Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:17 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Dank je
Maar ik verwacht eigenlijk nog betere ... heb een heel rolletje vol geschoten
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:58 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Klinkt stom en meestal ben ik er ook wel voor om een hele band vast te leggen, maar in dit geval heb je met die koppen van Anneke zoveel kans op leuke foto's dat ik me daar op heb gericht.
pffffffffquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:58 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Vind haar sowieso niet echt iets uitstralen eigenlijk
Dat kun je schudden.....tenzij je een speciale pas hebt volgens mij. Iig is er volop controle bij de ingang van dat soort festivals. Het beste kun je proberen om bij een klein concertje dat ding mee te smokkelen.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:55 schreef super-muffin het volgende:
op festivals zijn SLR's toch wel toegestaan?
op Lowlands en Pinkpop?
op wacken met mijn 28-90 lensje geen probleem. over 90-300 gingen ze wel moeilijk doen (kreeg ik zonder pas dus ook niet mee). op nederlandse festivals is het volgens mij inderdaad wel wat moeilijker om een SLR mee naar binnen te krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kun je schudden.....tenzij je een speciale pas hebt volgens mij. Iig is er volop controle bij de ingang van dat soort festivals. Het beste kun je proberen om bij een klein concertje dat ding mee te smokkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |