Een vriendin van mij heeft me gevraagd om zondag op haar verjaardag te komen. Geen probleem op zich... echter woont bij haar in de buurt een meid (MDC) die ik om persoonlijke redenen niet meer wil zien, horen of wat dan ook.
Ik wil dus eigenlijk eerst nagaan of MDC komt. Het probleem is dat MDC iets te maken heeft met me verleden. Dat verleden is een gesloten hoofdstuk. Ik werk nu ergens waar niemand mijn verleden kent, en dan wil ik graag zo houden. Het probleem is dat zij niet weet dat ik MDC ken.
MDC woont ca 3 huisen verder als zij. Ik weet niet of zij MDC goed kent.
Ik weet ook niet of MDC op haar verjaardag komt. Ik wil op een subtiele onopvallende manier aan haar vragen of dit persoon in kwestie ook komt. Ik heb alleen geen idee hoe.
Het hele verhaal aan haar uitleggen waarom ik liever niet kom als MDC er is, is geen optie, want dan gaat ze misschien aan MDC daar vragen over stellen.
* Peewee kan zich niet voorstellen dat hij iemand niet meer zou willen zien,.. maar ja
Eerlijkheid duurd het langst
je moet je denk ik afvragen waarom je zo bang bent om haar tegen te komen? Bang dat ze je verleden verteld aan iedereen? en dan bang dat je je 2de kans verliest? (om het maar zo te noemen)
Ik denk niet dat je moet opbiechten wat er is gebeurd in je verleden maar ik zou toch naar die verjaardag gaan.
En als je haar echt niet wil tegen komen, dan moet je dus zeggen dat je niet kan, want als je gaat vissen of ze ook langs komt kan het ook fout aflopen mischien?
iig moet je wel zelf je eigen beslissing nemen
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |