abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9064028
Als je topic's onder mijn naam zoekt zijn er 9 van de 10 niet bepaald vrolijk (zoniet 10 van de 10) In de tijden dat het echt niet meer met mij ging heb ik hier vaak gepost en vaak ook veel steun reacties gehad

Ik wilde zowiezo even iedereen bedanken die mij toen hebben gesteund, maar waarvoor ik dit topic eigenlijk openen was om te laten weten dat het wel goed met me gaat

Ik ben deeltijd aan het afbouwen en zit zelfs nog maar 1 dag in de week nog in therapie en 3 april is mijn echte afscheid natuurlijk erg fijn maar ik zal heel veel mensen gaan missen!
Nog steeds heb ik me ups en downs maar dat zal me hele leven wat erger blijven dan het zou moeten zijn maar ik heb er mee leren leven
Ik ben zo blij dat ik de beslissing heb genomen om met het GLR te stoppen en om deeltijd therapie te gaan doen dit heeft echt mijn hele leven op een hele goede manier veranderd.
Ik ben nadat ik 3 maanden op deeltijd zat begonnen met havo en had 3 maanden voor de zomervakantie begon toen dus gewoon beetje wennen aan school. dit jaar ben ik er echt tegen aangegaan en doe dus 4 en 5 havo in 1 jaar staatsexamen. Erg zwaar en erg veel leren en het is echt duimwerk of ik wel slaag, maar als ik slaag is er een super feest want ik ben ook aangenomen op de kunstacademie te Rotterdam

Het enige jammer is dat er nog steeds veel mensen me met scheven ogen aankijken omdat ik een persoonlijkheids stoornis heb waar ik eigenlijk zelf niks aan kan doen. Het nog jammere is dat ik me er nog steeds best wel voor schaam.
Hopelijk komt er gewoon een dag dat het allemaal geaccepteerd word.

Maar iig ben ik eindelijk uit die jare lange depressie en wil ik tegen iedereen zeggen dat als je maar kei en kei hard vecht het je echt wel gaat lukken hoe moeilijk het ook is, zelfs als je er alleen voor staat.

Mischien niet echt boeiend dat ik het post maar ik wilde het toch even doen

Veel liefs

Missy Shy

having no fear of death......who can give me that?
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:07:07 #2
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_9064093
Ik ken je dan wel niet
maar ik vind het super!!!!
Ook fijn dat je dit ff post...
En de meeste mensen posten idd alleen als het niet zo goed gaat..
Echt toppie zon bericht!!!
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:07:57 #3
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_9064130
Kijk, hebben we hier toch ook een beetje goed werk verricht Is ook wel eens fijn hoor, te lezen dat het goed met iemand gaat!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:09:14 #4
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_9064172
leuk om te horen

maar ik ben wel benieuwd wat die 'persoonlijkheidsstoornis' dan inhoudt

Nobody fucks with The Jesus
pi_9064297
Succes!
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:13:18 #6
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9064310
wow echt super goed van je
voor jou

[Dit bericht is gewijzigd door NemesisDivina op 12-03-2003 15:13]

KippKoRN I love you!
pi_9064325
en maar hopen dat ik later een echte schilderij van de Miss Shy aan de muur kan hebben hangen!
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:13:42 #8
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_9064332
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:09 schreef Bolderbast het volgende:
leuk om te horen

Ik dacht dat het borderline was??
Maar kan het ook verkeerd hebben
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_9064375
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:09 schreef Bolderbast het volgende:
leuk om te horen

Ik ben een angst stoornis en ik lichte mate borderline...
Wat het pecies inhoud kan ik dus niet uitleggen omdat ik het zelf nog maar half kan bevatten

Door mijn angst stroonis leef ik dag en nacht in angst en er hoeft maar een heel klein iets te gebeuren en ik krijg een paniek aanval. Dit kan ik nu grotendeels tegenhouden maar het zal gewoon nooit overgaan omdat het niet een ziekte is waar je overheen groeit zeg maar.

Wat borderline is zal wel al heel vaak uitgelegd zijn hier....ik kan het iig niet uitleggen maar er zijn heel veel sites als je het echt wil weten die het je kunnen vertellen

pi_9064390
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:13 schreef racoon2002 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het borderline was??
Maar kan het ook verkeerd hebben

neej je het het goed
pi_9064398
mooi om te horen
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_9064460
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:13 schreef El_Nino het volgende:
en maar hopen dat ik later een echte schilderij van de Miss Shy aan de muur kan hebben hangen!
Hahaha nou dat kan nog lang duren denk ik

Ik ga de opleiding Communication & Multimedia Design doen veel schilderen komt daar niet bij aan te pas Alhoewel ik het wel veel in me vrije tijd doe dus mischien je weet nooit

woensdag 12 maart 2003 @ 15:28:06 #13
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_9064834
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:14 schreef Missy_Shy het volgende:

[..]

Ik ben een angst stoornis en ik lichte mate borderline...
Wat het pecies inhoud kan ik dus niet uitleggen omdat ik het zelf nog maar half kan bevatten

Door mijn angst stroonis leef ik dag en nacht in angst en er hoeft maar een heel klein iets te gebeuren en ik krijg een paniek aanval. Dit kan ik nu grotendeels tegenhouden maar het zal gewoon nooit overgaan omdat het niet een ziekte is waar je overheen groeit zeg maar.

Wat borderline is zal wel al heel vaak uitgelegd zijn hier....ik kan het iig niet uitleggen maar er zijn heel veel sites als je het echt wil weten die het je kunnen vertellen

aha daar kan ik me wel wat bij voorstellen hoe vervelend dat moet zijn........maar ik hoop i.i.g. dat het steeds beter met je mag gaan.....en ik wens je veel succes met multimedia & design, heb ook nog erover gedacht die opleiding te doen

laat over een jaar maar eens weten of het bevalt

Nobody fucks with The Jesus
pi_9065006
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:28 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

aha daar kan ik me wel wat bij voorstellen hoe vervelend dat moet zijn........maar ik hoop i.i.g. dat het steeds beter met je mag gaan.....en ik wens je veel succes met multimedia & design, heb ook nog erover gedacht die opleiding te doen

laat over een jaar maar eens weten of het bevalt

mm het is nog maar de vraag of ik er aan de slag kan....ik moet eerst nog me havo halen
pi_9065081
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:05 schreef Missy_Shy het volgende:

Ik ben nadat ik 3 maanden op deeltijd zat begonnen met havo en had 3 maanden voor de zomervakantie begon toen dus gewoon beetje wennen aan school. dit jaar ben ik er echt tegen aangegaan en doe dus 4 en 5 havo in 1 jaar staatsexamen. Erg zwaar en erg veel leren en het is echt duimwerk of ik wel slaag, maar als ik slaag is er een super feest want ik ben ook aangenomen op de kunstacademie te Rotterdam

Wat enorm kicken, dat het nu zo goed met je gaat!
Enorm knap, dat je ook nog met school er zo tegen aan gaat, petje af.
Heel veel suc6 met je examens en dat je volgend jaar maar een grandioze tijd gaat beleven op de Kunstacademie!

pi_9065194
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:36 schreef The-What het volgende:

[..]

Wat enorm kicken, dat het nu zo goed met je gaat!
Enorm knap, dat je ook nog met school er zo tegen aan gaat, petje af.
Heel veel suc6 met je examens en dat je volgend jaar maar een grandioze tijd gaat beleven op de Kunstacademie!

nu nog dat meer in mijn omgeving gaan inzien dat therapie EN school zwaar is niet dat ik zielig gevonden wil worden...maar gewoon erkenning...

Thnx iig

pi_9065457
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:40 schreef Missy_Shy het volgende:

nu nog dat meer in mijn omgeving gaan inzien dat therapie EN school zwaar is niet dat ik zielig gevonden wil worden...maar gewoon erkenning...

Thnx iig

Erkenning verdien je zeker als ik je verhaal zo hoor.
Knap dat je met therapie begonnen bent!

School en therapie lijken me echt een pittige combi.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')