abonnement Unibet Coolblue
pi_604321
Dit is quote van het big-chatter forum, waar de mensen van het inmiddels gesloten big-brother forum van veronica nu zitten.
quote:
Beste forummers,

Eenieder die de stemming vanavond heeft gezien weet dat de stemming volkomen FAKE was!

Bianca kon niet winnen!

Koos of Robin zouden gewonnen hebben, ik denk dat iedereen dat met me eens is.

Dit is niet bedoeld ten nadele van Bianca, want ik vind dat degene met de meeste stemmen moet winnen.

DIT IS VANAVOND NIET GEBEURD !!!!!

Ik wil dit uitgezocht hebben en de publiciteit zoeken via kranten, TV en andere media.

Het hele BigBrother circus is een complete FAKE gebleken!

Dit kan ik niet alleen.
Daarom vraag ik jullie steun om dit te realiseren.
Graag jullie reacties en suggesties via deze topic of via mijn email: info@ecomnet.nl

REAGEER EN LATEN WE HET NIET PIKKEN!!!


Meer info: http://www.big-chatter.com/ (zie forum)
muziek, m'n lust en mijn leven
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 december 2000 @ 00:28:00 #2
862 Arcee
Look closer
pi_604330
Ben het helemaal 100% met die quote eens.
  zondag 31 december 2000 @ 00:29:35 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_604348
Zoek uit wie de notaris was, probeer wat bij KPN...
  zondag 31 december 2000 @ 00:30:05 #4
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_604352
Dat was allang duidelijk allemaal, als je er nu pas achter komt, ben je eigenlijk te laat.

Ik blijf erbij ik vind het prachtig hoe ze gewonnen heeft en het is koos zijn eigen schuld.

  † In Memoriam † zondag 31 december 2000 @ 00:31:41 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_604365
Martel desnoods hummie!
De waarheid moet boven komen!
Een notaris is hier niet aan te pas gekomen, dus dat heeft helaas geen zin. Er is natuurlijk ook geen (eerlijke) notaris die híer z'n naam aan wil verbinden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_604369
quote:
Op 31 december 2000 00:30 schreef Tweek het volgende:
Dat was allang duidelijk allemaal, als je er nu pas achter komt, ben je eigenlijk te laat.

Ik blijf erbij ik vind het prachtig hoe ze gewonnen heeft en het is koos zijn eigen schuld.


Bianca zette koos erg onderdruk met haar stomme taal als: Honey, neem (me oeps..) het geld, je wint toch (nee dat doe ik wel als jij niet meer mee doet), ik ga niet voor het geld(eigenlijk wel, maar ja dan kan ik niet zeggen), koos je hebt het nodig (wat weet jij er nou van), koos wat kun je allemaal wel niet doen met 50.000 gulden (en ja wat kun je allemaal wel niet doen met 250.000 gulden).
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_604371
Helemaal mee eens.. Ik zeg mijn Veronica lidmaatschap op!! De gids ligt al bij het oud papier. Dit kan dus echt niet. Koos of Robin had moeten winnen. Ik vind dit zo ongelooflijk sneu voor Koos. Voor Robin ook trouwens. Hij heeft er toch voor gezorgd dat BB nog te pruimen was.

Ik hoop echt dat dit goed wordt uitgezocht. Voor mij geen BB en Veronica meer.

  zondag 31 december 2000 @ 00:34:39 #8
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_604376
quote:
Op 31 december 2000 00:32 schreef RB-tje het volgende:
Bianca zette koos erg onderdruk met haar stomme taal als: Honey, neem (me oeps..) het geld, je wint toch (nee dat doe ik wel als jij niet meer mee doet), ik ga niet voor het geld(eigenlijk wel, maar ja dan kan ik niet zeggen), koos je hebt het nodig (wat weet jij er nou van), koos wat kun je allemaal wel niet doen met 50.000 gulden (en ja wat kun je allemaal wel niet doen met 250.000 gulden).
En toen won ze goed gespeeld toch.

Koos heeft zich laten overhalen dus de schuld ligt ook bij hem.

  zondag 31 december 2000 @ 00:37:00 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_604392
Jaha! Ik heb het gezien! Maareh...tsja...ze zeiden het een paar maanden geleden al toen meneer de Mol een contractje sloot met de Amerikaanse TV:

Big Brother goes America...offeh...Florida?

Niet de meeste stemmen, maar de meeste kiesmannen (lees: redacteuren) bepalen de eindstand...

Maarja, Gezallich!!!! het interesseert me eigenlijk geen biet...wel grappig dat er zoveel tumult ontstaat n.a.v. zo'n TV-programma met zo'n hoog Weekend/Prive/Party/Willibrord Frequin-gehalte...

Fijn 2001 allemaal over 24 uur

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 december 2000 @ 00:39:20 #10
862 Arcee
Look closer
pi_604402
quote:
Op 31 december 2000 00:32 schreef RB-tje het volgende:
Bianca zette koos erg onderdruk met haar stomme taal als: Honey, neem (me oeps..) het geld, je wint toch (nee dat doe ik wel als jij niet meer mee doet), ik ga niet voor het geld(eigenlijk wel, maar ja dan kan ik niet zeggen), koos je hebt het nodig (wat weet jij er nou van), koos wat kun je allemaal wel niet doen met 50.000 gulden (en ja wat kun je allemaal wel niet doen met 250.000 gulden).
Exact.
pi_604468
Jongens, waar maken jullie je druk om? Bianca is gewoon DE winnares! Zijn jullie jaloers ofzo?
Volgend jaar is er waarschijnlijk weer gewoon een nieuwe BB, dan mogen jullie je opgeven en voor die 250.000 gaan!
  zondag 31 december 2000 @ 00:57:18 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_604503
[quote]Op 31 december 2000 00:37 schreef twi het volgende:
Niet de meeste stemmen, maar de meeste kiesmannen (lees: redacteuren) bepalen de eindstand...

Maarja, Gezallich!!!! het interesseert me eigenlijk geen biet...wel grappig dat er zoveel tumult ontstaat n.a.v. zo'n TV-programma met zo'n hoog Weekend/Prive/Party/Willibrord Frequin-gehalte...

quote]
Nog iemand die het door heeft?
Het is TV!man!

Alles voor de kijkcijfers (dus doelgroep, dus reclame-onkomsten)
Enne....ik ben onschuldig..verkoop zelf media-inkomsten elders, hihi

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_604515
quote:
Op 31 december 2000 00:33 schreef Romany het volgende:
Helemaal mee eens.. Ik zeg mijn Veronica lidmaatschap op!! De gids ligt al bij het oud papier.

Ik hoop echt dat dit goed wordt uitgezocht. Voor mij geen BB en Veronica meer.


Ik zeg veronica ook op maar de gidsen die ik nog krijg en waar ik dus al voor betaald heb die gebruik ik nog wel hoor Maar daarna maar vara of vpro lid
Try anything once, twice to be sure
pi_604540
Jaaaaa, en we gaan Willibrord Frequin benaderen. Het kwaad met het eigen kwaad bestrijden! Of hoe zeggie dat ook alweer...
  Trouwste user 2022 zondag 31 december 2000 @ 01:12:38 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_604574
quote:
Op 31 december 2000 00:50 schreef Leontien het volgende:
Jongens, waar maken jullie je druk om? Bianca is gewoon DE winnares! Zijn jullie jaloers ofzo?
Volgend jaar is er waarschijnlijk weer gewoon een nieuwe BB, dan mogen jullie je opgeven en voor die 250.000 gaan!
Waarom snap je nou niet dat het daar niet omgaat.

Bianca is een Kutwijf maar als ze de meeste stemmen heeft, luck to her.

Maar het gaat om de manier waarop.

SNAP DAT NOU !!!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 31 december 2000 @ 01:14:01 #16
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_604583
Tong!!
Ophouden nu!!!!!

En gewoon op m'n schouder huilen!

Ben te zaai voor een signature
pi_604623
quote:
Op 31 december 2000 01:06 schreef fokje het volgende:
Jaaaaa, en we gaan Willibrord Frequin benaderen. Het kwaad met het eigen kwaad bestrijden! Of hoe zeggie dat ook alweer...
ja dat lijkt me gaaf, hij weet als geen ander hoe hij hummie aan moet pakken. Willibrord als je dit leest HELP ONS
Try anything once, twice to be sure
pi_604666
als veronica 50000 wil bieden hadden ze dat direct om 8 uur vanavond moeten doen
dan hadden koosbellers hun stem nog aan een andere favoriet kunnen geven.
nu geven ze koos een shit gevoel , aan top en dan ok met 50000 en robin geen schijn van kans meer omdat belperiode bijna om was na deze actie. Het is duidelijk BIANCA moest winnen. En wou ook winnen, toen ze mocht bellen voor 1000 stemmen, was haar eerste reactie: mag ik op mezelf stemmen? de TRUT
En stel dat het verschil tussen bianca en robin 1000 stemmen of minder was: dan heeft Koos de winnaar bepaald enne heeft iedereen voor nop al dat geld gelapt met bellen
BAHBAHBAH
sarah, vijftig is ook jong
pi_604702
quote:
Op 31 december 2000 00:33 schreef Romany het volgende:
Helemaal mee eens.. Ik zeg mijn Veronica lidmaatschap op!! De gids ligt al bij het oud papier. Dit kan dus echt niet. Koos of Robin had moeten winnen. Ik vind dit zo ongelooflijk sneu voor Koos. Voor Robin ook trouwens. Hij heeft er toch voor gezorgd dat BB nog te pruimen was.

Ik hoop echt dat dit goed wordt uitgezocht. Voor mij geen BB en Veronica meer.


Wel even de woede op de goede partijen richten, n.l. de HMG groep en Endemol.

De Veronicagids en de Veronicasite zijn van de Veronicavereniging, en die heeft na de verkoop van haar belangen in de HMG groep, inhoudelijk niets meer te maken wat er op "The Young One" gebeurd. In de loop van volgend jaar zal "The Young One" de naam Veronica helemaal niet meer gebruiken.

De BB site valt ook onder de verantwoordelijkheid van Endemol en de HMG groep en staat ook geheel los van de Veronicavereniging.

[Dit bericht is gewijzigd door wich op 31-12-2000 01:41]

  zondag 31 december 2000 @ 02:01:31 #20
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_604812
Uit de lauwe reacties in de zaal, slechts de sporadische steun op dit forum, en algemene indrukken die ik overal oppik, kan ik me echt niet aan de indruk onttrekken dat slechts een klein percentage van de Nederlandse bevolking Bianca-minded is.... no way dus dat de meeste bellers voor haar gebeld hebben... tis gewoon een goor script van de redactie en de marketingmensen die goed in het oog houden dat er variatie in winnaars etc. moet zijn en nooit een notaris in beeld brengen en zelfs geen einduitslag produceren en natuurlijk ook de KOOS bellers geen kans gaven nog eens op Robin te stemmen, als ze dat al gewild hadden (want Koos was ook duidelijk ingepalmd door Bjank). Ik zit ook vol met opgekropte frustraties over deze schertsvertoning en ben VOOR HARDE ACTIES tegen deze volksverlakkerij... ze moeten geraakt worden waar het het meest pijn doet !
  zondag 31 december 2000 @ 02:12:34 #21
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_604838
En dan, lieve kijkbuiskindertjes, 'bewijst' de HMG dat er uiteindelijk toch meer mensen op bi.... Bianca gestemd hebben en dat er nu dus 2 mensen blij zijn.....

En is het uiteindelijke doel: publiciteit, kijkcijfers en 'gewaagde televisie' maken weer gelukt.....

ERGO: wat je ook doet, Hummie en John heben gewonnen......

prettig 2001, en tot bb3!

pi_604860
even voor de goede orde: veronica en het veronica blad hebben hier helemaal niks mee te maken. opzeggen heeft dus geen enkele zin. we hebben het hier over een HMG zender die tijdelijk nog de naam veronica mag voeren.

het echte veronica, het veronicablad en veronica.nl staan hier helemaal los van.

het is de HMG die de boel naait.

  zondag 31 december 2000 @ 02:24:50 #23
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_604861
Ergo: ik heb ook gewonnen. Heb op Bianca gestemd en dus gewonnen. Bianca heeft gewonnen. Ik ook. Jullie niet. Jammer hoor. Maar zo zit het spelletje van BB in elkaar. Bianca wint. Niet jullie. Had de posters hier weleens met z'n allen willen zien vechten om een "soundsystem". Jij de cd-speler, ik de versterker! Kan niet, is geïntergreerd. De meerderheid der posters op dit forum is niet Nederland. Mijn oude vader stemde op Koos. Vond het lullig dat zijn 199 cent (!) voor niets was uitgegeven, maar hij spendeert er geen rechtzaak aan. Weet je waarom niet? Omdat twee gulden nu eenmaal niemand die welbewust stemt op een persoon die hij van televisie kent pijn in zijn portemonée doet. Doet het bij jou wel pijn n de knip? Bel dan niet! Actie tegen Veronica: Tegen jezelf beschermen bedoel je!!!

(Perico, voornamelijk aan jouw adres gericht. We moeten ze pijn doen waar het ze het meeste raakt zijn jouw woorden. Ik zeg daarop: VOO heeft jouw in je knip geraakt en je wilt nu zoete wraak omdat je winnaar een verliezer bleek. Typisch Nederlands, verliezen en er meteen een "MAAR" aan verbinden. Helaas, een miljoenenbedrijf als Endemol lust je rauw, en met je die drie andere medestanders die je hier weet te verzamelen.) Triest volkje zijn we. Gillen wegens onrecht als het ons uitkomt.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 31-12-2000 02:35]

Ben te zaai voor een signature
  zondag 31 december 2000 @ 02:53:10 #24
8578 Adinda
Expeditie Robinson = The Best
pi_604920
Helemaal mee eens. Ik gun het Bianca, daar gaat het niet om.

Maar hoe het gegaan is. De bewoners die 50 ruggen bieden AL LAAT OP DE AVOND. En dan de kijkers geen kans meer gunnen om op de tweede keus te stemmen. Ik heb 2 keer op Koos gestemd, en had dan misschien op Robin gestemd. Die 2 schelen voor mij heel weinig. Al vind ik het wel geldklopperij. Had het dan aan het begin gedaan. Nee, ze moeten het weer zo nodig "spannend" maken.

IK EIS DE EXACTE PERCENTAGES EN HOEVEEL MENSEN HEBBEN GEBELD. Ik wil weten of mijn stemmen op Robin hadden uitgemaakt. Robin is aan zijn eigen populariteit ten onder gegaan. Iedereen dacht, Robin red het wel, laten we op Koos stemmen. Hetzelfde als bij Nader en Gore bij de Amerikaanse verkiezingen. Maar toen gunde ik het Bush echt niet dat hij won. Bianca gun ik het dus wel. Gelukkig staat er iets minder op het spel.... Maar het blijft klote.

If your mind isn't open, keep your mouth shut too.
pi_605015
Op diverse sites en forums gaan inmiddels stemmen op, dat er met het stemmen
is geknoeid. Jongens......, er is met deze héle BigBrother2000 geknoeid!
This is TV!! Dat Bianca Koos onder druk heeft gezet om het geld aan te nemen
en zodoende een concurrent minder te hebben, vind ik grote onzin.
Toen met die nep-15.000 van Hieke zei Koos ook al, dat hij het geld ook had willen
nemen als dat toen mogelijk was geweest. Koos geloofde gewoon niet dat
het mogelijk was voor hem om te winnen en daarmee is het pakken van die 50.000
piek een hele logische stap voor hem!! Bovendien hadden zowel Robin
als Bianca al een paar keer gezegd, dat ze nooit voortijdig het BB-huis
zouden verlaten voor een geldpremie......

Dat Bianca meteen voor zichzelf, belde viel me zwaar tegen van haar. Toen Koos ook nog eens glashard voor Bianca stemde kon Robin uiteraard niet veel anders doen dan ook voor zichzelf stemmen (had ik dan ook gedaan).
Ik had liever gezien dat ze voor elkaar hadden gestemd en dat Koos niet had gebeld. Dan hadden ze een naar BB kunnen trekken! Zo van "stik maar met je rare geintjes".
Bewijst maar weer eens dat het een keihard spel is. Maar ehh, ben toch wel blij met de overwinning van Bianca. Ze was toch al vanaf het begin mijn favoriet.

Mirre

[Dit bericht is gewijzigd door Mirre op 31-12-2000 04:11]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')