abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9059235
Zijn er hier mensen aanwezig die op het GLU hebben gezeten...? Fijn schooltje, he? NOT!!!

Hopeloos waardeloos!

Que..?
pi_9059319
jep, zit nu in het 2e jaar multimedia-vormgeven. Wat vind je er dan zo slecht aan?
pi_9059379
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:07 schreef aboutblank het volgende:
jep, zit nu in het 2e jaar multimedia-vormgeven. Wat vind je er dan zo slecht aan?
Is het tegenwoordig allemaal ietsje beter...?
Que..?
pi_9059382
Was dat die school met een boom op de overdekte binnenplaats en de videojukebox met pulp? Niet op dan, wel ernaast, maar de HTS is ook alweer een tijdje weg daar...
pi_9059441
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:10 schreef -MEXX- het volgende:

[..]

Is het tegenwoordig allemaal ietsje beter...?

Tsja, het is allemaal nog niet zo lekker geregeld enzo. Telefoonpyramides die niet werken en lessen die voor niks uitvallen
pi_9059699
Een maat van mij heeft daar op school gezeten, echt een rare school. Ik kon daar gewoon een les binnen lopen en achter een computer gaan zitten en aan het einde van de les liep je weg en de leraar zei nog gedahg ook. Echt waar die leraren interesseert het echt niet waar je mee bezig bent daar.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
pi_9059752
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:23 schreef Mr.Tear het volgende:
Een maat van mij heeft daar op school gezeten, echt een rare school. Ik kon daar gewoon een les binnen lopen en achter een computer gaan zitten en aan het einde van de les liep je weg en de leraar zei nog gedahg ook. Echt waar die leraren interesseert het echt niet waar je mee bezig bent daar.
Nee, je zit er voor jezelf, omdat je zelf wat wil leren. De leraren gaan je daar niet toe dwingen, dat moet je zelf doen. Hele hoop vrijheid, maar je moet er wel mee om kunnen gaan.
  woensdag 12 maart 2003 @ 12:26:16 #8
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_9059765
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:23 schreef Mr.Tear het volgende:
Zelfde verhaal als op het GLR
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_9059768
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:25 schreef aboutblank het volgende:

[..]

Nee, je zit er voor jezelf, omdat je zelf wat wil leren. De leraren gaan je daar niet toe dwingen, dat moet je zelf doen. Hele hoop vrijheid, maar je moet er wel mee om kunnen gaan.

Kan jij dat Tim?
pi_9059771
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:10 schreef spaceben het volgende:
Was dat die school met een boom op de overdekte binnenplaats en de videojukebox met pulp? Niet op dan, wel ernaast, maar de HTS is ook alweer een tijdje weg daar...
IDD... Maar ze hebben sinds een aantal jaar een nieuw gebouw, om de hoek
Que..?
pi_9059788
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:26 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Zelfde verhaal als op het GLR

Het GLA schijnt de beste te zijn, ik ben zelf wel tevreden met deze manier van werken...
pi_9059834
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:26 schreef jaspertje het volgende:

[..]

Kan jij dat Tim?

Tsja, moet nu maar eens aan de site beginnen he...Alhoewel...ik denk niet dat jij al met de huisstijl bezig bent
pi_9060030
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:28 schreef aboutblank het volgende:

[..]

Tsja, moet nu maar eens aan de site beginnen he...Alhoewel...ik denk niet dat jij al met de huisstijl bezig bent

]

Je wilt neit weten... Bijna klaar

pi_9061308
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:04 schreef -MEXX- het volgende:
Zijn er hier mensen aanwezig die op het GLU hebben gezeten...? Fijn schooltje, he? NOT!!!

Hopeloos waardeloos!

Soms relaxt soms niet, tis wel lekker handig als een docent na een half uur dat de les had moeten beginnen op komt dagen terwijl jij na een kwartier weg was (eigenervaring ). Verder vindt ik het verkorte rooster wel lekker zoals deze week.
  woensdag 12 maart 2003 @ 13:34:53 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9061391
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:27 schreef jaspertje het volgende:
Het GLA schijnt de beste te zijn, ik ben zelf wel tevreden met deze manier van werken...
Hehe dat dacht jij
pi_9061564
Meer iets voor het school & studie forum.
pi_9141915
ik zit op Grafisch Lyceum Eindhoven... en daar vind ik het meestal wel goed geregeld, behalve het rooster das bagger maarja verder vind ik de opleiding Multimeda vormgeven ook netjes

pi_9147762
Nou laat ik dan ook maar offtopic komen vertellen, dat het Grafisch Lyceum Amsterdam ook vaak een zooitje ongeregeld was
pi_9357186
pfft...heb er multimedia vormgeven gedaan. Achteraf het gevoel dat ik 2 jaar van m'n leven heb weggegooid. Had liever iets anders gedaan dus (2 jaar ja, in het 2e jaar ingestroomd en in het stagejaar heb ik WEL iets geleerd)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_10674049
T gaat de laatste tijd wel. Zijn nu bezig met een project en dan moe tje gewoon alles zelf regelen. Het is niet echt een les-school, maar ja, je moet veel zelf doen, wel vet hoor :-)
pi_10748830
Als het GLA het best geregeld is van alle GLs dan is de rest echt bagger........
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
  dinsdag 3 juni 2003 @ 14:44:56 #22
56196 Sappii
Hokkebrok.
pi_10852359
Ik ga volgend jaar naar 't Grafisch Lyceum in Rotterdam, is het echt zo bagger?
pi_10860087
Ik zit op het (vroegere) GLE (nu de Eindhovense School). Super relaxte school - boeit vrijwel niet of je iets te laat inlevert, of je wel of niet aanwezig bent etc.... Zolang het maar niet uit de hand loopt & je wel fatsoenlijke punten haalt

Enige wat wel bagger geregeld is is het volgende: deze week is er een, ik geloof, expositie van de 4e jaarsstudenten - daarvoor zijn een groot deel van de pc's naar de expositieruimte verhuisd (oftewel, wij als 2e jaars kunnen er niet mee werken) - terwijl wij over 2 weken ook een groot project moeten inleveren... D'r staan wel zat Macs, maar daar valt ook niet fatsoenlijk mee te werken IMO

Nee.
pi_10908845
Ik heb het 1,5 week volgehouden op het GLU (lag aan mezelf, had geen zin meer na de vakantie).

Ze hebben het echter wel gepresteerd om mij NIET op de lijst te zetten bij aangenomen leerlingen. Ik kom daar dus op school, hadden ze nooit van me gehoord terwijl ik toch echt aangenomen was. Ik stond dus ook gewoon niet in de computer terwijl het hoofd van de school mij wel op de lijst had staan ofzo, meest onduidelijk allemaal.

Nogzoiets. Kom ik op de toelatingsdag aan. Ik alles laten zien, was dus goed. Ik vraag aan die vent "moet ik nou zelf nog iets regelen dat ik aangenomen ben of doen jullie dat". Nou, de school zou alles regelen. Ik dus naar buiten richting het station, dacht ik bij mezelf, laat ik het toch nog maar effe navragen...

Bleek dus dat ik langs de balie moest en daar nog een formulier moest invullen enzo. Als ik niet terug was gegaan had ik dus de hele vakantie voor niks op de brief met daarop informatie voor de eerste schooldag zitten wachten.

pi_10979979
quote:
Op zondag 25 mei 2003 21:25 schreef jaspertje het volgende:
T gaat de laatste tijd wel. Zijn nu bezig met een project en dan moe tje gewoon alles zelf regelen. Het is niet echt een les-school, maar ja, je moet veel zelf doen, wel vet hoor :-)
pfft..hebben wij in het 4e jaar ook gehad. Ineens was het van "wij gaan het anders doen, projecten, zelfstandig werken, creatief doen etc etc". Kwam mede door een nieuwe docent die eerst bij het Grafisch Lyceum Zwolle werkte en daar deden ze dat soort dingen al. Gewoon zelfstandig werken, eens in de zoveel tijd wel dingen als concepten, schetsen etc inleveren...dat was wel lekker. Beetje meet kunstacademie-niveau kreeg het zo. Helaas heb ik dat dus maar 1 jaar kunnen meemaken. De jaren daarvoor hielden ze je handje nog vast bij het photoshoppen (en nu hier klikken., en dan selecteer je dit..blergh!)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')