quote:5 CDs: Crowded House, Temple Of Low Men, Woodface, Together Alone, en Recurring Dreams. In een van de nwsgroepen stond paar weken/maanden terug ... een collectie C.Houses rommel.
Op vrijdag 5 september 2003 18:18 schreef Toet het volgende:[..]
Woodface en het debuut vind ik hun twee mindere albums, Temple Of Low Men en Together Alone de twee betere. Er zit nogal wat verschil tussen de verschillende albums, alhoewel ik het allemaal kan waarderen.
Wat is de "stuff" die je recent gedownload hebt? Ik gok zo een-twee-drie op dingen van het eerste album, of misschien wat van de minder toegankelijke muziek van TOLM.
Ben niet dat happy dus :S
nu al helemaal grijs gedraaid, moet mezelf dwingen af en toe eens wat anders te draaien, anders is de lol d'r te snel af, maar wat een super cd zeg!
Weet zo snel geen titel van de cd, maar zou een best of album zijn ofzo?
Jemig, heerlijk!
quote:Recurring Dream?
Op zaterdag 31 januari 2004 14:19 schreef FrEeZzE het volgende:
jemig.. kende de muziek onbewust wel een beetje, maar afgelopen week een cdtje van hen gekregen, van m'n pa..nu al helemaal grijs gedraaid, moet mezelf dwingen af en toe eens wat anders te draaien, anders is de lol d'r te snel af, maar wat een super cd zeg!
Weet zo snel geen titel van de cd, maar zou een best of album zijn ofzo?
Jemig, heerlijk!
Crowded House heeft zoveel juweeltjes gemaakt... Maar
Better Be Home Soon
![]()
Better Be Home Soon
![]()
Better Be Home Soon
![]()
Oh... zo mooi!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Sammy3000 op 01-02-2004 14:44]
Check dan ook eens het volgende topic:quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:13 schreef Summerteeth het volgende:
Everyone Is Here van de gebroeders Finn is een sublieme plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |