abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9682858
mooi meis dat het zo goed ging vandaag!!
nu gaat de rest vast en zeker ook allemaal goed, ik heb der iig wel vertrouwen in!!
pi_9683090
Weet je Nemesis ik denk wel dat het nu beter zal gaan , dat merkte ik zelf ook (ik had mijn kop 13 jaar dichtgehouden erover ) , er valt een last van je schouders en het taboe wat erop ligt voor jezelf is doorbroken .
Ik merkte het vandaag ook in begin vond ik het heel moeilijk erover te praten maar des te meer omgeving ervan wist en daarin steunde maakte het ook minder moeilijker en minder zenuwachtiger, ik merkte het vandaag ook toen ik naar Wash away those years aan het luisteren was (Creed , Scott Stapp schreef het voor zijn zus nadat ze hem verteld had wat er gebeurd was) , ik zat gewoon mee te zingen terwijl ik voorheen heel erg op dat nummer moest huilen altijd.
We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 9 april 2003 @ 18:59:28 #103
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9683588
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:37 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je Nemesis ik denk wel dat het nu beter zal gaan , dat merkte ik zelf ook (ik had mijn kop 13 jaar dichtgehouden erover ) , er valt een last van je schouders en het taboe wat erop ligt voor jezelf is doorbroken .
Ik merkte het vandaag ook in begin vond ik het heel moeilijk erover te praten maar des te meer omgeving ervan wist en daarin steunde maakte het ook minder moeilijker en minder zenuwachtiger, ik merkte het vandaag ook toen ik naar Wash away those years aan het luisteren was (Creed , Scott Stapp schreef het voor zijn zus nadat ze hem verteld had wat er gebeurd was) , ik zat gewoon mee te zingen terwijl ik voorheen heel erg op dat nummer moest huilen altijd.
Ik hoop ook dat het nu beter gaat, voel me nu wel heel erg goed eigenlijk . Ben echt superblij en voel me ontzettend opgelucht. Heb nu eerder het idee van "Waarom heb ik nog therapie nodig? Als ik me zo blij voel?" Maargoed.. ik ga het nu niet opgeven
KippKoRN I love you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')