En wat ook mooi is, dat bespaart tijd met het nasynchroniseren in het Frans.
quote:Hooooooooohhh, jij gaat wel zo ontiegelijk genieten!!!
Op dinsdag 11 maart 2003 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Even trailer bekijken.
Wat is dit eigenlijk voor soort game? Doet me denken aan Devil May Cry.
En als ze hem toch gerendered hebben, verwacht ik volgende maand van Capcom een Hitman-style game met als titel: LEON.
quote:Het is survival horror, maar dan met een Japanse twist. Onderaan die pagina staan de reviews van Genma Onimusha en Onimusha 2 (Yeah I know! Shameless plug....)
Op dinsdag 11 maart 2003 20:54 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, ik dacht dat jij alleen zijn stem zo verlenen, maar hij doet gewoon mee!!!![]()
![]()
Wat is dit eigenlijk voor soort game? Doet me denken aan Devil May Cry.
En als ze hem toch gerendered hebben, verwacht ik volgende maand van Capcom een Hitman-style game met als titel: LEON.
Kijk anders ff hier:
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/onimushawarlords/
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/onimusha2/
Have fun...
quote:welcome to...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:56 schreef Smots het volgende:[..]
Het is survival horror..
Wanneer komt deze uit?
Ik heb Gemna Onimusha voor de xbox en speciaal voor deel 2 omdat deze voorlopig PS2 only is een PS2 aangeschaft en hierop ook beide delen.
Alles al tig keer uitgespeeld en ik blijf er van genieten. Voor mij is de gehele Onimusha serie het beste wat ooit gemaakt is .
Loop al maanden dit geloof te prediken, maar niemand wilde luisteren tot nu toe .
Heb je een xbox of PS2, kopen dan! Er gaat niks boven het betere hack & slash werk in combinatie met puzzels, upgraden en goed nadenken, heerlijk!
quote:Gezien de verkoopcijfers denk ik dat je daar wel op mag rekenen.
Op zondag 6 april 2003 12:26 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een idee of Onimusha 2 nog platinum uit komt binnenkort ? Ik moet die nog kopen
Kopen dus, is een *kick-ass* game!
quote:Ik vond Onimusha 1 waanzinnig cool dus ik denk dat 2 net zo cool is niet ? Wat vond jij van Onimusha 2 ? Is ie wel wat groter ?
Op zondag 6 april 2003 12:52 schreef Zooi het volgende:[..]
Gezien de verkoopcijfers denk ik dat je daar wel op mag rekenen.
Kopen dus, is een *kick-ass* game!
quote:Vooral dat laatste inderdaad moet goed zijn.
Op zondag 6 april 2003 13:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vond Onimusha 1 waanzinnig cool dus ik denk dat 2 net zo cool is niet ? Wat vond jij van Onimusha 2 ? Is ie wel wat groter ?
quote:2 is in mijn ogen nog beter zelfs. Iets meer vrijheid om de game maximaal te benutten, meer mogelijkheden (denk aan 100% score in scenes om uit te spelen, geld verzamelen en items voor kopen, het gebruiken van items om strategisch friends te maken en dus hulp te kunnen krijgen op moeilijke stukken, iets meer uitdagende puzzels en storyline, etc). Deel 1 was om verliefd op te worden (zowel de PS2 als de Xbox versie), Deel 2 is om van te houden, Deel 3 heb ik hoge verwachtingen van.
Op zondag 6 april 2003 13:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vond Onimusha 1 waanzinnig cool dus ik denk dat 2 net zo cool is niet ? Wat vond jij van Onimusha 2 ? Is ie wel wat groter ?
Hij is zeker groter overigens, dus als je de kans krijgt, direct kopen en 2000% van genieten! Ik heb er speciaal een PS2 voor gekocht, alleen voor deze ene game, dus dat lijkt me genoeg zeggen.
quote:Mmmm,..dat klinkt erg cool
Op zondag 6 april 2003 20:17 schreef Zooi het volgende:[..]
2 is in mijn ogen nog beter zelfs. Iets meer vrijheid om de game maximaal te benutten, meer mogelijkheden (denk aan 100% score in scenes om uit te spelen, geld verzamelen en items voor kopen, het gebruiken van items om strategisch friends te maken en dus hulp te kunnen krijgen op moeilijke stukken, iets meer uitdagende puzzels en storyline, etc). Deel 1 was om verliefd op te worden (zowel de PS2 als de Xbox versie), Deel 2 is om van te houden, Deel 3 heb ik hoge verwachtingen van.
Hij is zeker groter overigens, dus als je de kans krijgt, direct kopen en 2000% van genieten! Ik heb er speciaal een PS2 voor gekocht, alleen voor deze ene game, dus dat lijkt me genoeg zeggen.
quote:
Op zondag 6 april 2003 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow... En dan te bedenken dat ik Onimusha helemaal niet kende voordat ik het filmpe van 3 zag.
Gijs,.......... ga eens heel snel Onimusha platinum halen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |