Wat is jullie speelsterkte?
Toen ik nog tenniste had ik D1, waarmee is dat zowat equivalent?
quote:D2 = 8
Op woensdag 12 maart 2003 11:51 schreef zjroentje het volgende:
Is dat veranderd?Toen ik nog tenniste had ik D1, waarmee is dat zowat equivalent?
Ik ben zelf 7.
quote:Check.
Op woensdag 12 maart 2003 11:55 schreef Greyfox het volgende:[..]
D2 = 8
D1 = 7
C2 = 6
etc.Ik ben zelf 7.
quote:http://www.knltb.nl/competities/toernooien/dsst.htm
Op woensdag 12 maart 2003 11:57 schreef zjroentje het volgende:
Waarom is het speelsterktesysteem eigenlijk aangepast? Blijft in principe toch hetzelfde als het oude, alleen met andere getallen, dus ik zie het voordeel niet echt.
quote:Nou, je kunt nu ook degraderen en dat kon vroeger niet.
Op woensdag 12 maart 2003 11:57 schreef zjroentje het volgende:
Waarom is het speelsterktesysteem eigenlijk aangepast? Blijft in principe toch hetzelfde als het oude, alleen met andere getallen, dus ik zie het voordeel niet echt.
Nu wordt het zo dat als je een wedstrijd gespeeld hebt en je wint, dat je dan de speelsterkte van de tegenstander -1 bij je gemiddelde krijgt.
De verliezer krijgt de speelsterkte van de tegenstander +1.
Aan het einde van het seizoen wordt het gemiddelde uitgerekend en wordt je nieuwe speelsterkte bepaald.
Dus als je een D1 - D1 wedstrijd wint, krijg je een '6' erbij en de verliezer een '8'.
Je begint overigens met 5 basis resultaten van je eigen ranking.
Anders zou je na gewonnen 1 wedstrijd al promoveren.
quote:Het is wel zo dat promoveren wordt aangemoedigd en gemmakelijker wordt gedaan. Ik ben er nu niet zo blij mee namelijk. Degraderen kan wel, maar gebeurt niet vaak.
Op woensdag 12 maart 2003 12:01 schreef Greyfox het volgende:[..]
Nou, je kunt nu ook degraderen en dat kon vroeger niet.
Als je vroeger ooit C2 was, kon je met hoge uitzondering naar een lagere ranking gezet worden.
(bijvoorbeeld als je lang niet gespeeld had)Nu wordt het zo dat als je een wedstrijd gespeeld hebt en je wint, dat je dan de speelsterkte van de tegenstander -1 bij je gemiddelde krijgt.
De verliezer krijgt de speelsterkte van de tegenstander +1.
Aan het einde van het seizoen wordt het gemiddelde uitgerekend en wordt je nieuwe speelsterkte bepaald.
Dus als je een D1 - D1 wedstrijd wint, krijg je een '6' erbij en de verliezer een '8'.
Je begint overigens met 5 basis resultaten van je eigen ranking.
Anders zou je na gewonnen 1 wedstrijd al promoveren.
Aankomend seizoen ga ik toernooien spelen verwacht volgend jaar in dubbel sterkte 7/6 te hebben en enkel 7.
quote:ambitie!
Op woensdag 12 maart 2003 12:52 schreef jackson het volgende:
Speelsterkte 8 al mijn hele leven ongeveer ... speel geen toernooien dus dan word het nix hehAankomend seizoen ga ik toernooien spelen verwacht volgend jaar in dubbel sterkte 7/6 te hebben en enkel 7.
Op 1 duizendste punt niet naar de 6 gegaan in de enkel, in de dubbel scheelde het wat meer..
Maar dit seizoen alleen maar toernooitjes in de 6 (of misschien wel 5)
Volgend jaar wil ik zeker 6 zijn nl.
quote:Datzelfde ben ik dus .. alleen dan over 2 jaar wil ik 5/6 zijn ... gewoon een goeie C-speler zeg maar
Op woensdag 12 maart 2003 12:55 schreef JT_RSD het volgende:
Speelsterkte 7Op 1 duizendste punt niet naar de 6 gegaan in de enkel, in de dubbel scheelde het wat meer..
Maar dit seizoen alleen maar toernooitjes in de 6 (of misschien wel 5)
Volgend jaar wil ik zeker 6 zijn nl.
quote:Ja ik ook
Op woensdag 12 maart 2003 13:23 schreef jackson het volgende:[..]
Datzelfde ben ik dus .. alleen dan over 2 jaar wil ik 5/6 zijn ... gewoon een goeie C-speler zeg maar
quote:Dit lijkt me zeker haalbaar ofnie dan
Op woensdag 12 maart 2003 14:53 schreef Tomaz het volgende:
Ben nu 7, na wat toernooitjes gespeeld te hebben vorig jaar! Dit jaar met Jackson gaan we voor nog een speelsterkte omhoog!
Alleen is het zondag in de ochtend vaak niet meer dan 8/7...
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 18:03 schreef Abonides het volgende:
Volgens mijn pasje 6/5...Alleen is het zondag in de ochtend vaak niet meer dan 8/7...
wordt dit jaar 5/5
Ik ga proberen dit jaar te promoveren naar de 3
daarnaast ga ik wat meer dubbeltjes spelen dus misschien zit er ook wel een 4tje in bij de dubbel. Ligt er een beetje aan hoe het werkt met de dubbel.
Das me nog steeds niet helemaal duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |