Ik heb nu eindelijk een groene en blauwe Chocobo laten paren. Ze zijn beiden A klassa Chocobo's en gelukkig kregen ze een zwarte baby Chocobo. Nu nog een Chocobo laten paren met deze zwarte en dan heb ik als het goed is de gouden Chocobo !
quote:Alhoewel ik bovenstaand bericht maar voor 1% begrijp wil ik toch ff zeggen dat ik het ontzettend stoer vind.
Op vrijdag 14 maart 2003 23:31 schreef Chocobo het volgende:
Chocobo Broed updateIk heb nu eindelijk een groene en blauwe Chocobo laten paren. Ze zijn beiden A klassa Chocobo's en gelukkig kregen ze een zwarte baby Chocobo. Nu nog een Chocobo laten paren met deze zwarte en dan heb ik als het goed is de gouden Chocobo !
quote:Wel de beste normale chocobo he, anders lukt het niet
Op vrijdag 14 maart 2003 23:31 schreef Chocobo het volgende:
Chocobo Broed updateIk heb nu eindelijk een groene en blauwe Chocobo laten paren. Ze zijn beiden A klassa Chocobo's en gelukkig kregen ze een zwarte baby Chocobo. Nu nog een Chocobo laten paren met deze zwarte en dan heb ik als het goed is de gouden Chocobo !
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 00:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Mijn gouden Chocobo heet Gold+
quote:Ik heb al een Wonderfull Chocobo op stal staan ervoor
Op zaterdag 15 maart 2003 00:17 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Wel de beste normale chocobo he, anders lukt het niet
quote:Geeft niks,.........Chocobo breeding is een lang en pittig proces waar veel geduld voor nodig is,......... nog maar ff en dan kan ik met de Gouden Chocobo op plaatsen komen waar ik niet eens met het luchtschip kan komen !
Op zaterdag 15 maart 2003 00:13 schreef Zooi het volgende:[..]
Alhoewel ik bovenstaand bericht maar voor 1% begrijp wil ik toch ff zeggen dat ik het ontzettend stoer vind. [afbeelding].
quote:Nee ok dan is het goed, dan gaat het je lukken
Op zaterdag 15 maart 2003 06:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb al een Wonderfull Chocobo op stal staan ervoor
Enne machtig he die rijen voor FFX-2
quote:Kewl! Spannende momenten dus.
Op zaterdag 15 maart 2003 06:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geeft niks,.........Chocobo breeding is een lang en pittig proces waar veel geduld voor nodig is,......... nog maar ff en dan kan ik met de Gouden Chocobo op plaatsen komen waar ik niet eens met het luchtschip kan komen !
quote:mij ook denk dat wel een van de meest verw8e titels is voor de cube bezitters, bedoel FF keert terug naar nintendo
Op vrijdag 14 maart 2003 18:47 schreef nikanoru het volgende:[..]
Heb je hier een bron van? Want dat FF:CC word gecanceld lijkt me sterk.
ik wacht wel af maar geloof er eigelijk niks van dat hij hier is gecanceled
FF:CC Gecanceled... Ik hoop het niet, ik verwacht het ook niet
Choco, noemt zijn Golden Chocobo Cunt
Zooi worstelt met FF Hahahaha
Rijen voor FF-X2
Die zegt me nix eigenlijk
quote:Kans op confuse geloof ik.
Op zaterdag 15 maart 2003 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje voor de Chocobo experts, ik heb zojuist in de buurt van de Kalm de Enemy Skill Chockobuckle gekregen. Echter, behalve mooie sterretjes lijkt deze aanval niks te doen.
quote:Coole enemy skill...... wat er gebeurd is dat de damage die gedaan wordt te maken heeft met het level van de caster en hoe vaak die al in battles gevlucht is. Niet echt een denderende skill maar toch cool om te hebben.
Op zaterdag 15 maart 2003 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje voor de Chocobo experts, ik heb zojuist in de buurt van de Kalm de Enemy Skill Chockobuckle gekregen. Echter, behalve mooie sterretjes lijkt deze aanval niks te doen.
Cunt is geboren Ik heb de Gouden Chocobo en heb KOTR materia + de mime en quadra magic..... Eigenlijk alles nu al gedaan, maar nu nog even naar BattleSquare om Cloud's level 4 limit te halen !
quote:Neh,...dat is een eventuele bijwerking van Choco/Mog materia !
Op zaterdag 15 maart 2003 17:50 schreef nikanoru het volgende:[..]
Kans op confuse geloof ik.
quote:Ben je aan het genieten Strolie ?
Op zaterdag 15 maart 2003 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu in de bossen bij Junon Harbor, op zoek naar Yuffie.
quote:Kan me voorstellen hoor,... ik zie door de bomen de chocobos ook soms niet meer
Op zaterdag 15 maart 2003 17:56 schreef nikanoru het volgende:[..]
* nikanoru schaamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |