quote:
Op 31 december 2000 19:15 schreef equilan het volgende:
BIANCA GEWONNEN!!!!!Ik ben blij!!
Bianca en Koos liepen min of meer gelijk op, wat heet ze liep zelfs uit op Koos.
Koos heeft die envelop zelf aangenomen, hij is toch niet achterlijk?? Mischien heeft Bianca hem wel gepusht, maar wat dan nog?? Hij had het niet hoeven doen!!
Bianca is een toppertje, ze heeft pit. Ik ben blij dat ze heeft gewonnen.
*Bianca, je hebt het verdiend!!
quote:Precies, d'r was maar één geldwolf en dat was onze Opa Koos.
Op 31 december 2000 03:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Koos werd toch niet at gunpoint bedreigd door BB of Veronica om die envelop aan te pakken?Zijn oude oogjes zagen dollartekens de goede man is zelf oud en wijs genoeg om het wel of niet te doen....
quote:Nee Mirrorman, Ik herhaal: My name is Rio and we dance the night away....
Op 31 december 2000 15:01 schreef Catootje het volgende:
My name is Rio and we dance the the night away.....
quote:Precies, of zowel zij als Robin hadden voor de envelop kunnen kiezen. Ik vind Robin trouwens nu nog 1 van de grootste helden in het verhaal. Bianca heeft gewonnen, Koos heeft gewonnen, maar wat heeft Robin nou? Is die dan nu ook genaaid omdat ie geen enveloppie heeft gehad?
Op 01 januari 2001 16:52 schreef Kozzmic het volgende:
Precies, d'r was maar één geldwolf en dat was onze Opa Koos.
Bianca wist op het moment dat de envelop er lag niet eens dat zij de grootste kanshebber voor de eindoverwinning was, ze had net zo goed met lege handen naar huis kunnen gaan!
Daar hoor ik dus helemaal niemand over!!!!
OEF IK HEB GEZEGD!!!!
btw lag het aan mij of kreeg Bianca zwaar de zenuwen op het moment dat ze doorkreeg dat ze live op tv was? Volgens mij stond ze de rest van dde avond ook ineens stijf van de stress en toen ze won leek het in mijn ogen zelfs even dat ze ter plekke door zou draaien(op het moment dat ze alleen in het huis was bedoel ik). Of zag ik het verkeerd en benevelden de spiritualien m`n beoordelingsvermogen?
quote:Precies.... Eindelijk iemand die het ook door heeft en niet als een of ander mak schaap (of geitje) een domme aktie op gaat starten.
Op 02 januari 2001 11:35 schreef redrum het volgende:
who gives a fuck anyway wie er gewonnen heeft. D`r is maar een winnaar met deze actie van veronica en da`s Veronica zelf, Vind het best slim eigenlijk, op de valreep nog gauw ff iets doen waarvan ze weten dat half nederland er weer over gaat vallen. Dat houdt de aandacht er lekker bij en is weer gratis reclame voor vernica en bb.btw lag het aan mij of kreeg Bianca zwaar de zenuwen op het moment dat ze doorkreeg dat ze live op tv was? Volgens mij stond ze de rest van dde avond ook ineens stijf van de stress en toen ze won leek het in mijn ogen zelfs even dat ze ter plekke door zou draaien(op het moment dat ze alleen in het huis was bedoel ik). Of zag ik het verkeerd en benevelden de spiritualien m`n beoordelingsvermogen?
quote:Robin heeft wel een enveloppie gehad, met 10.000 gulden er in. Ik vind dat geen fooi hoor!
Op 01 januari 2001 18:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Bianca heeft gewonnen, Koos heeft gewonnen, maar wat heeft Robin nou? Is die dan nu ook genaaid omdat ie geen enveloppie heeft gehad?Daar hoor ik dus helemaal niemand over!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |