quote:Heb je het opgezocht
Op woensdag 12 maart 2003 17:08 schreef vincent20166 het volgende:
6 tot 7 minuten
Waar heb je het voor nodig?
[Dit bericht is gewijzigd door Kornovichvb op 12-03-2003 17:21]
dat kan je snachts nog terug vinden in het golven patroon van je brein.
quote:is roken toch nog ergens goed voor
Op woensdag 12 maart 2003 17:18 schreef Kornovichvb het volgende:
Bij niet-rokers gaat de caffeine sneller uit je bloed..
quote:Ja, dan zou je alleen moeten gaan roken een paar uur voor het slapen gaan..
Op woensdag 12 maart 2003 17:21 schreef UrbanMike het volgende:[..]
is roken toch nog ergens goed voor
quote:Al slapend roken gaat een beetje moeilijk
Op woensdag 12 maart 2003 17:22 schreef Kornovichvb het volgende:[..]
Ja, dan zou je alleen moeten gaan roken een paar uur voor het slapen gaan..
quote:Neuh hoor... als iemand een aangestoken sigaret in je bek stopt en vastbind met tape wil het volgens mij aardig lukken..
Op woensdag 12 maart 2003 17:25 schreef Neo007 het volgende:[..]
Al slapend roken gaat een beetje moeilijk
Na een paar blikjes red bull gedronken te hebben (b.v. 1 uur geleden) voel ik me soms na 5 blikjes red bull nog precies hetzelfde.
Ben ik immuun voor dat stofje ofzo
quote:Wie zal het zeggen
Op woensdag 12 maart 2003 17:27 schreef UFOtje het volgende:
Is het ook zo dat je lichaam aan caffeine gewend raakt?
Dus als je weken lang 10 koppen koffie per dag drinkt en daar heel opgewekt door wordt.
... dat je dit na een paar maanden moet verhogen naar 12 voor hetzelfde effect ofzo?Na een paar blikjes red bull gedronken te hebben (b.v. 1 uur geleden) voel ik me soms na 5 blikjes red bull nog precies hetzelfde.
quote:Yep.. je lichaam raakt gewent aan caffeine...
Op woensdag 12 maart 2003 17:27 schreef UFOtje het volgende:
Is het ook zo dat je lichaam aan caffeine gewend raakt?
Dus als je weken lang 10 koppen koffie per dag drinkt en daar heel opgewekt door wordt.
... dat je dit na een paar maanden moet verhogen naar 12 voor hetzelfde effect ofzo?Na een paar blikjes red bull gedronken te hebben (b.v. 1 uur geleden) voel ik me soms na 5 blikjes red bull nog precies hetzelfde.
[Dit bericht is gewijzigd door Kornovichvb op 12-03-2003 17:30]
quote:Bij welke hoeveelheid is dit?
Op woensdag 12 maart 2003 17:18 schreef Kornovichvb het volgende:
De effecten van caffeine begin je te merken na 15-45 minuten. Het maximale effect op je zenuwstelstel duurt ongeveer 30-60 minuten.
Op je lichaam heeft caffeine veel langer effect. De caffeine heeft dan effect zolang de caffeine in je bloed zit.. dat is soms dagen.. soms uren. (Dat bepalen natuurlijk een aantal factoren)
De caffeine gaat voornamelijk sneller uit het lichaam bij rokers en bij zwangeren...
quote:Ik ben moe. Ik moet 500 woorden Duits stampen. En ik wil vanavond wel in slaap kunnen vallen.
Op woensdag 12 maart 2003 17:11 schreef Marialice het volgende:Waar heb je het voor nodig?
quote:In principe krijg je altijd het effect.. maar bij kleine hoeveelheden is het niet echt merkbaar (nogal logisch.. maar toch)
Op woensdag 12 maart 2003 17:30 schreef Kang-He het volgende:[..]
Bij welke hoeveelheid is dit?
quote:Nou.. wist je dat als je vermoeid bent.. en caffeine neemt.. je alleen maar vermoeider bent geworden nadat de werking op je zenuwstelsel is uitgewerkt (dus na 30-60 minuten)...
Ik ben moe. Ik moet 500 woorden Duits stampen. En ik wil vanavond wel in slaap kunnen vallen.
quote:Dat is mooi, dan kan ik vanavond slapen.
Op woensdag 12 maart 2003 17:33 schreef Kornovichvb het volgende:[..]
Nou.. wist je dat als je vermoeid bent.. en caffeine neemt.. je alleen maar vermoeider bent geworden nadat de werking op je zenuwstelsel is uitgewerkt (dus na 30-60 minuten)...
quote:Noch ein paar taschen kaffee, dan maar
Ik ben moe. Ik moet 500 woorden Duits stampen. En ik wil vanavond wel in slaap kunnen vallen.
[Dit bericht is gewijzigd door lurf_doctor op 12-03-2003 17:39]
quote:Nou... eigenlijk is het pyschisch vermoeid.. lichaam blijf je nogal rusteloos meestal.
Op woensdag 12 maart 2003 17:37 schreef Kang-He het volgende:[..]
Dat is mooi, dan kan ik vanavond slapen.
quote:Bedankt voor het advies
Op woensdag 12 maart 2003 17:38 schreef Kornovichvb het volgende:[..]
Nou... eigenlijk is het pyschisch vermoeid.. lichaam blijf je nogal rusteloos meestal.
Ze zeggen dat als je 1-2 uur voordat je gaat slapen geen caffeine meer neemt je makkelijk inslaap kan komen....
Ga 2 uur leren.. en neem om de 45 minuten een sterke kop koffie....
Lukt wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |