Volgende week was het eerste wat ze hadden voor me... het zijn belachelijke wachttijden hier in het ziekenhuis.
Knorretje thx voor de info, ik neem inderdaad geen zwemluiers mee. Ik heb al van verschillende gehoord dat de ukkies gewoon in zwemkleding lopen. Mag het alsnog niet kunnen we altijd nog kopen. Scheelt weer, anders zitten we inderdaad straks met een pak.
Ben je al geweest naar het huis, en, en, en, en, en?
Angel, dat is balen zeg!!! Kan me voorstellen dat je even flink schrikt!! En er was nog iemand met een waarschijnlijke stuit geloof ik? Bah al die stuiten.
Dinus, hoe is ie????
Ik begin hier sinds gisteren grieperig te worden, hoofd, keel, pijn, hoesten, spierpijn, bleeeeeeeh ik wil niet ziek worden. Zit al hevig aan de echinaforce, zuigtabletten en hoestsiroop. nu maar hopen dat dit wat helpt
En nu is mannetje ook nog werken tot 11 uur. Druk dan hoor zo met je ukkie en een half buikkie bol
Vraag me af hoe zieke moeders met een groot gezin dat doen? *nog niet aan denken wil
* Ga me meissie maar eens uit bedje halen. Ze heeft gelukkig lekker lang geslapen en zit nu heerlijk te spelen, alhoewel het vrolijke geluid nu in ietwat gemopper overgaat. Tijd om eruit te gaan dus
Angel, wie weet draait het nog hoor. Justin lag bij mij dwars en is op het laatste gelukkig ook nog gedraaid, terwijl ze er in het ziekenhuis al van uit gingen dat dat niet meer kon omdat hij zo groot was. Ik duim voor je! (ik kom duimen te kort dames)
Wij hebben vanmorgen weer een bezoekje aan het consultatieburo gehad. Justin (nu 16 weken) weegt maar liefst 7660 gram en is 65 cm lang. Verder kreeg ik te horen dat ik hem geen nachtvoeding meer mag geven. Hij mag nu 's nachts alleen maar een klein beetje water en hopen dat hij daarmee doorslaapt. Dit om het 's nachts voeden af te bouwen, want volgens hun krijgt hij nu te veel (6 voedingen van 240 ml + nutrix + half potje fruit/groente) en zou het niet nodig moeten zijn dat hij 's nachts nog komt. ![]()
Dinus doe eens persen joh!
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:15 schreef Angel22 het volgende:
Nou ik heb net toch nog even met het ziekenhuis aan de telefoon gehangen en ik kan as maandag al heen ipv as donderdag!!!
De assistente vond het erg kort dag als het kindje eventueel nog gedraaid moet worden ook dus heeft ze de afspraak om te praten vervroegd, want dan zou ik eventueel deze week nog voor de draaiing kunnen als dat mogelijk is.
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:03 schreef jessie het volgende:
Ben je al geweest naar het huis, en, en, en, en, en?
quote:Nou we zijn weer terug en hebben net de meest beroerde bouwval gezien wat je maar kan bedenken. dak lek, douche en wc verot (voor wie ons huidige huis kent. deze waren nog kleiner dan dat we nu hebben, het bestaat dus wel kleiner), kozijnen verrot. De slaapkamers zijn zo klein dat er alleen een bed in kon. en de 2 zolder slaapkamertjes alleen een ledikantje ofzo. De veelbelovende patio was 1,5 bij 1 omsloten door 4 hele hoge muren en vangt zelfs in de zomer geen licht. Direct uitzicht was op een ingestort huis en de buren was een of ander bropmmershoppie. Al met al een vreselijke bende voor 400¤ per maand waar we nog niet dood en begraven willen liggen. Jammer maar we zoeken door.
Op vrijdag 14 maart 2003 16:15 schreef Angelic1 het volgende:
Oeh Knor, dat is spannend! Hopen dat het wat is en dat het doorgaat!
quote:jemig wat een beer zeg.
Wij hebben vanmorgen weer een bezoekje aan het consultatieburo gehad. Justin (nu 16 weken) weegt maar liefst 7660 gram en is 65 cm lang.
Knor balen dat huis, maar inderdaad gewoon weer op het volgende aanbod wachten. Er moet toch ergens wat zijn voor jullie.
Knorretje balen, wat kunnen ze dingen toch mooier voor dan dan het is gatver!!
Leviathanfd (zo'n naam onthoud toch niemand
) Spreek die kleine maar heel streng toe of vraag anders tante Catoot ff die is daar hel goed in ![]()
Dinus doe is melden!!!!!!
Livelink fijn dat het lekker geweest is. Welk park zijn jullie geweest?
quote:Kon je dat niet ff zeggen, daar woon ik naast
Op vrijdag 14 maart 2003 19:24 schreef livelink het volgende:
Wij zaten in Julianadorp, schijnt wel één van de luxere te zijn. Eigenlijk kende ik dit stuk van Nederland niet, maar het was erg mooi. Veel in de duinen gewandeld, diverse musea in Den Helder bezocht en ook een dagje Texel gedaan.
Ik heb eeeeeeeeiiiiiiiiiiiiindelijk na ruim 2 jaar zoeken, sinds ik een kindje er bij wil zeg maar op zoek naar een ding om een maxi cosie op mn jogger mee te nemen gevonden
Volgens mij hebben jullie volgende week trouwens erg mooi weer. ![]()
Even ontopic. Katja loopt binnen volop, maar wil buiten niet eens gaan staan. Het lijkt wel alsof ze het eng vindt om buiten te zijn. In de buggy of bij ons op de arm vindt ze prima, maar verder is het brullen.
Herkennnen jullie dat, ik weet niet wat ik er aan moet doen. Ik ga er van uit dat het wel over zal gaan en we proberen het ook zo veel mogelijk te stimuleren, maar tot nog toe helpt niks.
[Dit bericht is gewijzigd door livelink op 14-03-2003 19:53]
quote:Sorry
Op vrijdag 14 maart 2003 19:37 schreef moussy het volgende:[..]
Kon je dat niet ff zeggen, daar woon ik naast
![]()
![]()
Fijn dat je eindelijk zo'n adaptor voor je maxi-cosi hebt gevonden. Wij hebben er ook een tijd naar gezocht, maar ze waren bij Prenatal telkens uitverkocht. Uiteindelijk zijn we gestopt met ernaar vragen.
quote:Was maar een grapje
Op vrijdag 14 maart 2003 19:52 schreef livelink het volgende:[..]
Sorry
. Ik wist eigenlijk wel dat jij daar in die buurt woonde, maar ik heb er niet meer bij stilgestaan. Mooie omgeving, hoor.
quote:Hoe is dat bij jou verder gegaan?
Op vrijdag 14 maart 2003 17:32 schreef livelink het volgende:
Knip vakantie verhaal...Alle stuitverhalen zijn erg herkenbaar. Ik ben benieuwd of het draaien zal lukken, Angel. Bij mij is het ook geprobeerd met 37 weken, maar het lukte helaas niet. Het stuitje zat al te diep in mijn bekken, dat kregen ze er niet meer uitgewipt.
quote:Wat een tegenvaller zal dat zijn geweest Knor!
Op vrijdag 14 maart 2003 17:56 schreef Knorretje het volgende:
Nou we zijn weer terug en hebben net de meest beroerde bouwval gezien wat je maar kan bedenken. dak lek, douche en wc verot (voor wie ons huidige huis kent. deze waren nog kleiner dan dat we nu hebben, het bestaat dus wel kleiner), kozijnen verrot. De slaapkamers zijn zo klein dat er alleen een bed in kon. en de 2 zolder slaapkamertjes alleen een ledikantje ofzo. De veelbelovende patio was 1,5 bij 1 omsloten door 4 hele hoge muren en vangt zelfs in de zomer geen licht. Direct uitzicht was op een ingestort huis en de buren was een of ander bropmmershoppie. Al met al een vreselijke bende voor 400¤ per maand waar we nog niet dood en begraven willen liggen. Jammer maar we zoeken door.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Achteraf denk ik trouwens dat ik nu niet meer voor een normale bevalling zou kiezen, maar meteen voor een keizersnede, maar ik had heel veel vertrouwen in de gynaecologen en ik wilde zo graag. Nu denk ik dat de kans dat het toch een keizersnede wordt zo groot is, dat het dan toch prettiger is om een geplande keizersnede te hebben, dan een spoedje.
Ik had een voorliggende placenta...de artsen waren er niet over eens wat ze moesten doen...uiteindelijk ben ik ingeleid...en na 36 uur kwam er alsnog een operatieteam (geheel gekleed in groen) aan mijn bed om te opereren. Ik had zoiets van ...nee...nu alsjeblieft echt niet meer...en gelukkig....!!!!! Damon werd vlak erna alsnog (met team erbij) geboren.
Ik heb echt zoiets van: of keizersnee (datum plannen en "hup") of zeker weten dat een natuurlijke bevalling gaat lukken (wat je natuurlijk niet altijd kunt weten dat snap ik wel maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel).
quote:jeetje joh, voor 400 euro krijg je hier een (kleine) eensgezinswoning met tuin.
Op vrijdag 14 maart 2003 17:56 schreef Knorretje het volgende:Nou we zijn weer terug en hebben net de meest beroerde bouwval gezien wat je maar kan bedenken. dak lek, douche en wc verot (voor wie ons huidige huis kent. deze waren nog kleiner dan dat we nu hebben, het bestaat dus wel kleiner), kozijnen verrot. De slaapkamers zijn zo klein dat er alleen een bed in kon. en de 2 zolder slaapkamertjes alleen een ledikantje ofzo. De veelbelovende patio was 1,5 bij 1 omsloten door 4 hele hoge muren en vangt zelfs in de zomer geen licht. Direct uitzicht was op een ingestort huis en de buren was een of ander bropmmershoppie. Al met al een vreselijke bende voor 400¤ per maand waar we nog niet dood en begraven willen liggen. Jammer maar we zoeken door.
2 van mijn vriendinnen wonen gehuurd in een eensgezinwoning met 3 slaapkamers, kelder, zolder, oprit en tuin voor 350 euro!
quote:alleen is limburg een beetje ver rijden van ut werk af
Op vrijdag 14 maart 2003 21:18 schreef lily het volgende:[..]
jeetje joh, voor 400 euro krijg je hier een (kleine) eensgezinswoning met tuin.
2 van mijn vriendinnen wonen gehuurd in een eensgezinwoning met 3 slaapkamers, kelder, zolder en tuin voor 350 euro!
beetje moedeloos word van de huizenjacht en de mislukkingen daarin.
sorry lois voor het offtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |