abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9060868
Vandaag rond half 12 is op het Jan van Egmond College in Purmerend (mijn school) een jongen uit het raam op de 3e verdieping gesprongen.
na 5 minuten alles erbij (politie's, ambulance). Later kwam de trauma helicopter nog, deed alleen niet veel geloof ik..
De hele school dus in trauma, veel huilende mensen rond aan het lopen. Veel mensen maar gewoon naar huis gegaan (waaronder ik) je kan niet meer normaal op school zijn onder deze omstandigheden.
Ik weet niet wat er nu allemaal gaat gebeuren.. wil et eigenlijk ook niet weten.

vandaag werd nog zo'n gezellige dag, moet maar kijken wat ik nu ga doen

edit: wat dingen veranderd..

[Dit bericht is gewijzigd door superheist op 12-03-2003 16:19]

woensdag 12 maart 2003 @ 13:17:07 #2
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_9060920
Jezus wat erg... kende je hem ook persoonlijk?
En weet je ook wat z'n reden was?

Sterkte in ieder geval.

No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
pi_9060923
Damn... dat zuigt grote tijd... kende je hem?
pi_9060942
Argh...

Das niet nix, zoiets

pi_9060955
ik kende hem niet nee. gelukkig heb ik hem ook niet zien springen

gisteren liep hij op school wel met lippenstift rond, hij deed de hele week weddenschappen heb ik gehoord.. maar of dat de reden is weet ik niet.

pi_9060965
Actieve zelfmoordenaars doe het lekker thuis in je badkuip ofzow!

het is lullig maar de enige reden waarom ze het in het publiek willen doen is voor de aandacht.. praat er dan over als je aandacht wil en pleeg anders thuis zelfmoord.

Deal with it; rock 'n roll
pi_9060978
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:18 schreef moredragons het volgende:

[..]

ja kom ik heb er geen zin meer in, kom laat ik de hele school vermoorden, lekker ben jij

Dat was, toen ik nog veel mensen haatte, altijd mijn fantasie.
Mja
pi_9060983
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:18 schreef Suphafly het volgende:
Actieve zelfmoordenaars doe het lekker thuis in je badkuip ofzow!

het is lullig maar de enige reden waarom ze het in het publiek willen doen is voor de aandacht.. praat er dan over als je aandacht wil en pleeg anders thuis zelfmoord.

wat heb je aan aandacht als je dood bent (voor de pogingen die WEL lukken)?
pi_9060991
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:18 schreef superheist het volgende:
gisteren liep hij op school wel met lippenstift rond, hij deed de hele week weddenschappen heb ik gehoord.. maar of dat de reden is weet ik niet.
Ik mag toch hopen dat 't geen ongeluk is geweest naar aanleiding van een waaghalzerige weddenschap hè?
pi_9060994
Aan alle mensen op het Jan van Egmond College: sterkte.
  woensdag 12 maart 2003 @ 13:19:41 #11
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_9060995
wazig dagje is het ja, ik zat in de bus en kwamen op een rotonde uit. Was er net een loeiende abulance gestopt en lag midde op de stoep een kerel te reanimeren. De kerel had rijdend in een auto een hartaanval gehad hoorde ik daarna iemand zegge...
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_9061006
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:19 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Dat was, toen ik nog veel mensen haatte, altijd mijn fantasie.

Cool ik zou jou wel beter willen leren kennen zeg
  woensdag 12 maart 2003 @ 13:20:13 #13
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_9061007
So, iemand springt het raam uit en de hele school is in trauma
Dat bekende van hem in trauma zijn, oké. Maar voor de rest, ik bedoel beetje overdreven niet.
Ach, zal wel aan mij liggen (geen domme reacties om dit te bevestigen s.v.p.)
"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
  woensdag 12 maart 2003 @ 13:20:48 #14
34384 Destroyer2000
Saddam may be bombed...
pi_9061025
Zonder enige twijfel enigzins opmerkelijk te noemen.
Werdt hij gepest?
"Al-Sahaf, the men that cheers everyone up!"
pi_9061044
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:20 schreef Blacklander het volgende:
So, iemand springt het raam uit en de hele school is in trauma
Dat bekende van hem in trauma zijn, oké. Maar voor de rest, ik bedoel beetje overdreven niet.
Ach, zal wel aan mij liggen.
Tja. Je hebt altijd van die geweldig overtrokken reacties. Die blijf je houden.
pi_9061049
euh ongeveer 600 mensen zagen hem leuk met een boogje uit het raam springen, zou jij dat leuk vinden?
pi_9061081
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:20 schreef Destroyer2000 het volgende:
Zonder enige twijfel enigzins opmerkelijk te noemen.
Werdt hij gepest?
zou best kunnen.. kende hem niet.
pi_9061109
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:18 schreef superheist het volgende:
ik kende hem niet nee. gelukkig heb ik hem ook niet zien springen

Als hij een weddenschap afgesloten heeft met een andere leerling om uit het raam te springen, dan is ie mooi stom geweest...

En die gast waar hij dan die weddenschap mee gesloten heeft, zal er ook wel een lekker trauma aan overhouden...

woensdag 12 maart 2003 @ 13:26:58 #19
46558 Blacklander
pi_9061196
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:21 schreef superheist het volgende:
euh ongeveer 600 mensen zagen hem leuk met een boogje uit het raam springen, zou jij dat leuk vinden?
Leuk, nee tuurlijk niet. Het is balen, voor die persoon en vrienden en familie, verder zou het me eigenlijk koud laten. Ik bedoel, als ie lekker wil springen, dan doet hij dat toch, of niet soms, ik houdt hem echt niet tegen als ik em niet ken.
Bagger dat hij dood is, en dan gewoon verder gaan met je dag als je hem niet kent. Deze week viel iemand plotseling op de grond gevolgd door een trauma ambulance, daar ga ik me toch ook geen zorgen om maken of wel soms.

Trouwens, mij persoonlijk zou het ook niet veel interesseren of mensen zich zorgen om mij zouden maken als ik wat krijg. Het gaat alleen mij en mijn naasten aan, en verder niemand (zelfs niet bij zelfmoord) Dat anderen het kunnen zien, na gratis show voor hun (of dat nu voor hun horror is of niet)

[typo's], ik denk sneller dan ik typ

[Dit bericht is gewijzigd door Blacklander op 12-03-2003 13:29]

pi_9061207
Dit gaat meer om een persoonlijke belevenis van een tragisch iets, dan dat het echt nieuwswaarde heeft. Ik schop hem daarom naar R&P.
En probeer een beetje respect te hebben voor de topicstarter, dit is niet een makkelijk iets...
Er zijn een aantal reacties dan ook verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 12-03-2003 13:30]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_9061239
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:26 schreef Blacklander het volgende:

[..]

Leuk, nee tuurlijk niet. Het is balen, voor die persoon en vrienden en familie, verder zou het me eigenlijk koud laten. Ik bedoel, als ie lekker wil springen, dan doet hij dat toch, of zie soms, ik houdt hem echt niet tegen als ik em niet ken.
Bagger dat hij dood is, en dan gewoon verder gaan met je dag als je hem niet kent. Deze viel iemand plotseling op de grond gevolgd door een trauma ambulance, daar ga ik me toch ook geen zorgen om maken of wel soms.

Trouwens, mij persoonlijk zou het ook niet veel interesseren of mensen zich zorgen om mij zouden maken als ik wat krijg. Het gaat alleen mij en mijn naasten aan, en verder niemand (zelfs niet bij zelfmoord) Dat anderen het kunnen zien, na gratis show voor hun (of dat nu voor hun horror is of niet)

Zou jij niet in bescherming voor jezelf worden genomen dat iemand jouw dus "redt" en dan hulp kan zoeken voor je?
Zo niet, dan geef je dus niks om je medemens, lekker is dat dan
  woensdag 12 maart 2003 @ 13:30:01 #22
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9061285
tering das beswel kut...
heeft hij het overleefd of niet??

in elk geval heel veel sterkte en iedereen die het gezien heeft of daar op school zit of hem kende of weetikveel ook sterkte

KippKoRN I love you!
pi_9061305
Ik zou zelf waarschijnlijk gaan kijken of hij een krater heeft gemaakt...

heb ook niet veel respect voor zelfmoord doden... daar ligt het misschien aan...

Als je het ziet gebeuren, zou ik denk ik wel eerst ff moeten slikken... en zeker als je hem kent... maar verder... mwua... gratis vrijedag...

woensdag 12 maart 2003 @ 13:32:04 #24
46558 Blacklander
pi_9061328
quote:
Zou jij niet in bescherming voor jezelf worden genomen dat iemand jouw dus "redt" en dan hulp kan zoeken voor je?
Nee, tuurlijk niet. Ik bedoel, je besluit hetzelf dat je niet verder wilt leven. Als iemand je dan 'redt', is de kans dat je dan min of meer ongelukkig verder moet leven heel groot. Om maar gewoon van het gezijk van die psychiater af te komen zeg je maar dat je gelukkig bent en dat houdt je dan op tegen je familie en vrienden zodat ze weer gerust zijn. En dat terwijl jezelf nogsteeds diep ongelukkig bent.
pi_9061337
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 13:31 schreef Skimmer het volgende:
Ik zou zelf waarschijnlijk gaan kijken of hij een krater heeft gemaakt...

heb ook niet veel respect voor zelfmoord doden... daar ligt het misschien aan...

Tja ik bekijk het altijd zo: zo iemand die is ziek. Bij veel mensen hebben mensen die ziek zijn een afkeer, die moeten maar uit de maatschappij ofzo.
Nah bij mij dus niet, niemand is perfect dusss... daarom zal ik wél een poot uitsteken als iemand zelfmoord probeert te plegen en hulp zoeken (immers, sommige ziektes zijn te helen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')