er was zo'n nummer rond 1995 van een Nederlandse groep (3 Gasten)..
nummer heette Summerparty oid.. maar hou heet die groep (was een beetje cheesy rap)
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:24 schreef SoSolid het volgende:
Kent hier iemand DAC? Zwaar relaxete Nederlandse hiphopcrew (http://www.dachiphop.nl/), ze zijn nog onbekend, maar onderhand is dacht ik al hun eerste videoclip op de box, die kwam iig vrij snel, ze zijn iig fuckin dope live
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 00:44 schreef keeper het volgende:
Nog leuk nederlands hiphopnummer: De Amersfoortse Cooperatie - Zaterdagmiddag (met, volgens mij, de beat van Redman - Can't Wait).
SPM - Mafiosos
insturmental - EPMD - Symphony 2000
Cuban Link - Flowers For The Dead
Pink Cuban Linx - Sexy (heerlijk vrolijk:P)
CUBAN LINK - Hey Mama
Tussen stand he ... Ben hard bezig
quote:hoe heet dat andere nummer ook alweer ook v.Def Jam
Op donderdag 13 maart 2003 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Zou het niet weten man
hoe heet dat andere nummer ook alweer ook v.Def Jam
damn
quote:Van de plaat bedoel je? Ik moet dat ding nog wel ergens hebben liggen, maar die kan ik niet zo gauw vinden
Op donderdag 13 maart 2003 20:31 schreef Rulin het volgende:[..]
hoe heet dat andere nummer ook alweer ook v.Def Jam
damn
stond volgens mij op de andere zijde
quote:ik zie dat Cuban Link je wel bevalt, dan moet je zeker DJ Honda met On The Mic eens luisteren (rest van dat geniale album trouwens ook
Op donderdag 13 maart 2003 20:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sinds ik hier ben wat fette nummers gevonden!SPM - Mafiosos
Cuban Link - Flowers For The Dead
Pink Cuban Linx - Sexy (heerlijk vrolijk:P)
CUBAN LINK - Hey MamaTussen stand he ... Ben hard bezig
quote:jep
Op donderdag 13 maart 2003 20:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
ik zie dat Cuban Link je wel bevalt, dan moet je zeker DJ Honda met On The Mic eens luisteren (rest van dat geniale album trouwens ook
)
Top 5 vrouwlijke MC's!
Ok hier is mijn top 5.
5. MC Lyte (Uh, eigenlijk niet zo heel goed op "ruffneck" na dan, maar voor mij toch nog altijd beter dan Foxy Brown, Lil' Kim e.a.)
4. Heather B (Is gewoon goed)
3. Missy Elliot (Behoorlijk lekkere en ook wel progressieve hiphop)
2. Monie Love (Geweldig toch?)
1. Queen Latifah (Nog steeds de queen!)
quote:Ja ze hebben ook een eigen cd (wordt volgens mij nu alleen nog op concerten verkocht omdat ze uitverkocht zijn), maar volgens mij is die beat niet van redman, want ze hebben 3 eigen beatcreators...
Op donderdag 13 maart 2003 00:44 schreef keeper het volgende:
Nog leuk nederlands hiphopnummer: De Amersfoortse Cooperatie - Zaterdagmiddag (met, volgens mij, de beat van Redman - Can't Wait).
quote:Tekitha vind ik ook wel erg relaxed, khad er laatst nog gezien bij het concert van RZA in de 013... ze had iig wel zwaar bangende shit
Op donderdag 13 maart 2003 20:43 schreef MikeF het volgende:
Aangezien dit dan toch "Het" hiphoptopic is, vind ik het weer tijd voor het maken van lijstjes:Top 5 vrouwlijke MC's!
Ok hier is mijn top 5.
5. MC Lyte (Uh, eigenlijk niet zo heel goed op "ruffneck" na dan, maar voor mij toch nog altijd beter dan Foxy Brown, Lil' Kim e.a.)
4. Heather B (Is gewoon goed)
3. Missy Elliot (Behoorlijk lekkere en ook wel progressieve hiphop)
2. Monie Love (Geweldig toch?)
1. Queen Latifah (Nog steeds de queen!)
5. T-Love (Thnx 2 PaRoDiUzZ
)
4. Queen Latifa (Godmother)
3. Rah Digga (Kan er niks aan doen, maar haar stem vind ik zo goed!)
2. Monie Love (Native Tongues Rule!)
1. Heather B. (De vrouwelijke M.O.P.)
quote:Probeer dan ook El Presidente van DJ Honda & Jeru Tha Damaja en als je dan toch aan het "rondwinkelen" bent koop dan ook ff Mos Def - Next Universe
Op donderdag 13 maart 2003 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
die DJ Honda shit is realaxt man
quote:Je moet er wat voor over hebben
Op donderdag 13 maart 2003 20:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Word wel een dure hobby
Maar alles wat van mij respect krijgt, en wta echt fet klinkt, koop ik!! Moet in mijn verzameling komen, mijn verzameling Nederhop is al aardig (allemaal gekocht), daarna uitbereiden van Engelse Hiphop die ik relaxt vind, en via dit forum kom ik zeker aan fette shit!
quote:Luister dat nummer anders maar eens. En dat ze 3 eigen beatcreators hebben wil natuurlijk niet zeggen dat ze nooit eens wat jatten samplen he.
Op donderdag 13 maart 2003 20:46 schreef SoSolid het volgende:
Ja ze hebben ook een eigen cd (wordt volgens mij nu alleen nog op concerten verkocht omdat ze uitverkocht zijn), maar volgens mij is die beat niet van redman, want ze hebben 3 eigen beatcreators...
Wat betreft de vrouwelijke mc's: ik ken er niet veel. Maar ik mis zeker Lauryn Hill in die lijstjes
.
quote:Beterschap iig (wat je ook moge hebben), maar koop niet te veel in een keer, dat heb ik ook een tijdje gedaan en er zaten ook wel eens wat miskoopjes tussen van Fl.44,95 en dan wordt het pas echt een dure hobby
Op donderdag 13 maart 2003 21:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik vind dat jij daar helemaal gelijk in hebt, ik werk toch fulltime (ja nu ben ik al tijdje ziek), maar koop geheid alles van goed is, klinkt ook beter als mp3 moet ik zeggenMaar alles wat van mij respect krijgt, en wta echt fet klinkt, koop ik!! Moet in mijn verzameling komen, mijn verzameling Nederhop is al aardig (allemaal gekocht), daarna uitbereiden van Engelse Hiphop die ik relaxt vind, en via dit forum kom ik zeker aan fette shit!
quote:Je hebt gelijk
Op donderdag 13 maart 2003 21:11 schreef keeper het volgende:
Wat betreft de vrouwelijke mc's: ik ken er niet veel. Maar ik mis zeker Lauryn Hill in die lijstjes.
quote:GAST! GangStarr is zonder twijfel één van de meest consistente en DOPE hip-hop groepen die ik ken. Producties altijd TOP NOTCH a.k.a. CREAM OF THE CROP, hetzelfde geldt voor Guru's lyricism.. real recognize real, GangStarr is onbetwist één van de beteren.
Op woensdag 12 maart 2003 18:58 schreef Rulin het volgende:
Gangstarr![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |