hij heeft een vriendin, maar we hebben wel sex gehad, da's ook nie goed he...:{
maar da ging gewoon vanzelf... en toen we klaar waren hadden we allebei zo van: wtf was dit?? mmm, nie slecht.....
maar hij durft het nie uit te maken en da hoeft voor mij ook nie hoor, heb wel vaker het probleem gehad da'k jongens leuk vond en da dan nie wil om een bepaalde redenen....
maar ben zo erg verliefd nu
Ik zou gewoon zeggen dat je verliefd op hem bent!!
en ik ben veeeeelste verlegen om te zeggen da'k verliefd ben...
Ik zou het vertellen hoor. Je hebt niks te verliezen. Als hij jou niet leuk genoeg had gevonden, was hij ook niet met je naar bed gegaan.
irritante liefde...
[Dit bericht is gewijzigd door bijtje_182 op 11-03-2003 20:50]
quote:precies
Op dinsdag 11 maart 2003 20:47 schreef Jummy het volgende:
Ja, maar als hij echt van haar houdt verzwijgt hij toch niet dat hij met jou is gegaan!Ik zou het vertellen hoor. Je hebt niks te verliezen. Als hij jou niet leuk genoeg had gevonden, was hij ook niet met je naar bed gegaan.
nee heb je, ja kan je krijgen. dan weet jij ook ten minste waar je aan toe bent
quote:Jawel, het gaat hier om een MAN hoor
Op dinsdag 11 maart 2003 20:47 schreef Jummy het volgende:
Ja, maar als hij echt van haar houdt verzwijgt hij toch niet dat hij met jou is gegaan!
Ik zou het niet zeggen. Als ie al zo begint, is tegen hem zeggen hoe jij erover voelt, ongeveer het startsein voor hem, om jou lang en ellendig aan het lijntje te gaan houden.
Hij dekt zich als het ware al in. Straks zit jij met de gebakken peren, als je weer een keer sex met hem gehad hebt, en het aan niemand mag vertellen.
En da's natuurlijk ook niet leuk.
[offtopic]
En Jummy?
Vind je dat nou leuk? Je hond ZO aankleden met Kerst, *tsk*.
Vind 't maar zielig voor dat beestje.
Als jij DAT pakje zelf nou eens aandoet en dan foto's maakt
[/offtopic]
quote:ik heb en zal me nooit aan het lijntje laten houden door ook maar 1 vent...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:50 schreef k_i_m het volgende:[..]
Jawel, het gaat hier om een MAN hoor
.
Ik zou het niet zeggen. Als ie al zo begint, is tegen hem zeggen hoe jij erover voelt, ongeveer het startsein voor hem, om jou lang en ellendig aan het lijntje te gaan houden.
Hij dekt zich als het ware al in. Straks zit jij met de gebakken peren, als je weer een keer sex met hem gehad hebt, en het aan niemand mag vertellen.
En da's natuurlijk ook niet leuk.
het is zijn keus om dat wel of niet te vertellen...
quote:Ben jij zelf ook een man of staat jou profiel fout?
Op dinsdag 11 maart 2003 20:53 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
ik heb en zal me nooit aan het lijntje laten houden door ook maar 1 vent...
ik zeg wat ik zeggen wil tegen wie ik het zeggen wil, maar hun relatie is niet iets waar ik mij mee ga bemoeien op de manier van: jah, wij hebben sex gehad, nanananaaahet is zijn keus om dat wel of niet te vertellen...
Ander zou ik me in kunnen denken dat hij het heeel erg moeilijk vind om het tegen zijn vriendin te vertellen.
quote:nee, ben 100% vrouw, met tieten en al enzow...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:54 schreef HARB het volgende:[..]
Ben jij zelf ook een man of staat jou profiel fout?
Ander zou ik me in kunnen denken dat hij het heeel erg moeilijk vind om het tegen zijn vriendin te vertellen.
alleen geen zin om mun profiel in te vullen *lui*
ok, ben vrouw, ff da geweizigd...
[Dit bericht is gewijzigd door bijtje_182 op 11-03-2003 20:57]
quote:Ah, oke. Dan moet hij het gewoon snel vertellen en jij moet hem dat ook duidelijk maken wat jij voor hem voelt.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:55 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
nee, ben 100% vrouw, met tieten en al enzow...
alleen geen zin om mun profiel in te vullen *lui*
quote:Heb je gelijk in. Waarom zou hij dat leter bij jou ook niet doen.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:57 schreef sabientje het volgende:
hm, ik denk maar zo... hij gaat vreemd met jou, wat voor vent is t dan wel niet?
Hij bedriegt z'n vriendin, erg tof is het niet van m. Vraag m wat ie wil en dat ie gewoon kiest in plaats van van 2 walletjes te eten. En zeg m ook dat hij jou daar anders ook gewoon pijn mee doet, omdat je veel om m geeft.
Snap dat je t misshcien niet zo ziet omdat je verliefd bent op m, maar is denk ik wel het realistische...
succes!
Maar ja, dat ben ik
quote:jah da had ik me ook al bedacht, als hij nu vreemd gaat zal hij dat denk ik ook doen als ik was met um heb...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:57 schreef sabientje het volgende:
hm, ik denk maar zo... hij gaat vreemd met jou, wat voor vent is t dan wel niet?
Hij bedriegt z'n vriendin, erg tof is het niet van m. Vraag m wat ie wil en dat ie gewoon kiest in plaats van van 2 walletjes te eten. En zeg m ook dat hij jou daar anders ook gewoon pijn mee doet, omdat je veel om m geeft.
Snap dat je t misshcien niet zo ziet omdat je verliefd bent op m, maar is denk ik wel het realistische...
succes!
maar het kan ook zijn dat ie me wel echt leuk vind.....
moeilijk
quote:Inderdaad, dat kan natuurlijk ook echt wel! Of dat er in zijn huidige relatie iets echt goed mis zit bijvoorbeeld. Ik zou gewoon je gevoel volgen en niks plannen. Wie weet vertel je het hem in een goed gesprek, wie weet nooit!
Op dinsdag 11 maart 2003 20:59 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
jah da had ik me ook al bedacht, als hij nu vreemd gaat zal hij dat denk ik ook doen als ik was met um heb...
maar het kan ook zijn dat ie me wel echt leuk vind.....
moeilijk
quote:mmm, denk da'k zoiets maar ga doen, gewoon kijken hoe ut loopt, maar wel duidelijk laten blijken da'k nie alleen sex wil...
Op dinsdag 11 maart 2003 21:02 schreef sabientje het volgende:[..]
Inderdaad, dat kan natuurlijk ook echt wel! Of dat er in zijn huidige relatie iets echt goed mis zit bijvoorbeeld. Ik zou gewoon je gevoel volgen en niks plannen. Wie weet vertel je het hem in een goed gesprek, wie weet nooit!
ook al was ut echt super...
quote:Oh, maar ik had het ook niet over het vertellen an sich.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:53 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
ik heb en zal me nooit aan het lijntje laten houden door ook maar 1 vent...
ik zeg wat ik zeggen wil tegen wie ik het zeggen wil, maar hun relatie is niet iets waar ik mij mee ga bemoeien op de manier van: jah, wij hebben sex gehad, nanananaaahet is zijn keus om dat wel of niet te vertellen...
En zo kan je heel lang hoop blijven houden, en dat bedoelde ik met aan het lijntje houden.
quote:zie vorige post
Op dinsdag 11 maart 2003 21:03 schreef k_i_m het volgende:[..]
Oh, maar ik had het ook niet over het vertellen an sich.
Meer over het feit, dat hij straks een keer sex met je heeft, misschien wel zegt dat het toch niet zo goed gaat met zijn vriendin, en dan vervolgens toch weer teruggaat naar haar. En dat is natuurlijk niet leuk.En zo kan je heel lang hoop blijven houden, en dat bedoelde ik met aan het lijntje houden.
[Dit bericht is gewijzigd door bijtje_182 op 11-03-2003 21:05]
quote:Gelukkig heb je met neuken minder moeite
Op dinsdag 11 maart 2003 20:44 schreef bijtje_182 het volgende:
en ik ben veeeeelste verlegen om te zeggen da'k verliefd ben...
quote:erg he
Op dinsdag 11 maart 2003 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Gelukkig heb je met neuken minder moeite
maar da zei ik al, het ging gewoon vanzelf, ik ken um namelijk best goed, een goeie vriend dus...
en gister weer gezellig bij um thuis, joint gehad, wat drank gehad, beetje muziek luisteren, tv kijken enz...
naja, en van ut een kwam ut ander...
quote:Je bent verliefd, en je gaat je niet aan het lijntje laten houden. Ik vind het knap
Op dinsdag 11 maart 2003 21:04 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
zie vorige post
Ik zou het dus persoonlijk niet vertellen. Al is het maar omdat hij dan alle troefkaarten in handen zou hebben, en dat moet je een overspelige man niet gunnen .
quote:nee, da heb ik me nu ook bedacht
Op dinsdag 11 maart 2003 21:09 schreef k_i_m het volgende:[..]
Je bent verliefd, en je gaat je niet aan het lijntje laten houden. Ik vind het knap
.
Ik zou het dus persoonlijk niet vertellen. Al is het maar omdat hij dan alle troefkaarten in handen zou hebben, en dat moet je een overspelige man niet gunnen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |