abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9053703
Hallo allen,

Een vriendin van mij heeft me gevraagd om zondag op haar verjaardag te komen. Geen probleem op zich... echter woont bij haar in de buurt een meid (MDC) die ik om persoonlijke redenen niet meer wil zien, horen of wat dan ook.

Ik wil dus eigenlijk eerst nagaan of MDC komt. Het probleem is dat MDC iets te maken heeft met me verleden. Dat verleden is een gesloten hoofdstuk. Ik werk nu ergens waar niemand mijn verleden kent, en dan wil ik graag zo houden. Het probleem is dat zij niet weet dat ik MDC ken.

MDC woont ca 3 huisen verder als zij. Ik weet niet of zij MDC goed kent.
Ik weet ook niet of MDC op haar verjaardag komt. Ik wil op een subtiele onopvallende manier aan haar vragen of dit persoon in kwestie ook komt. Ik heb alleen geen idee hoe.

Het hele verhaal aan haar uitleggen waarom ik liever niet kom als MDC er is, is geen optie, want dan gaat ze misschien aan MDC daar vragen over stellen.

pi_9053720
En, wie komen er zondag allemaal?
  woensdag 12 maart 2003 @ 02:03:11 #3
44546 EmilioW
Eigenlijk zonder de W
pi_9053778
Ga klagen over je buren. Maar ga ook beginnen over dat er laatst een paar buren op je verjaardag waren enz enz...
zo moeilijk is dat toch niet?
Je moet diegene er gewoon indirect over laten babellen.. :S
Zoutloos
pi_9053807
En, heb je je buren ook uitgenodigd?

Wie komen er allemaal nog meer?

woensdag 12 maart 2003 @ 02:21:49 #5
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_9053897
Eerst heel aardig en zo vragen wie er allemaal komen / uitgenodigd zijn,.. en als die GMC erbij is dan ben je zondag toch gewoon ziek? Wel effe op tijd bellen hè!

* Peewee kan zich niet voorstellen dat hij iemand niet meer zou willen zien,.. maar ja

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_9059743
Gewoon vragen is mischien wel handig.
En als die persoon komt dan leg je de situatie uit.

Eerlijkheid duurd het langst

To be or not to be.....
pi_9059830
Print dit topic uit, en laat lezen
Lambo of Rekt
pi_9062731
Jij klinkt als degene die niet jezelf is. Wat je stelt is heel redelijk; jij wil graag een tweede kans. Geef die dan ook terug aan MDC. Als zij niet redelijk tegen je is, zal je vriendin ook begrijpen wat ze aan MDC heeft, en als ze het wel is, is iedereen tevreden en heb je een vriendin terug.
Misschien dat ik nu veel te makkelijk redeneer, maar ik heb geen zin om aan je valsheid mee te werken.
pi_9063602
lijkt wel kleuterschool dit: "Als x ook komt dan kom ik niet, want x is niet leuk.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_9064238
Ik weet natuurlijk niet wat de precieze reden is en hoef die natuurlijk ook niet te weten. Ik ga ook vaak naar een verjaardag met een kloppend hart om dat ik als de dood ben dat ik mensen van mijn vorigere school tegen kom.

je moet je denk ik afvragen waarom je zo bang bent om haar tegen te komen? Bang dat ze je verleden verteld aan iedereen? en dan bang dat je je 2de kans verliest? (om het maar zo te noemen)
Ik denk niet dat je moet opbiechten wat er is gebeurd in je verleden maar ik zou toch naar die verjaardag gaan.

En als je haar echt niet wil tegen komen, dan moet je dus zeggen dat je niet kan, want als je gaat vissen of ze ook langs komt kan het ook fout aflopen mischien?

iig moet je wel zelf je eigen beslissing nemen
Succes!

having no fear of death......who can give me that?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')