abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 maart 2003 @ 12:17:51 #101
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9086352
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 12:16 schreef SilverMane het volgende:
Amerika slacht en vergast zeker ook spontaan weleens groepen van hun bevolking.
Hun eigen militairen, ja. Ook hebben ze massavernietigingswapens geleverd aan Saddam Hoessein. Geweldig land hè, dat Amerika?
  donderdag 13 maart 2003 @ 12:26:42 #102
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_9086589
quote:
Hun eigen militairen, ja. Ook hebben ze massavernietigingswapens geleverd aan Saddam Hoessein. Geweldig land hè, dat Amerika?
Na, Frankrijk, daar waar heel de 'vredelievende' wereld achter aan loopt, dat is een geweldig land.... Doen kernproeven als heel de wereld er tegen is. Leverde Saddam het een en ander en de president schijnt een bilmaat van Hoessein te zijn.
Egalite, Liberte, Fraterit nog wat :R
Echte diehards gebruiken postduiven
  donderdag 13 maart 2003 @ 12:31:23 #103
3542 Gia
User under construction
pi_9086709
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 12:17 schreef Farzin het volgende:

[..]

Hun eigen militairen, ja. Ook hebben ze massavernietigingswapens geleverd aan Saddam Hoessein. Geweldig land hè, dat Amerika?


Kent Amerika eigenlijk nog een dienstplicht of zijn dat allemaal vrijwillige militairen, daar in de golf?
pi_9086873
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 12:16 schreef SilverMane het volgende:
Ja geweldig hoor fonkmeister. Amerika slacht en vergast zeker ook spontaan weleens groepen van hun bevolking. Oh wat zijn jullie toch enorm vreemd eigenlijk ik snap er echt geen hol van wat er allemaal in de enorme domme koppen van jullie spookt. Amerika..amerika..................Amerika.......amerika......amerika.......amerika...amerika!!
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 12:26 schreef Labtech het volgende:

[..]

Na, Frankrijk, daar waar heel de 'vredelievende' wereld achter aan loopt, dat is een geweldig land.... Doen kernproeven als heel de wereld er tegen is. Leverde Saddam het een en ander en de president schijnt een bilmaat van Hoessein te zijn.
Egalite, Liberte, Fraterit nog wat :R


Hoe zijn jullie precies anders dan waar je Farzin van beschuldigd?

Ik zal niet zeggen dat Amerika het grote kwaad is, maar deze regering die ze nu hebben is toch minstens erg dubieus bezig. Ik ben erg geschokken van hoe snel bondgenootschap om kan slaan in vijand van Amerika, bij zowel de bevolking als de regering. Oud Europa? DenHaag invasiewet? Nazi Duitsland?

Ze hebben in 1 jaar Afganistan aangevallen, nu zijn ze bezig met Irak. Plannen zijn in de maak voor zowel Iran als Noord Korea, hoeveel landen (waar jullie waarschijnlijk niks omgeven) moeten nog volgen, voordat je toch minstens met wat minder vertrouwen dan nu tegen deze plannen van Bush aankijkt.

  donderdag 13 maart 2003 @ 12:41:07 #105
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_9086971
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 12:16 schreef SilverMane het volgende:Ja geweldig hoor fonkmeister. Amerika slacht en vergast zeker ook spontaan weleens groepen van hun bevolking.
vraag het eens in Waco..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_9087584
http://www.msnbc.com/news/876572.asp?cp1=1#exc

Weapons of Mass Destruction allang vernietigd?

  donderdag 13 maart 2003 @ 14:23:44 #107
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_9090018
quote:
Geweldig land hè, dat Amerika?
Nee, er is een verschil tussen geweldig en leefbaar. Amerika is leefbaar net als Europa leefbaar is. Geweldige landen bestaan niet naar mijn mening. Wat mij vooral irriteer is het eeuwige geprojecteer van enkele mensen hier naar Amerika. Alsof alle ellende af komstig is uit Amerika. Nee Amerika is niet heilig net zo min de rest van de wereld veel goeds in petto heeft. Stel Amerika ligt morgen in puin, er is niks meer van over, wie is dan de volgende kandidaat waar we alle schuld op moeten schuiven? Europa?

PS: Oh nee wacht dan hebben we Israel nog, laten we aannnemen dat die er ook niet meer is.

Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  donderdag 13 maart 2003 @ 14:25:15 #108
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9090078
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 14:23 schreef SilverMane het volgende:
Nee, er is een verschil tussen geweldig en leefbaar. Amerika is leefbaar net als Europa leefbaar is. Geweldige landen bestaan niet naar mijn mening. Wat mij vooral irriteer is het eeuwige geprojecteer van enkele mensen hier naar Amerika. Alsof alle ellende af komstig is uit Amerika. Nee Amerika is niet heilig net zo min de rest van de wereld veel goeds in petto heeft. Stel Amerika ligt morgen in puin, er is niks meer van over, wie is dan de volgende kandidaat waar we alle schuld op moeten schuiven? Europa?
Aha, dus omdat ieder land weleens iets fout doet mogen we niets zeggen over Amerika's fouten? Overigens doen de Europese landen naar mijn mening een lange tijd weinig fout.
  donderdag 13 maart 2003 @ 14:36:29 #109
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_9090457
quote:
Aha, dus omdat ieder land weleens iets fout doet mogen we niets zeggen over Amerika's fouten?
Nee , dat zeg ik niet, je mag wel degelijk kritiek hebben op Amerika. Maar sommige mensen geven kritiek om maar kritiek op amerika te geven. En daarin heiligd alles het doel, zelfs als het over lijken moet lijkt het soms.
quote:
Overigens doen de Europese landen naar mijn mening een lange tijd weinig fout.
Als je vooral nergens mee wil bemoeien en vooral geen blaren op je handen wil krijgen, dan kan kan je weinig fout doen denk je niet. Kijk in de wereld om je heen, er is nog plenty te doen.

Ik zeg altijd maar zo. Zelfs als wij als hoogste een vier scoren en de rest een drie betekend nog niet dat wij een voldoende hebben.

Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  donderdag 13 maart 2003 @ 14:39:07 #110
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9090551
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 14:36 schreef SilverMane het volgende:
Nee , dat zeg ik niet, je mag wel degelijk kritiek hebben op Amerika. Maar sommige mensen geven kritiek om maar kritiek op amerika te geven. En daarin heiligd alles het doel, zelfs als het over lijken moet lijkt het soms.
Bestrijd die mensen dan met argumenten, zonder op de persoon te spelen, zoals jij nu doet.
quote:
Als je vooral nergens mee wil bemoeien en vooral geen blaren op je handen wil krijgen, dan kan kan je weinig fout doen denk je niet. Kijk om je heen in de wereld er is nog plenty te doen.
Tsja, het is dan ook niet de bedoeling dat landen zich gaan bemoeien met de binnenlandse politiek van andere democratieën.
  donderdag 13 maart 2003 @ 14:45:42 #111
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_9090751
quote:
Bestrijd die mensen dan met argumenten, zonder op de persoon te spelen, zoals jij nu doet.
Oh hoor wie dat zegt, ik hoor iedere keer weer de zelfde argumenten van dezelfde personen. Ik heb gewoon geen zin en het heeft geen zin om steeds op die argumenten commentaar te geven. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk mee tedoen in de discussie.

PS: wordt erg ontopic nu hehehehe laten we een keer ergens anders door gaan

Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  donderdag 13 maart 2003 @ 14:47:41 #112
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9090822
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 14:45 schreef SilverMane het volgende:
Oh hoor wie dat zegt, ik hoor iedere keer weer de zelfde argumenten van dezelfde personen. Ik heb gewoon geen zin en het heeft geen zin om steeds op die argumenten commentaar te geven.
Reageer inhoudelijk of reageer niet. Als je geen weerwoord hebt op de argumenten van mensen die het niet eens zijn met Bush, moet je gewoon niet reageren, i.p.v. op de persoon te spelen.
  donderdag 13 maart 2003 @ 15:12:21 #113
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_9091625
Ik heb duidelijk gezegd van hoe ik er tegen aankijkt. En misschien moet ik mijn frustraties jegens andere maar binnen houden. Maar hier laten we het maar bij.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  donderdag 13 maart 2003 @ 15:18:04 #114
1234 HiZ
Istanbullu
pi_9091843
Slim trouwens die oorlogspropaganda van de Amerikanen. Ondergraaf de moraal van de troepen van de dictator en je spaart weer duizenden doden uit.
  donderdag 13 maart 2003 @ 16:01:34 #115
44550 toxi
Hooray for the South
pi_9093253
Farzin wat overdrijf je veel dingen en je liegt er de rest er maar bij aan. Te triest voor woorden. Als het aan jou ligt blijft Saddam en z'n slechte regime aan de macht voor de rest van z'n leven... En hou eens over met die smoes dat er zogenaamd veel burgers om het leven komen omdat Amerika verkeerde doelen zouden bombadeerd etc etc. Saddam brengt veel meer van z'n eigen volk om en van andere groeperingen zoals de Koerden. En hij heeft zoveel armoede, leed en moorden op z'n naam. Time to bomb Saddam en echte democratie in dat woestijnlandje brengen.
[b]Hoe zal Nederland er over honderd jaar uitzien? Een bont geheel van etnische groepen die door elkaar heen wonen, allerhartelijkste betrekkingen onderhouden en zich verrijken met elkaars cultuur? Vergeet het maar. [/b]
  donderdag 13 maart 2003 @ 16:20:15 #116
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_9093849
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 16:01 schreef toxi het volgende:
Farzin wat overdrijf je veel dingen en je liegt er de rest er maar bij aan. Te triest voor woorden. Als het aan jou ligt blijft Saddam en z'n slechte regime aan de macht voor de rest van z'n leven... En hou eens over met die smoes dat er zogenaamd veel burgers om het leven komen omdat Amerika verkeerde doelen zouden bombadeerd etc etc. Saddam brengt veel meer van z'n eigen volk om en van andere groeperingen zoals de Koerden. En hij heeft zoveel armoede, leed en moorden op z'n naam. Time to bomb Saddam en echte democratie in dat woestijnlandje brengen.
Wacht ik weet het antwoord al..........dan stelt Amerika weer een pro-Amerika dictator in.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_9095020
Saddams chemical weapons came from the USA:

www.davidicke.net/newsroom/america/usa/2003/031303a.html

pi_9095605
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 16:54 schreef PHETEP het volgende:
Saddams chemical weapons came from the USA:

www.davidicke.net/newsroom/america/usa/2003/031303a.html


Gestolen tijdens de invasie van Koeweit nog wel ! Vast die Reptilians weer.
pi_9095979
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:13 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Gestolen tijdens de invasie van Koeweit nog wel ! Vast die Reptilians weer.


Vertel
pi_9096060
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 11:35 schreef Farzin het volgende:

[..]

Zou je hiervoor een bron willen geven? Ik weet dat jij betrouwbaar bent, en dat dit wel waar zal zijn, maar als je een bron geeft, kan ik het gebruiken om mijn posts te onderbouwen. Bij voorbaat dank.


De VS stemde zelfs tegen om het gebruik van gas door Irak te veroordelen.
quote:
Following an examination of 700 Iranian casualties, UN experts concluded that Baghdad had deployed mustard and nerve gases many times. Instead of condemning Baghdad for this, the Security Council, dominated by Washington and Moscow, both pro-Iraq, coupled its condemnation of Baghdad with its disapproval of 'the prolongation of the war' by Tehran for refusing a truce until the council had named Iraq the aggressor.
To retake Halabja from Iran and its Kurdish allies, who had captured it in March, Iraq's air force attacked it with poison gas bombs. The objective was to take out the occupying Iranian troops (who had by then left the town); instead, the assault killed 3,200 to 5,000 civilians.The images of men, woman and children, frozen in instant death, relayed by the Iranian media, shocked the world. Yet no condemnation came from Washington.

http://www.guardian.co.uk/Iraq/Story/0%2C2763%2C784314%2C00.html
quote:
Among the people instrumental in tilting U.S. policy toward Baghdad during the 1980-88 Iran-Iraq war was Donald H. Rumsfeld, now defense secretary, whose December 1983 meeting with Hussein as a special presidential envoy paved the way for normalization of U.S.-Iraqi relations.Declassified documents show that Rumsfeld traveled to Baghdad at a time when Iraq was using chemical weapons on an "almost daily" basis in defiance of international conventions.
http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn?pagename=article&node=&contentId=A52241-2002Dec29&notFound=true

quote:
In fact, the United States knew that Iraq has used poison gas against Iranian troops a few months before and that Iraq was building its own chemical weapons infrastructure. Iraq would use chemical weapons against Iran and later against the Kurds, for the remainder of the Iran-Iraq war, the most notorious being the bombing of the Kurdish town of Halabja in 1988.
HUMAN WAVE ATTACKS
Repeatedly, Rumsfeld made clear that U.S. interests coincided with Iraqs in the war.
Nevertheless, Rumsfeld said the United States opposed an Iranian victory and noted that we [are] improving our contingency planning with Gulf states as to our goal of keeping the Straits [of Hormuz] open.
http://www.msnbc.com/news/795649.asp?cp1=1
pi_9096320
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 12:31 schreef Gia het volgende:
Kent Amerika eigenlijk nog een dienstplicht of zijn dat allemaal vrijwillige militairen, daar in de golf?
Het land kent geen dienstplicht. Maar ook geen studiefinanciering, als je wilt studeren, en geen geld hebt, dan mag je ook een paar jaar bij het leger, en dan betaald de overheid je studie.
  donderdag 13 maart 2003 @ 17:44:00 #122
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9096465
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:38 schreef Basp1 het volgende:
Maar ook geen studiefinanciering
Dat is niet helemaal waar, mijn broer heeft het ook gewoon gekregen.

Nationale garde is op dit gebied wel een wat lucratiever baantje als een baantje in een callcenter/supermarkt etc en meer van dat soort studentenbaantjes in de VS

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_9096605
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:44 schreef BAZZA het volgende:
Dat is niet helemaal waar, mijn broer heeft het ook gewoon gekregen.
Zijn jullie dan amerikaanse staatsburgers, of had jou broer een nederlandse studiefinanciering die doorliep, of blonk hij uit in een sport?
quote:
Nationale garde is op dit gebied wel een wat lucratiever baantje als een baantje in een callcenter/supermarkt etc en meer van dat soort studentenbaantjes in de VS
Ik ben zelf wel vaker in de VS geweest, en dit is in ieder geval het verhaal wat ik van de jeugd die ik daar ontmoette gehoord heb. Trouwens als je de de nationale garde zit houdt je volgens mij niet al te veel vrije tijd over om er nog een studie langs te doen. Mischien dat daarom de niveaus van de meeste studies in amerika een beetje aan de lage kant zijn
  donderdag 13 maart 2003 @ 17:50:43 #124
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_9096643
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 12:41 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

vraag het eens in Waco..


Amerikaanse militairen schieten niet op Amerikaanse burgers.

Daarom zitten er nu zoveel Amerikaanse soldaten in de Perzische Golf en een paar miljoen Chinese soldaten aan de Mexicaanse grens.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  Moderator donderdag 13 maart 2003 @ 17:51:48 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9096670
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het land kent geen dienstplicht. Maar ook geen studiefinanciering, als je wilt studeren, en geen geld hebt, dan mag je ook een paar jaar bij het leger, en dan betaald de overheid je studie.


dat is in nederland ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')