abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2003 @ 18:28:56 #26
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_12966129
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 18:18 schreef Toet het volgende:

[..]

Woodface en het debuut vind ik hun twee mindere albums, Temple Of Low Men en Together Alone de twee betere. Er zit nogal wat verschil tussen de verschillende albums, alhoewel ik het allemaal kan waarderen.

Wat is de "stuff" die je recent gedownload hebt? Ik gok zo een-twee-drie op dingen van het eerste album, of misschien wat van de minder toegankelijke muziek van TOLM.

5 CDs: Crowded House, Temple Of Low Men, Woodface, Together Alone, en Recurring Dreams. In een van de nwsgroepen stond paar weken/maanden terug ... een collectie C.Houses rommel.

Ben niet dat happy dus :S

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_12994092
Tja, geef de nummers een kans zou ik zeggen
.
pi_12996660
Don't Dream It's Over .

Prachtig .

En de rest natuurlijk ook.

pi_13000580
Crowded House
ik heb ook Woodface en een dubbelCD met Greatest hits waarvan 1 live.
Lang geleden hebben mijn oom en tante uit Australie een huis van de ouders van de Finns gekocht
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_16740025
jemig.. kende de muziek onbewust wel een beetje, maar afgelopen week een cdtje van hen gekregen, van m'n pa..

nu al helemaal grijs gedraaid, moet mezelf dwingen af en toe eens wat anders te draaien, anders is de lol d'r te snel af, maar wat een super cd zeg!

Weet zo snel geen titel van de cd, maar zou een best of album zijn ofzo?

Jemig, heerlijk!

pi_16741308
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 14:19 schreef FrEeZzE het volgende:
jemig.. kende de muziek onbewust wel een beetje, maar afgelopen week een cdtje van hen gekregen, van m'n pa..

nu al helemaal grijs gedraaid, moet mezelf dwingen af en toe eens wat anders te draaien, anders is de lol d'r te snel af, maar wat een super cd zeg!

Weet zo snel geen titel van de cd, maar zou een best of album zijn ofzo?

Jemig, heerlijk!

Recurring Dream?
.
pi_16745320
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:13 schreef Toet het volgende:

[..]

Recurring Dream?

juist...
  zondag 1 februari 2004 @ 14:40:36 #33
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_16775252
GROOT FAN VAN DE GROEP MAAR NOG MEER VAN DE VOORMAN(NEN) FINN!!!

Crowded House heeft zoveel juweeltjes gemaakt... Maar

Better Be Home Soon
Better Be Home Soon
Better Be Home Soon

Oh... zo mooi!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Sammy3000 op 01-02-2004 14:44]

pi_22060913
Blijven helden natuurlijk....
Paan!
pi_22107041
Everyone Is Here van de gebroeders Finn is een sublieme plaat.
suburban gangster flow
pi_22126258
Goede groep, inderdaad. Ik heb zelf alleen Woodface en een stuk of 2 cd-singles. Woodface is een wereldplaat, zo veel is zeker. Four Seasons In One Day vind ik prachtig, maar ook All I Ask en Italian Plastic. Verder natuurlijk oudjes als Into Temptation en Don't Dream It's Over. Eigenlijk moet ik nog steeds hun Best Of album een keer kopen.
pi_22152432
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 16:13 schreef Summerteeth het volgende:
Everyone Is Here van de gebroeders Finn is een sublieme plaat.
Check dan ook eens het volgende topic:

Nieuwe CD van de broertjes Finn

Niet iedereen is het namelijk geheel met je eens. Ik vind het wel een ok plaat hoor. Niet super, maar ook zeker niet waanzinnig slecht.
Paan!
pi_23003013
Don´t dream it´s over vind ik persoonlijk het beste nummer van Crowded House.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_45699340
En ze komen weer bij elkaar of zo...ik snap het niet helemaal

In ieder geval geweldige band
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 26 januari 2007 @ 19:03:12 #40
11502 nipeng
The last ride is free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')