abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9055932
Goedemorge ik weer

Heb het er al vaker over gehad hier.

Heb nu dus 2 maanden verkering met mijn vriendin. Zoals ik in mijn vorige topic al aangaf ben ik in het begin totaal niet mezelf in een relatie. Ik ben dan zwaar onzeker en verlegen heel anders dan ik normaal ben. Heb het zelf pas in de gaten als mijn vriendin zich anders gaat gedragen....

Met mijn Ex was dat en nu dus weer... Sinds vorige week heb ik dus weer mijn *Swing* terug ik ben weer helemaal mezelf maak me niet meer druk om mijn relatie maar nu misschien iets te weinig zorgen

Ik ben zelf nu een stuk minder verliefd op haar geworden doordat ze zelf een stuk minder verliefd is denk ik ik werd verliefd op haar door haar verliefdheid voor mij. Nu die minder is geworden heb ik ook zoiets van laat het maar effe... wil haar nog niet kwijt of zo maar begin me nu wel vaker te ergeren aan dingen die ze doet...

Zou het nog terug komen bij ons ???

-
pi_9055959
ga een boek schrijven
pi_9055980
Ik betwijfel het, omdat de reden van jouw verliefdheid gewoon niet klopt. En tevens ook het gebruik van smileys
pi_9055986
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 09:58 schreef FlyingFox het volgende:
ga een boek schrijven
Nix boeiends te melden ?? reageer dan niet
-
  woensdag 12 maart 2003 @ 10:00:01 #5
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9056012
Je stelt wel erg veel vragen.
Meer als dat ik op me 14e had en toch 9 maanden wat gehad met me ex, dus post niet iedere dag van die topics, want je schiet er geen fuck mee op.
Je moet je relatie zelf verzorgen zonder hulp van buitenaf.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_9056046
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 09:58 schreef Rulin het volgende:
Ik betwijfel het, omdat de reden van jouw verliefdheid gewoon niet klopt. En tevens ook het gebruik van smileys
Naja ik gebruik soms veel smileys als ik vrolijk ben

Maare naja das een van de redenen ik ging met haar uit maar was nog niet echt verliefd op haar. Na een tijdje wel omdat ik me bij haar op mijn gemak voelde en ze lief voor me was.

Nu door al die problemen en omdat ze niet echt heeft gezegt wat nu het probleem was is het bij mij wel wat minder geworden. Voel me ook minder op mijn gemak bij haar.

-
pi_9056068
Hoe zijn jullie gesprekken?
pi_9056121
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:02 schreef Rulin het volgende:
Hoe zijn jullie gesprekken?

Wel ok maar gewoon over dagelijkse dingen... kan nog niet met haar praten over echte problemen zoals dat ik onzeker was in het begin.
-
pi_9056158
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:00 schreef dJ-Zcore het volgende:
Je stelt wel erg veel vragen.
Meer als dat ik op me 14e had en toch 9 maanden wat gehad met me ex, dus post niet iedere dag van die topics, want je schiet er geen fuck mee op.
Je moet je relatie zelf verzorgen zonder hulp van buitenaf.
Ja ik wil het ook nog wel proberen ik weet ook wel dat het aan mijn lag ik was gewoon onzeker en niet mezelf. Dat heb ik altijd effe in het begin een periode... misschien is het wel een onbewuste test of zo die ik doe kijke hoe iemand erop reageert...
-
pi_9056189
Eigenlijk zegt dit genoeg:

Ik werd verliefd op haar door haar verliefdheid voor mij. Nu die minder is geworden heb ik ook zoiets van laat het maar effe... wil haar nog niet kwijt

Succes,

woensdag 12 maart 2003 @ 10:08:01 #11
31186 0_o
See my shadow changing
pi_9056226
Denk dat het niet meer goed zit op het moment dat je het gevoel hebt dat je minder verliefd bent.
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_9056280
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:08 schreef 0_o het volgende:
Denk dat het niet meer goed zit op het moment dat je het gevoel hebt dat je minder verliefd bent.
Ehm ja maar heb nu hetzelfde gevoel als in het begin toen was ik ook nog niet verliefd op haar vond haar wel leuk maar niet verliefd. Nu heb ik dus weer dat gevoel vind haar wel leuk maar het is minder.

Wat ik me dus afvraag kan dit weer terug komen net als in het begin het ook ineens opkwam in me. Ik denk echt dat ze nu effe aan het kijke is hoe ik dan wel ben als ik mijn *Swing* weer terug heb. En ik het dus nog effe moet aankijke. En hopen dat we allebei weer verliefd worden.

-
  woensdag 12 maart 2003 @ 10:13:25 #13
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9056355
Gijsje wil te veel in één keer.
je lijkt wel een wijf, man
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2003 @ 10:18:06 #14
18921 freud
Who's John Galt?
pi_9056463
Du moment dat je je regelmatig gaat ergeren aan je vriendin is er echt iets mis hoor.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 12 maart 2003 @ 10:20:42 #15
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9056524
Volgens mij weet je niet wat verliefdheid is als je denkt dat je verliefd bent op iemand omdat diegene op jou verliefd is.

Maakt niks uit verder, maar ik neem daardoor dit soort relaties ook niet zo serieus. Als je een keertje echt ontzettend verliefd wordt merk je het verschil wel .

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9056539
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:13 schreef Frenkie het volgende:
Gijsje wil te veel in één keer.
je lijkt wel een wijf, man
lol ja damnt ik weet het ik lijk ook wel een meid soms... maar ik ga dus blijkbaar te snel ???
-
pi_9056579
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:20 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij weet je niet wat verliefdheid is als je denkt dat je verliefd bent op iemand omdat diegene op jou verliefd is.

Maakt niks uit verder, maar ik neem daardoor dit soort relaties ook niet zo serieus. Als je een keertje echt ontzettend verliefd wordt merk je het verschil wel .

Nee ik weet wel wat verliefdheid is anders maakte ik me niet zoveel zorgen 2 weken geleden. Maar ik heb wel vaak dat het minder wordt als het bij een ander ook minder wordt raar maar zo zit ik gewoon in mekaar.
-
  woensdag 12 maart 2003 @ 10:24:48 #18
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9056619
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:21 schreef Gijsje het volgende:
lol ja damnt ik weet het ik lijk ook wel een meid soms... maar ik ga dus blijkbaar te snel ???
nee je wil te veel
zorg gewoon dat je lol samen hebt, dat moet zeker in het begin wel genoeg zijn. De rest dat komt wel.
pi_9056648
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

nee je wil te veel
zorg gewoon dat je lol samen hebt, dat moet zeker in het begin wel genoeg zijn. De rest dat komt wel.

Ja dat is vaak ook een probleem bij me omdat ik zo verlegen en onzeker ben kom ik vaak saai en serieus over. Veel lol hebbe we nog niet echt gehad... naja ik wacht wel af kijke of het binnekort wel weer beter gaat tja het is ook nieuw allemaal voor me heb nu 2 maanden verkering zolang heb ikhet nog nooit vol gehouden
-
pi_9056913
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 09:57 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorge ik weer

Heb het er al vaker over gehad hier.

Heb nu dus 2 maanden verkering met mijn vriendin. Zoals ik in mijn vorige topic al aangaf ben ik in het begin totaal niet mezelf in een relatie. Ik ben dan zwaar onzeker en verlegen heel anders dan ik normaal ben. Heb het zelf pas in de gaten als mijn vriendin zich anders gaat gedragen....

Met mijn Ex was dat en nu dus weer... Sinds vorige week heb ik dus weer mijn *Swing* terug ik ben weer helemaal mezelf maak me niet meer druk om mijn relatie maar nu misschien iets te weinig zorgen

Ik ben zelf nu een stuk minder verliefd op haar geworden doordat ze zelf een stuk minder verliefd is denk ik ik werd verliefd op haar door haar verliefdheid voor mij. Nu die minder is geworden heb ik ook zoiets van laat het maar effe... wil haar nog niet kwijt of zo maar begin me nu wel vaker te ergeren aan dingen die ze doet...

Zou het nog terug komen bij ons ???

Zoals je het nu omschrijft komt het bij mij een beetje over alsof jullie om de verkeerde redenen een relatie begonnen zijn, kan me vergissen, maar die indruk krijg ik wel.

Als je na 2 maanden al gaat ergeren aan iemand, dan is er volgens mij iets mis. Praat met haar, en probeer er achter te komen wat de reden is dat jullie minder verliefd op elkaar zijn....

pi_9057177
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:38 schreef skyhigh het volgende:

[..]

Zoals je het nu omschrijft komt het bij mij een beetje over alsof jullie om de verkeerde redenen een relatie begonnen zijn, kan me vergissen, maar die indruk krijg ik wel.

Als je na 2 maanden al gaat ergeren aan iemand, dan is er volgens mij iets mis. Praat met haar, en probeer er achter te komen wat de reden is dat jullie minder verliefd op elkaar zijn....

Naja niet de verkeerde ik was nog niet verliefd op haar zij wel op mij ik ben toen naar de film meegegaan en toen tja vonk sloeg bij mij ook wel over. Ook wel omdat ik net gedumpt was ja ik weet het een beetje lomp maar naderhand werd ik wel verliefd.

Enne ja praten wil ik liever niet ik wil gewoon nu effe lol maken en een leuke tijd hebben geen serieuze gesprekken daar is het veel te vroeg voor. Ze is me nu gewoon aan het testen verwacht ik

-
  woensdag 12 maart 2003 @ 10:51:03 #22
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9057213
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:23 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Nee ik weet wel wat verliefdheid is anders maakte ik me niet zoveel zorgen 2 weken geleden. Maar ik heb wel vaak dat het minder wordt als het bij een ander ook minder wordt raar maar zo zit ik gewoon in mekaar.

En dat is dus geen verliefdheid in mijn ogen. Het klinkt meer alsof je graag leuk gevonden wilt worden en het hebben van een relatie wel leuk vindt. Je wordt niet verliefd op iemand OMDAT diegene verliefd op jou is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 12 maart 2003 @ 10:51:53 #23
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9057239
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:49 schreef Gijsje het volgende:
Ze is me nu gewoon aan het testen verwacht ik
testen..??
je bent gek
pi_9057288
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:51 schreef Frenkie het volgende:

[..]

testen..??
je bent gek

Naja ik bedoel .... dat ze nu aan het kijke is of ik niet weer zo onzeker ga doen ( vond ze niet prettig ).... en gek mwhoa beetje maybe

Enne ripley sorry lastig om uit te leggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 12-03-2003 10:59]

-
  woensdag 12 maart 2003 @ 10:57:34 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9057409
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:53 schreef Gijsje het volgende:
Naja ik bedoel .... dat ze nu aan het kijke is of ik niet weer zo onzeker ga doen ( vond ze niet prettig ).... en gek mwhoa beetje maybe
Ik zou er maar een einde aan maken als ik het zo lees..
dit is geen goed meisje voor jou, je bent niet (meer) verliefd. Je wordt er onzeker van, en je wil te graag een relatie met veel diepgang. Dat gaat niet werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')