Houdt er rekening mee dat dit voor jezelf, je partner en je omgeving behoorlijk belasten is (en niet geheel zonder risico!)
Bloed doneren gaat makkelijker ![]()
Niet iets om vrij 'makkelijk' over te denken imo.
niet om iemand van goede bedoelingen oid af te helpen ofzo hoor, maar denk er goed over na en laat je van te voren goed inlichten!
Het lijkt er nu op dat mijn menstruatiecyclus weer redelijk op gang is gekomen dankzij de Monnikspeper die ik heb geslikt. Helaas werden de emoties door mijn hormoontjes ook sterker en de afgelopen periode ging het bij mij nogal tekeer.
Nu onze bruiloft achter de rug is en de huwelijksreis eraan komt, ben ik ook een stuk rustiger geworden. Het nadeel van niet meer aan de pil zijn vind ik wel dat je niet zondermeer invloed kan uitoefenen op wanneer je ongesteld wordt. Nu ziet het er naar uit dat ik precies ongesteld moet worden op de dag van ons vertrek naar Marokko. Voorheen slikte ik dan gewoon de pil door en was er niets aan de hand. Ach, ik ben allang blij dat ik weer gewoon ongesteld kan worden.
Op babybrabbel.nl heb ik mijn vruchtbare dagen opgezocht en het grappige was dat het precies viel om en nabij ons huwelijk. Het zou toch wel erg grappig zijn om tijdens de huwelijksnacht (nu precies een week geleden) zwanger te raken
Na de huwelijksreis ga ik naar de dokter om te kijken voor wat voor behandelingen ik in aanmerking kom.
Omdat ik vorige maand ook alweer dacht last te hebben van zwangerschapsverschijnselen, maar het natuurlijk weer niet bleek te zijn, stop ik met hopen en iedere keer weer te denken dat ik zwanger ben. Elk plopje in mijn buik, pijntjes in mijn borsten en vlagen van misselijkheid.... ik wordt er weer behoorlijk gestoord van. Het zal toch niet waar zijn? Niet hopen Slaapmeisje, nog niet hopen. Ik koop in ieder geval geen zwangerschapstesten meer want ik heb geen zin om die fabrikanten te sponsoren. Pas als ik met mijn zieke kop boven de pot hang, zal ik eens denken aan een test.
Op de avond van ons trouwfeest kwam een van mijn beste vriendinnen binnen. Zij is nu 6 maanden zwanger en heeft een prachtige buik. Ik begon natuurlijk meteen te janken. Ze zag er zo mooi uit en ik was zo ontzettend blij voor haar! Natuurlijk deed het een beetje pijn omdat ik ook zo graag met een dikke toeter rondloop, maar zij heeft het ook zo verdiend na 4 jaar vruchteloze pogingen nu eindelijk zwanger.
Jompels,
Slaapmeisje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |