quote:Ik zou toch nog ff wachten ... nog een beetje leven en dergelijke.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:51 schreef DeSigaarvanClinton het volgende:
Precies ik ben bang dat ik door de WAAN van de liefde nu zo drastisch denk. Ik bedoel wanneer kun je zonder die roze bril nou echt denken of voelen van IK BEN KLAAAR om me 4ever te binden????
quote:Jij bent er nog niet klaar voor.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:49 schreef DeSigaarvanClinton het volgende:
Op welk punt in de liefde of je relatie denk je rijp of klaar te zijn voor het trouwen? Ik ben heeeeeeeeeeel erg flieft op mijn vriendin. Beide 23 jaar. Soms denk ik dat ik er klaar voor ben qua gevoel en som weer niet. Soms denk ik ik ben te jong. Ik heb nog zo'n lange weg te gaan. Vroeger dacht ik zal toch zeker een of meer vriendinnen verslijten voor ik op mijn 29e pas serieus ga nadenken over trouwen. Maar nu denk ik er al over na om met mijn huidige meissie te trouwen. Wanneer ben je er nu eigenlijk klaar voor?
quote:nu! trouw haar
Op dinsdag 11 maart 2003 23:49 schreef DeSigaarvanClinton het volgende:
Wanneer ben je er nu eigenlijk klaar voor?
quote:Wat is de 'ware' dan? Ik denk dat je dat pas weet als je allebei 80 bent ofzo en je de hele leven lief en leed met elkaar hebt gedeelt. Maar als je nog zo jong bent, ergens begin 20 zou ik persoonlijk nog even ermee wachten. Trouw niet voor je 40 bent hoor ik wel eens
Op woensdag 12 maart 2003 00:36 schreef DeeDee_ het volgende:
Tja je moet zeker weten dat je haar je hele leven bij je wilt hebben en alles voor haar over hebt wat er ook gebeurd. Ik ben 21 en mijn vriend is 26, we hebben het wel over trouwen maar ik zou nu echt nog niet durven zeggen of hij de 'ware' is... We hebben ook pas 9 maanden. Denk ook niet dat je het zo vroeg kan zeggen.
Maar heb voor de zekerheid besloten te wachten totdat ik vrouwen begrijp...
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 06:42 schreef AngelBabe het volgende:
Simpel en misschien bot:niemand is er ooit klaar voor!!!trouwen is iets aangepraat door de maatschappij.Ook zonder huwelijk kun je gelukkig zijn.En het heeft ook meer voordelen qua geld enz.Als je trouwt heb je nergens meer recht op,als vrouw althans weinig.Nu kun je nog van 2 inkomens genieten het gaat om de liefde niet om het boterbriefje
quote:Mooi excuus om eeuwig vrijgezel te blijven
Op woensdag 12 maart 2003 02:33 schreef Milanees het volgende:
Maar heb voor de zekerheid besloten te wachten totdat ik vrouwen begrijp...
quote:Dit vat ik ff niet.
Op woensdag 12 maart 2003 06:42 schreef AngelBabe het volgende:
Als je trouwt heb je nergens meer recht op,als vrouw althans weinig.
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 07:01 schreef Kwark het volgende:[..]
Mooi excuus om eeuwig vrijgezel te blijven
quote:je vat het niet???is niet negatief bedoeld hoor.Tis alleen als je trouwd heb je geen inkomsten meer maar als je gewoon samenwoont wel.al werk je niet je krijgt altijd wat al is het maar de heffingskorting of uitkering,Tis al moeilijk genoeg als je samen woont om iets te krijgen.Kijk de man is de hoofdkostwinnaar en de vrouw woont in em als dat zo is heb je al heel wat nadelen want je woont in.En trouwen is nog minder voordelen hebben.Je wilt zoveel noem maar op uitkereing belastingvoordeel enz.en believe me ik ben er geweest 10 jaar getrouwd en voordeel voor mij Nee hoor alleen voor hem in de tarieven,dus samenwonen is beter voor hem en voor haar.je hebt meer.Trouwen kort zoveel kun je je niet voorstekllen.
Op woensdag 12 maart 2003 07:02 schreef Kwark het volgende:[..]
Dit vat ik ff niet.
quote:Je zou bijvoorbeeld, ik noem even iets geks, ook gewoon zelf kunnen gaan werken natuurlijk.
Op woensdag 12 maart 2003 07:59 schreef AngelBabe het volgende:[..]
je vat het niet???is niet negatief bedoeld hoor.Tis alleen als je trouwd heb je geen inkomsten meer maar als je gewoon samenwoont wel.al werk je niet je krijgt altijd wat al is het maar de heffingskorting of uitkering,Tis al moeilijk genoeg als je samen woont om iets te krijgen.Kijk de man is de hoofdkostwinnaar en de vrouw woont in em als dat zo is heb je al heel wat nadelen want je woont in.En trouwen is nog minder voordelen hebben.Je wilt zoveel noem maar op uitkereing belastingvoordeel enz.en believe me ik ben er geweest 10 jaar getrouwd en voordeel voor mij Nee hoor alleen voor hem in de tarieven,dus samenwonen is beter voor hem en voor haar.je hebt meer.Trouwen kort zoveel kun je je niet voorstekllen.
quote:Naja.. er zijn natuurlijk altijd redenen waardoor dit echt niet mogelijk is..
Op woensdag 12 maart 2003 08:04 schreef Kwark het volgende:[..]
Je zou bijvoorbeeld, ik noem even iets geks, ook gewoon zelf kunnen gaan werken natuurlijk.
quote:Dat kan, maar daarom kan je nog niet stellen dat
Op woensdag 12 maart 2003 08:06 schreef jerney het volgende:[..]
Naja.. er zijn natuurlijk altijd redenen waardoor dit echt niet mogelijk is..
quote:Ik bedoel, het is Nederland, 2003, weetjewel.
Als je trouwt heb je nergens meer recht op,als vrouw althans weinig.
quote:Sja ik vind het ook een beetje een raar verhaal, maar weet de achtergrond ook niet.
Op woensdag 12 maart 2003 08:11 schreef Kwark het volgende:[..]
Dat kan, maar daarom kan je nog niet stellen dat
[..]Ik bedoel, het is Nederland, 2003, weetjewel.
Ik vind zelf sowieso dat zoiets niet moet wegen in je beslissing om wel of niet te trouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |