abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 december 2000 @ 01:11:31 #26
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_604570
quote:
Op 31 december 2000 00:55 schreef thelmaz het volgende:
Nix daarvan! Ze praatten allebei tijdens en of Koos nu begon of niet dat doet niet terzake, Big Brother is de baas en had streng moeten optreden!
En robin laten winnen was idd ook een goed idee.
pi_604858
Jullie snappen niet wat de essentie is. Het gaat er niet om dat Koos baalt omdat hij nu maar 50.000 gulden heeft, integendeel, de man is hier zielsgelukkig mee, het gaat er ook niet om of Bianca de overwinning misgunt wordt, nee het gaat er om:
DAT WIJ ALS KIJKERS BEDROGEN ZIJN EN BELACHELIJK ZIJN GEMAAKT, WANT ONZE MENING IS WEER EENS NIET SERIEUS GENOMEN. WAT NOU, HET PUBLIEK KIEST? HET HELE PROGRAMMA WAS AL VERNEUKT DOOR AL DIE MENSEN DIE HET HUIS STEEDS MAAR IN EN UITLIEPEN, LADINGEN DERDERANGSARTIESTEN,ER LETTERLIJK UITGEPERSTE EMOTIES EN NU OOK NOG EEN STEMMING VOOR DE EINDUITSLAG DIE HELEMAAL FAKE IS.

Ongelooflijk, denken ze echt dat er alleen maar labiele, infantiele debielen naar dat programma kijken of zo??????

pi_604862
kom nou maar FF gezellie een afzakkertje halen in Pannonica..
pi_604960
Bianca rules!
pi_605077
quote:
Op 31 december 2000 03:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Bianca rules!
flikker op
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_605142
Bianca is geweldig.

Wie is er nu zo wijs om vlak voor het einde die envelop te pakken. Als mede-finalist geef ik Bianca groot gelijk om een twijfelende Koos even een duwtje in de goede richting te geven.

Als er iemand is die tevreden is met 50.000 piek en jou de kansen op 250.000 laat vergroten moet je hem aanmoedigen.
Koos ging niet voor het geld. Nou, alsjeblieft dankje wel.
Iedereen hier zou precies hetzelfde doen

pi_605159
quote:
Op 31 december 2000 02:23 schreef bloodymary het volgende:
Jullie snappen niet wat de essentie is. Het gaat er niet om dat Koos baalt omdat hij nu maar 50.000 gulden heeft, integendeel, de man is hier zielsgelukkig mee, het gaat er ook niet om of Bianca de overwinning misgunt wordt, nee het gaat er om:
DAT WIJ ALS KIJKERS BEDROGEN ZIJN EN BELACHELIJK ZIJN GEMAAKT, WANT ONZE MENING IS WEER EENS NIET SERIEUS GENOMEN. WAT NOU, HET PUBLIEK KIEST? HET HELE PROGRAMMA WAS AL VERNEUKT DOOR AL DIE MENSEN DIE HET HUIS STEEDS MAAR IN EN UITLIEPEN, LADINGEN DERDERANGSARTIESTEN,ER LETTERLIJK UITGEPERSTE EMOTIES EN NU OOK NOG EEN STEMMING VOOR DE EINDUITSLAG DIE HELEMAAL FAKE IS.

Ongelooflijk, denken ze echt dat er alleen maar labiele, infantiele debielen naar dat programma kijken of zo??????


Precies!
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
pi_605225
quote:
Op 30 december 2000 23:18 schreef Vork het volgende:
Nah kom op zeg.. hij denkt al maanden dattie het einde nieteens gaat halen en daar speelt VOO op in. tis gewoon al duidleijk dattie die envelop zou pakken. VOO zou niet met die actie komen als hij maar 10% van de stemmen zou hebben bijv. Alleen omdattie voor lag enzo gooien ze dr zoiets heen en Bianca is niet achterlijk, die heeft oo kwel door wat er aan de hand is, alleen dat zegt ze hniet nee, ze ziet voor d'rzelf een mogelijkheid geld te winnen, slim spel, maar zoooo vuil en gemeen en vals enzo
Inderdaad hij denkt al maanden dat hij het einde niet gaat halen.
Houd even op zeg. Daar word ik nu een beetje ziek van hoor.
Bescheidenheid siert de mens maar bij Koos lijkt het meer dom heid.
Hallo, de hele tijd zeggen dat hij niet ver zal komen, en slijmen dat de anderen zullen winnen, maar als je je naam zo veel hoort acanderen, er een liedje over je is, je bij de laatste 3 zitondanks de vele nominaties, gaat er dan NOG steeds niet een lichtje branden???
Natuurlijk is het een klote streek van VOO, maar daar zijn al vele topics over, hier gaat het over of het Koos zijn eigen schuld wel of niet is.
Ik vind dat wel erg makkelijk de schuld aan Bianca word overgedragen. Is het niet ook een domme zet van Koos?
Koos ging op zeker. Maar is Koos dan geen geldwolf? wat de meesten wel van Hieke vonden n.l
En wie zegt dat Koos had gewonnen? dat was ook niet zeker. (Begrijp me niet verkeerd hoor, in andere topics heb ik mijn ongeloof over de stand al duidelijk laten blijken)
En je zegt dat Bianca niet dom is en ook wel door heeft wat er aan de hand is.
Conclusie is Koos dan dom? want hij ziet niet wat er aan de hand is?
  zondag 31 december 2000 @ 11:33:03 #34
8086 REBOELJE
jo hearre noch van my
pi_605256
quote:
Op 31 december 2000 00:30 schreef Flexer het volgende:

Tot ziens in Groningen Bianca !!!


Flikker toch op man!!

Het is al ongeloofelijk dat zoveel procent van de Ned. bevolking op Bi(tch)anca heeft gestemd en Veronica gaf nog even het laatste duwtje (50.000,- voor Koos).

Reboelje komt ook uit Groningen en de gedachte dat ik dagelijks die "honney bun"
tegen kan komen maakt mij al onpasselijk.

And God said to man"Look after the planet"but man said"Fok you"
pi_605273
ik heb de eerste bumperstickers al gezien :

IK REM NIET VOOR BIANCA

pi_605681
quote:
Op 31 december 2000 10:09 schreef Flexer het volgende:
Bianca is geweldig.

Wie is er nu zo wijs om vlak voor het einde die envelop te pakken. Als mede-finalist geef ik Bianca groot gelijk om een twijfelende Koos even een duwtje in de goede richting te geven.

Als er iemand is die tevreden is met 50.000 piek en jou de kansen op 250.000 laat vergroten moet je hem aanmoedigen.
Koos ging niet voor het geld. Nou, alsjeblieft dankje wel.
Iedereen hier zou precies hetzelfde doen


Flexer snapt de clue tenminste:

BIANCA RULES!

pi_605797
Vegeet niet dat de meter bij Koos heel hard terug liep en dat dat ten gunste van Bi kwam.
koos had deze BB nooit gewonnen.
Van te voren stond de winst al vast.
De kijkers konden bellen.
De uitslag veranderde gelijk nadat de bewoners een aantal vragen hadden beantwoord.
Ja dag.

Koos is de winnaar, nu heeft hij 50 ruggen maar had echt niet de overwinning gehaald.
Zoals hij zelf altijd zei:
Ik heb geen veronica kop.

pi_606055
Het is heel simpel. Als je van jezelf constant denkt dat je geen winnaar bent, dan word je ook geen winnaar. Deze self fulfilling prophecy heeft Koos de das omgedaan.

En moet je daar rouwig om zijn? Je kunt toch zelf ook wel bedenken, als je alle nominaties overleeft, dat je redelijk populair bent 'in den lande'? Hij hoefde die envelop toch niet te pakken? Mediageile Koos ging voor zekerheid. ("Zouden ze van ons ook kerstkaarten met foto hebben?" "Hangt er een spandoek voor mij?" "Zijn we in beeld?")

Wat mij betreft waren ze alle drie losers, Robin incluis (eerst een kip omver schoppen en later niet durven zeggen dat je misschien wel verwacht een bekende Nederlander te worden. Duh!).

Maar Veronica kan niets verweten worden, ik vond het moment van de fl 50.000,- envelop samen met de 'blijf-actie' van Ed de enige twee kijkwaardige momenten van BB2.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')