abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_604133
Het is toch ongelovelijk dat honderdduizenden, mensen stemmen op Koos, dat een simpele commerciele omroep maar even uitmaakt wie de winnaar van BB wordt.

Ik bel om 22.20 uur. Een paar minuten voordat koos zijn 50.000 gulden neemt en daarmee zijn kansen dus verspeelt, zonder dat ie weet hoe de stemming op dat moment is. Enfin, ik bel dus 22.20 uur en wat hoor ik??? De telefoonlijnen zijn op dit moment gesloten. Wij hier gaan er dus vanuit dat koos wint. En dan het moment in de dagkamer.

Bi-anca drukt koos eigenhandig de 50.000 gulden in de maag. Even daarvoor zegt ze tegen Beau dat ze niet voor de 250.000 gulden gaat. Rijst mij de vraag? Waarom stemt die vuile pot dan op zichzelf? Koos neemt in zijn 'blindheid' de 50.000 gulden en op dat moment zag je de k*tkop van bi.... (ik kan de naam niet eens meer uitspreken laat staan uittypen) glunderen. Je zag Beau kijken en zichzelf afvragen:' Moet ik koos nu zeggen dat ie bianca een cadeau geeft 250.000 gulden terwijl die die zelf kon houden'?

Dan komt de vraag of koos ook even wil stemmen op een van de twee (op dat moment nog) kanshebbers van de 250.000 gulden. En ja hoor Koos stemt op die trut.

Later in de studio verkondigd bianca nadat ze te horen heeft gekregen dat koos aan kop stond: Nou maar goed dat ie weggegaan is dan he (In mijn geheugen staat nog iets van: Nee Beau ik ga niet voor de 250.000 gulden)

Koos is dus de winnaar van Big Brother 2000, niet bi.... Op het big brother forum op big-brother.nl hoor ik dat er serieuze actie worden voorbereid. Misschien dat wij hier op fok daaraan ook mee kunnen doen.

En zo blijkt maar weer eens VOO beslist wie de winnaar wordt. Niet, de kijker die sponsort het programma alleen maar.

Sorry, maar dit moest ik even kwijt.

(En zou Beau nu eindelijk wat te drinken hebben, Als ik hem was zou ik deze avond maar heel snel verdrinken)

muziek, m'n lust en mijn leven
pi_604188
kijkersbedrog juridisch aanpakken ?

Natuurlijk.. we hebben hier te maken met 'gewone' bedrijven die de boel oplichten.

pi_604213
inderdaad dit is pure oplichterij. Weet iemand trouwens wat de uitslag in procenten was? Nooit meer iets van gehoord.

En is het jullie ook opgevallen: nadat koos het geld had genomen dat z'n nummer (09090302) in beeld bleef staan??

muziek, m'n lust en mijn leven
  zondag 31 december 2000 @ 00:09:33 #4
4596 RooMe
Keep the husky alive
pi_604220
Tijd om ook eens te reageren,
Ze hebben niet allen Koos een poot uitgedraait maar ook de gewone burger die 2 gulden per gesprek verspeelt aan een kandidaat in een spelprogramma die ze zo onder druk zetten dat hij er uit gaat.
Veronica heeft hierbij dus half nederland opgelicht.
RooMe, King of the keyboard

  zondag 31 december 2000 @ 00:10:37 #5
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_604224
Hoe moet je dit dan in godsnaam aanpakken ?
Volgens mij heb je juridisch geen poot om op te staan.

Nee, het enige wat wij kunnen doen is het volgende:

1) NIET KIJKEN
2) EN AL HELEMAAL NIET BELLEN !!

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_604247
Volgens mij riekt dit ook naar oplichting.
Niet alleen van de nederlandese tv-kijker en met name de beller die er toch per keer F2,-- in steekt in de illusie dat hij invloed kan uit oefenen op wie wint. Maar met name op de deelnemers die steeds weer met gewijzigde spelregels van doen hebben. Het belang is groot F 250.000,-- . Dus mag verwacht worden dat er zorgvuldig wordt omgegaan met de regels. ( Ik weet het die regels maakt VOO, echter dat hoeven we niet te pikken : ED)
Ik denk derhalve ik ben
  zondag 31 december 2000 @ 00:14:38 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_604252
quote:
Op 31 december 2000 00:08 schreef RB-tje het volgende:
inderdaad dit is pure oplichterij. Weet iemand trouwens wat de uitslag in procenten was? Nooit meer iets van gehoord.

En is het jullie ook opgevallen: nadat koos het geld had genomen dat z'n nummer (09090302) in beeld bleef staan??


Had ik al vermeld, maak je nou niet verder druk hierover, het is allemaal al in script bepaaldt door VOO, Hummie en de MOL!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_604267
quote:
Op 31 december 2000 00:10 schreef MartenJan het volgende:
Hoe moet je dit dan in godsnaam aanpakken ?
Volgens mij heb je juridisch geen poot om op te staan.

Nee, het enige wat wij kunnen doen is het volgende:

1) NIET KIJKEN
2) EN AL HELEMAAL NIET BELLEN !!


In nederland is het verboden om een gokspel (en dat was het vanavond) te organiseren waar geen eerlijke kansen zijn voor de kandidaten (de beller dus). Waar hadden wij geen eerlijk kans? Omdat je kun inzetten op de winst van een bewoner. Deze bewoner werd tijdens het spel eruit gehaald. Waardoor de organisator volgens mij het geld moet terug geven omdat jouw lot (koos) niet meer meedoet terwijl je wel hebt betaald (2 gulden per gesprek, volgens mij was het gister nog 1,50). Zou er een wel een notaris bij zijn geweest vanavond.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_604275
quote:
Op 30 december 2000 23:58 schreef RB-tje het volgende:
Koos is dus de winnaar van Big Brother 2000, niet bi.... Op het big brother forum op big-brother.nl hoor ik dat er serieuze actie worden voorbereid. Misschien dat wij hier op fok daaraan ook mee kunnen doen.
Wat voor actie???? Volgens mij valt er niet veel aan te doen hoor!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_604279
Marten-Jan, wij hoeven dit niet aan te pakken
Wij stellen het slechts aan de orde. De media lezen mee en nemen het vanzelf over.
Indien onder ons juristen of juristen in spe hun mening durven geven. Krijgt VOO het nog moeilijk. Als ik gebeld zou hebben voor F2,00 per min. dan zou ik mij zwaar opgelicht voelen nu. Een rechtzaak zou ik natuurlijk niet beginnen, maar misschien de Panorama ov NR of Actueel wel.
Ik denk derhalve ik ben
pi_604296
quote:
Op 31 december 2000 00:18 schreef ElizabethR het volgende:
Wat voor actie???? Volgens mij valt er niet veel aan te doen hoor!
Inmiddels is het forum daar gesloten (en wel een kwartier eerder dan gepland, hoe zou dat nou komen) Op http://www.big-chatter.com/ komen meer gegevens (zie forum)
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_604311
Dat komt er van als je massaal stemt op een Jan Doedel.
pi_604379
quote:
Op 31 december 2000 00:24 schreef Flexer het volgende:
Dat komt er van als je massaal stemt op een Jan Doedel.
En zie wat er gebeurd als je stemt op een pot (dan word ze tweede) Hopelijk gaat het morgen met de bus beter.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_604389
ik heb op niemand gestemd
gelukkig maar..zonde van je geld zo zie je maar
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
pi_604412
Ach, het is tv. Bianca past precies binnen het plaatje van Veronica.
Robin is te negatief en Koos te oud (sloom)
Waarom maken we er ons zo druk om, alsof we echt denken invloed te hebben bij een media circus waar miljoenen mee gemoeid zijn.
pi_605083
als ik de band terug kijk. toen heb ik even geteld hoe vaak esther voor het tafeltje met bellers voor bianca heeft gestaan en hoe vaak bij de van koos.

koos: 3
bianca: 6

Dus duidelijk dat veronica bianca aan het promoten was. En dat koos dus echt niet mocht winnen. Dus dacht veronica toen koos weer voorstond, die krijgt een oprotpremie, die pakt hij zeker (en als hij tweede was geworden had ie die ook gekregen, want robin krijgt ook zowat voor 20.000 gulden aan goederen en geld). En hebben jullie je ook zo geirriteerd aan dat stel lesbo's die voor bianca aan het bellen waren. Kwam robin of koos zijn tafeltje in beeld dan kwam het kaartje met tel.nr. van bianca weer in beeld.


Nee, geef mij de duitsers maar, daar heeft de publiek favoriet wel gewonnen (alida)

[Dit bericht is gewijzigd door RB-tje op 31-12-2000 09:25]

muziek, m'n lust en mijn leven
  zondag 31 december 2000 @ 10:02:43 #17
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_605138
Ik doe ook ZEKER mee! kunnen we niet ZELF 250.000 gulden verzamelen voor koos (als we met 250.000 mensen zijn allemaal 1,- ?)
pi_605141
...
en nu we dit allemaal weten mag dit forum dicht en vergeten we dat dit ooit heeft kunnen gebeuren...

(eindelijk)

pi_605153
quote:
Op 31 december 2000 10:02 schreef kwanten het volgende:
Ik doe ook ZEKER mee! kunnen we niet ZELF 250.000 gulden verzamelen voor koos (als we met 250.000 mensen zijn allemaal 1,- ?)
We hoeven maar 200.000 op te halen hij heeft al 50.000.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_605156
quote:
Op 31 december 2000 09:21 schreef RB-tje het volgende:
als ik de band terug kijk. toen heb ik even geteld hoe vaak esther voor het tafeltje met bellers voor bianca heeft gestaan en hoe vaak bij de van koos.
Kijk dan nog eens goed en luister want volgens mij heeft Bianca gezegd dat zij niet voor geld het huis uit gaat. Dat is wat anders dan niet voor het geld gaan.

k zou hem persoonlijk ook even een zetje over de drempel geven als het om zoveel geld gaat. Koos was trouwens zonder de motivatie van Bianca er ook wel uitgegaan. Je zag die dollartekens in zijn ogen verschijnen op het moment dat dit aanbod kwam.

En bovendien, hoe weet je zo zeker dat er massaal voor Koos is gebeld. Werk je bij de KPN ?

pi_605164
Ik vind het wat te ver gaan om te zeggen dat quote:Bi-anca drukt koos eigenhandig de 50.000 gulden in de maag (einde quote)
Daar hoefde Bianca geen moeite voor te doen hoor. Koos pakte het gelijk.
En dat ze voor zichzelf stemde vind ik ook niet zo vreemd, wat had jij gedaan?
Ik ben geen Bianca fan,maar hier moest ik toch even wat over kwijt.
Zij wist niet dat het tussen haar en Koos ging lijkt mij, meer tussen Robin en Koos en zei ze niet ,lekker 50.000 ,nadat hij dit gepakt had?
Ik denk dat wat ze ook gezegd had, KOos het geld toch had genomen.
pi_605167
quote:
Op 31 december 2000 10:21 schreef Flexer het volgende:
Kijk dan nog eens goed en luister want volgens mij heeft Bianca gezegd dat zij niet voor geld het huis uit gaat. Dat is wat anders dan niet voor het geld gaan.

k zou hem persoonlijk ook even een zetje over de drempel geven als het om zoveel geld gaat. Koos was trouwens zonder de motivatie van Bianca er ook wel uitgegaan. Je zag die dollartekens in zijn ogen verschijnen op het moment dat dit aanbod kwam.

En bovendien, hoe weet je zo zeker dat er massaal voor Koos is gebeld. Werk je bij de KPN ?


Bianca heeft meerdere malen gezegd dat ze niet voor het geld in huis zit.
quote:
Bianca:
Ik heb me opgegeven voor Big Brother omdat het mij één groot avontuur lijkt. Big Brother of weer reizen; het was het een of het ander en het is BB geworden.
Ze drukte koos wel erg de kant op om het geld te nemen, dit deed ze ook met hieke met het 15.000 incident.

Ik heb meerdere malen gebeld voor koos en meerdere malen was de lijn voor koos overbelast. Een vriend van mij heeft ook een paar gebeld voor bianca en die lijn was constant bereikbaar ook in piekminuten als het nummer in beeld was.

En ja ik werkt niet bij de KPN

muziek, m'n lust en mijn leven
pi_605170
het gaat er niet alleen om dat ze gewonnen heeft, wat dus niet terecht was, maar het gaat om de manier hoe ze dat gedaan heeft.

Heel nederland belt voor koos en op dat moment besluit bb om een oprotpremie te geven terwijl ze wisten dat koos hem zou pakken terwijl die man bovenaan staat. Dat kun je toch niet maken.

Ik maak mij daar al meer dan 10 uur kwaad over. Bianca is op zich een leuke meid, maar ze is voor mij en vele anderen (zie dit forum) niet de winnaar van Big Brother.

muziek, m'n lust en mijn leven
pi_605171
Ik heb niet het idee gehad dat Bianca Koos het geld in handen drukte. Zij wist toch niet dat Koos zo populair was! In het huis dachten ze dat dat Robin de winnaar was, dus als zij echt gevaar zag, had ze wel gezegd dat Robin dat geld moest nemen.
Ik had echt het idee dat ze blij was voor Koos en niet voor zichzelf. Want volgens mij was Bianca iemand die het geld ook de anderen gegund had.....
pi_605185
quote:
Op 31 december 2000 10:41 schreef RB-tje het volgende:
het gaat er niet alleen om dat ze gewonnen heeft, wat dus niet terecht was, maar het gaat om de manier hoe ze dat gedaan heeft.

Heel nederland belt voor koos en op dat moment besluit bb om een oprotpremie te geven terwijl ze wisten dat koos hem zou pakken terwijl die man bovenaan staat. Dat kun je toch niet maken.

Ik maak mij daar al meer dan 10 uur kwaad over. Bianca is op zich een leuke meid, maar ze is voor mij en vele anderen (zie dit forum) niet de winnaar van Big Brother.


Tja dat is heel wat anders. Ik vind het ook een rot streek van VOO maar dat vond ik al bij Hieke maar velen vonden dat wel normaal van VOO en noemden Haar toen een geldwolf. Maar dat hoor ik dus nergens over Koos trouwens?
Voo wist 100% zeker dat Koos het zou pakken, en dus niet zou winnen. Het is vooral een vuile streek tegen over de mensen die continu voor die man gebeld hebben.
Niemand kijkt trouwens Koos er op aan?
Hij wist toch ook wel dat hij populair was? Want je kunt bescheiden doen maar als je ziet dat je bij de laatste 3 zit moet je ook realistisch zijn.
Het was dus ook geen slimme zet van Koos.
Maar waarom Voo dit gedaan heeft? Al sla je me dood. ze wisten heus wel dat hier reacties op zouden komen net als toen bij Hieke.
ik VIND het walgelijk.
Het ziet er naar uit dat ze Koos liever niet als winnaar hadden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')