abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_607855
quote:
Op 31 december 2000 19:15 schreef equilan het volgende:
BIANCA GEWONNEN!!!!!

Ik ben blij!!

Bianca en Koos liepen min of meer gelijk op, wat heet ze liep zelfs uit op Koos.

Koos heeft die envelop zelf aangenomen, hij is toch niet achterlijk?? Mischien heeft Bianca hem wel gepusht, maar wat dan nog?? Hij had het niet hoeven doen!!

Bianca is een toppertje, ze heeft pit. Ik ben blij dat ze heeft gewonnen.

*Bianca, je hebt het verdiend!!

AMEN.
pi_608075
quote:
Op 31 december 2000 03:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Koos werd toch niet at gunpoint bedreigd door BB of Veronica om die envelop aan te pakken?

Zijn oude oogjes zagen dollartekens de goede man is zelf oud en wijs genoeg om het wel of niet te doen....

Precies, d'r was maar één geldwolf en dat was onze Opa Koos.
Bianca wist op het moment dat de envelop er lag niet eens dat zij de grootste kanshebber voor de eindoverwinning was, ze had net zo goed met lege handen naar huis kunnen gaan!
pi_608086
quote:
Op 31 december 2000 15:01 schreef Catootje het volgende:
My name is Rio and we dance the the night away.....
Nee Mirrorman, Ik herhaal: My name is Rio and we dance the night away....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_608342
quote:
Op 01 januari 2001 16:52 schreef Kozzmic het volgende:
Precies, d'r was maar één geldwolf en dat was onze Opa Koos.
Bianca wist op het moment dat de envelop er lag niet eens dat zij de grootste kanshebber voor de eindoverwinning was, ze had net zo goed met lege handen naar huis kunnen gaan!
Precies, of zowel zij als Robin hadden voor de envelop kunnen kiezen. Ik vind Robin trouwens nu nog 1 van de grootste helden in het verhaal. Bianca heeft gewonnen, Koos heeft gewonnen, maar wat heeft Robin nou? Is die dan nu ook genaaid omdat ie geen enveloppie heeft gehad?

Daar hoor ik dus helemaal niemand over!!!!

pi_608515
Ik vind het ongelovelijk kut dat Bianca heeft gewonnen. Ik had het Robin veel meer gegund dan Bianca. Ik ergerde me vaak aan Bianca vooral als ze van die Engelse woorden ging gebruiken. Maar ja, ik hoop dat Big-Brother 3 veel leuker wordt. En tenslotte wil ik nog even melden dat Bad-Brother erg wel gaaf is en top.
KEEP UP THE GOOD WORK GUYS!!!!
DDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEIIIIIIII
Groetjes moi!!!!!
pi_608721
Bianca heeft gewonnen, joepie .
Voor het eerst dat een wijffie wint, wat Danny in de Revu had gezegt(dat Ferdi zal winnen) is inelkgeval dus niet waar .
pi_608763
wat een gezeur,bianca is gewoon de terechte winnaar.Bianca nam tenminste iniatief,als zij er niet was geweest was er helemaal weinig gebeurd.Robin kon alleen maar met de camera praten i.p.v met zijn medebewoners.Nobody is perfect maar ze komt in de buurt!!!
  maandag 1 januari 2001 @ 22:30:40 #83
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_608849
ER IS ER MAAR 1 WINNER, EN DAT IS VOOR MIJ NOG STEEDS ROBIN!!!!!!

OEF IK HEB GEZEGD!!!!

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  dinsdag 2 januari 2001 @ 10:14:01 #84
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_609604
Herinner me ineens een artikel in de Revu, een paar na de start van BB2, waarin staat dat Bianca zal winnen. Het zal toch niet... JA DUS!!!
Back in town
  dinsdag 2 januari 2001 @ 10:51:11 #85
8567 koosmoetdood
robinrobinrobin
pi_609763
mensen mensen mensen mensen mensen......ziet er dan niemand in dat Robin de enige reele optie was in deze poel van infantiele, overactieve, veel te blije, zo-gezellig-samen, het-algemene-intelligentieniveau-van-deze-Nederlandse-samenleving-naar beneden-halende mensachtige wezens?
Of: nog een optie: Beau is de winnaar!!!!!!! Het was overigens ook bijzonder duidelijk dat Beau Bi-jankenmaar ook een serieus grafwijf vond en hij ook erg pro-robin was.
Wat vindt iedereen toch zo leuk aan overgrootopa Koos!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!
grijze senioren kunnen mij niet bekoren
pi_609987
who gives a fuck anyway wie er gewonnen heeft. D`r is maar een winnaar met deze actie van veronica en da`s Veronica zelf, Vind het best slim eigenlijk, op de valreep nog gauw ff iets doen waarvan ze weten dat half nederland er weer over gaat vallen. Dat houdt de aandacht er lekker bij en is weer gratis reclame voor vernica en bb.

btw lag het aan mij of kreeg Bianca zwaar de zenuwen op het moment dat ze doorkreeg dat ze live op tv was? Volgens mij stond ze de rest van dde avond ook ineens stijf van de stress en toen ze won leek het in mijn ogen zelfs even dat ze ter plekke door zou draaien(op het moment dat ze alleen in het huis was bedoel ik). Of zag ik het verkeerd en benevelden de spiritualien m`n beoordelingsvermogen?

pi_612544
quote:
Op 02 januari 2001 11:35 schreef redrum het volgende:
who gives a fuck anyway wie er gewonnen heeft. D`r is maar een winnaar met deze actie van veronica en da`s Veronica zelf, Vind het best slim eigenlijk, op de valreep nog gauw ff iets doen waarvan ze weten dat half nederland er weer over gaat vallen. Dat houdt de aandacht er lekker bij en is weer gratis reclame voor vernica en bb.

btw lag het aan mij of kreeg Bianca zwaar de zenuwen op het moment dat ze doorkreeg dat ze live op tv was? Volgens mij stond ze de rest van dde avond ook ineens stijf van de stress en toen ze won leek het in mijn ogen zelfs even dat ze ter plekke door zou draaien(op het moment dat ze alleen in het huis was bedoel ik). Of zag ik het verkeerd en benevelden de spiritualien m`n beoordelingsvermogen?

Precies.... Eindelijk iemand die het ook door heeft en niet als een of ander mak schaap (of geitje) een domme aktie op gaat starten.
  dinsdag 2 januari 2001 @ 23:00:22 #88
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_612595
quote:
Op 01 januari 2001 18:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Bianca heeft gewonnen, Koos heeft gewonnen, maar wat heeft Robin nou? Is die dan nu ook genaaid omdat ie geen enveloppie heeft gehad?

Daar hoor ik dus helemaal niemand over!!!!

Robin heeft wel een enveloppie gehad, met 10.000 gulden er in. Ik vind dat geen fooi hoor!
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')