abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9052905
Laatste nieuws
Vlaamse man bekent opzettelijke aids-besmettingen
Redactie Buitenland

De holebi-website GayBelgium is verontwaardigd over een reeks e-mails van een mannelijke aids-patiënt die jongens en mannen verleidt,
waarna hij hen zonder condoom neukt, en hoopt hen opzettelijk te besmetten met het hiv-virus.
Sinds enkele weken ontvangt de redactie van de Belgische homowebsite GayBelgium regelmatig een verontustende brief
in haar elektronische postbus, die verzonden wordt door een man uit Gent.
In de gewraakte e-mail wordt uitvoerig onthuld wat de man in kwestie uitspookt met nietsvermoedende
(vaak jonge) jongens en mannen, die hij vooral in het nachtleven, maar ook op chatboxen en datingwebsites,
heeft kunnen verleiden tot een taboeloze neuksessie. De schrijver zegt zelf ook nietsvermoedend besmet te zijn met het hiv-virus en
wil nu zijn gram halen. Onder het motto 'Zij hebben het met mij ook gedaan' stuurt hij brieven naar de Belgische website en plaatst
hij advertenties voor dates.
Net als in Nederland neemt ook in België het barebacken (het neuken zonder condoom) toe.
Homo-hulpverleningsorganisatie als de Schorerstichting in Nederland en Sensoa in Vlaanderen zijn verontrust over deze ontwikkeling
en wijzen met nadruk op de risico's van barebacken. De organisaties roepen homo's op om altijd veilig te vrijen.

pi_9052949
Tja je bent er zelf bij....
pi_9052972
Volgens mij heb ik deze hoax al in vele vormen op het internet langs zien komen.
pi_9052974
pfff... 'k st d'r nieteens van te kijken, eik...

Als er al mensen zijn die 't in hun hoofd halen om overvallen te plegen met gebruikte (aids-)spuiten...

'k vraag me af hoe ze zoiemand nou moeten bestraffen?

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_9053026
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 00:48 schreef the.big.ticket het volgende:
Volgens mij heb ik deze hoax al in vele vormen op het internet langs zien komen.
't is al 'n keer eerder gebeurd, zoiets... 'k kan 't me alleen niet van België herinneren. 'k dacht dat 't ergens anders was toen.

(en dat was zeerzeker geen hoax. Was op 't normale nieuws)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 12 maart 2003 @ 00:51:31 #6
24601 TheGuru
<insert smart ass title>
pi_9053027
Dit is niet nieuw, in Amerika komt het voor dat vrouwen deze acties uithalen en dan naar radio shows bellen.

Was een jaar of 8 geleden een aflevering van Netwerk over.

pi_9053045
wat een drama
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
  woensdag 12 maart 2003 @ 01:11:14 #8
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_9053298
Yup... Zieke geest ja. Gelukkig behoren de meeste FOK!kers niet tot de risico-categorie voor zover ik zie
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
pi_9060315
Idioot!:r laat ik het daar maar bij houden ... overige houd ik voor mezelf... anders ben ik dalijk weer rasistisch ofzo
Hardcore is my life, is my style!
  woensdag 12 maart 2003 @ 12:54:22 #10
17075 extreme
-wannahave-
pi_9060380
meer iets voor GC,

maar hier zijn in de loop der tijd al diverse topics over geweest, dus deze gaat dicht.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')