open laten knippen door de arts... daarmee voorkom je onverwachts scheuren.
Ondanks dat het snel goed kwam schrok ik me namelijk wel te pletter op dat moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |