abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage zaterdag 30 december 2000 @ 23:05:45 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_603704
Ik heb de finale niet gekeken, een heleboel uitzendigen ook niet. Dat Robin niet won (volgens VOO) verbaast me niks. Het is net als vorig jaar. Toen was Ruud de morele winnaar. Ik vond BB2 dus helemaal niks. De personen ook niet, en de opdrachten niet en het geheel niet. Over tot de orde van de dag.
pi_603725
Nee, het was zielig, het was naaierij, het was karaktermoord, manipulatie, noooooit meer!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_603734
jah het was bagger, sorry dat ik het zeg maar ut was gewoon wel 1000X erger en overdrevener dan BB1 dus FUCK UP!
Just say hi!
  Redactie Frontpage zaterdag 30 december 2000 @ 23:12:53 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_603795
nooit meer, dat zeiden we vorig jaar ook
  Redactie Frontpage zondag 31 december 2000 @ 13:46:30 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_605565
En omhoog, wat vond jij ervan?
  zondag 31 december 2000 @ 14:13:46 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_605662
Na een wat aarzelend begin en een fantastisch middenstuk een wat inkakkend einde.

Vond ik het toch weer lekker om naar te kijken en zit ik met smart te wachten op deel 3. Nog maar 9 maanden en dan begint het weer.

pi_609333
Vond het niks, ben blij dat ik dit niet gevolgd heb.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_609350
Het einde was zo onnoemelijk klote, dat de BUS-finale de volgende dag er als 'menselijk' bij afstak...
pi_609377
De Bus en Big Brother hebben allebei hun beste tijd gehad. De hype is er vanaf, wat overblijft is de tergende nietszeggendheid van alles. Op enkele diehard-fans na zal dat niemand meer kunnen boeien. Het is een concept waarin zo weinig variatie mogelijk is dat het elk jaar steeds minder mensen zullen kijken omdat er niks meer te beleven valt. De Bus gaat nog hooguit 1 jaar door (want het is naast saai bovendien nog eens zo platvloers dat je d'r ziek van wordt), Big Brother 2 jaar.
  dinsdag 2 januari 2001 @ 13:27:28 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_610434
quote:
Op 02 januari 2001 06:34 schreef Yabbadabbadoo het volgende:
De Bus en Big Brother hebben allebei hun beste tijd gehad. De hype is er vanaf, wat overblijft is de tergende nietszeggendheid van alles. Op enkele diehard-fans na zal dat niemand meer kunnen boeien. Het is een concept waarin zo weinig variatie mogelijk is dat het elk jaar steeds minder mensen zullen kijken omdat er niks meer te beleven valt. De Bus gaat nog hooguit 1 jaar door (want het is naast saai bovendien nog eens zo platvloers dat je d'r ziek van wordt), Big Brother 2 jaar.
Er is juist heel veel mogelijk binnen het BB concept. Geen mens is gelijk ieder persoon reageert anders. Ik ben juist voor een BB3 omdat ze dan de goeie dingen van twee series kunnen combineren. Ik denk dat BB3 juist de beste serie gaat worden. BB1 was eigenlijk te saai. BB2 waren sommige personen misschien iets te gemaakt. Maar BB3 kan echt de top worden. Ze hebben nu twee seizoenen kennis.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 januari 2001 @ 13:31:08 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_610448
En als ze De Bus en BB laten fuseren? Is dat wat? Een bus in de tuin van BB?
pi_610452
het ging
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 2 januari 2001 @ 14:28:52 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_610712
Het was matig, vooral de lol en het fanatisme hier op fok en de verslagen, voorspellingen, het VvP-topic en het fake-picture-topic maakten het leuk!

Toch weet ik nu al bijna zeker dat ik volgend jaar weer ga kijken.

***
pi_610743
BB2? Viel echt tegen en gezien de krampachtige pogingen van Hummie om een beetje pit erin te brengen viel het voor VOO ook wel tegen. Ik vrees dat de bewoners toch een afspiegeling waren van de maatschappij tegenwoordig. Niet uitgesproken, oppervlakkig, egocentrisch. Jammer
  dinsdag 2 januari 2001 @ 14:40:05 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_610767
quote:
Op 02 januari 2001 14:33 schreef PAX het volgende:
BB2? Viel echt tegen en gezien de krampachtige pogingen van Hummie om een beetje pit erin te brengen viel het voor VOO ook wel tegen. Ik vrees dat de bewoners toch een afspiegeling waren van de maatschappij tegenwoordig. Niet uitgesproken, oppervlakkig, egocentrisch. Jammer
Dus er werd ons een spiegel voorgehouden. Dat opzich is al prachtig.
  Moderator dinsdag 2 januari 2001 @ 14:42:23 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_610776
Ik vond het al met al toch wel weer de moeite waard. Heb me vaak zitten vervelen, en dacht even er de brui aan te gaan geven, toen Ed de deur achter zich dichttrok.

Maar ik heb me ook vaak vermaakt. En door mensen zo intensief te kunnen volgen, heb ik voor mijn gevoel ook weer meer geleerd over hoe mensen (kunnen) zijn. Niet in het laatst omdat er ook hier op FOK zo veel lezenswaardigs over geschreven werd.

Een hype was het niet meer. Maar op zich heb ik het niet nodig, dat gevoel deel uit te maken van iets Groots, iets Hips, iets Nieuws. Je vindt het concept m.i. de moeite waard of niet.

Er zijn in BB2 wel (te) veel fouten gemaakt, hopelijk leren de makers ervan. Veel minder invloed van buitenaf is gewenst (op de alcohol na, die moet blijven).

En: ik kan me woede van de Koos-stemmers
wel voorstellen. Dus VOO moet proberen wat minder te sollen met de kijker. Doe je de volgende keer weer zo'n 50K-actie, kondig 'm dan ruim vantevoren aan, zodat kijkers zelf kunnen bepalen wat hun evt bel-strategie zal worden...

Veder wil ik er ook voor pleiten om het allemaal een beetje menselijk te houden. De neiging zal aanwezig zijn om BB3 nog heftiger en te maken. Met het gevaar dat het nog nietsontziender wordt. Niet doen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 2 januari 2001 @ 19:30:54 #17
7024 Kroepoek
Lekker knapperig
pi_611830
Ik vond BB2 werkelijk bedroevend slecht. Vorig jaar volgde ik met interesse ("spanning" zou teveel eer zijn) de uitzendingen en vond het boeiend om te zien wie zich staande zou weten te houden. Het was wat mij betreft tot op zekere hoogte een interessant psychologisch experiment.

Dit jaar hadden we het allemaal al eens gezien, de varieteit aan persoonlijkheden kwam geforceerd over, het zogenaamde "nog meer back to basic" bleek bijna het tegenovergestelde te zijn en vooral: de bewoners waren niet interessant!

Hoogtepunt was, wat mij betreft, Ed en z'n gevoel voor drama (acteur of niet). Het dieptepunt: Farid (de "knappe, stoere Fries") met een hijskraan in de achtertuin takelen. Altijd goede emo-TV, moeten ze hebben gedacht bij Veronica.

Al met al: BB3, nee bedankt. Ik weet dat het me vrij staat (en stond) om de TV uit te laten staan, maar het is een concept met mogelijkheden (zoals vorig jaar bewezen), helaas dit jaar verprutst en vroegtijdig verjaard door een stel "topsporters", zeurdozen en Australische surfknurften.

pi_612810
quote:
Op 02 januari 2001 14:40 schreef marky het volgende:
Dus er werd ons een spiegel voorgehouden. Dat opzich is al prachtig.
Geniaal ja, alhoewel dat waarschijnlijk niet de motivatie is geweest
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 00:19:53 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_612831
Vrij naar een citaat van Sjonnie:
"Beste Kroepoek, ga er zélf maar eens 100 dagen inzitten!"

Eigenlijk is zo'n beetje alles er wel over gezegd. Maar ik vond BB2 over de hele lijn, niet slechter dan BB1. Misschien wat extremere hoogte- en vooral dieptepunten. BB1 wordt écht overgewaardeeerd! Zoveel beter was 't echt niet, vroeger!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_612972
Ik vond de bewoners op zich niet eens zo heel onverteerbaar, ware het niet dat ze in de loop der tijd geheel verpest zijn door een zwaar verdwaalde en afgestompte redactie! Het begon meer en meer op een soort van pavlov-experiment te lijken. Je geeft het diertje bij het luiden van de bel te eten, eens kijken of het gaat kwijlen de volgende keer. Ander punt was de slechte screening! Er zaten duidelijk mensen in die eigenlijk in een heel ander soort huis thuishoorden! Dan was er nog de constante toeloop van huisdieren, fans en familieleden.
En de finale heb ik al uit mijn geheugen verbannen. Wat een drama!
De meeste bewoners hadden genoeg in huis om deze BB minstens zo mooi als de vorige te maken, had BB het concept niet zo verneukt.

Maar ze kunnen het goed hebben volgend jaar! Ik geef me op, en mochten ze zo infantiel zijn om mij in het huis los te laten, krijgen ze van mij persoonlijk het genadeschot op iets wat toch al bijna dood was. Weekopdrachten? Krijg de tering maar! Het eerste ei waar ik op moet passen gaat nog voor de opdracht is begonnen richting de eerste camera die ik zie! Ik zal hoogstpersoonlijk iedere weekopdracht verzieken tot we geen van allen meer te vreten hebben! Ik zoek de grootste Bart-cloon van dat jaar op en bombardeer hem meteen tot mijn aartsvijand! En de eerste bejaarde die vraagt of ik niet zo wil vloeken, die vertel ik dat hij zijn tyfusbek moet houden! Gewapend met pan en pollepel, ram ik iedereen 's ochtends om half zes zijn nest uit, en van mijn zakgeld koop ik 2 bekkens en een trommel, waarmee ik 's nachts om vier uur het nieuwe BB-lied ga componeren! En ik ga door tot iedere bewoner huilend het huis uit is gevlucht en takke-trol Hummie smeekt of ik ook wil vertrekken. En nog blijf ik, tot de dag waarop ook de laatste die-hard van tv-kijkend Nederland overgezapt is naar National Geographic! En pas dan ben ik tevreden...
(Natuurlijk allemaal grootspraak, maar het luchtte wel op)

pi_613129
quote:
Op 03 januari 2001 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
Vrij naar een citaat van Sjonnie:
"Beste Kroepoek, ga er zélf maar eens 100 dagen inzitten!"
Best leuke one-liner, wel, Cynix, die van Johhny !
Ik zou hem gelijk even willen forwarden naar alle
Koos-eigen-schuld-dikke-bult blaters hier, en jij ook, Mirrorman
pi_614868
Even voor alle duidelijk nu de rook is opgetrokken. Eerst was Ed de loser van BB, nu is Koos de absolute Loser van BB. Zulke broodgokkers als Koos hoef ik echt niet meer in dit programma te zien. En het is me wel duidelijk dat BB in deze geniepige, manipulatieve opzet zijn beste tijd heeft gehad. Maar als ze deze openlijke bedriegelijke houding veranderen, is er nog veel toekomst voor het ´spel´. Kijk maar naar alle reaties op internet. Iedereen wil volgend jaar zien hoe BB dan tekeer gaat.
R
pi_614917
quote:
Op 03 januari 2001 14:53 schreef LIMON het volgende:
....
En het is me wel duidelijk dat BB in deze geniepige, manipulatieve opzet zijn beste tijd heeft gehad. Maar als ze deze openlijke bedriegelijke houding veranderen, is er nog veel toekomst voor het ´spel´. Kijk maar naar alle reaties op internet. Iedereen wil volgend jaar zien hoe BB dan tekeer gaat.
Tegenstrijdig????
Of ik begrijp je verkeerd....?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')