abonnement Unibet Coolblue
pi_607498
quote:
Op 01 januari 2001 04:46 schreef Ericsson het volgende:
En dan is het een nazisnol, so what?
Jezus Ericson, waar heb jij het in godsnaam over??
pi_607499
DAS WAR ZWEIMAL

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 01-01-2001 08:21]

  † In Memoriam † maandag 1 januari 2001 @ 08:58:57 #53
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_607506
quote:
Op 01 januari 2001 03:27 schreef evert het volgende:
Er houdt blijkbaar niemand rekening mee dat Bianca er absoluut geen notie van had dat ze daadwerkelijk kon winnen. Kijk nou terug: geen schreeuwende Bianca fans buiten, terwijl er altijd volop Koos en Robin geroepen werd. Ook was ze nooit genomineerd, ze wist dus niet dat ze populair was. Iets dat Robin en Koos wel wisten, steeds genomineerd en toch niet weggestemd (vergelijk Bart vorig jaar, eenzelfde situatie). Ze heeft altijd gezegd niet voor geld weg te gaan. Dus knap dat ze dat nu ook niet deed. Koos heeft altijd gezegd voor geld weg te gaan. Het is eerder een inschattingsfout van Koos zelf geweest, zoveel nominaties overleefd maar toch niet geloven in je eigen kansen.
Dus om hierover op Bianca af te geven is eerder het tonen van frustaties dat jouw favoriet niet gewonnen heeft dan gebaseerd op een reeele inschatting van de situatie.
Ben ik helemaal mee eens.
In de situatie met Hieke waren Bianca en Robin ook al erg duidelijk er niet voor geld weg te gaan. Ook Beau sprak direct Koos aan.
Bianca was gewoon slim genoeg om te begrijpen dat dit iid een fooi was voor Koos omdat hij persee niet mocht winne. Wat dat betreft voelde Koos gewoon goed aan dat hij geen VOO kop had.
Vergeet niet dat het tijd kost om toestemming te krijgen om F50.000 te mogen aanbieden en toen lag Koos wat de bellers betreft nog ver voor. Er was paniek in de tent en alles werd uiit de kast getrokken om te voorkomen dat hij met de hoofdprijs zou weggaan. Koos begreep dat en ik denk Bianca ook.
The future is after you
  dinsdag 2 januari 2001 @ 11:58:35 #54
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_610092
quote:
Op 01 januari 2001 04:46 schreef Ericsson het volgende:
Elk kijkvee verdient de winnaar die het heeft. En dan is het een nazisnol, so what?
Op dit soort scheldpartijen en onzinnige reacties zit niemand te wachten.
hou het aub wel netjes.
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')