abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9051513
Ik heb wel eens (2 keer een tiental minuten per week) hele vage hartkloppingen, ik krijg het dan wel eens wat benauwder...maar op zich niet belemmerend.

Heeft iemand dit ook wel eens of weet iemand wat dit is?

[url]www.f-orum.tk[/url]
  dinsdag 11 maart 2003 @ 23:42:42 #2
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_9051564
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:40 schreef rolfvp het volgende:
Ik heb wel eens (2 keer een tiental minuten per week) hele vage hartkloppingen, ik krijg het dan wel eens wat benauwder...maar op zich niet belemmerend.

Heeft iemand dit ook wel eens of weet iemand wat dit is?

Ik hád het, en nu heb ik een pacemaker (tenminste, een jaar of 8 al)...

Ik wil je verder niet bang maken, maar misschien is het beter om het aan een arts te vragen ipv een Fok!ker...

Action is the enemy of thoughts
pi_9051636
maar had je er verder ook last van?
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9051794
Je hebt maar een hart, en da's nog een vrij belangrijk onderdeel van je lichaam ook. Als je 2 keer per week hartkloppingen krijgt kun je maar beter een arts inlichten en om info vragen.
pi_9051824
Ik wil je niet bang makenhoor, maar je gaat dood.

tenzij je naar de dokter gaat.

pi_9051825
Ik heb regelmatig als ik op mijn rechterzij lig hartkloppingen en hartruis... gevoel dat mn hart moet hoesten... weet niet of het erg is (het wordt ook altijd zwart voor mijn ogen als ik opsta van een steol enzo...) ach ja, kzal ooit nog wel es naar de dokter gaan...
  dinsdag 11 maart 2003 @ 23:53:11 #7
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_9051827
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:46 schreef rolfvp het volgende:
maar had je er verder ook last van?
Neah die pacemaker kreeg ie omdat ze bonuskaart van ah vol zat denk ik
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_9052050
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:53 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Iedereen gaat dood, uiteindelijk
quote:
Ook de dokter kan er niets aan veranderen dat je uiteindelijk dood gaat.
  woensdag 12 maart 2003 @ 00:03:52 #9
39017 Herion
The truth is @ fok
pi_9052085
Dus je hebt 2 keer per week sex?

Seriues: Ik zou het aan een dokter vragen.

pi_9052153
Mist er een paar keer een paar slagen? bij mij zei de doc dat er bij minder dan tien of twintig missers per minuut (dat ie even blijft hangen) en dat ook nog onregelmatig... er niks aan de hand is. Bij mij was het stress
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_9052176
Rook je (al een tijdje)?
  woensdag 12 maart 2003 @ 00:08:48 #12
47442 Nr.9
Me and Salma....
pi_9052207
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:53 schreef WcB0rSt3l het volgende:

Onzin natuurlijk dat hij kan zeggen dat je dood gaat maar ik zou wel ff naar de dokter gaan. Het hart is een spier en het kan ook zijn dat door veel te sporten je "spierpijn" hebt in je hart. Het hart wordt dan groter en dat is juist een gezond teken. Ik weet niet of je veel aan sport doet?

Zelf had ik ook last van steken in mijn hart maar dat bleek iets met mijn darmen te maken te hebben. Door andere voeding gaat het nu een stuk beter; ga dus maar niet meteen van het ergste uit maar vraag gewoon ff aan de dokter wat er aan de hand is.

woensdag 12 maart 2003 @ 00:15:54 #13
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_9052381
het kan al veel dingen liggen
mijn moeder had hier ook last van. bij haar kwam dit doordat ze veel koffie dronk met caffeine. Toen ze caffeine vrije koffie ging drinken had ze er geen last meer van. Weet natuurlijk niet of je veel koffie drinkt..

Maar wat iedereen zegt: ga even naar de dokter. Die kan je precies vertellen of en wat er met je aan de hand is. Dan weet je het iig precies.

pi_9053867
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:53 schreef Vortexx het volgende:
Ik heb regelmatig als ik op mijn rechterzij lig hartkloppingen en hartruis... gevoel dat mn hart moet hoesten... weet niet of het erg is (het wordt ook altijd zwart voor mijn ogen als ik opsta van een steol enzo...) ach ja, kzal ooit nog wel es naar de dokter gaan...
klinkt ook lekker!
lekkend hartklepje misschien?

(go see the doctor!)
pi_9056186
Ik heb ook wel eens last van hartkloppingen, maar mijn huisarts zei dat het geen kwaad kan, als je jezelf nou heel druk maakt, kun je jezelf altijd even laten onderzoeken of zoiets!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')