quote:hehe da's opzich wel leuk, ik zou graag een verhaal dat echt diep ingaat op de summons, vooral bahamut, mn alltime favo summon. FFIX doet dat wel maar niet diep genoeg...
Op woensdag 12 maart 2003 13:02 schreef wc-eend het volgende:
Het klinkt mischien gek, maar mischien is het een leuk idee om gewoon wat ideen die wij ook willen zien in FF hier te posten... Mij lijkt het wel leuk om een verhaal te hebben waarin je ouder kan wordt, bv het eerste deel begint als je jong bent, daarna ga je door naar middelbare leeftijd en mischien zelfs een verhaal lijn voor als je 80 benten je kan er wel een plot erbij verzinnen.
damn... ik zeg nu wel allemaal dingen die al wel eens in een FF is
gedaan, maarja FF is nou moeilijk te verbeteren of origineler te maken
ik wil wel de worldmap terugzien in toekomstige FF's dat was gewoon echt FF-style
FFX miste het standaard levellen en de worldmap
quote:En als je KOTRT hebt dan kan je misschien de weapons verslaan
Op woensdag 12 maart 2003 15:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Broed veel en lieve Chocobo's en haal Knight of the Round materia,.... !
Probeer die stomp te ontwijken van Elena in dat sneeuwdorpje,.... krijg zelf altijd een klap
quote:En genoeg tijd om een plaspauze te houden tijdens de battles
Op woensdag 12 maart 2003 19:11 schreef Bellerophon het volgende:[..]
En als je KOTRT hebt dan kan je misschien de weapons verslaan
quote:Zeker als je mime gebruikt
Op woensdag 12 maart 2003 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En genoeg tijd om een plaspauze te houden tijdens de battles
quote:Had hem nog niet gezien, erg cool filmpje, thxs.
Op woensdag 12 maart 2003 12:32 schreef Smots het volgende:
ik neem aan dat iedereen deze al gezien heeft?
ftp://ftp.games.tiscali.nl/trailers/ffx2trailer.mpeg
Zo niet: Enjoy
Helemaal klaar met alle scenes,....tis nu op naar de Northern Crater, maar ga eerst alle side questen doen,....momenteel alle level 4 limits halen en chocobo's broeden
quote:Op die chocobo's broeden heb ik lang gezeten toen ik het spel pas had, elke keer terug naar die saga om te kijken of ie al wat meer kon herinneren.
Op woensdag 12 maart 2003 23:53 schreef Chocobo het volgende:
FFVII update:Helemaal klaar met alle scenes,....tis nu op naar de Northern Crater, maar ga eerst alle side questen doen,....momenteel alle level 4 limits halen en chocobo's broeden
quote:Ja dat vond ik wat minder inderdaad...
Op donderdag 13 maart 2003 00:02 schreef X.T.C het volgende:[..]
Op die chocobo's broeden heb ik lang gezeten toen ik het spel pas had, elke keer terug naar die saga om te kijken of ie al wat meer kon herinneren.
quote:Ja,...toch wel een maand mee bezig geweest, maar nu wordt het leuk,...het duurt nog wel dik 20 uur voordat ik alle extra's heb ! En RE0 speel ik ook nog steeds
Op donderdag 13 maart 2003 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja dat vond ik wat minder inderdaad...
Maar chocodat je weer bijna klaar bent! En nu? Metroid duurt nog ff
quote:ikke ook willen
FF X-2 launched in Japan
Tokyo - Final Fantasy X-2 has been released in Japan. In the popular electronics store Yodobashi Camera, lines were already forming as early as 6am, while the rest of the town was completely empty. Yodobashi and a number of other shops opened around 6:00am-6:30am to service fans before the start of the workday and for hard-core fans eager to get a copy as soon as possible.Square hosted its opening ceremony for Final Fantasy X-2 in Shibuya, the mecca for new Japanese trends. This is the same district where Microsoft had its Japanese launch ceremony for the Xbox, so the area is widely seen as a promotion tool for appealing to a much broader audience as well as hard-core gamers.
Incidentally, both companies also held their ceremonies in the same shop, Tsutaya, which looks like a gigantic monolith and stands out from the rest of the buildings in the area. Tsutaya's line was tremendous. The customers lined up from the beginning of the shop all the way to the end and curved around the building, with small gaps providing entrances to other shops. Inside the building, the old and new presidents of Square greeted the first customer, who had been in line since midnight , as well as the second customer, who had been there since 2am.
quote:Je hebt me ingehaald cunt
Op woensdag 12 maart 2003 23:53 schreef Chocobo het volgende:
FFVII update:Helemaal klaar met alle scenes,....tis nu op naar de Northern Crater, maar ga eerst alle side questen doen,....momenteel alle level 4 limits halen en chocobo's broeden
quote:*Gamer is*
Op donderdag 13 maart 2003 12:20 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Je hebt me ingehaald cunt
en me op de lijst van FF VII laten zetten, die krijgen ze nog weleens 2e hands binnen, vragen ze trouwens wel de volle prijs voor, maar ja ben ik wel benieuwd naar, na alle geluiden over deel VII
quote:Nee, dat kan helemal niet
Op donderdag 13 maart 2003 15:15 schreef NeoDweezil het volgende:
ik ga nu alvast op me knietjes bidden dat FF X-2 heel snel wordt vertaald en dat ie sneller wordt gereleased dan winter 2003
Ik moet eerst nog FF X en FF:CC spelen
quote:nog niert uitgespeeld....
Op donderdag 13 maart 2003 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, dat kan helemal niet
Ik moet eerst nog FF X en FF:CC spelen
Maar ik wil nu eindelijk FF op mijn GC
OMG wat hou ik van afkortingen
Ben ze nu aan het trainen bij de Chocobo races. Sander doet het nog verdomd goed. Deze twee laten paren en dan krijg ik hopelijk een zwarte Chocobo en dan op naar de gouden
quote:Whoehahaha ... wat cool!! Respect voor Sander...
Op donderdag 13 maart 2003 16:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben fijn mijn Chocobo's aan het broeden. Ik heb al een blauwe en een groene. De een heet Sander en de ander Aeris(sander is een idiote collega, vandaar)
Ben ze nu aan het trainen bij de Chocobo races. Sander doet het nog verdomd goed. Deze twee laten paren en dan krijg ik hopelijk een zwarte Chocobo en dan op naar de gouden
-edit-
Dus hij neukt Aeris? ...
-/edit-
quote:Yep,...en Sandra en Karen,......mijn andere chocobo's
Op donderdag 13 maart 2003 16:43 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Dus hij neukt Aeris?
...
quote:Ik kan dat dus GODVER niet heh
Op donderdag 13 maart 2003 16:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben fijn mijn Chocobo's aan het broeden. Ik heb al een blauwe en een groene. De een heet Sander en de ander Aeris(sander is een idiote collega, vandaar)
Ik moet ECHT FF VII voor de PSX scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |