abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9051723
Op welk punt in de liefde of je relatie denk je rijp of klaar te zijn voor het trouwen? Ik ben heeeeeeeeeeel erg flieft op mijn vriendin. Beide 23 jaar. Soms denk ik dat ik er klaar voor ben qua gevoel en som weer niet. Soms denk ik ik ben te jong. Ik heb nog zo'n lange weg te gaan. Vroeger dacht ik zal toch zeker een of meer vriendinnen verslijten voor ik op mijn 29e pas serieus ga nadenken over trouwen. Maar nu denk ik er al over na om met mijn huidige meissie te trouwen. Wanneer ben je er nu eigenlijk klaar voor?
pi_9051747
is dat niet meestal voor een nieuwe impuls?
pi_9051781
Precies ik ben bang dat ik door de WAAN van de liefde nu zo drastisch denk. Ik bedoel wanneer kun je zonder die roze bril nou echt denken of voelen van IK BEN KLAAAR om me 4ever te binden????
pi_9051834
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:51 schreef DeSigaarvanClinton het volgende:
Precies ik ben bang dat ik door de WAAN van de liefde nu zo drastisch denk. Ik bedoel wanneer kun je zonder die roze bril nou echt denken of voelen van IK BEN KLAAAR om me 4ever te binden????
Ik zou toch nog ff wachten ... nog een beetje leven en dergelijke.
Als je getrouwd bent zit je wat een boel dingen betreft 'vast'.
pi_9051838
ik zal nog ff wachten.....23 is wel eerruugg jong!! maar ja...je moet er zelluf over beslissen...succes
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 23:53:49 #6
18763 Bloodangel
Get it off, get it off!
pi_9051841
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:49 schreef DeSigaarvanClinton het volgende:
Op welk punt in de liefde of je relatie denk je rijp of klaar te zijn voor het trouwen? Ik ben heeeeeeeeeeel erg flieft op mijn vriendin. Beide 23 jaar. Soms denk ik dat ik er klaar voor ben qua gevoel en som weer niet. Soms denk ik ik ben te jong. Ik heb nog zo'n lange weg te gaan. Vroeger dacht ik zal toch zeker een of meer vriendinnen verslijten voor ik op mijn 29e pas serieus ga nadenken over trouwen. Maar nu denk ik er al over na om met mijn huidige meissie te trouwen. Wanneer ben je er nu eigenlijk klaar voor?
Jij bent er nog niet klaar voor.
Je mag een blij niet zomaar voor elkaar zetten, of anders zijn. How do you do?
  dinsdag 11 maart 2003 @ 23:54:14 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_9051854
wanneer je er zelf denkt klaar voor te zijn
pi_9051864
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:49 schreef DeSigaarvanClinton het volgende:
Wanneer ben je er nu eigenlijk klaar voor?
nu! trouw haar
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 12 maart 2003 @ 00:01:20 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9052028
Ik denk niet dat je er ooit echt klaar voor bent....^O^
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_9052046
Ben nog maar 21 en er nog lang niet aan toe om me aan iemand te binden, als het aan mij ligt trouw ik het liefst pas rond me 35e.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_9052791
Tja je moet zeker weten dat je haar je hele leven bij je wilt hebben en alles voor haar over hebt wat er ook gebeurd. Ik ben 21 en mijn vriend is 26, we hebben het wel over trouwen maar ik zou nu echt nog niet durven zeggen of hij de 'ware' is... We hebben ook pas 9 maanden. Denk ook niet dat je het zo vroeg kan zeggen.
  woensdag 12 maart 2003 @ 01:00:51 #12
47964 Ultradyne
Just listen!
pi_9053161
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 00:36 schreef DeeDee_ het volgende:
Tja je moet zeker weten dat je haar je hele leven bij je wilt hebben en alles voor haar over hebt wat er ook gebeurd. Ik ben 21 en mijn vriend is 26, we hebben het wel over trouwen maar ik zou nu echt nog niet durven zeggen of hij de 'ware' is... We hebben ook pas 9 maanden. Denk ook niet dat je het zo vroeg kan zeggen.
Wat is de 'ware' dan? Ik denk dat je dat pas weet als je allebei 80 bent ofzo en je de hele leven lief en leed met elkaar hebt gedeelt. Maar als je nog zo jong bent, ergens begin 20 zou ik persoonlijk nog even ermee wachten. Trouw niet voor je 40 bent hoor ik wel eens Maar dat is ook weer zo overdreven, rond je 30ste is een mooie leeftijd (ook om kinderen te krijgen trouwens).
  woensdag 12 maart 2003 @ 02:33:06 #13
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_9053930
Ik heb soms een overweldigend gevoel van "Ik wil NU met je trouwen, ik wil mijn leven met je delen..."

Maar heb voor de zekerheid besloten te wachten totdat ik vrouwen begrijp...

Sin Fronteras!
pi_9054173
Wanneer het nodig is voor de belasting....trouwen zegt geen f*ck nowadays...alhoewel, forget aboet it! Als jullie alletwee graag willen moet je het lekker doen en er van genieten!
pi_9054190
Simpel en misschien bot:niemand is er ooit klaar voor!!!trouwen is iets aangepraat door de maatschappij.Ook zonder huwelijk kun je gelukkig zijn.En het heeft ook meer voordelen qua geld enz.Als je trouwt heb je nergens meer recht op,als vrouw althans weinig.Nu kun je nog van 2 inkomens genieten het gaat om de liefde niet om het boterbriefje
  woensdag 12 maart 2003 @ 06:44:34 #16
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_9054192
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 06:42 schreef AngelBabe het volgende:
Simpel en misschien bot:niemand is er ooit klaar voor!!!trouwen is iets aangepraat door de maatschappij.Ook zonder huwelijk kun je gelukkig zijn.En het heeft ook meer voordelen qua geld enz.Als je trouwt heb je nergens meer recht op,als vrouw althans weinig.Nu kun je nog van 2 inkomens genieten het gaat om de liefde niet om het boterbriefje

zo mag ik het horen angelbabe!
je had mijn meningn hierover niet beter tot uiting kunnen brengen
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  woensdag 12 maart 2003 @ 07:01:00 #17
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9054219
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 02:33 schreef Milanees het volgende:
Maar heb voor de zekerheid besloten te wachten totdat ik vrouwen begrijp...
Mooi excuus om eeuwig vrijgezel te blijven
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  woensdag 12 maart 2003 @ 07:02:09 #18
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9054223
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 06:42 schreef AngelBabe het volgende:
Als je trouwt heb je nergens meer recht op,als vrouw althans weinig.
Dit vat ik ff niet.
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  woensdag 12 maart 2003 @ 07:04:03 #19
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_9054229
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 07:01 schreef Kwark het volgende:

[..]

Mooi excuus om eeuwig vrijgezel te blijven

Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_9054484
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 07:02 schreef Kwark het volgende:

[..]

Dit vat ik ff niet.

je vat het niet???is niet negatief bedoeld hoor.Tis alleen als je trouwd heb je geen inkomsten meer maar als je gewoon samenwoont wel.al werk je niet je krijgt altijd wat al is het maar de heffingskorting of uitkering,Tis al moeilijk genoeg als je samen woont om iets te krijgen.Kijk de man is de hoofdkostwinnaar en de vrouw woont in em als dat zo is heb je al heel wat nadelen want je woont in.En trouwen is nog minder voordelen hebben.Je wilt zoveel noem maar op uitkereing belastingvoordeel enz.en believe me ik ben er geweest 10 jaar getrouwd en voordeel voor mij Nee hoor alleen voor hem in de tarieven,dus samenwonen is beter voor hem en voor haar.je hebt meer.Trouwen kort zoveel kun je je niet voorstekllen.
  woensdag 12 maart 2003 @ 08:04:26 #21
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9054513
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 07:59 schreef AngelBabe het volgende:

[..]

je vat het niet???is niet negatief bedoeld hoor.Tis alleen als je trouwd heb je geen inkomsten meer maar als je gewoon samenwoont wel.al werk je niet je krijgt altijd wat al is het maar de heffingskorting of uitkering,Tis al moeilijk genoeg als je samen woont om iets te krijgen.Kijk de man is de hoofdkostwinnaar en de vrouw woont in em als dat zo is heb je al heel wat nadelen want je woont in.En trouwen is nog minder voordelen hebben.Je wilt zoveel noem maar op uitkereing belastingvoordeel enz.en believe me ik ben er geweest 10 jaar getrouwd en voordeel voor mij Nee hoor alleen voor hem in de tarieven,dus samenwonen is beter voor hem en voor haar.je hebt meer.Trouwen kort zoveel kun je je niet voorstekllen.

Je zou bijvoorbeeld, ik noem even iets geks, ook gewoon zelf kunnen gaan werken natuurlijk.
  woensdag 12 maart 2003 @ 08:06:45 #22
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9054524
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 08:04 schreef Kwark het volgende:

[..]

Je zou bijvoorbeeld, ik noem even iets geks, ook gewoon zelf kunnen gaan werken natuurlijk.

Naja.. er zijn natuurlijk altijd redenen waardoor dit echt niet mogelijk is..
M'n moeder is trouwens in september weer met m'n vader getrouwd en zij krijgt gewoon haar WAO nog.
  woensdag 12 maart 2003 @ 08:11:01 #23
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9054554
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 08:06 schreef jerney het volgende:

[..]

Naja.. er zijn natuurlijk altijd redenen waardoor dit echt niet mogelijk is..

Dat kan, maar daarom kan je nog niet stellen dat
quote:
Als je trouwt heb je nergens meer recht op,als vrouw althans weinig.
Ik bedoel, het is Nederland, 2003, weetjewel.
  woensdag 12 maart 2003 @ 08:13:19 #24
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_9054568
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 08:11 schreef Kwark het volgende:

[..]

Dat kan, maar daarom kan je nog niet stellen dat
[..]

Ik bedoel, het is Nederland, 2003, weetjewel.

Sja ik vind het ook een beetje een raar verhaal, maar weet de achtergrond ook niet.

Ik vind zelf sowieso dat zoiets niet moet wegen in je beslissing om wel of niet te trouwen.

pi_9054584
Luister als jij denkt dat je klaar bent om te trouwen moet je dat doen ongeacht wat.Ik ben de laaste die zegt niet doen.ik ben er al geweest en een 2de x nee dank je.maar het kan ook goed gaan wie weet niet alles is negatief er zijn ook nog wonders in het leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')