abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 december 2000 @ 04:37:09 #176
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_605041
Ik kan het goede topic niet vinden, dan hier maar:
quote:
zaterdag 30 december 2000, 23:35 uur

Big Brother krijgt Big Sister als winnaar
ALMERE - Na Bart heeft Big Brother nu een vrouw als winnaar. Het is de 33-jarige Bianca Hagenbeek uit Groningen. Samen met Robin en Koos haalde ze de finale. Ze motiveerde haar deelname aan Big Brother als volgt: "Het lijkt me één groot avontuur. Big Brother of weer reizen, het was het een of het ander en het is Big Brother geworden."

De secretaresse heeft in haar leven veel gereisd en diende bij de marine. Ze is de eerste biseksuele kandidaat die aan het programma meedeed.

Robin uit Houten was met zijn 24 jaar de jongste van het drietal. Voordat hij het huis in Almere binnen ging, was hij top-amateur wielrenner. "Ik gaf me op, omdat het voor mij op een goed moment kwam. Ik stop met wielrennen en ik vind dit een mooie start en een enorme uitdaging", zo schrijft Robin op de officiële Big Brother-site. Hij werd meerdere malen door zijn medebewoners genomineerd, maar de kijkers hielden Robin in de strijd. De beroemdste uitspraak van dit Big Brother-seizoen komt uit zijn mond en luidt: 'Lekker belangrijk'.

De 47-jarige tankwagenchauffeur Koos uit Heerhugowaard haalde tot zijn grote verrassing de finale. Als oudste van het stel had hij het niet altijd even makkelijk. Ook hij werd meerdere malen door zijn medebewoners genomineerd, maar door het publiek in het huis gehouden.

Koos gaf zich "in een gekke bui" voor het programma op, omdat zijn zoon dat had gedaan. "Het was meer een onderlinge strijd wie van ons tweeën het verst in de selectie kwam", aldus Koos op de website. "Mijn zoon heeft er nooit meer iets van gehoord, maar nadat ik steeds een selectieronde verder kwam, nam de motivatie toe om ook daadwerkelijk het Big Brother-huis in te willen".

Nog voordat de winnaar bekend werd, greep hij zaterdagavond de kans om met een cheque van 50.000 gulden het huis voortijdig te verlaten. Hij heeft het geld hard nodig, zo verklaarde hij zijn vertrek uit het Big Brother-huis.


bron: www.telegraaf.nl
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_605072
quote:
Op 30 december 2000 22:34 schreef SunChaser het volgende:
hahahahaha, fantastisch.
Ik heb hier geen tv maar jullie verslagen lezen is nog leuker. :-)))))))))))))))))))))))

Way to go VOO


parasiet
pi_605073
quote:
Op 30 december 2000 22:39 schreef Gert het volgende:
Och och och, zelfs de mensen van wie ik wat meer inzicht had verwacht zijn nu ineens verontwaardigd over deze move. Komt het nu echt ZO ONTZETTEND als een verrassing dat VOO hiertoe in staat is?

En voor de rest: GEWELDIGE ACTIE VAN VOO!!!! Amusementswaarde TOPPIE TOPPIE!!!!!
Wees eerlijk: dit is toch precies de pepper die de uitzending nodig had??


sinds wanneer is 'verontwaardigd' hetzelfde als 'verrast' ???
pi_605112
.


Uitgaande van het idee, dat BB juist leuk is door de onverwachte wendingen die de productie maakt, vond ik het een leuke finale.

Met genoegen heb ik alle korte samenvattingen weer voorbij zien komen, en die alle te samen nemend vind ik dat Bianca geen slechte winnaar is. Iedereen zal altijd zijn eigen favoriet hebben.

Vanzelfsprekend dat er nu dus mensen teleurgesteld zijn, maar dat kan toch geen reden zijn om de makers nu af te branden.

Is er gerommeld met de stand van zaken m.b.t. de tussenstanden of einduitslag. Vermoedelijk wel. Het zou een programma zonder enige spanning hebben gegeven als er van het begin van de finale nauwelijks enige verandering te zien was geweest in de percentages.

De rangorde van 1 tot 3 was waarschijnlijk aan het begin van de finale al min of meer duidelijk. De ongetwijfeld grote hoeveelheid bellers kunnen NIET die tussentijdse veranderingen te weeg brengen die we gezien hebben.

Waarom niet. Simpel omdat de belcentrale niet meer als een bepaalde hoeveelheid kan verwerken per nummer. Bij een continu bezette centrale, en dat is zeker zo geweest, veranderd er dus niets of nouwelijks iets aan de start percentages van de finale.

Dat we die percentages wel zagen veranderen, komt omdat men de indruk wil wekken dat je belletje wel degelijk van invloed kan zijn.

De verschillende rondes waarin we mensen hun best zagen doen voor de drie finalisten, hadden naast de amusementswaarde daar van, ook ten doel om de bellers aan de gang te houden. Ik zou nog even willen vermelden dat bellen bij de finale F 1.99 koste.

Dus voor die gene die gebeld hebben, het zeer korte contact wat er ontstond, koste F 1,99. Dat je daarna niet werd doorgeschakeld om mee te doen voor de auto, hebben 99% van de bellers meegemaakt. Hoeveel zullen er niet dubbel gebeld hebben, om dat toch te proberen.

Het systeem is gelijk aan alle belspelletjes, waar je ook niet door komt tot in het programma. Maar waar het je wel geld kost, als je belt.

Als er al sprake is van bedrog, dan is dat niet anders gebeurt dan dat we overal kontinu meemaken. De wijze waarop is overigens wettelijk goedgekeurt.

De actie naar Koos toe vond ik prima, als ik iemand gunde om niet met lege handen naar huis te gaan was het Koos wel. De blijdschap die uit Koos zijn ogen straalde toen hij het aanbod begreep, was ontroerend. Ook zijn reactie daar na sprak boekdelen. Een gelukkig mens die niet begreep dat hij zover heeft kunnen komen.

Uitgaande van alle voorgaande rondes, zou Koos geen eindwinnaar kunnen en mogen zijn. Robin was hem bij al die rondes voorgebleven.

Blijft over de vraag of de kijker liever Bianca dan wel Robin als winnaar zag. Er is lopende het programma nooit een stemmingsmoment geweest waar duidelijk werd hoe die twee in populariteit tegen over elkaar stonden.

Alleen bij de schaduw voorspellingen die de stand aangaf tussen die twee voor de finale. was te zien dat er weinig verschil bestond.
Conclusie, Bianca liefhebbers blij, Robin stemmers teleurgesteld. Maar dat zal altijd plaats vinden bij een gameshow met maar 1 winnaar.

Voor mij mag BB3 er ongeveer het zelfde uitzien als dit jaar, alleen de verandering van bewoners zal al genoeg verandering aan het programma geven.


.

  zondag 31 december 2000 @ 13:12:24 #180
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_605479
Ik vond het wel een leuke uitzending. Leuke verassende wendingen.

Beau was gewoon weer Beau, lekker op dreef.

Ach en wat het geval Koos betreft, hij heeft voor de zekerheid gekozen en Voo heeft hem zekerheid gegeven. Als hij had verloren dan had hij niks gehad. En een verlies van Koos was wel mogelijk. Bianca had in potentieel meer kans. Zij behoorde bij het clubje van vijf. De mensen die die vijf hebben gesteund zullen gisteren wel ineens aan het bellen zijn gegaan.

Maar dit is toch echt zoals BB behoort te zijn verassend en voorspelbaar tegelijk.

pi_605485
.

precies !!

.

  zondag 31 december 2000 @ 15:05:00 #182
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_605842
quote:
Op 30 december 2000 23:05 schreef golfer het volgende:
Zoooo, dat hebben we ook weer gehad.
Geheel volgens het draaiboek verlopen:
echte winnaar gepakt met 50k en doelgroepwinnaar (stond al vooraf vast dat het een vrouw moest worden dit jaar, Hieke was voorbestemd maar maakte domme aktie met Fewrdy en Indy) is dus Bianca.

Leuk voor volgend jaar als VOO als ME verder gaat en geheel in de (reclame-inkomsten) doelgroep.
Bravo Hummie!!!


Hier heb ik helemaal niks aan toe te voegen...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')