abonnement Unibet Coolblue
pi_604032
Als ik me aan één ding deze uitzending heb geërgerd, dan was dat wel aan dat schaap van een Annet, die bij elke gelegenheid zonodig de eerste moest zijn die voor de camera's de bewoners moest feliciteren. Iedereen wachtte rustig zijn of haar beurt af, maar mevrouw stormt als een dolle stier naar voren om zelfs vòòr goeie vrienden iedereen om de hals te vliegen. Bah bah. Krijg sterke deja vu's naar vorig jaar...
Hatsjoe!
pi_604042
Annet, wie was dat ook al weer
  zaterdag 30 december 2000 @ 23:47:26 #3
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_604058
Annet ging er niet als eerste uit dus dat komt iig niet overeen
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_604066
Vreselijk mens, zeker ook vanavond weer. Inderdaad wel overeenkomsten met Martin: veel op de voorgrond met niks. Ga weg, joh, ik was net zo blij dat je weg was!
  zaterdag 30 december 2000 @ 23:50:29 #5
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_604073
Maar ze liep wel inderdaad errug irritant door het beeld te hollen met die lelijke kop van d'r.
Dat hebben ze in ieder geval geleerd daar in dat huis, ze zijn allemaal zo camerageil als de koelera.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  zaterdag 30 december 2000 @ 23:53:57 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_604098
Erg he? Ik liep me ook al de hele tijd te irriteren aan haar. Ze was zelfs eerder bij de ex-bewoners dan veel vrienden en familie!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_604298
En wat dacht je van die EX-vriendin van Bianca die eerst zelf de tijd nam Bianca innig te begroeten voordat haar moeder de kans kreeg...
Lijkt mij niet meer dan normaal dat je even op je beurt wacht.
Sad but true....
  zondag 31 december 2000 @ 00:29:00 #8
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_604340
quote:
Op 31 december 2000 00:22 schreef lica het volgende:
En wat dacht je van die EX-vriendin van Bianca die eerst zelf de tijd nam Bianca innig te begroeten voordat haar moeder de kans kreeg...
Lijkt mij niet meer dan normaal dat je even op je beurt wacht.
Zag je moeder ook kijken? En de vriendin terugdeinzen? Wat een mooi plaatje! Zo zou mijn ma het ook gedaan hebben, en er tot diep in 2001 over doorgemaald hebben! Zo zijn moeders: "HEEJ! Da's wel MIJN dochter ja die daar wint!!!!"
Ben te zaai voor een signature
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')