vandaag werd nog zo'n gezellige dag, moet maar kijken wat ik nu ga doen
edit: wat dingen veranderd..
[Dit bericht is gewijzigd door superheist op 12-03-2003 16:19]
Sterkte in ieder geval.
gisteren liep hij op school wel met lippenstift rond, hij deed de hele week weddenschappen heb ik gehoord.. maar of dat de reden is weet ik niet.
het is lullig maar de enige reden waarom ze het in het publiek willen doen is voor de aandacht.. praat er dan over als je aandacht wil en pleeg anders thuis zelfmoord.
quote:Dat was, toen ik nog veel mensen haatte, altijd mijn fantasie.
Op woensdag 12 maart 2003 13:18 schreef moredragons het volgende:[..]
ja kom ik heb er geen zin meer in, kom laat ik de hele school vermoorden, lekker ben jij
quote:wat heb je aan aandacht als je dood bent (voor de pogingen die WEL lukken)?
Op woensdag 12 maart 2003 13:18 schreef Suphafly het volgende:
Actieve zelfmoordenaarsdoe het lekker thuis in je badkuip ofzow!
het is lullig maar de enige reden waarom ze het in het publiek willen doen is voor de aandacht.. praat er dan over als je aandacht wil en pleeg anders thuis zelfmoord.
quote:Ik mag toch hopen dat 't geen ongeluk is geweest naar aanleiding van een waaghalzerige weddenschap hè?
Op woensdag 12 maart 2003 13:18 schreef superheist het volgende:
gisteren liep hij op school wel met lippenstift rond, hij deed de hele week weddenschappen heb ik gehoord.. maar of dat de reden is weet ik niet.
quote:Cool ik zou jou wel beter willen leren kennen zeg
Op woensdag 12 maart 2003 13:19 schreef TAmaru het volgende:[..]
Dat was, toen ik nog veel mensen haatte, altijd mijn fantasie.
quote:Tja. Je hebt altijd van die geweldig overtrokken reacties. Die blijf je houden.
Op woensdag 12 maart 2003 13:20 schreef Blacklander het volgende:
So, iemand springt het raam uit en de hele school is in trauma
Dat bekende van hem in trauma zijn, oké. Maar voor de rest, ik bedoel beetje overdreven niet.
Ach, zal wel aan mij liggen.
quote:zou best kunnen.. kende hem niet.
Op woensdag 12 maart 2003 13:20 schreef Destroyer2000 het volgende:
Zonder enige twijfel enigzins opmerkelijk te noemen.
Werdt hij gepest?
quote:Als hij een weddenschap afgesloten heeft met een andere leerling om uit het raam te springen, dan is ie mooi stom geweest...
Op woensdag 12 maart 2003 13:18 schreef superheist het volgende:
ik kende hem niet nee. gelukkig heb ik hem ook niet zien springengisteren liep hij op school wel met lippenstift rond, hij deed de hele week weddenschappen heb ik gehoord.. maar of dat de reden is weet ik niet.
En die gast waar hij dan die weddenschap mee gesloten heeft, zal er ook wel een lekker trauma aan overhouden...
quote:Leuk, nee tuurlijk niet. Het is balen, voor die persoon en vrienden en familie, verder zou het me eigenlijk koud laten. Ik bedoel, als ie lekker wil springen, dan doet hij dat toch, of niet soms, ik houdt hem echt niet tegen als ik em niet ken.
Op woensdag 12 maart 2003 13:21 schreef superheist het volgende:
euh ongeveer 600 mensen zagen hem leuk met een boogje uit het raam springen, zou jij dat leuk vinden?
Trouwens, mij persoonlijk zou het ook niet veel interesseren of mensen zich zorgen om mij zouden maken als ik wat krijg. Het gaat alleen mij en mijn naasten aan, en verder niemand (zelfs niet bij zelfmoord) Dat anderen het kunnen zien, na gratis show voor hun (of dat nu voor hun horror is of niet)
[typo's], ik denk sneller dan ik typ
[Dit bericht is gewijzigd door Blacklander op 12-03-2003 13:29]
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 12-03-2003 13:30]
quote:Zou jij niet in bescherming voor jezelf worden genomen dat iemand jouw dus "redt" en dan hulp kan zoeken voor je?
Op woensdag 12 maart 2003 13:26 schreef Blacklander het volgende:[..]
Leuk, nee tuurlijk niet. Het is balen, voor die persoon en vrienden en familie, verder zou het me eigenlijk koud laten. Ik bedoel, als ie lekker wil springen, dan doet hij dat toch, of zie soms, ik houdt hem echt niet tegen als ik em niet ken.
Bagger dat hij dood is, en dan gewoon verder gaan met je dag als je hem niet kent. Deze viel iemand plotseling op de grond gevolgd door een trauma ambulance, daar ga ik me toch ook geen zorgen om maken of wel soms.Trouwens, mij persoonlijk zou het ook niet veel interesseren of mensen zich zorgen om mij zouden maken als ik wat krijg. Het gaat alleen mij en mijn naasten aan, en verder niemand (zelfs niet bij zelfmoord) Dat anderen het kunnen zien, na gratis show voor hun (of dat nu voor hun horror is of niet)
in elk geval heel veel sterkte en iedereen die het gezien heeft of daar op school zit of hem kende of weetikveel ook sterkte
heb ook niet veel respect voor zelfmoord doden... daar ligt het misschien aan...
Als je het ziet gebeuren, zou ik denk ik wel eerst ff moeten slikken... en zeker als je hem kent... maar verder... mwua... gratis vrijedag...
quote:Nee, tuurlijk niet. Ik bedoel, je besluit hetzelf dat je niet verder wilt leven. Als iemand je dan 'redt', is de kans dat je dan min of meer ongelukkig verder moet leven heel groot. Om maar gewoon van het gezijk van die psychiater af te komen zeg je maar dat je gelukkig bent en dat houdt je dan op tegen je familie en vrienden zodat ze weer gerust zijn. En dat terwijl jezelf nogsteeds diep ongelukkig bent.
Zou jij niet in bescherming voor jezelf worden genomen dat iemand jouw dus "redt" en dan hulp kan zoeken voor je?
quote:Tja ik bekijk het altijd zo: zo iemand die is ziek. Bij veel mensen hebben mensen die ziek zijn een afkeer, die moeten maar uit de maatschappij ofzo.
Op woensdag 12 maart 2003 13:31 schreef Skimmer het volgende:
Ik zou zelf waarschijnlijk gaan kijken of hij een krater heeft gemaakt...heb ook niet veel respect voor zelfmoord doden... daar ligt het misschien aan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |